ik ben wel een paar keer zo'n winkel binnen gelopenquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ik ging trouwens ook slapen.
NK zullen jullie weer zien tegen half 2 vermoed ik
Waarom tochquote:
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Een uur eerder, laat me raden.
Nog niet geslapen?
Nog zwakzinnigerquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee.
Ik word zwakzinnig van mezelf.
Waarom kom jij zo weinig in dit topicquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef Alicey het volgende:
nee al die slaapkipjes hierquote:
Ik denk soms teveelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, je dacht dat het niet mogelijk was he.
Vindt je 't niet erg als ik de ogen ook toe doe?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee al die slaapkipjes hier
heteros hebben gewoon het licht nog niet gezien
Ik vermoed anders niet dat ik snel zal slapen, nogal een heel zwaak verkloot ritmequote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Waar wou je ze heendoen ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vindt je 't niet erg als ik de ogen ook toe doe?
jewelquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vindt je 't niet erg als ik de ogen ook toe doe?
ich auchquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vermoed anders niet dat ik snel zal slapen, nogal een heel zwaak verkloot ritme
met alleslijm kun je alles fixenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik ben stuk!
Die dagen zijn bij mij maandenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ich ach
heb al dagne nauwlijks geslapen maar nu word ik toch erg moe...
maja als ik straks ga liggenword ik weer wakker
Ik ben Joost, de zoon van Nankingquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, ik ken jou geloof ik nog niet, ben jij homosueel?
heb ik ook gehad... ben daardoor op fok terecht gekomenquote:
"pakt vanitasvanitatumetomniava bij zijn nekvel vast en stopt hem in bed"quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik ben stuk!
en ik mis hier nog 1quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik ben stuk!
Gewoon te moe om te slapen en te moe om nog iets te doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"pakt vanitasvanitatumetomniava bij zijn nekvel vast en stopt hem in bed"
hup slapen jij voordat het hier helemaal uit de hand gaat lopen
jij moet wel uitgerust zijn als je komende week gaat chillen![]()
"Stroekie gaat bewijzen dat hij echt wel sterk is en pakt Vanitasvanitatumetomniava vast en tilt van van de stoel af en draagt hem naar bed toe"quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gewoon te moe om te slapen en te moe om nog iets te doen
Ja, misschien komen jullie nu eens wat sneller.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:08 schreef wonderer het volgende:
Nog sneller??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik het niet echt volg, maar toevallig het topic in de AT weer zag en aanklikte..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom kom jij zo weinig in dit topic.
Het is beter voor iedereen als ik gewoon slaap als het nodig is hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je het vanaf nu maar wel moet gaan volgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat ik het niet echt volg, maar toevallig het topic in de AT weer zag en aanklikte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |