Op basis van het programma valt te verwachten dat Osnabrück of Offenbach degradeert. Augsburg zal normaalgesproken immers van Jena winnen en Kaiserslautern heeft het voordeel dat Köln nergens meer voor speelt en het promotiefeest net achter de rug heeft.quote:Op maandag 12 mei 2008 01:27 schreef fanneke het volgende:
1.FC Köln dus weer terug naar de Bundesliga (2-0 winst op Mainz). Gladbach promoveerde afgelopen woensdag al.
3e promotieplaats gaat tussen Hoffenheim (57 punten), Mainz (55) en Freiburg (55).
Erzgebirge Aue, Paderborn en Carl Zeiss Jena degraderen.
Laatste degradatieplaats gaat tussen Koblenz(38 punten), Offenbach(38), Augsburg(37), Osnabrück(37) en Kaiserslautern (36).
Programma voor de laatste speeldag (volgende week zondag):
SC Paderborn 07 - Borussia Mönchengladbach
1899 Hoffenheim - SpVgg Greuther Fürth
Erzgebirge Aue - 1860 München
1. FC Kaiserslautern - 1. FC Köln
Alemannia Aachen - TuS Koblenz
FC Augsburg - FC Carl Zeiss Jena
VfL Osnabrück - Kickers Offenbach
SC Freiburg - SV Wehen Wiesbaden
FSV Mainz 05 - FC St. Pauli
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 04:55 schreef tong80 het volgende:
Maar Köln zal Kaiserslautern graag het laatste setje geven.
LOL heeft die miljardair het gered met z'n Hoffenheim? Echt briljantquote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig is Kaiserslautern safe. Tof voor Hoffenheim, een volksfeest daar nu.
Voor de eerste keer in hun bestaan.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kaiserslautern wint en zijn dus gered.
Hoffenheim wint ook en die zien we dus terug in de Bundesliga volgend jaar.
Dat oude stadion is me ook een bouwval zeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Prosac het volgende:
Gigantische kick.
Kickers Emden (3. Liga) levert de proflicentie in omdat ze de financiering voor het nieuwe stadion niet rond kunnen krijgen ivm de economische crisis. Zonder concrete stadionplannen kan de bond niet langer de dispentatie handhaven.
Laatst zag ik deze ergens.quote:
De teller staat nu op zeven keer vijfde in de laatste negen jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:50 schreef PogueMahone het volgende:
Nog een opvallend feitje: Greuther Fürth werd de afgelopen zeven jaar zes keer vijfde, nicht zu fassen
Wat een stagnatie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
De teller staat nu op zeven keer vijfde in de laatste negen jaar
Vreemd idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hopelijk kan RW Essen dit jaar wel promoveren. Jammer dat zo'n club nu op het vierde niveau uitkomt.
Met dat Playmobil-stadion van ze? Liever niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het wordt eens langzamerhand tijd dat Greuther Fürth promoveert.
Union Berlin wint gelijk met een dikke 3-0 bij Oberhausen. Op naar de Bundesligaquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd idd.
Maar wat dacht je van de clubs uit Oost-Duitsland ?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Union Berlin wint gelijk met een dikke 3-0 bij Oberhausen. Op naar de Bundesliga
Na 2 wedstrijden 6 punten, lekkere start voor Union.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Union Berlin - For.Düsseldorf
1:0 (0:0)
Is in het stadion 2x gereanimeerd wat ik van een Alemannia fan op het werk begreep...quote:Tragischer Unglücksfall nach dem Spiel
Nach dem Spiel gegen den FC St. Pauli ereignete sich ein tragischer Unglücksfall. Ein 38-jähriger Pauli-Fan stürzte von der Brüstung des Gäste-Blocks, als er den Sieg der Mannschaft feierte. Nach bisherigen Erkenntnissen stand oder saß der Mann auf der Brüstung.
Er zog sich beim Sturz Gesichtsverletzungen zu und wurde ins Krankenhaus eingeliefert. "Wir haben routinemäßig die Ermittlungen aufgenommen. Nach unseren bisherigen Erkenntnissen handelt es sich um einen Unglücksfall. Zum jetzigen Zeitpunkt liegen uns keine Hinweise auf Fremdverschulden oder Mängel an der Bausubstanz des Stadions vor", erklärte Paul Kemen, Pressesprecher der Polizei Aachen.
Bron
In de Bundesliga is Hecking vertrokken bij H96, de teller staat na 2 speelrondes dus al op 3...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:04 schreef fanneke het volgende:
Na Mainz in de Bundesliga heeft ook in de 2. Bundesliga een club nu al zijn trainer ontslagen. Karlsruher SC ontdeed zich vandaag van Edmund Becker.
Nee, dat is NRW-Liga (vijfde niveau).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:46 schreef methodmich het volgende:
Iwan Redan op proef bij Osnabrück, dus wellicht straks in deze competitie te zien.
Sportfreunde Siegen is geen 3. Bundesliga toch?
Wordt die gespeeld in het Westfalen of Rote Erde?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:39 schreef Marioow het volgende:
Morgen aanwezig bij BVB 2 - Dynamo Dresden.
Inderdaad jammer, is kijken hoe vol het morgen zit in het Westfalen verwacht ook wel redelijk wat Dynamo Supporters mee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat is jammer. Ik had Rote Erde wel eens vol willen zien zitten.
Het viel tegen, Dynamo had een uitvak vol mee en bij ons waren block 12 en 13 gevuld plus nog los wat mensen op de Ost- Tribune in totaal zo'n 3500 man waarvan denk ik zo'n 800 Dynamo Supporters.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:58 schreef Marioow het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, is kijken hoe vol het morgen zit in het Westfalen verwacht ook wel redelijk wat Dynamo Supporters mee.
Had ik al niet eerder gezegd dat die tweede elftallen nauwelijks publiek trekken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:00 schreef Marioow het volgende:
[..]
Het viel tegen, Dynamo had een uitvak vol mee en bij ons waren block 12 en 13 gevuld plus nog los wat mensen op de Ost- Tribune in totaal zo'n 3500 man waarvan denk ik zo'n 800 Dynamo Supporters.
Programma komend weekend in de 2. Bundesliga...quote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Had ik al niet eerder gezegd dat die tweede elftallen nauwelijks publiek trekken.
De stand in de 2. Bundesliga:quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik was afgelopen zondag bij SW Essen, hebben ze ineens die mooie staantribune gesloopt. Balen, want daarvoor ging ik eigenlijk
Helaas wel. Dat bovenste deel is nu een grasheuvel en het onderste deel is vernieuwd. Is echt een stuk minder. Ik zal mijn foto's een uploaden.quote:Op maandag 21 september 2009 22:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit is verleden tijd?
Da's wel heel jammer, want ik had SWE nog op mijn lijstje staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |