quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
zij is dus echt geen emo, want ik ken haar toevallig![]()
zo overduidelijk het product van een gefrusteerd persoon dit... Op 2 regels na is het totale bullshit en die 2 die overblijven zijn discutabel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
voor iedereen die graag meer wilt weten over gothics:
--------------------------------------------
Nog wat feitjes en weetjes over gothics:
* Gothics zijn niet depressief omdat hun konijn dood is, het is een vereist onderdeel van een gothic.
* Het is geen toeval dat gothics lelijk zijn.
* Gothics luisteren alleen klote-muziek.
* Gothics zijn heksen, en ze drinken bloed.
* Gothics aanbidden Satan.
* Gothics vinden pijn fijn. Deze connectie zie je bijvoorbeeld als je kijkt naar SM-attributen en gothic-kleding. SM gothic
* Sommige gothics, vooral de oudere, grijpen het gothic-zijn aan als methode om in SM-kleding over straat te kunnen zodat ze niet steeds van kleren hoeven te verwisselen.
* Gothics denken dat ze slim zijn en boven andere mensen staan omdat ze veganistisch zijn en nadenken over leven-dood. Het veganisme is echter een methode om extra bleek te worden en heeft weinig met de ware principes van een gothic te maken.
* Het onbegrepen voelen en afstand nemen van de maatschappij is om hun domheid te verbergen, het uiterlijk met haar horrorattributen zijn om mensen op afstand te houden zodat de gothic niet met haar domheid en lelijkheid wordt geconfronteerd.
------------------------------------------
gekopieerd van mijn goede vriend blaise: http://zopp.nl/spitted/5
jij hebt een snorquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
met snor
ik lust geen tapasquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:04 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wou je bijna mee uit vragen voor tapas bij de haagse lounge![]()
*neemt slok koud bier* Damn dan doe ik het al 8 jaar fout.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Mustard_Man het volgende:
voor iedereen die graag meer wilt weten over gothics:
--------------------------------------------
Nog wat feitjes en weetjes over gothics:
* Gothics zijn niet depressief omdat hun konijn dood is, het is een vereist onderdeel van een gothic.
* Het is geen toeval dat gothics lelijk zijn.
* Gothics luisteren alleen klote-muziek.
* Gothics zijn heksen, en ze drinken bloed.
* Gothics aanbidden Satan.
* Gothics vinden pijn fijn. Deze connectie zie je bijvoorbeeld als je kijkt naar SM-attributen en gothic-kleding. SM gothic
* Sommige gothics, vooral de oudere, grijpen het gothic-zijn aan als methode om in SM-kleding over straat te kunnen zodat ze niet steeds van kleren hoeven te verwisselen.
* Gothics denken dat ze slim zijn en boven andere mensen staan omdat ze veganistisch zijn en nadenken over leven-dood. Het veganisme is echter een methode om extra bleek te worden en heeft weinig met de ware principes van een gothic te maken.
* Het onbegrepen voelen en afstand nemen van de maatschappij is om hun domheid te verbergen, het uiterlijk met haar horrorattributen zijn om mensen op afstand te houden zodat de gothic niet met haar domheid en lelijkheid wordt geconfronteerd.
------------------------------------------
gekopieerd van mijn goede vriend blaise: http://zopp.nl/spitted/5
net als alle emofagsquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef seto het volgende:
Dat nummer van Simple Plan is gewoon vet gay.
GMTAquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:19 schreef PsyCha het volgende:
ik dacht dat we goths gingen bashen! boe!
Die op de 2e foto zijn gothic lolita's volgens mij, die vind ik stiekem wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:27 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
whehehe
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef CasB het volgende:
Emo is dood...die homo-achtige ventjes die naar My Chemical Romance luisteren zijn alleen maar scene.
Emo is al jaren dood. De emo/emocore van vroegah zat heel erg tegen hardcore aan, en dat waren geen huilies, maar die hadden teksten over gevoelens etc. Niet over dat het mietjes zijn
Dat is ook echt te zien als je je lelijke kutkop onder een berg met haar verbergt.quote:
boeie!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is ook echt te zien als je je lelijke kutkop onder een berg met haar verbergt.
neeman.. dan hadden we zon tof verhaaltje misgeelopenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Had de elephant man maar een hoop haar zal ie ook een goede voor je zijn..
matigquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Had de elephant man maar een hoop haar zal ie ook een goede voor je zijn..
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nuquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
neeman.. dan hadden we zon tof verhaaltje misgeelopen
enne waarom probeer je me niet meer te bashen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nudoe en jullie maar laat aan baggeren aangezien jullie een stelletje weggooiers zijn.
![]()
komop geef het nou toe, je doet het speciaal om onze aandacht, maak jezelf is blij en bash!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat jullie het niet waard zijn, simpel, kijk.. er is een verschil bashers en trolls, jullie zijn trolls, doelbewust uit om een boze reactie uit me te krijgen terwijl ik nudoe en jullie maar laat aan baggeren aangezien jullie een stelletje weggooiers zijn.
![]()
quote:(So say goodbye) to the vows you take
(And say goodbye) to the life you make
(And say goodbye) to the heart you break
And all the cyanide you drank.
MCR.quote:
thx!quote:
je kent de tekst.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
MCR.
En dan overigens Sonny Moore kut vinden maar wel Gerard Way cool vinden wtf is daar mee?, zijn zelfde level faggyness.
Nee, maar google wel: http://www.google.com/search?q=lyrics+drank+cyanidequote:
ohwquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nee, maar google wel: http://www.google.com/search?q=lyrics+drank+cyanide
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja offspringer!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:38 schreef seto het volgende:
Waarom doe je zo hard to get?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |