Asmodian +1quote:
Maar dat doe je omdat Nintendo er mee kwam natuurlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja hoor... verzin ik een leuke Japanse naam, zul je zien dat het een Rus is...
Ja, logisch toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
Maar dat doe je omdat Nintendo er mee kwam natuurlijk
marciano_lopez zien we voorlopig ook niet meer, las ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ik las net in dat banmeldtopic (oude stijl) dat we meneer Nighth4wk ook wel kunnen weggooien.
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Asmodian +1
Alexey Pajitnov
De arme knakker heeft er trouwens nooit een cent van gezien. De overheid streek alle inkomsten op. Naar de opbreking van de USSR heeft hij echter een nieuw bedrijf opgestart (Tetris LLC) en ontvangt nu met succes royalties
Die hadden het oorspronkelijk moeten zijn, maar dat is niet doorgegaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
Franz Ferdinand?
Helemaal goed!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:17 schreef Marinus het volgende:
Was Jarvis Cocker daar niet een van en ik dacht dat Radiohead ook meedeed?
Helemaal correct natuurlijk, was misschien toch te makkelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:22 schreef Asmodian het volgende:
Anthony Kiedis - Zang
Flea - Bas
Hillel Slovak - Gitaar
Jack Irons - Drums
Heb ik een paar maandjes best intensief gedaan, ook best wat puntjes binnengehaald, maar vind dit stiekem toch een beetje leukerquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:24 schreef Berkery het volgende:
Asmodian moet ook eens meedoen met Muziektrivia![]()
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:24 schreef Marinus het volgende:
[..]
Helemaal correct natuurlijk, was misschien toch te makkelijk![]()
Asmodian +1
Je bedoelt de huidige gitarist John Frusciantequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:26 schreef marcito het volgende:
ja ik weet t weer!
gitarist is: John
Was er trouwens in de Arena in 2004 zat bijna vooraan als sta plek. was echt vet cool
heb ik dan geen half punt....pleaaaaaassequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je bedoelt de huidige gitarist John Frusciante
Hee, zo werkt het hier niet, hequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:38 schreef marcito het volgende:
Zit ie hiertussen???
Protestant, katholiek, moslim, budha, jodendom, meer ken ik er eigenlijk niet....
Ai... Ik had je het punt graag gegund, gast, maar aan andere mensen vragen valt bij ons hier helaas onder opzoekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:40 schreef Marinus het volgende:
Vriendinnetje gevraagd, het is Bahai. Was zij toevallig
Dat ga ik niet doen, sorry. Zoals ik zei gun ik Marinus het punt graag, maar we hebben eerder ook al punten weerhouden in zulke gevallen (Denk aan het flash-incident). Maar ik los het anders op:quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Geef die knakker z'n punt..en een standje
Dat is vanmiddag ook met iemand anders gebeurt.
Oh okayquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, sorry. Zoals ik zei gun ik Marinus het punt graag, maar we hebben eerder ook al punten weerhouden in zulke gevallen (Denk aan het flash-incident). Maar ik los het anders op:
Ik ga een nieuwe vraag stellen. Vingers bij de F5-knop. Vooral jij, Marinus
Yess!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:48 schreef Marinus het volgende:
Noordwijk, in Huis ter DuinBij mij in t dorp
Ik ook nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
(weet ik 't... nooit gezien.)
Yupz...maar alleen mensen die daar graag zelf een keer in beeld willen komen en interessant doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:49 schreef Berkery het volgende:
Kijken daar mensen naar?
Ik bedoel, langer dan drie seconden?
Oooh buuuuurn!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. leuk gedaan, Asmo. Ik heb Haruhi ook wel eens gunstig gestemd met een vraag over zijn favoriete groep Boyz II Men.
Seconded!quote:
Stuur maar, joh!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo? Ik heb zojuist een nieuwe avatar voor je gevonden.
Stond in een oud topic in MyAT...
Hebben?
Als het maar niets met mij te maken heeft...quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ross is David Schwimmer, dat weet ik wel.. daar een geintje mee uitgehaald zou ook kunnen.
Word up, yo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:54 schreef Berkery het volgende:
Tjezus, 'Friends', daar zap ik altijd bijna net zo hard langs als Harry Mens![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Je kan 'm ook aan Stanley geven overigens...
Yup, Sterrenkunde. Heb gelijk m'n profiel maar even aangepast. Mailadres klopt nu wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Marinus, doe je studeren in Leiden? Klopt emailadres in je profiel nog wel?
David Schwimmer is alvast goed. Pseudoniem is overigens maar 1 woord.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef Asmodian het volgende:
David Schwimmer natuurlijk, en ik kom ook nog op het pseudoniem... ff denken
Zover was ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:59 schreef Marinus het volgende:
[..]
David Schwimmer is alvast goed. Pseudoniem is overigens maar 1 woord.
Klopt, begint met een S. De producers van Friends hielden lange tijd vol dat dit pseudoniem de naam was van een bekende Kroatische acteur. Maar uiteindelijk bleek de naam een eerbetoon aan een vriend van Schwimmer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zover was ik. Ik ben ook bijna zeker dat het met een S begint, maar ik weet niet of ik dichterbij kom
Snaro is het, maar Snarro vind ik goed genoeg!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
Owja, Snarro ofzo, toch?
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:07 schreef Marinus het volgende:
[..]
Snaro is het, maar Snarro vind ik goed genoeg!
Asmodian +1
Ai, te laat gezienquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
Als er een sportvraag komt blijf ik nog 5 minuten wakker
Eddie Murphy - Donkeyquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Ik vind't een leuke serie, hoorEn om een of andere reden waren al m'n exen echt verslaafd aan de serie... The One With Russ is ook een goeie aflevering
Goed,
Noem 5 acteurs (m/v) die stemmen hebben ingesproken in de Shrek-films
Helemaal goed!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
Jennifer Saunders
Mike Meyers
Eddie Murphy
Cameron Diaz
Antonio Banderas!
En French & Saunders natuurlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:12 schreef Nembrionic het volgende:
Jennifer Saunders deed The Fairy Godmother en is o.a. bekend als "Eddie" uit Absolutely Fabulous
Ik had het kunnen weten.quote:
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.
Asmodian +1
Ik ga even een leuke vraag voorbereiden (denk ik)
Je zit op het juiste spoor...quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
In Amerika heet het Whisky en in de UK heet het Whiskey?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
In Ierland heet het Whisky, in Schotland Whiskey.
Dacht ik.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:20 schreef Nembrionic het volgende:
In Ierland heet het Whiskey, in Schotland Whisky.
quote:The spelling whisky (plural whiskies) is generally used for those distilled in Scotland, Wales, Canada, and Japan, while whiskey is used for the spirits distilled in Ireland and in the United States.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ik ga nu ECHT niet naar de kelder lopen om te zien wat er op m'n fles Tullamore Dew staat.
Ik heb er eentje voor m'n neus staan:quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ik ga nu ECHT niet naar de kelder lopen om te zien wat er op m'n fles Tullamore Dew staat.
Inderdaad..erg flauw..maar broodnodigquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Een van de flauwste punten in de geschiedenis van de AKQ... Ik hoop dat je er blij mee bent
Nembrionic +1
Heb jij ook niet gezien denk ik.quote:
Woohoo!quote:
Can't say that I do. Is dat net zo droog als Transformers?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij ook niet gezien denk ik.
Animatieserie M.A.S.K.
Hoho...ketter.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Can't say that I do. Is dat net zo droog als Transformers?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:27 schreef Nembrionic het volgende:
Decepticons
Eenschquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoho...ketter.
MASK was vet...maar Transformers is a whole different league
It's almost as if you're psychicquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Can't say that I do. Is dat net zo droog als Transformers?
*kijkt naar de ranglijst*quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad..erg flauw..maar broodnodig![]()
Moet je 'ns naar de versie van Me First & the Gimme Gimmes luisterenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de versie van Prince trouwens eens gehoord. Wat een kattengejank! Verschrikkelijk
Nee. Beter dan meneer Ford.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:43 schreef Marinus het volgende:
Ford?
Nee. Die heeft enkel het stukje "ontwerpen van kleine auto's voor de gewone man" een beetje gedaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:44 schreef Asmodian het volgende:
Ferdinand Porsche?
Nope. Die heeft het stukje "kleine auto's voor een groot publiek met automatische transmissie" op z'n geweten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:46 schreef Asmodian het volgende:
van Doorne?
Denk het ook ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:46 schreef Asmodian het volgende:
van Doorne?
Ook al niet. Van Horch weet ik helaas niet zoveel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:47 schreef Marinus het volgende:
August Horch dan wellicht?
Eiffel Toren, misschien?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het door hem gestarte bedrijf wist in elk geval heel goed wat reclame maken was. Kostte alleen zoveel stroom.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
Andre Citroen!
Cohen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Remember: Nederlands. En Joods, ook.
Bingo! Het is je van harte gegund.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:53 schreef Asmodian het volgende:
Joods -> Limoenman?
Yay!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bingo! Het is je van harte gegund.
André's grootvader heette Limoenman en kwam uit Nederland. Hij was een eenvoudige juweliersknecht, wiens schoonvader de naam Limoenman maar niets vond. Citroen leek hem beter. Zijn zoon, Levie Citroen, een diamanthandelaar uit Amsterdam verhuisde naar Frankrijk met zijn Poolse vrouw Macha Kleinan. André's schoolmeester zette uiteindelijk de trema op de e in Citroën.
Asmodian +1
Zo oud is de heer Citroën helaas niet geworden. Slechts 57quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:56 schreef Nembrionic het volgende:
Limoenman?
Doet me denken aan een mislukte Marvel figuur die het niet zover heeft geschopt.
Staat er zo'n oude knar met een snor in een limoenenpak
Das best zuurquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zo oud is de heer Citroën helaas niet geworden. Slechts 57Maagkanker, schijnt.
Shit kerel! Hoe lang geleden ben jij verhuisd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Dijk? Van dik hout? Ken ik dat?
In april '94.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shit kerel! Hoe lang geleden ben jij verhuisd?
Hoogtijdagen voor Van Dik Hout. Moet je kennenquote:
Met ruime afstandquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:02 schreef Nembrionic het volgende:
GM zal dan wel op 1 staan toch?
foutjequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ah zo.
Dan wordt het
GM
Ford
Toyota
VW
Mercedes Daimler-Chrysler
Correct!quote:
Ik zou dan gewoon niet stemmen. SIM-PELquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
*is erg geneigd om een "Wie is jouw favoriete AKQ-Speler?"-poll te openen om mensen voor morele dilemma's te plaatsen*
Ik moet mijzelf echt tegenhouden van het meespelen met deze vraag, maar heb al welterusten gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Es zien. Wie kent er hier Mel Blanc? Die man deed stemmetjes, zoals Bugs Bunny.
Nu wil ik graag twee dingen weten: (en Bugs Bunny telt niet mee, want die had ik al genoemd.)
Tien stemmetjes van hem, maar pas op: 1 stem moet van iets anders zijn dan van een tekenfilmfiguur.
Ook wil ik graag weten waarom hij zoveel moeite had met Bugs Bunny.
Ook niet als jij zelf een van de mogelijkheden was?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon niet stemmen. SIM-PEL![]()
Op jezelf stemmen is zo lamequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ook niet als jij zelf een van de mogelijkheden was?
Die stem leek teveel op een andere en daarom verviel hij steeds in die andere?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou nog waarom Mel zo'n probleem had om Bugs te doen...
Nee, daar werd hij op zeker moment wel handig in.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die stem leek teveel op een andere en daarom verviel hij steeds in die andere?
Bugs deed 'm teveel denken aan een konijntje uit zijn jeugd die zijn ouders hebben opgepeuzeld?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, daar werd hij op zeker moment wel handig in.
Niet echt. Hoewel het eten er wel mee te maken heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bugs deed 'm teveel denken aan een konijntje uit zijn jeugd die zijn ouders hebben opgepeuzeld?
Toen was Mel al 6 jaar dood...quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:27 schreef Nembrionic het volgende:
De stem van Babe?
Het eten in het algemeen of het eten van konijnen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet echt. Hoewel het eten er wel mee te maken heeft.
Eten in het algemeenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het eten in het algemeen of het eten van konijnen?
Nee. Da's een Muppet. Mel klonk in die rol nogal blikkerig.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:30 schreef Nembrionic het volgende:
Hij deed Beaker z'n stem?
Blikkie uit de Tovenaar van Oz?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Da's een Muppet. Mel klonk in die rol nogal blikkerig.
Dat keur ik ongeveer goed. Hij is er niet in gestikt, maar was allergisch voor wortelen. Dat tastte zijn stembanden aan. Maar omdat enkel een wortel als een wortel klinkt beet hij een stuk af, sprak met volle mond zijn tekst en spuwde het stuk wortel weer uit. Om die reden werd Bugs' stem ook altijd als laatste opgenomen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:31 schreef Nembrionic het volgende:
Hij is ooit bijna gestikt in eten. Dat heeft zijn stembanden aangetast en daardoor kon hij Bugs niet goed?
Nee. Het personage zei "bidibidibidi" en dan meestal de naam van het hoofdpersonage uit de serie. Uit 1979.quote:
Dat ga ik goedkeuren. Fonetisch klinkt het als Twiki.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:40 schreef Nembrionic het volgende:
Tweaky!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |