Precies, zo vind ik het ook. Zo geef ik Sara ook zetpilletje als ze geen koorts heeft maar zich duidelijk niet lekker voelt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:24 schreef LadyS het volgende:
De wijkverpleegkundige zei hier eens"over een paracetamolletje: "Volg je gevoel, als je het idee hebt dat je kindje zich niet lekker in haar vel voelt, aarzal dan niet en geef er eentje" (ging dus over het prikje). Dus zolang ze niet huilde enzo, gaf ik er geen eentje. Ook niet al ze "alleen maar" verhoging/koorts had
Evenstar wat fijn
Even snel, want moe, moe , moe en moet nog veel doen en straks ook naar cb.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:05 schreef Suzanna het volgende:
Ingrid, hoe is het nu met Kim? Als je het idee hebt dat ze pijn heeft en ze is echt ontroostbaar zou ik zelf gewoon een zetpilletje geven, maar dat ligt eraan hoe je er zelf over denkt.
wat grappig daar zat ik vanochtend ook al over na te denkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:45 schreef dutchie het volgende:
(ben nog steedsop die naam, als de volgende een meisje wordt, mocht die er komen, gaat zij dan Morwen heten? Éowyn 'bekt' niet zo lekker op zijn Nederlands
)
Gimli?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Haha voor een meisje zou ik het nog niet weten jongetje wel![]()
elke dag weerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:30 schreef dutchie het volgende:
Kennen jullie dit?
Je loopt even op de kamer van je babietje en ziet hem daar in het ledikantje liggen. Hij maakt van die vreselijk lieve geluidjes in zijn slaap en hij ruikt zo ontzettend lekker. En die wangetjes zijn om op te vreten gewoon.
Hou me vast, ik stijg op.![]()
![]()
Is het volle maan ofzo? Finn heeft nl. ook zo'n dag, slapen wil niet, spelen wil niet, voeden heb ik net gedaan, dus wat ie wel wilquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef CrazyMoon het volgende:
pffff... sarah is de hele tijd al aan het huilen. En ik heb geen idee wat er is. Ik weet het, een huiluurtje mag best eens, maar het gaat nu al 2 uur door en ik word er zelf een beetje moe van. Het lijkt alsof ze niet in slaap kan komen. Zelfs oppakken en rondlopen helpt niks. Misschien is het de laatste dagen toch te druk voor haar geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |