abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40822531
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef LadyS het volgende:
De wijkverpleegkundige zei hier eens"over een paracetamolletje: "Volg je gevoel, als je het idee hebt dat je kindje zich niet lekker in haar vel voelt, aarzal dan niet en geef er eentje" (ging dus over het prikje). Dus zolang ze niet huilde enzo, gaf ik er geen eentje. Ook niet al ze "alleen maar" verhoging/koorts had

Evenstar wat fijn
Precies, zo vind ik het ook. Zo geef ik Sara ook zetpilletje als ze geen koorts heeft maar zich duidelijk niet lekker voelt.

Evenstar, wauw Zettum op Arwen, macaronie is superlekker
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:01:42 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40823453
Hopenlijk voel je je snel beter merlijn!

hoe is het eigenlijk met kleine merlijn? En met alle andere lieve kleine en grote pukkies.

Saartje bijna weg hier wat gata het snel he fuente.. zucht..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:09:56 #253
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40823625
Even voor de statistieken :

hoofdje 44 Cm
Lengte 67,5 cm een kleintje dus
gewicht 8030 gr

Opzich niet zorgwekkend qua gewicht, al is haar lengte groei wel miniem
Echter de laatste keer dat ze gewogen is ( 20 juli) woog ze 7950 en dat is dus wel een beetje zorgelijk.
Dus het Cb staat er compleet achter om haar extra te latwen wegen en nu dus elke 3 weken laten wegen ( behalve aankomende keer omdat ze dan net naar de KA moet.

Verders was alles helemaal prima, mooi huidje, ze stond zelfs even los op de tafel bij de VP en we gaan vanaf vandaag starten om haar tandje(s) te poetsen hihi
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:25:45 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_40824060
Vanmiddag gaan we voor het eerst naar het cb. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan en hoeveel Ive gegroeid en aangekomen is.

Ive is de afgelopen nachten telkens van 5 tot 7.30 uur (na de 2e nachtvoeding) wakker en huilerig geweest. Ik kom er niet achter wat er dan is. Op een gegeven moment had hij wel darmkrampjes, maar niet de hele tijd. Na hem ingebakerd te hebben ging het wel beter. Hij had om 2.00 uur ook een voeding gehad. Ik hoop echt dat hij binnenkort wat minder nachtvoedingen nodig heeft, want het is wel vermoeiend zo.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:26:22 #255
108648 cattie
lieve moeder
pi_40824077
Tandjes poetsen, wat lief evenstar!
pi_40824260
Evenstar, voor de vergelijk:
Emma was met negen maanden ( twee weken geleden) 70 cm en 7 kilo... Ze groeit ook niet zo hard. (ow en dit is niet bedoeld om te zeggen dat er dus niks aan de hand is met Arwen!!!!)
Fijn dat je nu een diëtiste hebt die met je meedenkt en nog fijner dat de macaroni goed lijkt te gaan!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:38:41 #257
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40824396
Ik weet dat het gewicht niet zorgwekkend is maar de toename wel te wienig is. Maar bij emma gaat de bv op het kdv toch niet zo goed? dus er is ook wel een oorzaak en waarschijnlijk ook niet helemaal te vergelijkenn omdat de een bv krijgt en de andere fv

Het is voor mij meer iets van dat er dus wel degelijk iets niet helemaal lootp zo als het moet lopen en ik dus geen spoken zie. Verders probeer ik me er niet al te druk om te maken
pi_40824462
Merlijn moet donderdag naar het CB voor de statistieken, maar 6 weken geleden woog hij 6.450 gram en was hij 66,5 cm. Dus wel kleiner en smaller dan Arwen maar wel lekker op zijn eigen lijntje. Dit keer hoop ik toch dat hij die 7 kg voorbij is. Zijn tweede tandje, linksonder is in aantocht want meneer is nu dus echt hangerig aan het worden en de verdikking is aanwezig. Wel leuk dat het zo snel gaat. Meneer tijgert op hoge snelheid door de kamer en vindt de stofzuiger erg interressant. Hij heeft tegenwoordig ook zijn eigen afstandbediening omdat die van ons iets te vaak in zijn mondje verdwenen, mijn telefoon heeft ook al kuren want vocht in de telefoon kan zoiets niet echt goed hebben. Niet aankomend, maar volgend weekend gaat Merlijn met ons 1 nachtje kamperen, kijken hoe dat bevalt. De week erna gaat hij voor het eerst naar de Efteling

Ik heb wel een paar onderwerpen op het lijstje staan voor het CB. Zo wil ik samen met de wijkverpleegkundige kijken hoe we het slapen aan kunnen pakken. Niet voor mij maar meer voor het KDV net als eten op het KDV. Want het loopt niet echt lekker zo.
pi_40825758
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:05 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, hoe is het nu met Kim? Als je het idee hebt dat ze pijn heeft en ze is echt ontroostbaar zou ik zelf gewoon een zetpilletje geven, maar dat ligt eraan hoe je er zelf over denkt.
Even snel, want moe, moe , moe en moet nog veel doen en straks ook naar cb.
Met Kim gaat het redelijk.Vannacht tig keer eruit, omdat Kim telkens krijsend wakker werd.
Het begon gisteravond al. Geen idee wat er was/is. Geen koorts en geen krampen. Misschien tandje.
Ze is de laatste week ineens 's nachts vaker wakker. Normaal slaapt ze gewoon door.

Nu is ze wel vrolijk en speelt ze. Maar we maken ons een beetje zorgen, omdat ze weinig drinkt. Iig wil ze vaak de fles niet. Dwingen heeft geen nut, dan komt het er net zo hard weer uit. Ook spuugt ze vaker en heeft ze vaker een zure oprisping aanval.
Ze was vorige week bij de kinderarts. Nog geen 500 gr aangekomen in ruim 1,5 maand.
Heeft de ka niks over gezegd trouwens.
We gaan het vanmiddag bij het cb wel aankaarten.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:36:08 #260
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40825934
normaal gesproken is het met FV zo ( a;thans werd mij gezegd) dat ze gemiddeld tussen de 90 a 150 gram per week aankomen, 500 gram in 6 weken is ongeveer 83 gram de week dus is niet echt veel te weinig. succes bij het CB
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:45:21 #261
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40826155
Hé Evenstar, lees ik nou goed dat Arwen (ben nog steeds op die naam, als de volgende een meisje wordt, mocht die er komen, gaat zij dan Morwen heten? Éowyn 'bekt' niet zo lekker op zijn Nederlands ) de macaroni binnen heeft gehouden? Alle kleine stapjes helpen niet waar?

Cattie lastig hoor, zeker als je er niet achter komt wat het nou was.

Cas is vandaag weer helemaal het mannetje. Zijn pijn en verdriet van gister is over. Vanmorgen heb ik hem voor het eerst achter gelaten bij de opvang op het werk. 2 uurtjes gesport en toen ik terugkwam werd hij net wakker. Met een grote glimlach. Is wel fijn dat ik zo een beetje kan oefenen met loslaten. Ben ook expres niet lang blijven hangen toen ik hem weg bracht.
Misschien een tip voor jou Tamea?

Belana, hoe gaat het nu met Liam en Ezra samen? Dus jij alleen met de kids bedoel ik. O nee, dit is meer een vraag voor het moederstopic. Plak ik het daar ook even neer.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_40826179
Heeft iemand ervaring met babyflux van VSM? Iris geeft regelmatig (meer dan) een mondje voeding terug. Soms is haar kleding dan dus zodanig vies dat ze weer een nieuw shirtje aanmoet.

Zie hier voor wat meer info
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:51:51 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40826361
Ik ken het niet meestal wordt nutriton aangeraden, kan je ook op een lepeltje met wat bv geven voor de voeding schijnt dat het dan ook wat verdikt
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:53:40 #264
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40826416
Ebn dutchie ja net heeft ze weer paar hapjes gehad ben benieuwd !!
gaan nu even in de buurt op zoek naar een reform zaak voor gluten vrije maccaroni en biobim benjamin (?) en andere producten die niet in gewone winkels te verkrijgen zijn
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:03:25 #265
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40826742
Dat maakt het dan weer wat lastiger, dat je het niet overal kunt krijgen. Maar voor je kind heb je alles over hè?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:34:51 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40827776
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef dutchie het volgende:
(ben nog steeds op die naam, als de volgende een meisje wordt, mocht die er komen, gaat zij dan Morwen heten? Éowyn 'bekt' niet zo lekker op zijn Nederlands )
wat grappig daar zat ik vanochtend ook al over na te denken
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:39:43 #267
24188 Belana
kloon van belana
pi_40827902
Ik ken het niet LadyS, maar ik ben wel geinteresseert, want ezra heeft hetzelfde.
stormy waters...
sailin'
pi_40828546
pffff... sarah is de hele tijd al aan het huilen. En ik heb geen idee wat er is. Ik weet het, een huiluurtje mag best eens, maar het gaat nu al 2 uur door en ik word er zelf een beetje moe van. Het lijkt alsof ze niet in slaap kan komen. Zelfs oppakken en rondlopen helpt niks. Misschien is het de laatste dagen toch te druk voor haar geweest.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:09:01 #269
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40828966
Haha voor een meisje zou ik het nog niet weten jongetje wel

Nou een ritje reformshop gehad, mijn hemel wat door bijna 4 euro voor een pakje maccaroni ( nouja penne maar die wordt toch gepuereerd Maar inderdaad dutchie voor ons meissie alles.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:17:09 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40829140
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Haha voor een meisje zou ik het nog niet weten jongetje wel
Gimli?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:30:04 #271
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40829555
Kennen jullie dit?
Je loopt even op de kamer van je babietje en ziet hem daar in het ledikantje liggen. Hij maakt van die vreselijk lieve geluidjes in zijn slaap en hij ruikt zo ontzettend lekker. En die wangetjes zijn om op te vreten gewoon.
Hou me vast, ik stijg op.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:30:44 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40829583
uiteraard dutch
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:45:09 #273
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40830161
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:17 schreef dutchie het volgende:

[..]

Gimli?
werkt je fok mail trouwens?
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:45:40 #274
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40830176
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:30 schreef dutchie het volgende:
Kennen jullie dit?
Je loopt even op de kamer van je babietje en ziet hem daar in het ledikantje liggen. Hij maakt van die vreselijk lieve geluidjes in zijn slaap en hij ruikt zo ontzettend lekker. En die wangetjes zijn om op te vreten gewoon.
Hou me vast, ik stijg op.
elke dag weer
pi_40830467
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef CrazyMoon het volgende:
pffff... sarah is de hele tijd al aan het huilen. En ik heb geen idee wat er is. Ik weet het, een huiluurtje mag best eens, maar het gaat nu al 2 uur door en ik word er zelf een beetje moe van. Het lijkt alsof ze niet in slaap kan komen. Zelfs oppakken en rondlopen helpt niks. Misschien is het de laatste dagen toch te druk voor haar geweest.
Is het volle maan ofzo? Finn heeft nl. ook zo'n dag, slapen wil niet, spelen wil niet, voeden heb ik net gedaan, dus wat ie wel wil Het wordt tijd dat ie leert praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')