abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:22:03 #1
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40525363

* De OP is hier te downloaden.

|X| Geen nieuws...
|X|
|X|
Jawel, je keek.
pi_40525380
nou dan maar hopen dat het woensdag wél lukt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:22:41 #3
131729 jna
pi_40525383
WoenSdag moet het zijn
Jawel, je keek.
pi_40525386
Woensdag gaan we gewoon goed spelen. Ik heb er vertrouwen in
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40525414
TT fixed.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40525455
Woensdag gewoon een echt elftal op de been.
  Redactie Games zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:28:30 #7
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_40525561
En dan meteen ook met 0-2 winnen .
.....Kennedy
pi_40525614
We geven die Denen gewoon even een potje voetballes.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_40525692
Laat ze het woensdag maar eens zien idd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_40525717
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef koningdavid het volgende:
We geven die Denen gewoon even een potje voetballes.
Dan zullen ze toch beter moeten voetballen dan vanavond..
Mazzel,
Johan.
pi_40525735
Het mag van mij nu al woensdag zijn
pi_40526127
Huntelaar moet uiteraard geen penalties meer missen natuurlijk. Maar goed, iedereen mist er wel eens eentje. Tenzij je Seedorf heet. Dan mis je ze 9 van de 10 keer.
pi_40526144
Als De Mul en Perez woensdag maar op de bank zitten. Dan ben ik blij.
lollig
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 23:51:07 #14
131729 jna
pi_40526210
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:48 schreef -Wolf- het volgende:
Huntelaar moet uiteraard geen penalties meer missen natuurlijk. Maar goed, iedereen mist er wel eens eentje. Tenzij je Seedorf heet. Dan mis je ze 9 van de 10 keer.
Net zoals Cocu maar daar hoor je niemand meer over Seedorf durfde tenminste naar voren te stappen dus ik neem hem niks kwalijk
Jawel, je keek.
pi_40526288
Maar nou weet ik nog steeds niet waar ze Babel gelaten hebben.
Dit leek me nou een leuke wedstrijd voor hem, ik had hem graag gezien.
pi_40526515
Babel begint woensdag op de rechtsbuitenpositie.
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:07:36 #17
131729 jna
pi_40526725
Ribery wilt weg bij Marseille, misschien iets voor Ajax Hij wilt namelijk CL spelen.
Jawel, je keek.
pi_40526755
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef jna het volgende:
Ribery wilt weg bij Marseille, misschien iets voor Ajax Hij wilt namelijk CL spelen.
oh lekker, scarface erbij. Say hello to my little friend!
  zondag 6 augustus 2006 @ 00:12:21 #19
131729 jna
pi_40526876
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

oh lekker, scarface erbij. Say hello to my little friend!
Dodelijk duo samen met Stam
Jawel, je keek.
pi_40527428
Ribery is een superspeler. Als we die binnen kunnen halen, meteen doen. Maar lijkt me niet echt haalbaar.
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:05:17 #21
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40528574
quote:
[b]Wie gaan er eigenlijk allemaal woensdag?

Jasza
Devv
Plae@
Sethje?
Door_Passie_Gedreven?

Nog meer of niet?
Jep ik ben er bij!

Was gezellig vandaag met de 410-boys! tot woensdag!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40529815
Wat een kutwedstrijd. Ik zat wel mooi in 102. Lekker vak opzich.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_40530509
wat is er woensdag?
Nothing to see here, carry on
pi_40531553
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef RijstNatie het volgende:
wat is er woensdag?
Iets met voorronde CL enzo
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 6 augustus 2006 @ 03:25:10 #25
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_40531843
Wat speelde Rosales weer ouderwets bagger. Nog beroerder dan De Mul volgens mij. Zelfs Charisteas deed het nog beter door Huntelaar een keer goed op maat te bedienen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 04:05:10 #26
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40532655
Woensdag krijgt ajax het lastig en thuis maken ze het af.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zondag 6 augustus 2006 @ 07:43:14 #27
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40533771
Whahaha laatste op je eigen toernooi Weer

Misschien volgende keer wat minder grote namen uitnodigen zodat jullie zelf ook een kans maken? Ow maar daar gaat het natuurlijk niet om, commercie!!! Veel belangrijker als het resultaat
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_40533964
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 07:43 schreef DenniZZ het volgende:
Whahaha laatste op je eigen toernooi Weer

Misschien volgende keer wat minder grote namen uitnodigen zodat jullie zelf ook een kans maken? Ow maar daar gaat het natuurlijk niet om, commercie!!! Veel belangrijker als het resultaat
Weer? Net alsof het zo standaard is dat, dat gebeurd . Dat bericht op de FP is ook zeer vreemd, dat een oefen toernooi zo serieus word genomen ineens

Btw wat een kut volk in 407 met die ******** klappers en een idioot naast ons die deed alsof het de CL finale was...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_40534594
Wat is Hans Kraay trouwens een slechte interviewer
Ten Cate gaf weer koelbloedige antwoorden
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:26:30 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40534660
Koelbloedig? Hij gaat er nogal fel op in. Wel terecht hoor, daar niet van, maar het is wel een typisch figuur, die Henk
pi_40535227
Hij was gelijk goed geirriteerd
quote:
Ten Cate: aan Sneijder gaan we veel plezier beleven
In De Telegraaf liet Henk ten Cate weten blij te zijn met de ontwikkeling van Wesley Sneijder. "Ik werd aangenaam verrast door zijn kracht en dynamiek, zeker omdat hij nog weinig heeft getraind. Aan Wesley gaan we dit seizoen nog veel plezier beleven."

Minder blij is hij met de invulling van de flanken. Die kunnen deze voorbereiding nog niet brengen wat hij ervan verwacht.
quote:
Ajax sluit eigen toernooi op laatste plaats af

Van der Sar ligt dwars

AMSTERDAM, zondag
Er zijn maar weinig voetballers van de tegenpartij die Ajax eerst dwarsbomen en dan een staande ovatie ontvangen. Edwin van der Sar hield als enige keeper op het LG Amsterdam Tournament zijn doel schoon, stopte gisteravond een strafschop van Klaas-Jan Huntelaar en werd meteen uitgeroepen tot de beste speler van het evenement. Door de nederlaag (0-1) moest Ajax voor het tweede opeenvolgende jaar genoegen nemen met de vierde en laatste plaats.

Voor Internazionale, dat FC Porto met 3-2 versloeg en op de tweede plaats eindigde, komen de mensen hun huis niet uit. De eerste wedstrijd tegen Ajax trok bedroevend weinig toeschouwers naar de ArenA, maar dat lag dus niet aan desinteresse. Gisteren liep het stadion wel behoorlijk vol voor het duel met Manchester United en werd er zowaar een sfeer opgewekt die normaal alleen in de Champions League geproefd kan worden.

Het lag in de lijn der verwachting dat de reserves van vrijdag gisteren in de basis zouden beginnen. Alleen Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen en Kenneth Perez bleven staan; de eerste twee een helft en Perez negentig minuten. Thomas Vermaelen, Klaas-Jan Huntelaar, Tom de Mul en George Ogararu namen plaats op de bank.

Jaap Stam, Wesley Sneijder, Urby Emanuelson en Gabri kregen zelfs een dag rust met het oog op de uitwedstrijd tegen FC Kopenhagen. Het viertal had het tegen Inter prima gedaan. Vooral over Sneijder was Ten Cate te spreken. ,,Ik werd aangenaam verrast door zijn kracht en dynamiek, zeker omdat hij nog weinig heeft getraind. Aan Wesley gaan we dit seizoen nog veel plezier beleven.”

Het experiment met een open linkerflank werd vrijdag door Ten Cate persoonlijk als mislukt bestempeld. Gisteren koos hij weer voor specifieke vleugelspelers, ofschoon opnieuw duidelijk werd dat Ajax op die posities nog veel sterker moet worden. Edgar Manucharyan en Mauro Rosales zorgden voor weinig aanvoer, zodat het aantal kansen net als tegen Inter zeer beperkt bleef.

Perez speelde ditmaal centraal op het middenveld in een offensieve rol en dat lijkt hem beter te liggen. Een dag eerder was Gabri nog de controleur. Wat dat betreft heeft Ten Cate genoeg keuzes, helemaal als Roger weer wedstrijdfit is. De Spanjaard kreeg een twintig minuten speeltijd.

De defensie zag er helemaal anders uit. Desondanks gaf Ajax niet veel weg. De enige die gevaar stichtte, was Ryan Giggs. De oude rot met het lichaam van een tiener trof de lat, de paal en kopte over. Manchester United trad aan met heel weinig vaste krachten. Paul Scholes en Wayne Rooney mochten vanwege hun rode kaart niet spelen en al snel verliet ook de dure aankoop Michael Carrick het toneel na een vervelende overtreding van Perez.

Edwin van der Sar hield het jonge spul bij elkaar en onderstreepte het belang van de voortzetting van zijn interlandloopbaan. Eenmaal was hij kansloos, maar de treffer van John Heitinga werd wegens buitenspel afgekeurd. Vijf minuten na rust tikte hij een kopbal van Vermaelen over de lat en vervolgens strandde Huntelaar vanaf elf meter, nadat Maduro was gehaakt.

Het niveau daalde en Giggs besliste de wedstrijd met een vrije trap die betwist werd omdat de bal weer via de lat het veld in stuiterde. Voor een afgewogen oordeel over zijn ploeg is het nog te vroeg, had Ten Cate al aangegeven. ,,Over 2,5 week, in Amsterdam, zal de tweestrijd met Kopenhagen pas beslist worden. En dan zijn we dus ook weer wat verder.”
Stekelenburg, Stam, Vermaelen, Maduro, Gabri, Sneijder en Huntelaar staan zo goed als vast dus. De backpositites zijn helemaal open met Grygera, Heitinga, Ogararu en Emanuelson. Rosales en De Mul zijn nog niet constant genoeg, al kan Rosales het wel een beetje. Perez op links vind ik niets, Rosenberg en Babel zouden het goed kunnen invullen, mits je een goede rechtsbuiten hebt.

[ Bericht 95% gewijzigd door BliksemSchigt op 06-08-2006 11:18:29 ]
pi_40535863
Tering, wat zaten er een paar ballen in 407 . Zo'n Gooise man met zijn zoon (zet kakstem op): 'Lekker balletje, Mauro'. Tijdens Inter - Porto, een of andere Inter speler schiet naast, die man: 'Huntelaar!' Tijdens Ajax - ManU: 'Hup Feyenoord! Oh nee, foutje.' Wat een humor.

En dan zaten er voor ons nog van die josties die de hele wedstrijd alleen maar dingen als 'Wat een kutwedstrijd! Speelt Boukhari mee ofzo? Ooh jongens, de nummer 31 van ManU komt erin, nu worden we bang!' konden zeggen. Het toppunt was nog wel dat ze ronduit boos werden toen Ajax weer een kans miste en wij toch klapten voor de poging: 'Tering he, daar ga je toch niet voor klappen?' Dat heet je team aanmoedigen, droplul.

Verder was vooral Inter - Porto wel een leuke wedstrijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Roeni3 op 06-08-2006 11:52:53 ]
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:48:40 #33
131729 jna
pi_40536109
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
Tering, wat zaten er een paar ballen in 407 . Zo'n Gooise man met zijn zoon (zet kakstem op): 'Lekker balletje, Mauro'. Tijdens Inter - Porto, een of andere Inter speler schiet naast, die man: 'Huntelaar!' Tijdens Ajax - ManU: 'Hup Feyenoord!' Wat een humor.

En dan zaten er voor ons nog van die josties die de hele wedstrijd alleen maar dingen als 'Wat een kutwedstrijd! Speelt Boukhari mee ofzo? Ooh jongens, de nummer 31 van ManU komt erin, nu worden we bang!' konden zeggen. Het toppunt was nog wel dat ze ronduit boos werden toen Ajax weer een kans miste en wij toch klapten voor de poging: 'Tering he, daar ga je toch niet voor klappen?' Dat heet je team aanmoedigen, droplul.

Nu is het weer duidelijk waarom het een kuttoernooi is
Jawel, je keek.
pi_40536213
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:39 schreef Roeni3 het volgende:
Tering, wat zaten er een paar ballen in 407 . Zo'n Gooise man met zijn zoon (zet kakstem op): 'Lekker balletje, Mauro'. Tijdens Inter - Porto, een of andere Inter speler schiet naast, die man: 'Huntelaar!' Tijdens Ajax - ManU: 'Hup Feyenoord! Oh nee, foutje.' Wat een humor.

Wij zaten dus in hetzelfde vak En hadden dus ook beide een hekel aan het publiek om ons heen

ff uit het AT topic:
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 08:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
WAT een KUTvolk gister, met die kut klappers, die kut waves en idioten die dachten dat het de CL finale was, maar niet eens hun eigen spelers herkenden.

Heerlijk ook een gast naast ons: "Hier had Babel moeten staan en niet Manucharyan" Vervolgens maakt Manucharyan een geweldige actie

Even later roept ie dat Manucharyan moet gaan rennen, ik moest me inhouden om niet voor hem te gaan staan en te vragen of ie ooit van buitenspel had gehoord...
pi_40536601
Manucharyan speelde gister best aardig, Mauro was weer als vanouds kut. Ook bleek maar weer dat schilder (zeker na zijn prestatie in de eerste helft) nog veel moet leren, de linkerflank lag erg veel open omdat hij telkens te ver naar voren ging. Heijtinga speelde prima, Rosenberg speelde beter op de flank dan in de spits en Perez speelde zeker nadat Huntelaar erin kwam goed.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_40536930
Ik heb er vertrouwen in. De B-keus speelde niet eens verkeerd in de 1e helft.
Houd van een lijntje.
pi_40537309
Met alleen Rosales en De Mul red je het niet op de rechterkant is gister wel gebleken. Durven gewoon niet de actie te maken. Ik hoop toch echt dat Ten Cate nog probeert iemand erbij te halen voor de rechterkant.
Porcupine Tee - Normal
pi_40537482
De B-keus speelde wel aardig inderdaad. Geeft me wel wat vertrouwen voor woensdag.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40537676
Een slechte generale is een.....
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:00:24 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40537895
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:52 schreef Badabingea het volgende:
Een slechte generale is een.....
AT 2005
pi_40538055
Lichte prijsstijging voorronde CL... .

28 euro 411 ipv 17,50 vorig jaar...
In Southern Sun
pi_40538098
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Lichte prijsstijging voorronde CL... .

28 euro 411 ipv 17,50 vorig jaar...
heb je de uitleg op AJAX.nl gelezen daarover?
pi_40538119
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef twi het volgende:

[..]

AT 2005
verpest het nou niet twi.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:08:15 #44
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40538141
quote:

[..]

AT 2005
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:08:37 #45
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40538149
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

verpest het nou niet twi.
Dan komt de klap straks minder hard
pi_40538169
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Je wilde hem zelf maken he?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:10:31 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40538207
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Dan komt de klap straks minder hard
We weten nu in elk geval hoe de tegenstanders in de halve finale en finale CL spelen, dus kunnen we ze de volgende keer simpel verslaan.

pi_40538258
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:06 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

heb je de uitleg op AJAX.nl gelezen daarover?
Ja... .
In Southern Sun
pi_40538265

pi_40538305
quote:
dat lijkt me een beetje veel in een jaar
Houd van een lijntje.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:14:25 #51
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40538321
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

dat lijkt me een beetje veel in een jaar
Zoveel hebben we er al
pi_40538359
quote:

[..]

AT 2005
Het enige verschil is dat we dit jaar wél hebben gescoord
Porcupine Tee - Normal
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:17:26 #53
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40538400
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je wilde hem zelf maken he?
Ja!

Maar tegen Kopenhagen de 1e echte test, dit was nog steeds geen duidelijk beeld van het team.
pi_40538608
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ja!

Maar tegen Kopenhagen de 1e echte test, dit was nog steeds geen duidelijk beeld van het team.
Duh, gisteren speelden meer dan de helft van de wissels.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:37:57 #55
82589 S-Two
barba macacu
pi_40538989
Ben benieuwd hoe we het er woensdag vanaf brengen, ik heb er iig zin in!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_40539104
Wat is de verwachte basis?
pi_40539296
Ik verwacht:

De Steek

Heitinga - Stam - Vermaelen - Emanuelson

Maduro - Gabri (of andersom) - Sneijder

Rosales - Huntelaar - Perez (ik hoop het niet)
pi_40539299
Woensdag wordt gelijkspelletje.
pi_40539342
ik hoop op:

Stekelenburg

Heijtinga - Stam - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Perez - Sneijder
Manucharyan - Huntelaar - Rosenberg
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:54:59 #60
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40539419
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:49 schreef koningdavid het volgende:
De Steek
Ajb zeg
pi_40539465
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ajb zeg
Staat hier erg vaak, nutteloos om zo op te reageren. Maar daar haal jij je voldoening uit, tis dat we subsidie voor je krijgen...
In Southern Sun
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:59:23 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40539530
Ik vond Maduro bij vlagen trouwens erg sterk, twee of meer man voorbij slalommen en dan een goede pass afleveren. Net als bij die pingel, prachtige actie
pi_40539553
Maduro had gewoon een Heitinga-dipje en is nu weer op de weg terug.
pi_40539562
Edgar had ook wel een paar leuke acties. Als die jongen nou eens een beetje heel blijft, kan het misschien nog wel wat worden...
In Southern Sun
pi_40539587
Manu wordt een held
Houd van een lijntje.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:02:18 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40539615
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Edgar had ook wel een paar leuke acties. Als die jongen nou eens een beetje heel blijft, kan het misschien nog wel wat worden...
Het zag er veelbelovend uit. Ik had eerst het idee dat z'n twee mooie acties puur toeval waren onder de noemer "de bal met een gelukje meekrijgen", maar in de herhaling zag je dat 'ie die acties echt zo bedoelde. Hele rare onvoorspelbare bewegingen, leuk om te zien
pi_40539617
Laten we het hopen. Eindelijk weer eens een paar gedurfde acties gezien. Rosales en De Mul kan je daar niet op betrappen...
In Southern Sun
pi_40539625
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:02 schreef twi het volgende:

[..]

Het zag er veelbelovend uit. Ik had eerst het idee dat z'n twee mooie acties puur toeval waren onder de noemer "de bal met een gelukje meekrijgen", maar in de herhaling zag je dat 'ie die acties echt zo bedoelde. Hele rare onvoorspelbare bewegingen, leuk om te zien
Juist .
In Southern Sun
pi_40539651
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Wij zaten dus in hetzelfde vak En hadden dus ook beide een hekel aan het publiek om ons heen

ff uit het AT topic:
[..]
Ik zat op rij 21, plaats 173. Jij?
pi_40539663
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:59 schreef twi het volgende:
Ik vond Maduro bij vlagen trouwens erg sterk, twee of meer man voorbij slalommen en dan een goede pass afleveren. Net als bij die pingel, prachtige actie
Ja dat kan hij wel, die rushes. Dat had twee seizoenen geleden ook al een keer laten zien, toen scoorde hij na zo'n lange rush.

Maar ik zag hem gister ook wat mindere dingen doen hoor, hij is er nog niet helemaal. Ik hoorde dat Henk "De Caat" Ten Cate erg veel met Maduro bezig is, goede zaak
pi_40539773
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja dat kan hij wel, die rushes. Dat had twee seizoenen geleden ook al een keer laten zien, toen scoorde hij na zo'n lange rush.

Maar ik zag hem gister ook wat mindere dingen doen hoor, hij is er nog niet helemaal. Ik hoorde dat Henk "De Caat" Ten Cate erg veel met Maduro bezig is, goede zaak
'De Caat'

Kom op he, we gaan nu niet voor alle Ajacieden een 'leuke' bijnaam verzinnen, alsjeblieft.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:07:48 #72
82589 S-Two
barba macacu
pi_40539797
Fuck, ik bedenk me net dat ik woensdag tot 21.00 moet trainen . Kutzooi.
pi_40539799
Niet zo happen man. 'De Caat' heb ik speciaal bedacht voor onze grote vriend 'De Daan'. Die schijnt nogal fan te zijn van bijnamen.
pi_40539828
De Baab
De Hunter
De Stam
De Steek
De Heit
De Roog
etc.

Nee, doe toch maar niet...
pi_40539836
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Niet zo happen man. 'De Caat' heb ik speciaal bedacht voor onze grote vriend 'De Daan'. Die schijnt nogal fan te zijn van bijnamen.

Zal wel komen doordat ik allergisch voor die andere bijnamen ben, zoals 'Steek' en 'de Hunter'.
pi_40539853
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
fake een lichte blessure.
pi_40539869
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:09 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

fake een lichte blessure.
Beter: maak een swalbe schwalbe.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:10:39 #78
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40539896
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Manu wordt een held
Of een Junk, hij deelde trouwens wel een fraaie panna uit
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40539908
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Beter: maak een swalbe.
schwalbe!
pi_40539923
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:10 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

schwalbe!
Het blijft Duits he.
pi_40539935
quote:
Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten toch

De Heit
pi_40539949
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hang gewoon een heel lulverhaal op over dat je de tactiek van Ajax wilt bestuderen om jezelf te ontwikkelen en een betere speler te worden. Dat moet hij wel toelaten toch

De HGeit
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:19:45 #83
125053 stefmans
pi_40540160
Trouwens het nieuwe Uit-shirt met Vermaelen erop
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:24:03 #84
82589 S-Two
barba macacu
pi_40540303
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De Heit
Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen he.. Ach, het is de beginfase dus hopelijk een lichte (lees: korte) training!
pi_40540520
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef stefmans het volgende:
je wil zeggen dat je die hebt?
pi_40540544
De Baab is wel een mooie trouwens.

Ik heb het uit en thuisshirt van dit seizoen. Welk shirt zal ik een naam op laten zetten, en welke naam? Ik weet het niet namelijk.
pi_40540609
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:30 schreef Nega het volgende:
De Baab is wel een mooie trouwens.

Ik heb het uit en thuisshirt van dit seizoen. Welk shirt zal ik een naam op laten zetten, en welke naam? Ik weet het niet namelijk.
Hij is snel, hij is vlug, hij vliegt over het veld: RyanAir.

Ok ok, genoeg slappe bijnamen van mijn kant.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:33:39 #88
125053 stefmans
pi_40540673
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:29 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

je wil zeggen dat je die hebt?
Zou je denken?
pi_40541000
quote:
een echte supporter !
Nothing to see here, carry on
pi_40541291
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:19 schreef stefmans het volgende:
Goede keus
Houd van een lijntje.
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:54:54 #91
125053 stefmans
pi_40541364
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Goede keus
Vermaelen word een held Gisteren lied hij nog 2 keer zien hoe goed hij wel niet kan koppen.
pi_40542952
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 14:03 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik zat op rij 21, plaats 173. Jij?
Rij 4 plaats 199
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:48:29 #93
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40543114
Lekker doek gisteren in de gracht..

http://www.afca.nl/cms/index.php?itemid=1191
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40543244
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Sethje het volgende:

Hehe die gaat in het 010 vs 020 topic
Houd van een lijntje.
pi_40543388
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:43 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Rij 4 plaats 199
Dan is het officieel: de josties zaten door het hele vak heen, en niet alleen bij mij in de buurt.
pi_40543443
van de sar was toch man off the match en niet huntelaar ?:X
lees overal dat huntelaar dat was
pi_40543472
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef michiel_merk het volgende:
van de sar was toch man off the match en niet huntelaar ?:X
lees overal dat huntelaar dat was
Nee, Van der Sar was Man of the Tournament.
pi_40543654
Ik heb ook wel vertrouwen in woensdag. Al heb ik wel mijn twijfels over de vleugelbezetting. Manucharyan toonde wel even een talent te zijn, dus het is te hopen dat hij vrijblijft van blessures.
pi_40543945
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Sethje het volgende:

zondag 6 augustus 2006 @ 16:11:32 #100
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40543959
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook wel vertrouwen in woensdag. Al heb ik wel mijn twijfels over de vleugelbezetting. Manucharyan toonde wel even een talent te zijn, dus het is te hopen dat hij vrijblijft van blessures.
Inderdaad, het lijkt wel alsof hij al geblesseerd raakt als je naar hem kijkt
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')