Precies, zo vind ik het ook. Zo geef ik Sara ook zetpilletje als ze geen koorts heeft maar zich duidelijk niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef LadyS het volgende:
De wijkverpleegkundige zei hier eens"over een paracetamolletje: "Volg je gevoel, als je het idee hebt dat je kindje zich niet lekker in haar vel voelt, aarzal dan niet en geef er eentje" (ging dus over het prikje). Dus zolang ze niet huilde enzo, gaf ik er geen eentje. Ook niet al ze "alleen maar" verhoging/koorts had
Evenstar wat fijn
Even snel, want moe, moe , moe en moet nog veel doen en straks ook naar cb.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:05 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, hoe is het nu met Kim? Als je het idee hebt dat ze pijn heeft en ze is echt ontroostbaar zou ik zelf gewoon een zetpilletje geven, maar dat ligt eraan hoe je er zelf over denkt.
wat grappig daar zat ik vanochtend ook al over na te denkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef dutchie het volgende:
(ben nog steedsop die naam, als de volgende een meisje wordt, mocht die er komen, gaat zij dan Morwen heten? Éowyn 'bekt' niet zo lekker op zijn Nederlands
)
Gimli?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Haha voor een meisje zou ik het nog niet weten jongetje wel![]()
elke dag weerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:30 schreef dutchie het volgende:
Kennen jullie dit?
Je loopt even op de kamer van je babietje en ziet hem daar in het ledikantje liggen. Hij maakt van die vreselijk lieve geluidjes in zijn slaap en hij ruikt zo ontzettend lekker. En die wangetjes zijn om op te vreten gewoon.
Hou me vast, ik stijg op.![]()
![]()
Is het volle maan ofzo? Finn heeft nl. ook zo'n dag, slapen wil niet, spelen wil niet, voeden heb ik net gedaan, dus wat ie wel wilquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef CrazyMoon het volgende:
pffff... sarah is de hele tijd al aan het huilen. En ik heb geen idee wat er is. Ik weet het, een huiluurtje mag best eens, maar het gaat nu al 2 uur door en ik word er zelf een beetje moe van. Het lijkt alsof ze niet in slaap kan komen. Zelfs oppakken en rondlopen helpt niks. Misschien is het de laatste dagen toch te druk voor haar geweest.
Doet mij een beetje denken aan oorpijn, ook dat niet willen drinken en het ook weer uitspugen. Als dit zo blijft zou ik het even laten nakijken door de huisarts, als je dat niet al bij het CB had gedaan...!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Even snel, want moe, moe , moe en moet nog veel doen en straks ook naar cb.
Met Kim gaat het redelijk.Vannacht tig keer eruit, omdat Kim telkens krijsend wakker werd.
Het begon gisteravond al. Geen idee wat er was/is. Geen koorts en geen krampen. Misschien tandje.
Ze is de laatste week ineens 's nachts vaker wakker. Normaal slaapt ze gewoon door.
Nu is ze wel vrolijk en speelt ze. Maar we maken ons een beetje zorgen, omdat ze weinig drinkt. Iig wil ze vaak de fles niet. Dwingen heeft geen nut, dan komt het er net zo hard weer uit. Ook spuugt ze vaker en heeft ze vaker een zure oprisping aanval.
Ze was vorige week bij de kinderarts. Nog geen 500 gr aangekomen in ruim 1,5 maand.
Heeft de ka niks over gezegd trouwens.
We gaan het vanmiddag bij het cb wel aankaarten.
Als Kim oorpijn heeft, met ze dan niet aan haar oren zitten? Ik zeg ook maar wat, hoor!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:01 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan oorpijn, ook dat niet willen drinken en het ook weer uitspugen. Als dit zo blijft zou ik het even laten nakijken door de huisarts, als je dat niet al bij het CB had gedaan...!
Snikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Hopenlijk voel je je snel beter merlijn!
hoe is het eigenlijk met kleine merlijn? En met alle andere lieve kleine en grote pukkies.
Saartje bijna weg hierwat gata het snel he fuente.. zucht..
Hopelijk duurt het niet zo lang en is ze dan weer haar vrolijke zelf. En slaapt ze weer goed.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:08 schreef Igraine het volgende:
Die periodes hebben we hier ook gehad hoor Ingrid. Ook zo'n beetje rond de leeftijd dat Kim nu is. Duurde meestal zo'n anderhalve week en dan was het weer over. Ik deed er niets bijzonders aan als ik zeker wist dat er verder idd niets aan de hand was.
Ik troostte haar gewoon elke keer of gaf haar een beetje drinken en lag haar dan weer terug als ze stil was.
zou fijn zijn als het helpt, laat het nog maar ff weten als je wilt. Ik had dus al johannesbroodpitmeel beprobeert, maar dat werkte niet. ten eerste kreeg ie zijn fles dn niet leeg omdat het te vermoeiend was, vervolgens had ie dus wel snel weer honger en bovendien gaf ie nog steeds terug...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:28 schreef LadyS het volgende:
Hier is het eerste resultaat goed wat de babyflux betreft.
Ze heeft na deze voeding niks terug gegevenMaar goed, dus is wel te vroeg om echt een goed oordeel te geven natuurlijk, maar het ziet er hoopvol uit.
Het lastige is wel dat het een minimaal kwartier voor de voeding gegeven moet worden, en aangezien Iris te pas en te onpas gevoed wenst te worden, wordt het soms lastig om haar dat kwartier tevreden te houden
Oh Sjak, wat doe je!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef sjak het volgende:
* sjak zit hier ook even emo te zijn
Ik heb een cd met kinderliedjes opgezet (rode wangen van herman van veen). Deze heb ik heel lang geleden gekocht voor als ik ooit kinderen zou hebben. In de tussentijd heb ik 'm zelf grijs gedraaid. Maar nu mag ik 'm dan eindelijk voor onze Jetske draaien. Toen ik net met haar aan het dansen was op een van die liedjes kwamen dan ineens de kraamtranen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |