abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:40:39 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40765621
En wat betreft de voorbereiding etc en de begeleiding komt het wel goed Mijn vlos die ik had heb ik gesprek mee gehad en ze gaat mij daar extra in begeleiden om persoonlijke redenen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:42:15 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_40765663
Zeg, ik realiseer me ineens dat Ezra vandaag alweer een maand oud is
Nou ja zeg!
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:42:39 #203
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40765670
snel he fijne eerste vermaanddag
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:44:04 #204
103793 kozakken
Living the life
pi_40765704
Wat grappig al die verschillende reacties op 't boek.
Ik vond het juist fijn omdat ik het helemaal niet zo rigide heb ervaren tijdens het lezen. Meer een regelmaat van de vaste volgorde. Maar goed, het is al weer een tijdje terug dat ik er echt wat aan gehad heb.
Dus ben benieuwd of ik het met dezelfde korrel zout kan nemen zoals de vorige keer en eruit pik wat ik kan gebruiken.

Wacht nu even met hier melden totdat ik daadwerkelijk wat te melden heb
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:51:10 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_40765866
dankje evenstar

Ik hoop dat dat snel is kozakken
stormy waters...
sailin'
pi_40767552
Ik zit nu met een klein kacheltje op schoot. Merlijn is goed verkouden en had daarstraks 39.0. Zielig hoor.
pi_40769139
Mikael wilde overdag heel moeilijk in zijn eigen bed slapen. Hij wil eigenlijk alleen slapen als er lawaai om hem heen is. Nu staat er een radio op zijn kamer met een cd van Ilse DeLange erin en nu is ie helemaal van de wereld Hopen dat dat vanavond weer helpt
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_40778782
Ffies een berichtje van hier over Sara's slapen. Dat ukkie slaapt zoveel de laatste tijd! Vandaag voorbeeld : wakker om 7 uur, om 8 uur slapen tot 10:45, om 12 uur naar bed tot 14:00, om 16:30 nog ff een tukje doen, mevrouw sliep zo door tot 20:00
Dus erna heeft ze pas haar warme hap gehad en uiteindelijk lag ze pas om 21:45 in bedje.
Normaal ligt ze rond 19:00 in bedje, maar ze lag nog steeds te dutten
Is het trouwens normaal dat kinderen zoveel slapen? Sara slaapt over het algemeen echt veel, vandaag was het wel heel extreem (dat derde slaapje neemt ze normaal niet, de andere 2 zijn dan langer).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:23:29 #209
24188 Belana
kloon van belana
pi_40779174
Fuente, Liam heeft ook altijd zoveel geslapen. slaapt nog steeds 3/4 uur achter elkaar 'smiddags
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 13 augustus 2006 @ 22:41:09 #210
81992 Githa
pi_40779911
Jordy heeft ook zo'n periode gehad Fuente en idd ook met van die piekdagen.
Achteraf bleek dat hij vlak daarna iets nieuws kon of deed, zal energie sparen zijn ofzo
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:52:32 #211
35623 PPL
#control
pi_40782668
Vandaag weer bij Tristan geweest.
Mama is beetje verkouden, dus dan moet ik maar met hem knuffelen.
"Ik offer mij wel op"
Zijn gele kleur is weggetrokken, de fototherapie is beeindigd.

Hij doet het harstikke goed.
Morgenochtend om 10:00 heb ik een afspraak om hem aan te geven.
Overmorgen mag mama al mee met mij naar huis.
Onze zoon blijft achter in de couveuse, mar we zullen zoveel mogelijk bij hem zijn zonder zijn rust te verstoren.

Ik hoop dat hij snel zijn energie kan herverdelen.
Nu is hij nog zoveel aan het gebruiken om te groeien, te sterken en adem te halen.
Hij zou wat meer energie moeten gebruiken om zijn eigen lichaamswarmte vast te houden, maar goed leg dat maar eens uit aan een koter van drie dagen uit.
Dan mag ie namelijk (misschien) in een open couveuse en is het wat makkelijker om met hem aan de gang te gaan.
Nu al niet willen luisteren naar papa

We willen zelf luiers verschonen, zelf voeding geven.
Vanavond heeft mijn vrouw wel zelf de luier mogen verwisselen en Tristan mogen temperaturen.
Het onvermijdelijke gebeurde:
Mams bracht de thermometer in en zoonlief ging maar even meteen poepen.
Toch wel handig dan dat plexiglas ertussen
Het zat tot op zijn ruggetje.

De schat.
Hij doet het harstikke goed, we houden zielsveel van hem en zijn reuze trots op hem dat hij zo lekker aan het knokken is om zo snel mogelijk met zijn ouders mee naar huis te mogen.

Burnt to the core but not broken
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:50:10 #212
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40784473
Julius slaapt 's middags ook vaak 3 of 4 uur Fuente. Heerlijk toch?! Ik zou me geen zorgen maken hoor.
pi_40788982
Het zijn inderdaad soms van die piekdagen lijkt het wel. Ik ga me er idd maar niet druk om maken. Nu ben ik sowieso wel van 'als Saartje wil slapen, slaapt ze, punt uit', maar gister was zo veel en zo lang
Voordeel was wel, dat wij rustig konden gourmetten (familie op bezoek) dus wat dat betreft

PPL, wat fijn dat het zo goed gaat! En wat een mooi mannetje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40790935
Wat een schatje PPL, en fijn dat jullie hem gewoon mogen knuffelen nu.

Finn kan tegenwoordig ook echt boos kijken, echt heel grappig om te zien.
Vrijdag ben ik 2 uurtjes met hem wezen wennen op de creche en woensdag gaat ie de hele ochtend alleen. Vrijdag ging het prima, hij heeft lekker om zich heen liggen kijken en in de box geslapen daar. Ook toen er kindjes gingen huilen, bleef ie gewoon met grote ogen kijken wat ze nou dede en ging ie niet meedoen
Ongelooflijk dat ik over twee weken alweer aan het werk ben en dat m'n manneke dan naar de creche gaat, het gaat echt zo snel allemaal.
  † In Memoriam † maandag 14 augustus 2006 @ 11:11:20 #215
81992 Githa
pi_40791014
Weer een hele stap hé Tamea, weer mee moeten in het ritme van de wereld....maar dat gaat vast goed komen
Hoeveel dagen ga je werken?

PPL wat een lekker mannetje is het
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:28:50 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40791499
liam 3/4 uur slapen smiddags heb jij even een lekker middagje om je dingen te doen belana!
en julius ook al

soms heeft max ook een dagje dat ie elke keer na 1 uur wakker te zijn weer wil slapen.
soms slaapt ie maar 1 keer.

fuente snap wel dat je in eerste instantie dacht: huh wat veel.
dan denk je inderdaad al snel dat het even niet zo lekker met dr gaat enzo.
gaat het verder eigenlijk weer helemaal goed met saartje? omdat ze tijd geleden elke keer zo ziekjes was.

PPL wat is tristan een mooie jongen zeg, je kan het steeds beter zien wat een schatje. en fijn dat mama weer naar huis mag !! dat is vandaag dus als ik het goed begrijp!
zal wel even moeilij kvoor haar zijn om dr ventje daar te laten. maarja

gek he tamea! ik heb het zelf (nog) niet meegemaakt, weer gaan werken en kindje achter laten. maar het lijkt me zo moeilijk! weer een heel nieuwe fase, voor jou, en voor je finn.
fijn dat het goed gaat in iedergeval aan de ene kant is het wel handig om zo vroeg te beginnen met de creche.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:07:02 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_40792668
Ezra sliep vanacht van 11 tot kwart over 5
Nick heeft, toen ie om een uur of 3 wakker was, hem zijn speentje gegeven en dat pikte hij. Ik heb er niks van gemerkt, ik sliep nogal vast Het was wel even lekker zeg een rdelijk nachtje doorhalen
stormy waters...
sailin'
pi_40792782
Fuente, mijn dochter heeft ook van die echte slaapdagen (vandaag bijvoorbeeld )

PPL, van harte gefeliciteerd en pfff, wat een mooi ventje.
Variety is the spice of life
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:04:35 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40794089
lekker dta het zo goed gaat update van dietiste volgt later wel even.. heb zo afspraak en lang verhaaltje
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:21:59 #220
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40794442
Cas is een beetje zielig. Cas heeft vanmorgen zijn DKTP/Hib-prik én Pneu-prik gehad.
Hij was enorm overstuur en nu is hij zo moe dat hij de slaap niet kan vatten. Loop dus de hele tijd op en neer naar zijn kamertje (dus ben even niet bijgelezen nog). Maar dat is de enige plek waar het echt lekker rustig is voor hem. Dus ik hoop dat hij zo toch in slaap valt. Arm ventje. Ik kan me niet herinneren dat Léon er zo'n last van heeft gehad, maar hij heeft die Pneu-prik ook niet gehad toen. Beentje wel ingewreven met Spiriflor, maar ik wacht nog met het zetpilletje. Als het niet nodig is, doe ik dat liever niet.

Hij is wel eindelijk gemeten en hij is 59 cm lang. Kan ik weer andere kleertjes gaan uitzoeken. Leuk en niet leuk, het gaat zo verdomde hard nu. Hij woog 5475 gram dus dat is ook netjes. Meer dan 200 gram per week dus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 14 augustus 2006 @ 14:58:59 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_40795181
ach gossie arme Cas. Ik zie er ook wel tegenop.. hoewel Liam nooit last heeft gehad, maarja, dit is een ander kindje he. voor Cas
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 augustus 2006 @ 15:04:29 #222
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40795283
En dat huiltje... zo zielig joh.
Direct voor ons was mijn vriendin met haar dochtertje aan de beurt. Haar dochtertje had natuurlijk nergens last van en die van mij blerde het hele pand bij elkaar.
pi_40796201
Ik ga 4 dagen werken, m'n man ook en Finn gaat dan 3 dagen naar het kdv. En aan de ene kant vind ik hem nog heel jong, maar als ik zag hoeveel moeite een meisje van anderhalf had met het wennen toen ik daar vrijdag was (alleen maar huilen eerst bij mama en toen die weg was bij de leidster om haar been gevouwen, nog steeds huilend), dan denk ik wel dat ie nu makkelijker went dan wanneer hij groter zou zijn.
En werken gaat vast wel lukken, ik hoop alleen dat ik de borstvoeding vol kan houden en het kolven lukt.

Die prikken zijn zielig ja. Hier wilde m'n man mee als ondersteuning (voor mij dan) maar omdat hij al meer moeite had met de hielprik dan ik, is ie uiteindelijk niet meegeweest Finn ging heel hard huilen tijdens het prikken zelf, maar daarna heeft hij eigenlijk nergens meer last van gehad, op de eerste keer verschonen na de prikken na. Maar ik had op de nagym al gemerkt dat elk kindje anders reageert, de ene had nergens last van, een ander was 3 dagen hangerig en een derde sliep alleen heel veel daarna.

Fijn dat je even lekker lang achter elkaar hebt kunnen slapen Belana

Succes bij de diëtiste evenstar.
pi_40796367
Iris hoeft pas 26 september voor haar eerste prikjes. Dan is ze 3 maanden, maakt dat niet uit eigenlijk? Ik vind het zo laat
Ik durf het ook niet te verzetten naar voor de vakantie (we gaan de 25e weg voor 2 weken), want straks heeft ze er dan erg last van. Of hebben ze alleen maar op de dag zelf er last van (en de dag erna ofzo?) Ik ben het allemaal alweer vergeten van Amber
pi_40797011
Nee, maakt niet uit. In de VS beginnen ze dan standaard pas dacht ik, en dan met 2 mnd ertussen steeds.
pi_40799369
och wat sneu voor Cas! Sarah krijgt volgende week haar eerste prikjes. Is er eigenlijk iets wat ik kan doen als ze er veel last van krijgt? Ik hoorde een koud washandje meenemen voor de zekerheid ofzo? en zijn er speciale zetpillen voor baby's?
stomme vragen misschien, maar ik heb geen idee! het is allemaal zo nieuw...
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_40800496
Vanaf 5 kilo/3 maanden mag je paracetamol 120 mg (zetpillen) gebruiken, CrazyMoon.
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:42:51 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40800585
Er zijn baby zetpilletjes die kun je dan een halve geven, maar zou het niet bij voorbaat al geven
spuitjes zijn wel zielig ik moest huilen de eerste prik

Vanochtend dus bij de dietiste geweest, en ze vond het wel zorgelijk weinig wat ze tot nu toe kan verdragen.
En dus moeten we van het lijstje af gaan wijken en dus eigenlijk niet meer naar de volgorde kijken maar gewoon proberen en maar zien wat er lukt. Om zo toch een volledige maaltijd te kunnen cre-eren en dat er ook wel wat afwisseling is want ze vond 4 keer 180 cc ( meer lukt echt niet - dan veel spugen) en om de dag een klein bordje met peer of spersie boon wel erg miniem voor 7.5 maand.
Vanavond krijgt ze dus maccaroni met puur en alleen tomatensaus , wat normaal dus vanaf 1 jaar is.
Eerst maccaroni met gluten proberen en anders nog eens maccaroni zonder gluten proberen.
Normaal is dit pas volgens het boekje rond het jaar.
Morgen moeten we sowieso naar het CB en dan even kijken hoe het met de groei staat. en dus ook verzoeken om dit toch ipv 2 maandelijks 1 maandelijks of zelfs 2 wekelijks te doen.
4 september moeten we naar de KA en daar gaan we toch ook op advies van de dietiste en tips van anderen een maagdarm onderzoek voorstellen omdat het zo niet opschiet en misschien daar een oorzaak in kan gevonden worden of anders iig iets uitsluiten.
Niet leuk, maar wel noodzakelijk.
Het blijft voorlopig nog wel even aanmodderen dus, maar heb nu gelukkig een fijne dietiste die dus niet naar het boekje kijkt maar naar het kindje en naar wat onze ervaring is.
pi_40800963
Evenstar, wat moet het vervelend zijn zo... Ik wil je alleen veel succes wensen, hopelijk komen er snel wat voedingsmiddelen bij die ze wle kan verdragen!
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:58:52 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40801019
dankje en ben al lang blij dat ik dus niet spoken zie en me dus ook wel terecht wat zorgen maak maar goed komen gaat het
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:28:44 #231
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_40801971
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef sjak het volgende:
Deze is het

"Kusje" is ook zo'n vreselijk mooi nummer. Maar dansen doen we op AJ Kwak. En natuurlijk heel hard meezingen met Dikkertje Dap
En bedankt
gelukkig koopt mijn vrouw het van haar verjaardagsgeld..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_40802613
Fijn dat deze diëtiste zo met jullie meedenkt evenstar.
pi_40803832
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:42 schreef _evenstar_ het volgende:

Het blijft voorlopig nog wel even aanmodderen dus, maar heb nu gelukkig een fijne dietiste die dus niet naar het boekje kijkt maar naar het kindje en naar wat onze ervaring is.
Gelukkig!
Variety is the spice of life
pi_40804086
Ons lieve Kimmetje is al ruim een uur behoorlijk overstuur. Erg zielig. Ze heeft al denitox voor haar tandjes, wat normaal helpt. Maar nu blijft ze maar krijsen. Niks helpt.
Ze heeft geen koorts, mag je dan "zomaar" een zetpil geven?
pi_40804148
Evenstar, gelukkig hebben jullie een fijne dietiste. Suc6 met alles!
pi_40805560
voor bij de eerste prik (2maanden) kan je bij de apotheek zetpilletjes van 60mg halen !
Dat mag je al geven .. vanaf 3 maanden inderdaad 120mg.

Sommigen snijden een 120mg zetpil over de lengte doormidden, maar ik vind dat maar eng.
Je weet tenslotte niet hoe de verdeling van het poeder dan is!
(zouden nu ook bij drogist te krijgen zijn?)

succes met al die prikjes !
  maandag 14 augustus 2006 @ 20:36:30 #237
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40806596
evenstar, fijn dat de dietiste nu met jullie meedenkt!

wilde ook nog de tip geven van de 60mg zetpilletjes bij de apotheek, maar zie dat marit me voor was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:09:04 #238
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40807693
Randa, gaat het al wat beter met Merlijn?
Wat naar die prikjes. Is het niet standaard dat ze van te voren paracetamol krijgen?
Evenstar, wat fijn dat je een prettige dietiste hebt. Nu hopen dat het CB ook meewerkt.
Zoooo, Belana, lekker uitgerust
Sorry Tazz, maar het is echt een hele mooie CD en zo duur was ie toch ook niet. Je had hem best kado kunnen geven aan je vrouw
Lekker douchen!
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:35:16 #239
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40808476
Sjak dat van die paracetamol mag je zelf weten. Veel ouders doen dit van tevoren. Léon reageerde nooit zo heftig op de prikjes dus deed ik het niet. Maar Cas dus wel, dus die krijgt straks voor de laatste voeding toch nog een halve.

Evenstar, wat een toestand zeg. Ik kan me jullie zorgen goed voorstellen, wat rot. Succes met de nieuwe methode.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 07:56:34 #240
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40820863
ik heb nog nooit paracetamol voor een prikje gegeven en na een prikje trouwens ook niet realiseer ik me nu.... althans, niet dat ik me kan herinneren.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:09:39 #241
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_40820927
Sjak vond ik nou ook van die cd, maar hij begreep de hint niet.....
Maar hij is echt leuk!!!
pi_40821168
Ik gaf paracetamol altijd aachteraf als het nodig mocht zijn. Volgens mij heb ik het niet eens met elk prikje gedaan. Alleen als ze zich overduidelijk rot voelde (huilen, huilen, huilen)
Ben ik nu ontaard
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:50:45 #243
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_40821238
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 08:09 schreef leentje2907 het volgende:
Sjak vond ik nou ook van die cd, maar hij begreep de hint niet.....
Maar hij is echt leuk!!!
We hebben al een 5 CD box vol kinderliedjes... (enne, downlurken mocht niet...)
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:53:39 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_40821271
waarom zou je nu ontaard zijn LadyS?

Ik gaf het ook alleen als Liam er last van had en dat is maar bij 1 keer geweest gelukkig, ik hoop dat het bij Ezra net zo goed gaat
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:57:09 #245
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40821315
Hier ook alleen de eerste keer , ben zelf van mening dat het aan het kindje is om aan te egevn er last van te hebben anders krijg je later wellicht dat ze geen pijn kunnen verdragen. Misschien rare logica en slaat die nergens op maar dat is mijn idee er achter
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:05:25 #246
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40821399
Evenstar, wat een gedoe en onduidelijkheid zeg met de voeding van Arwen. Echt heel naar lijkt het me voor jullie... zo'n maagdarm onderzoek zou inderdaad duidelijkheid kunnen bieden! Sterkte voor jullie.

Ingrid, hoe is het nu met Kim? Als je het idee hebt dat ze pijn heeft en ze is echt ontroostbaar zou ik zelf gewoon een zetpilletje geven, maar dat ligt eraan hoe je er zelf over denkt.

Over paracetamol vóór prikjes...dat heb ik bij Noa en Emma nooit gedaan. Het was ook niet nodig moet ik zeggen, het ging meestal van: 'prik' 'huil' 'troost' en over!

Emma gaat de laatste tijd zo snel...ze trekt zich nu overal aan op en staat dan triomfantelijk om zich heen te kijken, erg leuk om te zien. Ze wil ook bijna niet anders dan staan, zitten is niet leuk meer ...
Ik vind dit weer een hele leuke leeftijd (net als bij Noa) maar ook wel lastig, ze zitten overal aan... gelukkig is het huis al 'kindproof' vanwege Noa, maar toch, sommige dingen zijn veilig voor Noa maar niet voor Emma en dat is even wennen.
pi_40821479
Pinquit, het gaat al een tijdje behoorlijk goed met Sara. Op vakantie is ze nog heel veel ziek geweest en sindsdien eigenlijk niet meer! Ook niet meer benauwd geweest. Haar eczeem komt nu wel weer opzetten, op d'r beentjes, maar dat komt denk ik door het weer. Verder gaat het super bedankt voor het vragen

Dutchie, voelt Cas zich al wat beter?

Tamea, 'eng' is dat he, je kleintje op een kdv. Ik moet zeggen dat het met Sara altijd heel goed is gegaan, nooit een probleem geweest met wegbrengen o.i.d., ze was 2,5 maand toen ze voor het eerst ging.

Evenstar, wat fijn dat je een goed gevoel bij deze dietiste hebt! En hopelijk gaat het snel beter met Arwen en het eten, ik kan me voorstellen dat het best moeilijk voor jullie is

Een zetpilletje vooraf aan het prikje geven vind ik persoonlijk echt raar. Misschien heeft je ukje er idd helemaal geen last van. Sara heb ik wel eens na een prikje een zetpilletje gegeven, als ze er idd echt last van heeft.
Wat Evenstar zegt, je kindje geeft wel aan als het pijn heeft, en dat kun je er altijd nog 1 geven.
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:18:36 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40821549
De maccaroni lijkt tot op heden goed te gaa ze heeft 10 hapjes gehad en vandaag krijgt ze ook nog eens, ben erg benieuwd.. zou het ?
pi_40821615
De wijkverpleegkundige zei hier eens"over een paracetamolletje: "Volg je gevoel, als je het idee hebt dat je kindje zich niet lekker in haar vel voelt, aarzal dan niet en geef er eentje" (ging dus over het prikje). Dus zolang ze niet huilde enzo, gaf ik er geen eentje. Ook niet al ze "alleen maar" verhoging/koorts had

Evenstar wat fijn
pi_40822084
Merlijn is helemaal happy hier als hij een zetpil krijgt. Hij weet dat hij zich dan beter gaat voelen. De afgelopen dagen. eigenlijk vanaf zaterdag, was Merlijn flink verkouden en leek er ook daardoor koorts bij te hebben. Gisteren was hij nog wat koortsig en dat gaat nu weer beter. Het lijkt er ook op dat het tweede tandje nu doorkomt dus de koorts/verhoging kan ook weer daar vanaf komen.
Hij tijgert nu weer vrolijk rond en is de katten het leven zuur aan het maken, dus meneer voelt zich nu weer prima.

Merlijn heeft wel een verschrikkelijk ochtendhumeur zeg. Vanmorgen was hij bezig met wakker worden, nog te lui om zijn ogen open te doen tot pappa hoestte. Krijsen en boos huilen was het gevolg. Schijnbaar wilde hij nog niet wakker worden en dan duurt het lang voor het humeur weer op peil is hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')