Right on, terwijl de anderen de vraag nog lezen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:01 schreef Homdeck het volgende:
Paul Witteman
sja, half goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Exxon Valdez. 1983?
Dat klinkt beterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee wacht; ik woonde weer in Ehv. 1989 was dat
volledig genoeg?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rockwell en Michael Jackson zong er op
En wie nog meer?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Rockwell en Michael Jackson zong er op
Asmo-kent-zijn-one-hit-wonders +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:09 schreef Asmodian het volgende:
Jermaine Jackson ook
Pirates of the Caribeanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke film, Hom?
Yay!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Asmo-kent-zijn-one-hit-wonders +1
Je kan de film ook downloaden en thuis "afscheid nemen". Scheelt verrekte nekken in de bioscoop...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Pirates of the Caribean
Een vriendin van me werkt op de QE II en gaat volgende week de zee weer op voor vier maanden. Even afscheid nemen dus.
Die tijd ligt achter ons...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je kan de film ook downloaden en thuis "afscheid nemen". Scheelt verrekte nekken in de bioscoop...
Nee, die heet eigenlijk Griselda Lennox als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
Annie Lennox?
Is dat 100 jaar +e -u?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
Eeew
Dat ga ik goed rekenenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Anna and the King
Ik vind van wel, van Rodgers & Hammersteinquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
een bekende musical?
Ja, dat kondigde hij aan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:30 schreef Asmodian het volgende:
Moet er een fotovraag komen?
Zal wel. Ik gok maar wat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was enorm vertederend.
Ronaldo was op dat moment nog volslagen onbekend, begon net bij Cruzeiro denk ik.
Dat was idd mijn gok als Papa fout wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:36 schreef AntonDingeman het volgende:
"Mijn oom."
Inderdaad! De geweldige Bulgaarse medespeler van Koeman op dat moment, van wie ik als 9-jarig jochie in Bathmen nog eens een handtekening en een aai over mijn bol kreeg. Nu bondscoach van de Bulgaren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef Asmodian het volgende:
Stoichkov?
Yayquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Inderdaad! De geweldige Bulgaarse medespeler van Koeman op dat moment, van wie ik als 9-jarig jochie in Bathmen nog eens een handtekening en een aai over mijn bol kreeg. Nu bondscoach van de Bulgaren.
Asmodian +1
Dat is'm! 109 goals in 149 interlands, inclusief iets van 11 in 1 wedstrijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ali Daei-Iran?
Wauw ook nog goed gespeld... Hoe weet je dat toch...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ali Daei-Iran?
Ze was met de fiets gekomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:50 schreef AntonDingeman het volgende:
katie melua
Ja natuurlijk! God, hoe heet het ook al weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mis een eiland...
Australië?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Daar waar Baltic Sea staat hoort een groot eiland te zitten..
Dank je. Gotland dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! God, hoe heet het ook al weer
Alsjeblieftquote:
Dat is één.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:05 schreef Berkery het volgende:
Louis de Funes?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Trauma-alert! Wij moesten altijd die films kijken op de middelbare school.. uit m'n geheugen geband gelukkig..
Nee, die had een iets dikkere kop.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:07 schreef Asmodian het volgende:
Charles Aznavour?
Nee. Hij heeft wel eens een schaduw over zijn haar en bovenlip laten vallen tegenover een Duits acteur, maar verder deugde hij wel...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Had hij ook geen foute denkbeelden of zo?
Nee, Brel was een Vlaming (!)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:09 schreef Asmodian het volgende:
't is toch niet Brel?
Doe ik het weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, Brel was een Vlaming (!)
Yves Montand?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
En een korte relatie gehad met Marilyn Moroe.
Hoeraaaaa!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bingo!
Asmodian +1
Die was moeilijk lijkt 't wel...
Als mijn vraag was geweest: Was was het antwoord op de eerste vraag ooit in de AKQ had je het juiste antwoord gehadquote:
Correct!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kamagurka, Belg?
Maar "Vlaming" is - zeer tegen de zin van 't Vlaams Belang - geen nationaliteit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef AntonDingeman het volgende:
en Luc Zeebroek is een Vlaming
Stom, had ik weg moeten editen, maar ik ben nog altijd onderweg naar buitenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja dus, die K geeft het weg.
Tja dat is waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar "Vlaming" is - zeer tegen de zin van 't Vlaams Belang - geen nationaliteit.
Ik zat nog te vragen naar de echte naam maar wist niet of dat te moeilijk wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Tja dat is waar.
Ik krijg zeker geen extra punten omdat ik Kamagurka's echte naam weet?![]()
![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef Berkery het volgende:
'50 Fr.' is natuurlijk ook een mega-hint![]()
Nounou, da's wel heel erg zwakjes...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef AntonDingeman het volgende:
seelen
Ja, da's al beter. Herr Seele ofwel Peter Van Heirseele. Nou z'n feitelijke beroep nog.quote:
Nee. Hij heeft een hamertje nodig voor zijn beroep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:31 schreef AntonDingeman het volgende:
matroos
Nee; kunstenaar, striptekenaar, programmamaker, scenarioschrijver, presentator of mediafiguur zijn slechts bijzaak. Het beroep waarvoor hij heeft geleerd zoek ik. En wat hij nog steeds (zij het weinig) uitvoert.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:33 schreef Asmodian het volgende:
Umm... geen schrijver dus?
Hij heeft geen verzameling schoenen. Zijn verzameling bestaat uit 200 stuks maar is wel 1 van de meest toonaangevende op dat gebied.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:33 schreef AntonDingeman het volgende:
schoenmaker
Tja. En pianohersteller en -verzamelaar. Hoewel je die laatste niet als beroep kunt zienquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Pianostemmer
In een pianomuseum vermoed ik. In Oostendequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
200 piano's
Waar láát je die dingen?
(waag het niet om te zeggen "in Oostende")
z'n echte naam is het enige dat ik van Kamagurka weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nounou, da's wel heel erg zwakjes...
T Pratchett is niet goed wijsquote:
Maar schrijft wel geestig.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vermoedelijk kleurloos, omdat er geen licht wordt gereflecteerd.
quote:This would be what we'd get if we took all the light in the universe and passed it through a prism
Pratchett is de manquote:
Erg...erg...close.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
groen
Zeker!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Pratchett is de man![]()
Heb ff gespiekt zodat ik rustig even naar buiten kan zonder op het antwoord te blijven wachten. Leuke vraag trouwens!
Stanley_Climbfall +1quote:
bron: http://edition.cnn.com/20(...)or.cosmos/index.htmlquote:Astronomers think something slightly greener than pale turquoise
Wat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Djiezus.
Dat zegt dat het HELDER ROOD is en bedrukt met de letters 404quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hou je mond, tong80!
Overigens: dit zegt wat anders...
Excuus. Ik heb er een / vergeten aan te pasten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt dat het HELDER ROOD is en bedrukt met de letters 404
Dan mag jij 'm intikkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:51 schreef Berkery het volgende:
Die tweede ken ik wel, geloof ik. Die derde ken ik niet.
1 en 3 zijn goed. Wie maakt 'm compleet?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef Asmodian het volgende:
1: Louis van Gaal, trainer
3: Barry van Galen, voetballer
2: ? Papa Climbfall misschien?
Je hebt gelijk maar je krijgt het nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Excuus. Ik heb er een / vergeten aan te pasten.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/5523049/
Kijk ook eens hierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Excuus. Ik heb er een / vergeten aan te pasten.
http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/5523049/
Mag toch? Ik tikte "kleur van de kosmos" in en pakte de eerste link.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maarja..ik heb het eerste CNN artikel als bron gebruikt. Dus die punt ga ik zo laten![]()
Yupsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mag toch? Ik tikte "kleur van de kosmos" in en pakte de eerste link.
Als je "color of the universe" zoekt krijg je dus Cosmic Lattequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yups
Ik zocht trouwnes op "color of the cosmos" omdat ik dat ooit op Slashdot had gelezen. Vandaar het verschil denk ik
Tikkie terugquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tisza
Zie ook HIERquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Aha!
Trouwens..voor de geinteresseerden:
"The Mercury News has an AP wire that shows science uncovering history. 800 years ago a monk scrubbed the text off a goatskin parchment to write prayers. Nothing unusual there, except the parchment contained writings from a copy of Archimedes' Palimpsest. Now scientists are using x-rays, generated by a particle accelerator, to cause tiny amounts of iron left by the original ink to glow without harming the delicate goatskin parchment. It takes 12 hours to scan one page, then the information is posted online."
Bron: www.slashdot.org
quote:
Zender?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik moet even m'n aandacht bij de DVDrecorder houden; zometeen begint The Third Man. Nu wil ik 'm toch echt zien ook.
Vlaanderen heeft VTM, Kanaal 2 (ook VTM) VT4, VijfTV (ook SBS). En Wallonië een paar RTLsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef AntonDingeman het volgende:
heeft vlaanderen/belgië ook veel eigen commerciele zenders?
Zeurpietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Algemene Kennis Quiz Slow Chat
Baracca ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:16 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
![]()
De Rode baron is ieder bekend, maar hoe heette zijn tegenhanger aan de kant van de geallieerden, en hoeveel kills had hij? (oftewel, wie was de top ace aan geallieerde zijde?)
Manfred had 80 kills, zijn tegehanger 75.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee over de Rode Baron. 100 kills?
Toch netjes in een tijd dat ze alles zelf moesten richten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:24 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Manfred had 80 kills, zijn tegehanger 75.
Maar ook absoluut niet stabiel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef Feldhofer het volgende:
idd, al scheelde het natuurlijk wel dat vliegtuigen toen niet zo snel waren.
Ow, SHE +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef SHE het volgende:
Rene Paul Fonck bedoel je?
Maar die hoorde toch helemaal niet in het rijtje thuis? Ik zat bij ernst, immelman, junk etc
insert standaard fok! antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef SHE het volgende:
SHE is ex WW fanaat, dus mijn oog viel op dit topic na de post van de vraag...scuzi voor het schaamteloos binnenvallen trouwens
maar had Fonck niet slechts 75 kills, en was het aantal feitelijke kills van de baron niet uitermate dubieus?
anyway...ik ben nieuw hier...wat moet ik nu doen?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
insert standaard fok! antwoord
Je tieten laten zien!
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:47 schreef AntonDingeman het volgende:
leef je nog SHE? gezien de [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |