ik ben wel een paar keer zo'n winkel binnen gelopenquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ik ging trouwens ook slapen.
NK zullen jullie weer zien tegen half 2 vermoed ik
Waarom tochquote:
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een uur eerder, laat me raden.
Nog niet geslapen?
Nog zwakzinnigerquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee.
Ik word zwakzinnig van mezelf.
Waarom kom jij zo weinig in dit topicquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef Alicey het volgende:
nee al die slaapkipjes hierquote:
Ik denk soms teveelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, je dacht dat het niet mogelijk was he.
Vindt je 't niet erg als ik de ogen ook toe doe?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee al die slaapkipjes hier
heteros hebben gewoon het licht nog niet gezien
Ik vermoed anders niet dat ik snel zal slapen, nogal een heel zwaak verkloot ritmequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Waar wou je ze heendoen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vindt je 't niet erg als ik de ogen ook toe doe?
jewelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vindt je 't niet erg als ik de ogen ook toe doe?
ich auchquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vermoed anders niet dat ik snel zal slapen, nogal een heel zwaak verkloot ritme
met alleslijm kun je alles fixenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik ben stuk!
Die dagen zijn bij mij maandenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ich ach
heb al dagne nauwlijks geslapen maar nu word ik toch erg moe...
maja als ik straks ga liggenword ik weer wakker
Ik ben Joost, de zoon van Nankingquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, ik ken jou geloof ik nog niet, ben jij homosueel?
heb ik ook gehad... ben daardoor op fok terecht gekomenquote:
"pakt vanitasvanitatumetomniava bij zijn nekvel vast en stopt hem in bed"quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik ben stuk!
en ik mis hier nog 1quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik ben stuk!
Gewoon te moe om te slapen en te moe om nog iets te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"pakt vanitasvanitatumetomniava bij zijn nekvel vast en stopt hem in bed"
hup slapen jij voordat het hier helemaal uit de hand gaat lopen
jij moet wel uitgerust zijn als je komende week gaat chillen![]()
"Stroekie gaat bewijzen dat hij echt wel sterk is en pakt Vanitasvanitatumetomniava vast en tilt van van de stoel af en draagt hem naar bed toe"quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gewoon te moe om te slapen en te moe om nog iets te doen
Ja, misschien komen jullie nu eens wat sneller.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:08 schreef wonderer het volgende:
Nog sneller??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik het niet echt volg, maar toevallig het topic in de AT weer zag en aanklikte..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom kom jij zo weinig in dit topic.
Het is beter voor iedereen als ik gewoon slaap als het nodig is hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je het vanaf nu maar wel moet gaan volgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ik het niet echt volg, maar toevallig het topic in de AT weer zag en aanklikte..
Ik zal kijken of dat lukt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je het vanaf nu maar wel moet gaan volgen,
internet avondquote:
Oh op die manier.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
internet avond
morgen weer naar mn kamer die internetloos is
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En wat doe je allemaal nadat je dat hebt gedaan?
weet ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:02 schreef NanKing het volgende:
Hoe lang ben je inetloos liefie?
Waarom heb je eigenlijk geen inet op je kamerquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik niet
ik moet naar huis in t weekend (daar is internet) want er is ook nog geen wasmachinemaar mn zusje is dit weekend alleen thuis dus ik ben niet welkom
ik moe tover een paar weken maar eens zelf internet zoeken kopen huren weet ik t
Me me me me pick mequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef Alicey het volgende:
omdat ik wou dat mn ouders dat gingen betalenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk geen inet op je kamer?
Je zit er nog wel even lijkt me?
Wat ben je toch een lekker verwend nest hequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik wou dat mn ouders dat gingen betalenmaarik geloof dat ze mijn hints niet snappen
maar we hebben t er net nog even over gehad dus ik moet maar eens wat regelen
nou dat valt dus tegenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker verwend nest he![]()
.
Dan nog ben je een verwend nest.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dat valt dus tegen
want ze gaan het misschien niet betalen
een beetje misschienquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan nog ben je een verwend nest.![]()
Dat vind ik dan wel een puik plan, ik wil ook verwend worden. Rrrr.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
een beetje misschien
trouw maar met me kun je mee genieten
ow wauwquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een puik plan, ik wil ook verwend worden. Rrrr.
Met een gigantische diamant?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodra ik een ring van je krijg wel.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodra ik een ring van je krijg wel.
whoei!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oeh, that's sexy. Verloofde.
Gelukkig is rtl 5 ook weer bij zinnen.
Eerst even geheimhouden en volop genieten van elkaar. Screw de buitenwereld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whoei!
wanneer gaan we het bekend maken?
ow wauw ik moet even een vreugde dansje doen hoor
ik wou natuurlijk iedereen jaloers makenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eerst even geheimhouden en volop genieten van elkaar. Screw de buitenwereld.
Dat jaloers maken komt later wel. Tijd zat toch.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou natuurlijk iedereen jaloers maken
maar wat jij wil mopie
tot de dood ons schijdt scheid scheidt schijd(kies maar ik weet het niet)quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat jaloers maken komt later wel. Tijd zat toch.![]()
En je maakt me altijd aan het lachen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tot de dood ons schijdt scheid scheidt schijd(kies maar ik weet het niet)
dat moet ik wel want als je van me af wil moet je me dus dood maken en ik wil nog niet dood!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En je maakt me altijd aan het lachen.
Keep up the good work. Je toekomstige schoonmoeder vond je nieuwe schoenen ook erg tof trouwens.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat moet ik wel want als je van me af wil moet je me dus dood maken en ik wil nog niet dood!
had je nog de groetjes gedaan aan mijn toekomstige schoonmama?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Keep up the good work. Je toekomstige schoonmoeder vond je nieuwe schoenen ook erg tof trouwens.
Een kat op schoot, de ander wil ook, maar er is alleen plek op mn ontblote onderbenen, dat vindt ie niet tof. Hij houdt niet van blote benen.
Oh, even nieuws kijken zo over de ingestortte trap.
over een kwartiertje is er een extra nos journaalquote:Op maandag 7 augustus 2006 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Trusten alvast. Ik weet wel over wie ik ga dromen vannacht. Naast ingestortte trappen.
18 gewonden hoor ik net![]()
Al die lesbeaus op die bootjes ook?quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb echt helemaal niks tegen homo's, maar al die nichten op de bootjes moeten afgeschoten worden.
Hoi, iedereen.
Nee, lesbeau's zijn tof en lesbootjes ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Al die lesbeaus op die bootjes ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |