abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:56:22 #26
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40549906
friso schuimt best veel ja.

En welkom Mikael lief manneke

pinq kijk je wel uit ivm spugen en de friso als hij eczeem heeft..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40552929
Het eerste tandje van Merlijn is een feit. Er zit nu een mooi hard ribbeltje beneden in zijn mondje.
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:48:01 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40553245
yes ik kijk uit evenstar thx
ik let ff goed op deze daagjes.

heb nog even verder getemperatuurd en hij is na de 2e keer 37.8 naar 36,9 gegaan, en nu voordat ie net ging slapen was ie 36,8

maargoed t zal wel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40555738
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Randa_v het volgende:
Het eerste tandje van Merlijn is een feit. Er zit nu een mooi hard ribbeltje beneden in zijn mondje.
pi_40556805
Ingrid, Kim eet zoveel als ze lust tot op zekere hoogte dan. En op die potjes staat meestal wel wanneer je het mag geven. De potjes voor hele jonge babies zijn meestal niet zo heel groot als die voor een baby van 9 maanden. Ik heb altijd gekookt voor onze kinderen en gaf ze gewoon een portie waarvan ik dacht dat ze dat wel op konden.

Joshua mijn oudste heeft tot hij ongeveer 7 maanden oud was veel melk opgegeven. En met hem heb ik ook een lange tijd dagelijkse wasjes gedraaid. En hij liep de hele dag rond met een slab om. Dus als het geen reflux zou zijn en het is gewoon normaal, dan gaat het vaak snel over als ze vast voedsel gaan eten. Dat was in ieder geval hier 2x de ervaring.
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:49:42 #31
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40561194
Lief, die vingertjes!!! Mooi ventje!
pi_40563457
Wow Nicole, wat een mooi ventje!! En die vingertjs in zijn mondje

Amber heeft doorgeslapen
Ze lag er om 22.00 uur in, was rond 2.00 uur ff wakker, speen erin en weer slapen tot 7.30!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:08:25 #33
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40563925
Oe wow Nicole, wat een lief ventje.
Amber!
Hier heeft er ook per ongeluk eentje doorgeslapen. Hij werd wel wakker rond een uur of 3, maar ik dacht nog heel eventjes te kunnen blijven liggen. Om vervolgens pas om 6 uur weer wakker te schrikken, maar Cas sliep. Ontaarde moeder dat ik ben.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:19:05 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_40564033
waarom dutch? als hij doorslaapt is dat toch prima? dat mag toch? ik zou er maar van genieten! Ik hoop dat ezra dat ook snel gaat doen
stormy waters...
sailin'
pi_40564730
menicole wat een lekker jochie!!!

dutch, dat heb ik hier ook nog wel eens gehad, maar eigenlijk was dat andersom
Ik hoorde Iris pruttelen en een beetje miepen, dus ik ga even mijn bed uit om naar de wc te gaan,
want tijdens het voeden is het zo lastig gaan.
Kom ik weer terug boven, doe ik het lampje aan en de tv (heel soms kijk ik tv tijdens het voeden snachts), ikpak het voedingskussen en ik wil Iris halen, ligt madam weer helemaal in dromenland
Dus toen ben ik ook maar weer naar bed gegaan Ze werd om 7.30 weer wakker ofzo, zonder te eten dus.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:34:53 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_40565343
misschien is dat wel de manier gewoon ff laten piepen
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:54:09 #37
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40569509
Ja maar, ja maar...
LadyS kijkt tv, maar ik kom eindelijk eens aan lezen toe tijdens het voeden. En vooral 's nachts was het dan mooi rustig. Nu heb ik 3 nieuwe boeken gehaald en gaat meneer ineens doorslapen? Dacht het niet!

O ja, Cas heeft een behoorlijke voorkeurshouding. Naar rechts. Valt me sinds gister eigenlijk pas op. Hij slaapt nl. wel om en om.
Maar als hij wakker wordt valt zijn hoofdje weer naar rechts. En ookal draai ik hem terug en leg al het speelgoed en overige interessante zaken links, hij draait meteen weer terug.
pi_40569864
Oooh MeNicole wat een heerlijk ventje zeg . Benthe was ook zo blond bij de geboorte
pi_40570010
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef dutchie het volgende:
Ja maar, ja maar...
LadyS kijkt tv, maar ik kom eindelijk eens aan lezen toe tijdens het voeden. En vooral 's nachts was het dan mooi rustig. Nu heb ik 3 nieuwe boeken gehaald en gaat meneer ineens doorslapen? Dacht het niet!
Het gros van de nachtvoedingen doe ik liggend en dan word ik een paar uur later wakker met een tevreden slapend babietje naast me Lezen heb ik ook geprobeerd, maar ook dat houdt me niet wakker.
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:16:30 #40
108648 cattie
lieve moeder
pi_40570186
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:10 schreef LadyS het volgende:

Het gros van de nachtvoedingen doe ik liggend en dan word ik een paar uur later wakker met een tevreden slapend babietje naast me (..)
Heel herkenbaar! Lekker toch! Ik vind het wel erg leuk wakker worden, met mijn mannetje naast me.
  maandag 7 augustus 2006 @ 13:19:23 #41
108648 cattie
lieve moeder
pi_40570287
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:54 schreef dutchie het volgende:
(..)
O ja, Cas heeft een behoorlijke voorkeurshouding. Naar rechts. Valt me sinds gister eigenlijk pas op. Hij slaapt nl. wel om en om.
Maar als hij wakker wordt valt zijn hoofdje weer naar rechts. En ookal draai ik hem terug en leg al het speelgoed en overige interessante zaken links, hij draait meteen weer terug.
Ik weet het, kom ik weer aan met mijn chiropractor, maar toch, misschien is het handig om Cas een keer door een chiropractor na te laten kijken? Misschien heeft hij net als Ive een werveltje scheef zitten.
pi_40570665
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef cattie het volgende:

[..]

Heel herkenbaar! Lekker toch! Ik vind het wel erg leuk wakker worden, met mijn mannetje naast me.
Ja, ik vind het ook heerlijk.
Ook de ochendvoeding doe ik liggend in bed (meestal zo rond 6.30 uur) en als Peter dan naar zijn werk gaat en mij gedag komt zeggen, dan ziet hij ons ook altijd zo met zijn 2-tjes slapen. Is een erg leuk gezicht vind hij
Dan legt hij Iris terug in haar wiegje en dan slapen we allebei weer verder, maar dan apart
pi_40571247
ben blij te lezen dat er meer mensen in slaap vallen tijdens de nachtvoeding
dat was bij mij ook altijd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40571766
Wauw, ging ik net eens voelen in het mondje van mijn kleine meid.
Staan er 3 tandjes op doorkomen.
Zijn er hier meer baby's die al met 3 maanden tandjes krijgen?
pi_40572224
D_D_T het zou kunnen hoor..

Amber zat van de week ineens onder de rode vlekjes en had een paar pukkeltjes. Denk dat ze reageert op de aardbeitjes. Ze had een stukje aardbei gekregen in het handje. Ze ovnd het wel heel erg lekker, maar ze kan er dus niet zo goed tegen. Ze eet van alles nu uit het handje. Als wij gaan eten zit ze bij ons aan tafel. Ze krijgt eerst haar eigen eten en daarna geven we meestal iets van wat wij eten. Vind ze hartstikke leuk en lekker. Van de week hadden we fruitsalade en de nectarines, perzikjes en banaantjes gingen er prima in
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:37:14 #46
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40572721
Cattie, ik hou de chiro wel in mijn achterhoofd hoor. Maar het is me net pas op gevallen, dus ik zie het nog heel even aan. Hoop dat we het zelf kunnen regelen. En anders is de chiro zeker de eerste waar we langs gaan.
pi_40573206
Nou, heb voor mijn kleine meid ivm het spugen het Cb gebeld.

Ik moet erbij zeggen dat ik al eerder niet heel erg positief was over ons Cb, maar dat had te maken met het inplannen van afspraken (je gewoon ruim een uur laten wachten met een baby van 4 weken en gewoon de keer erna weer). Maar goed, ik dacht dus; laat ik gewoon bellen, afspraken maken en advies geven zijn 2 verschillende dingen.

Ik leg haar het verhaal uit en krijg het volgende antwoord;

ja vervelend zeg. Eens even kijken wat ze er hier over zeggen (ze is dan of in een boek aan het bladeren of in haar pc aan het rondkijken).
Tijdens het opzoeken vertel ik haar vast dat het spugen begonnen is met 3 1/2 maand sinds ze op haar buik draait. De tips die ze me gaf waren;

- voedt haar eerst 10 minuten, laten boeren en dan weer 10 minuten

dit doe ik al en heeft weinig nut. Vooral (volgens mij) omdat ze 1 a 2 uur na het drinken gaat spugen.

- als ze heeft gedronken mag ze lichamelijk niet actief doen

ja eh okey? een baby van 4 maanden die al op haar buik draait en dol is op spelen en trappelen moet rustig blijven liggen? Dat lukt alleen als ze slaapt. Toen ik dat zei zegt ze; ja lastig he

- geef haar een beetje johannesbroodpitmeel

Okey, goede tip. Had het al gelezen op het forum, maar oke dat weet zij niet natuurlijk.

Dat waren de tips. Verder vroeg ze niet naar frequentie spugen, soort spuug of andere symptomen. Het woord reflux heeft ze niet genoemd en ze zei verder nog dat het geen kwaad kon. Ze vroeg of ik nog mijn eigen wijkverpleegkundige wilde spreken voor meer tips, want zij wist het ook niet meer. Ik zei; graag verbind me maar door. Nee dat kon niet. Ze ging mijn wijkverpleegkundige een berichtje sturen en die zou mij wel bellen. Kon een paar dagen duren.

Alle medicatie die jullie noemden heeft zij niet genoemd. Ik ga het dus aan mijn huisarts voorleggen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:52:57 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_40573218
ik hoop zelf dat ik eind van de week terecht kan! Ik heb een beetje genoeg van dat stijve stramme lijf en ik ben ook benieuwd naar Ezra en of er iets te doen is tegen zijn voorkeurshouding (hij draait zijn hoofdje juist naar links)
stormy waters...
sailin'
pi_40573330
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:07 schreef D_D_T het volgende:
Wauw, ging ik net eens voelen in het mondje van mijn kleine meid.
Staan er 3 tandjes op doorkomen.
Zijn er hier meer baby's die al met 3 maanden tandjes krijgen?
Het zou inderdaad kunnen hoor, je hoort het wel vaker. Hier wel veel gekwijl met 4 maanden, maar heb nog een tandje gezien/gevoeld.

Oeps, bedoelde dus, heb nog GEEN tandje gezien/gevoeld
pi_40573362
AMber heeft ook een hele lange tijd gekwijld, maar ze heeft pas net een tand...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')