quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef Djeez het volgende:
kim is 3 nachten bij mijn schoonouders blijven slapen. (vanwege klussen in huis) Ze is er nu weer, maar kent ons niet meer. Ze huilt alleen maar.
Zal ze alleen moeten wennen?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:05 schreef nebelung het volgende:
Natuurlijk, ze moet weer even wennen. Van de ene situatie naar de andere situatie is toch nog echt een grote overgang soms op deze leeftijd. Komt wel goed hoor, geen zorgen. Gewoon lekker knuffelen!
Juist ja, dat was ik bijna vergetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:44 schreef nebelung het volgende:
En je wilt weten hoe reflux wordt vastgesteld!
Bedankt voor je uitgebreide reactie evenstar! Hypoallergene voeding zat ik ook aan te denken ja omdat de papa als baby een lactose intolerantie had.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh en hoe wordt reflux vast gesteld :
In ons geval was het overduidelijk dat ons dochtertje reflux en kma later kea allergie heeft. Is bij ons door een Kinderats gedaan.
Meestal kunnen ze aan de hand van jullie ervaring wel een diagnose maken of dit reflux is of niet.
vaak wordt er Zantac voorgeschreven ( ik zou dan echter vragen om de losec die heeft een betere werking) en moet je dat dan even proberen en moet dan zichtbaar verbetering opgeven.
Wanneer dit allemaal niet helpt kan het zijn dat ze een ph-metrie gaan doen, maar dat doen ze niet zo heel vlot.
Over de overstap van BV. naar flesvoeding. Ik zou dan bij voorbaat al hypoallergene voeding geven.
Omdat je vaak bij reflux kindjes ziet dat ze een KMA/KEA hebben.
Typische reflux kenmerken:
Zuur ruikende spuug, doorzichtige spuug, gebalde vuistjes, kan zijn dat ze huilerig zijn. opgetrokken knietjes, overstrekte houding, voorkeurshouding.
Een bezoekje aan een chiropractor oid is ook een goed idee om te kijken of de werveltjes goed staan want ook dat kan dus reflux veroorzaken![]()
[quote]quote:
Het is zodanig onder controle dat het niet meer zo extreem is. Maar we gebruiken nog wel met en met de losec als ze weer erg last heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:57 schreef Pixels24 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Wilde alles in 1 bericht quoten, maar dat lukt niet helemaal.
Evenstar is het bij jouw meiske onder controle nu?
-Knip-
Nee we hebben hier gewoon de flesquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:05 schreef cattie het volgende:
Nog gefeliciteerd MeNicole! Wat een mooie vent en wat fijn dat alles oke is.
Geef je borstvoeding?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Randa_v het volgende:
Het eerste tandje van Merlijn is een feit. Er zit nu een mooi hard ribbeltje beneden in zijn mondje.![]()
Het gros van de nachtvoedingen doe ik liggend en dan word ik een paar uur later wakker met een tevreden slapend babietje naast mequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef dutchie het volgende:
Ja maar, ja maar...
LadyS kijkt tv, maar ik kom eindelijk eens aan lezen toe tijdens het voeden. En vooral 's nachts was het dan mooi rustig. Nu heb ik 3 nieuwe boeken gehaald en gaat meneer ineens doorslapen? Dacht het niet!![]()
Heel herkenbaar! Lekker toch! Ik vind het wel erg leuk wakker worden, met mijn mannetje naast me.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:10 schreef LadyS het volgende:
Het gros van de nachtvoedingen doe ik liggend en dan word ik een paar uur later wakker met een tevreden slapend babietje naast me(..)
Ik weet het, kom ik weer aan met mijn chiropractor, maar toch, misschien is het handig om Cas een keer door een chiropractor na te laten kijken? Misschien heeft hij net als Ive een werveltje scheef zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef dutchie het volgende:
(..)
O ja, Cas heeft een behoorlijke voorkeurshouding. Naar rechts. Valt me sinds gister eigenlijk pas op. Hij slaapt nl. wel om en om.
Maar als hij wakker wordt valt zijn hoofdje weer naar rechts. En ookal draai ik hem terug en leg al het speelgoed en overige interessante zaken links, hij draait meteen weer terug.
Ja, ik vind het ook heerlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef cattie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Lekker toch! Ik vind het wel erg leuk wakker worden, met mijn mannetje naast me.
Het zou inderdaad kunnen hoor, je hoort het wel vaker. Hier wel veel gekwijl met 4 maanden, maar heb nog een tandje gezien/gevoeld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:07 schreef D_D_T het volgende:
Wauw, ging ik net eens voelen in het mondje van mijn kleine meid.
Staan er 3 tandjes op doorkomen.
Zijn er hier meer baby's die al met 3 maanden tandjes krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |