Laat de heksenjacht maar beginnen... Bedankt EU...quote:410 Teletekst za 05 aug
**************************HEADLINES ***
***Werkgevers mogen rokers weigeren
` Europese werkgevers mogen mensen die
solliciteren een baan weigeren omdat
ze roken.Van discriminatie is geen
sprake,omdat roken niet valt onder de
Europese antidiscriminatiewetgeving.Dat
zegt Europees commissaris Spidla.
De Britse europarlementariër Stihler
had navraag bij Spidla gedaan.Ze wilde
weten of een advertentie van een Iers
bedrijf door de beugel kon.Daarin stond
dat rokers niet hoefde te reageren.
De EU-wetgeving verbiedt discriminatie
op grond van ras of etnische afkomst,
invaliditeit,leeftijd,religie en geloof
en seksuele geaardheid.Rokers weigeren
valt niet onder de verboden gronden.
Ik denk dat ik nog wel wat meer dingen kan verzinnen om mensen te weigeren als ik het volgende zo eens lees:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:42 schreef Schorpioen het volgende:
Ik mag hopen dat het dan ook andersom mag... niet-rokers weigeren.
We kunnen nu dus ook zonder problemen die hoofddoeken de straat op trappen.quote:De EU-wetgeving verbiedt discriminatie
Maar dat is onderdeel van het geloofquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel wat meer dingen kan verzinnen om mensen te weigeren als ik het volgende zo eens lees:
[..]
We kunnen nu dus ook zonder problemen die hoofddoeken de straat op trappen.
Onzin.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar dat is onderdeel van het geloof
Ik moet er ook niks van hebben hoor hoofddoekjes, vind dat als je dat geloof wilt uitdragen dat je dat binnenshuis uitoefent maar tja....quote:
Een hoofddoek heeft niets met het geloof te maken, het is alleen door kerels verzonnen die menen dat vrouwen zonder hoofddoek te sexy overkomen zodat andere mannen zich aan de vrouwen zouden vergrijpen. Bescherming van de vrouw zeggen ze dan...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik moet er ook niks van hebben hoor hoofddoekjes, vind dat als je dat geloof wilt uitdragen dat je dat binnenshuis uitoefent maar tja....
jij ook...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:03 schreef verzameldirk het volgende:
roken moet helemaal worden afgeschaft![]()
"Rotte roker"..zegzeg, hou je je een tikkie in, vriend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Goede ontwikkeling, roken is immers niet alleen slecht voor de rotte roker zelf maar ook voor de omstanders c.q. collega's.²
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat de heksenjacht maar beginnen... Bedankt EU...![]()
Als het hier niet onder valt. dan vrijgeven die hap. Kots je nu op de EU omdat die wel liberaal zijn?quote:De EU-wetgeving verbiedt discriminatie
Misschien moet je het dan nog eens gaan lezen. Of kijken wat die termen eigenlijk inhouden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:49 schreef AchJa het volgende:
We kunnen nu dus ook zonder problemen die hoofddoeken de straat op trappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |