fake een lichte blessure.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik bedenk me net dat ik woensdag tot 21.00 moet trainen. Kutzooi.
Of een Junk, hij deelde trouwens wel een fraaie panna uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Manu wordt een held
Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten tochquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten toch![]()
De HGeit![]()
Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen he.. Ach, het is de beginfase dus hopelijk een lichte (lees: korte) training!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten toch![]()
De Heit![]()
je wil zeggen dat je die hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef stefmans het volgende:
Trouwens het nieuwe Uit-shirt met Vermaelen erop![]()
Hij is snel, hij is vlug, hij vliegt over het veld: RyanAir.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:30 schreef Nega het volgende:
De Baab is wel een mooie trouwens.
Ik heb het uit en thuisshirt van dit seizoen. Welk shirt zal ik een naam op laten zetten, en welke naam? Ik weet het niet namelijk.
Zou je denken?quote:
een echte supporter !quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
Goede keusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef stefmans het volgende:
Trouwens het nieuwe Uit-shirt met Vermaelen erop![]()
Vermaelen word een heldquote:
Rij 4 plaats 199quote:
Hehe die gaat in het 010 vs 020 topicquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Sethje het volgende:
Lekker doek gisteren in de gracht..
http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=1191
Dan is het officieel: de josties zaten door het hele vak heen, en niet alleen bij mij in de buurt.quote:
Nee, Van der Sar was Man of the Tournament.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef michiel_merk het volgende:
van de sar was toch man off the match en niet huntelaar ?:X
lees overal dat huntelaar dat was
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Sethje het volgende:
Lekker doek gisteren in de gracht..
http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=1191
Inderdaad, het lijkt wel alsof hij al geblesseerd raakt als je naar hem kijktquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook wel vertrouwen in woensdag. Al heb ik wel mijn twijfels over de vleugelbezetting. Manucharyan toonde wel even een talent te zijn, dus het is te hopen dat hij vrijblijft van blessures.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |