Dan zullen ze toch beter moeten voetballen dan vanavond..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef koningdavid het volgende:
We geven die Denen gewoon even een potje voetballes.![]()
Net zoals Cocu maar daar hoor je niemand meer overquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:48 schreef -Wolf- het volgende:
Huntelaar moet uiteraard geen penalties meer missen natuurlijk. Maar goed, iedereen mist er wel eens eentje. Tenzij je Seedorf heet. Dan mis je ze 9 van de 10 keer.
oh lekker, scarface erbij. Say hello to my little friend!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef jna het volgende:
Ribery wilt weg bij Marseille, misschien iets voor AjaxHij wilt namelijk CL spelen.
Dodelijk duo samen met Stamquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
oh lekker, scarface erbij. Say hello to my little friend!
Jep ik ben er bij!quote:[b]Wie gaan er eigenlijk allemaal woensdag?
Jasza
Devv
Plae@
Sethje?
Door_Passie_Gedreven?
Nog meer of niet?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef RijstNatie het volgende:
wat is er woensdag?
Weer? Net alsof het zo standaard is dat, dat gebeurdquote:Op zondag 6 augustus 2006 07:43 schreef DenniZZ het volgende:
Whahaha laatste op je eigen toernooiWeer
![]()
Misschien volgende keer wat minder grote namen uitnodigen zodat jullie zelf ook een kans maken? Ow maar daar gaat het natuurlijk niet om, commercie!!! Veel belangrijker als het resultaat
quote:Ten Cate: aan Sneijder gaan we veel plezier beleven
In De Telegraaf liet Henk ten Cate weten blij te zijn met de ontwikkeling van Wesley Sneijder. "Ik werd aangenaam verrast door zijn kracht en dynamiek, zeker omdat hij nog weinig heeft getraind. Aan Wesley gaan we dit seizoen nog veel plezier beleven."
Minder blij is hij met de invulling van de flanken. Die kunnen deze voorbereiding nog niet brengen wat hij ervan verwacht.
Stekelenburg, Stam, Vermaelen, Maduro, Gabri, Sneijder en Huntelaar staan zo goed als vast dus. De backpositites zijn helemaal open met Grygera, Heitinga, Ogararu en Emanuelson. Rosales en De Mul zijn nog niet constant genoeg, al kan Rosales het wel een beetje. Perez op links vind ik niets, Rosenberg en Babel zouden het goed kunnen invullen, mits je een goede rechtsbuiten hebt.quote:Ajax sluit eigen toernooi op laatste plaats af
Van der Sar ligt dwars
AMSTERDAM, zondag
Er zijn maar weinig voetballers van de tegenpartij die Ajax eerst dwarsbomen en dan een staande ovatie ontvangen. Edwin van der Sar hield als enige keeper op het LG Amsterdam Tournament zijn doel schoon, stopte gisteravond een strafschop van Klaas-Jan Huntelaar en werd meteen uitgeroepen tot de beste speler van het evenement. Door de nederlaag (0-1) moest Ajax voor het tweede opeenvolgende jaar genoegen nemen met de vierde en laatste plaats.
Voor Internazionale, dat FC Porto met 3-2 versloeg en op de tweede plaats eindigde, komen de mensen hun huis niet uit. De eerste wedstrijd tegen Ajax trok bedroevend weinig toeschouwers naar de ArenA, maar dat lag dus niet aan desinteresse. Gisteren liep het stadion wel behoorlijk vol voor het duel met Manchester United en werd er zowaar een sfeer opgewekt die normaal alleen in de Champions League geproefd kan worden.
Het lag in de lijn der verwachting dat de reserves van vrijdag gisteren in de basis zouden beginnen. Alleen Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Kenneth Perez bleven staan; de eerste twee een helft en Perez negentig minuten. Thomas Vermaelen, Klaas-Jan Huntelaar, Tom de Mul en George Ogararu namen plaats op de bank.
Jaap Stam, Wesley Sneijder, Urby Emanuelson en Gabri kregen zelfs een dag rust met het oog op de uitwedstrijd tegen FC Kopenhagen. Het viertal had het tegen Inter prima gedaan. Vooral over Sneijder was Ten Cate te spreken. ,,Ik werd aangenaam verrast door zijn kracht en dynamiek, zeker omdat hij nog weinig heeft getraind. Aan Wesley gaan we dit seizoen nog veel plezier beleven.”
Het experiment met een open linkerflank werd vrijdag door Ten Cate persoonlijk als mislukt bestempeld. Gisteren koos hij weer voor specifieke vleugelspelers, ofschoon opnieuw duidelijk werd dat Ajax op die posities nog veel sterker moet worden. Edgar Manucharyan en Mauro Rosales zorgden voor weinig aanvoer, zodat het aantal kansen net als tegen Inter zeer beperkt bleef.
Perez speelde ditmaal centraal op het middenveld in een offensieve rol en dat lijkt hem beter te liggen. Een dag eerder was Gabri nog de controleur. Wat dat betreft heeft Ten Cate genoeg keuzes, helemaal als Roger weer wedstrijdfit is. De Spanjaard kreeg een twintig minuten speeltijd.
De defensie zag er helemaal anders uit. Desondanks gaf Ajax niet veel weg. De enige die gevaar stichtte, was Ryan Giggs. De oude rot met het lichaam van een tiener trof de lat, de paal en kopte over. Manchester United trad aan met heel weinig vaste krachten. Paul Scholes en Wayne Rooney mochten vanwege hun rode kaart niet spelen en al snel verliet ook de dure aankoop Michael Carrick het toneel na een vervelende overtreding van Perez.
Edwin van der Sar hield het jonge spul bij elkaar en onderstreepte het belang van de voortzetting van zijn interlandloopbaan. Eenmaal was hij kansloos, maar de treffer van John Heitinga werd wegens buitenspel afgekeurd. Vijf minuten na rust tikte hij een kopbal van Vermaelen over de lat en vervolgens strandde Huntelaar vanaf elf meter, nadat Maduro was gehaakt.
Het niveau daalde en Giggs besliste de wedstrijd met een vrije trap die betwist werd omdat de bal weer via de lat het veld in stuiterde. Voor een afgewogen oordeel over zijn ploeg is het nog te vroeg, had Ten Cate al aangegeven. ,,Over 2,5 week, in Amsterdam, zal de tweestrijd met Kopenhagen pas beslist worden. En dan zijn we dus ook weer wat verder.”
Nu is het weer duidelijk waarom het een kuttoernooi isquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
Tering, wat zaten er een paar ballen in 407. Zo'n Gooise man met zijn zoon (zet kakstem op): 'Lekker balletje, Mauro'. Tijdens Inter - Porto, een of andere Inter speler schiet naast, die man: 'Huntelaar!' Tijdens Ajax - ManU: 'Hup Feyenoord!'
Wat een humor.
En dan zaten er voor ons nog van die josties die de hele wedstrijd alleen maar dingen als 'Wat een kutwedstrijd! Speelt Boukhari mee ofzo? Ooh jongens, de nummer 31 van ManU komt erin, nu worden we bang!' konden zeggen. Het toppunt was nog wel dat ze ronduit boos werden toen Ajax weer een kans miste en wij toch klapten voor de poging: 'Tering he, daar ga je toch niet voor klappen?' Dat heet je team aanmoedigen, droplul.![]()
Verder was vooral Inter - Porto wel een leuke wedstrijd.
Wij zaten dus in hetzelfde vakquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
Tering, wat zaten er een paar ballen in 407. Zo'n Gooise man met zijn zoon (zet kakstem op): 'Lekker balletje, Mauro'. Tijdens Inter - Porto, een of andere Inter speler schiet naast, die man: 'Huntelaar!' Tijdens Ajax - ManU: 'Hup Feyenoord! Oh nee, foutje.'
Wat een humor.
En dan zaten er voor ons nog van die josties die de hele wedstrijd alleen maar dingen als 'Wat een kutwedstrijd! Speelt Boukhari mee ofzo? Ooh jongens, de nummer 31 van ManU komt erin, nu worden we bang!' konden zeggen. Het toppunt was nog wel dat ze ronduit boos werden toen Ajax weer een kans miste en wij toch klapten voor de poging: 'Tering he, daar ga je toch niet voor klappen?' Dat heet je team aanmoedigen, droplul.![]()
Verder was vooral Inter - Porto wel een leuke wedstrijd.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
WAT een KUTvolk gister, met die kut klappers, die kut waves en idioten die dachten dat het de CL finale was, maar niet eens hun eigen spelers herkenden.
Heerlijk ook een gast naast ons: "Hier had Babel moeten staan en niet Manucharyan" Vervolgens maakt Manucharyan een geweldige actie
Even later roept ie dat Manucharyan moet gaan rennen, ik moest me inhouden om niet voor hem te gaan staan en te vragen of ie ooit van buitenspel had gehoord...
AT 2005quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Badabingea het volgende:
Een slechte generale is een.....
heb je de uitleg op AJAX.nl gelezen daarover?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Lichte prijsstijging voorronde CL....
28 euro 411 ipv 17,50 vorig jaar...
Je wilde hem zelf maken he?quote:
We weten nu in elk geval hoe de tegenstanders in de halve finale en finale CL spelen, dus kunnen we ze de volgende keer simpel verslaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan komt de klap straks minder hard
Ja...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:06 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
heb je de uitleg op AJAX.nl gelezen daarover?
dat lijkt me een beetje veel in een jaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:12 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Zoveel hebben we er alquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
dat lijkt me een beetje veel in een jaar
Het enige verschil is dat we dit jaar wél hebben gescoordquote:
Ja!quote:
Duh, gisteren speelden meer dan de helft van de wissels.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja!![]()
Maar tegen Kopenhagen de 1e echte test, dit was nog steeds geen duidelijk beeld van het team.
Staat hier erg vaak, nutteloos om zo op te reageren. Maar daar haal jij je voldoening uit, tis dat we subsidie voor je krijgen...quote:
Het zag er veelbelovend uit. Ik had eerst het idee dat z'n twee mooie acties puur toeval waren onder de noemer "de bal met een gelukje meekrijgen", maar in de herhaling zag je dat 'ie die acties echt zo bedoelde. Hele rare onvoorspelbare bewegingen, leuk om te zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Edgar had ook wel een paar leuke acties. Als die jongen nou eens een beetje heel blijft, kan het misschien nog wel wat worden...
Juistquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het zag er veelbelovend uit. Ik had eerst het idee dat z'n twee mooie acties puur toeval waren onder de noemer "de bal met een gelukje meekrijgen", maar in de herhaling zag je dat 'ie die acties echt zo bedoelde. Hele rare onvoorspelbare bewegingen, leuk om te zien
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wij zaten dus in hetzelfde vakEn hadden dus ook beide een hekel aan het publiek om ons heen
ff uit het AT topic:
[..]
Ja dat kan hij wel, die rushes. Dat had twee seizoenen geleden ook al een keer laten zien, toen scoorde hij na zo'n lange rush.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:59 schreef twi het volgende:
Ik vond Maduro bij vlagen trouwens erg sterk, twee of meer man voorbij slalommen en dan een goede pass afleveren. Net als bij die pingel, prachtige actie
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja dat kan hij wel, die rushes. Dat had twee seizoenen geleden ook al een keer laten zien, toen scoorde hij na zo'n lange rush.
Maar ik zag hem gister ook wat mindere dingen doen hoor, hij is er nog niet helemaal. Ik hoorde dat Henk "De Caat" Ten Cate erg veel met Maduro bezig is, goede zaak![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Niet zo happen man. 'De Caat' heb ik speciaal bedacht voor onze grote vriend 'De Daan'. Die schijnt nogal fan te zijn van bijnamen.
fake een lichte blessure.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik bedenk me net dat ik woensdag tot 21.00 moet trainen. Kutzooi.
Of een Junk, hij deelde trouwens wel een fraaie panna uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Manu wordt een held
Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten tochquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten toch![]()
De HGeit![]()
Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen he.. Ach, het is de beginfase dus hopelijk een lichte (lees: korte) training!quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten toch![]()
De Heit![]()
je wil zeggen dat je die hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef stefmans het volgende:
Trouwens het nieuwe Uit-shirt met Vermaelen erop![]()
Hij is snel, hij is vlug, hij vliegt over het veld: RyanAir.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:30 schreef Nega het volgende:
De Baab is wel een mooie trouwens.
Ik heb het uit en thuisshirt van dit seizoen. Welk shirt zal ik een naam op laten zetten, en welke naam? Ik weet het niet namelijk.
Zou je denken?quote:
een echte supporter !quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
Goede keusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef stefmans het volgende:
Trouwens het nieuwe Uit-shirt met Vermaelen erop![]()
Vermaelen word een heldquote:
Rij 4 plaats 199quote:
Hehe die gaat in het 010 vs 020 topicquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Sethje het volgende:
Lekker doek gisteren in de gracht..
http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=1191
Dan is het officieel: de josties zaten door het hele vak heen, en niet alleen bij mij in de buurt.quote:
Nee, Van der Sar was Man of the Tournament.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef michiel_merk het volgende:
van de sar was toch man off the match en niet huntelaar ?:X
lees overal dat huntelaar dat was
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Sethje het volgende:
Lekker doek gisteren in de gracht..
http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=1191
Inderdaad, het lijkt wel alsof hij al geblesseerd raakt als je naar hem kijktquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook wel vertrouwen in woensdag. Al heb ik wel mijn twijfels over de vleugelbezetting. Manucharyan toonde wel even een talent te zijn, dus het is te hopen dat hij vrijblijft van blessures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |