Wordt die gespeeld in het Westfalen of Rote Erde?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:39 schreef Marioow het volgende:
Morgen aanwezig bij BVB 2 - Dynamo Dresden.
Inderdaad jammer, is kijken hoe vol het morgen zit in het Westfalen verwacht ook wel redelijk wat Dynamo Supporters mee.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat is jammer. Ik had Rote Erde wel eens vol willen zien zitten.
Het viel tegen, Dynamo had een uitvak vol mee en bij ons waren block 12 en 13 gevuld plus nog los wat mensen op de Ost- Tribune in totaal zo'n 3500 man waarvan denk ik zo'n 800 Dynamo Supporters.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:58 schreef Marioow het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, is kijken hoe vol het morgen zit in het Westfalen verwacht ook wel redelijk wat Dynamo Supporters mee.
Had ik al niet eerder gezegd dat die tweede elftallen nauwelijks publiek trekken.quote:Op zondag 6 september 2009 20:00 schreef Marioow het volgende:
[..]
Het viel tegen, Dynamo had een uitvak vol mee en bij ons waren block 12 en 13 gevuld plus nog los wat mensen op de Ost- Tribune in totaal zo'n 3500 man waarvan denk ik zo'n 800 Dynamo Supporters.
Programma komend weekend in de 2. Bundesliga...quote:Op zondag 6 september 2009 20:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Had ik al niet eerder gezegd dat die tweede elftallen nauwelijks publiek trekken.
De stand in de 2. Bundesliga:quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik was afgelopen zondag bij SW Essen, hebben ze ineens die mooie staantribune gesloopt. Balen, want daarvoor ging ik eigenlijk
Helaas wel. Dat bovenste deel is nu een grasheuvel en het onderste deel is vernieuwd. Is echt een stuk minder. Ik zal mijn foto's een uploaden.quote:Op maandag 21 september 2009 22:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit is verleden tijd?
Da's wel heel jammer, want ik had SWE nog op mijn lijstje staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |