ik hoopte op een reizende salonquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er staat salon, en niet service aan huis
vrees dus toch dat je hiervoor even een grote reis naar het noorden van het land moet maken
ja volgens jaar gewoon zelf regelen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef liefie_ het volgende:
waauuuw ik zag net mijn boot op at 5
ver ewg maar toch
volgend jaar laat ik mn boot vol met lekkere lesbeaus
mijn boot is trouwens overdreven tis papas boot![]()
is dat niet gewoon the case met de hele wereldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, Tsjechië heeft een tekort aan knappe mensen, maar dat terzijde.
zo groot is mn boot niet hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens jaar gewoon zelf regelen hoor
en dan met de vlag van Fok erop
Ja, maar volgens mij hebben ze nog geprobeerd om de enogszins knappe mensen te scheiden met de lelijke, en de lelijken naar Oosteuropa gestuurdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is dat niet gewoon the case met de hele wereld
De volgende keer zal ik mee gaan om dat te compenseren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, Tsjechië heeft een tekort aan knappe mensen, maar dat terzijde.
Ik heb het best goed gehad, alleen ben ik blij dat dit mijn laatste (verplichte) familievakantie isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik mee gaan om dat te compenseren.
Heb je het leuk gehad?
en die muur was dan om ze daar te houden zekerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij hebben ze nog geprobeerd om de enogszins knappe mensen te scheiden met de lelijke, en de lelijken naar Oosteuropa gestuurd.
* vanitasvanitatumetomniava drukt stevig onder het schouderblad, knijpt lichtjes aan de uiteinden van de schouders, houdt de arm vast en trekt er lichtjes aan...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in dat geval mag hij hier wel een tussenstop maken want mijn nek zit behoorlijk vast
dankjewelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava drukt stevig onder het schouderblad, knijpt lichtjes aan de uiteinden van de schouders, houdt de arm vast en trekt er lichtjes aan...
Nanking!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:24 schreef NanKing het volgende:
vanitasvanitatumetomniavaook hoi terug van je vakantie enzoot
.
wat lief je miste ons zo erg!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens nog aan deze reeks gedacht, want er was een plaatsje in de buurt dat Potkost heette, en ik versprak me steeds (), ik zei Pot kotst
.
heb je d'r een foto van gemaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens nog aan deze reeks gedacht, want er was een plaatsje in de buurt dat Potkost heette, en ik versprak me steeds (), ik zei Pot kotst
.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je d'r een foto van gemaakt
dan kan die mooi als aanvulling op de L in de OP erbij komen
Ik heb gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat lief je miste ons zo erg!
mn nieuwe schoenen staan trouwens in mn fobo
veni vidi vici!quote:
nep homoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en voor dat je me verkeerd begrijpt; ik ben eigenlijk geen schoenenfreak.
Ok. Neuken?quote:
dus jij kent Manolo Blanihks niet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en voor dat je me verkeerd begrijpt; ik ben eigenlijk geen schoenenfreak.
De naam klinkt me bekend in de oren, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij kent Manolo Blanihks niet?
waaauuw die moet ik nog steeds een paarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Legally blond deel 1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De naam klinkt me bekend in de oren, maar meer ook niet.
Toffe filmquote:
heb die film 3 keer gezien in het vliegtuig tussen amsterdam en sydneyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toffe film.
(ZIE JE WEL LIEFIE_! WAT NOU NEPHOMO![]()
)
ik wou altijd worden zoals zijquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toffe film.
(ZIE JE WEL LIEFIE_! WAT NOU NEPHOMO![]()
)
Jij toch wel?quote:
ik hoop het maar!quote:
zeg heb jij de bijbel niet helemaal begrepen of zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee
Seks met de andere gender, gètver!
Ik heb de nieuwe vertaling in m'n boekenkast staanquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg heb jij de bijbel niet helemaal begrepen of zo
Alleen van SATC natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |