DE grootst opgezette, meest perfect voorbereide aanslag in de geschiedenis van de wereld.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef haaahaha het volgende:
En dan nog, wat zegt het dat de piloot het vliegtuig niet midden op het pentagon liet vliegen maar tegen de zijkant, en daarmee mogelijk minder slachtoffers vielen dan dat er vielen? Wat is je punt daarmee?
Via een glijvlucht het dak in. Dan krijg je dus een vrij vlakke hoek waarbij je het gebouw raakt en is de kans groter dat je juist minder schade teweeg brengt dan je wilt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
DE grootst opgezette, meest perfect voorbereide aanslag in de geschiedenis van de wereld.
En je durft het niet vreemd the vinden dat het vliegtuig dat het pentagon invloog rare capriolen heeft gemaakt om zo min mogelijk slachtoffers te maken?
Je ziet daar helemaal nits vreemds in?
Ps., je kan ook een glijvlucht maken het dak in, je HOEFT niet de zijkant te raken.
Hij had ook op de tuin in het midden kunnen mikken, jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
DE grootst opgezette, meest perfect voorbereide aanslag in de geschiedenis van de wereld.
En je durft het niet vreemd the vinden dat het vliegtuig dat het pentagon invloog rare capriolen heeft gemaakt om zo min mogelijk slachtoffers te maken?
Je ziet daar helemaal nits vreemds in?
Ps., je kan ook een glijvlucht maken het dak in, je HOEFT niet de zijkant te raken.
hij had ook op de voordeur kunnen mikken, dan waren er een heleboel hoge omes de pijp uit geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hij had ook op de tuin in het midden kunnen mikken, ja
Wacht even hoor, ik val je niet aan. Jij neemt het woord perfect in je post, dus daar reageer ik op. Ik val je er niet op aan. Denk anders voortaan je beter na welke woorden je wilt gebruiken in je reacties.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:41 schreef BasOne het volgende:
Inplaats van me aan te vallen op het woordje 'perfect' of op de 'glijvlucht'
Geef eens antwoord op datgene wat ik vreemd vindt.
Zien jullie daar niets vreemds in?
Misschien hadden ze eerst de hoogte verkeerd ingeschat mbt de glijvlucht, waardoor ze nog een rondje moesten doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:41 schreef BasOne het volgende:
Inplaats van me aan te vallen op het woordje 'perfect' of op de 'glijvlucht'
Geef eens antwoord op datgene wat ik vreemd vindt.
Zien jullie daar niets vreemds in?
Nee, het leuke is dat de aanslag misschien wel knullig was... Ik bedoel, wat als ze 100 getrainde piloten hadden ingezet ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
Die stonden allemaal bij de voordeur ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
hij had ook op de voordeur kunnen mikken, dan waren er een heleboel hoge omes de pijp uit geweest.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
hij had ook op de voordeur kunnen mikken, dan waren er een heleboel hoge omes de pijp uit geweest.
Mij verontschuldigingen, ik moet hier ook helemaal niet zitten met 40 graden koortsquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wacht even hoor, ik val je niet aan. Jij neemt het woord perfect in je post, dus daar reageer ik op. Ik val je er niet op aan. Denk anders voortaan je beter na welke woorden je wilt gebruiken in je reacties.
Ik zie niet speciaal iets vreemds. Het klinkt wat mij betreft plausibel genoeg dat een gebouw raken in glijvlucht makkelijker gaat dan van grote hoogte een doel precies raken.
Dan hadden ze veel steiler naar beneden moeten gaan, wat de kans op voorbijvliegen van het doel vergroot.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:56 schreef BasOne het volgende:
Ohwell, ik zal het iig altijd vreemd vinden dat het toestel bijna volledig om het pentagon heendraaide, om dat punt te raken waar het het minste chade zou doen.
Terwijl een simpele koerswijziging van een paar graden voldoende was geweest om het toestel recht op het pentagon te doen vliegen.
En het probleem daarmee is?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan hadden ze veel steiler naar beneden moeten gaan, wat de kans op voorbijvliegen van het doel vergroot.
Of ze hadden al veel eerder de daling in moeten zetten.
ik pik er 1tje uit. Het gaat i.m.o om veel meer geld dan alleen dat goud. Compleet onduidelijk wat er voor en tijdens 9-11 allemaal in andermans zaken verdwenen is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:49 schreef kepler het volgende:
1- Geld. Volgens de berichten zou het gebeurd zijn om de 960 miljoen aan goud/zilver in het WTC? Dat is dus echt onzin, want ten eerste is het bedrag echt een peuleschil voor de US-government en ten tweede zou de hele operatie meer geld hebben gekost dan dat. Als het al om het geld ging dan moeten er echt tientallen miljarden hebben gelegen, wat ik niet geloof.
Steiler naar beneden en de kans dat ze dan het doel voorbijschieten lijkt me wel een argument om het niet te doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
En het probleem daarmee is?
Het is een stukje extra bewijs dat het punt is uitgekozen om zo min mogelijk slachtoffers te maken.
Iig in mijn opinie![]()
En zeg nou eens eerlijk, een terrorist en zo min mogelijk slachtoffers? dat gaat niet echt samen.
alsof die jonnies wisten dat er op dat moment werkzaam heden waren aan dat stuk van het gebouwquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
En het probleem daarmee is?
Het is een stukje extra bewijs dat het punt is uitgekozen om zo min mogelijk slachtoffers te maken.
Iig in mijn opinie![]()
En zeg nou eens eerlijk, een terrorist en zo min mogelijk slachtoffers? dat gaat niet echt samen.
ze zaten dus te hoog, vandaar die bocht wat mij erg logisch lijkt, niet dan?quote:At 9:33 the plane crossed the Capitol Beltway and took aim on its military target. But the jet, flying at more than 400 mph, was too fast and too high when it neared the Pentagon at 9:35. The hijacker-pilots were then forced to execute a difficult high-speed descending turn.
Radar shows Flight 77 did a downward spiral, turning almost a complete circle and dropping the last 7,000 feet in two-and-a-half minutes.
Maar wat is nou precies je punt hiermee? Wat zegt dit volgens jou?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:56 schreef BasOne het volgende:
Ohwell, ik zal het iig altijd vreemd vinden dat het toestel bijna volledig om het pentagon heendraaide, om dat punt te raken waar het het minste chade zou doen.
Terwijl een simpele koerswijziging van een paar graden voldoende was geweest om het toestel recht op het pentagon te doen vliegen.
ahah, geen woorden in m'n mond leggen, ik zeg nergens dat het in scene is gezetquote:Steiler naar beneden en de kans dat ze dan het doel voorbijschieten lijkt me wel een argument om het niet te doen.
Daling eerder inzetten had gekund, maar ik weet niet waarom ze dat niet gedaan hebben. Om daarin nu meteen hét bewijs te zien dat het dus in scene is gezet, vind ik ook nogal ver gaan.
lijkt me we, basic reconnaissance van het doel lijkt me toch een prioriteit als je een aanslag wil plegenquote:alsof die jonnies wisten dat er op dat moment werkzaam heden waren aan dat stuk van het gebouw
Mischien, maar zoals eerder al aangehaald, ze hadden ook eerder kunnen dalen, je weet het nietquote:ze zaten dus te hoog, vandaar die bocht wat mij erg logisch lijkt, niet dan?
Dat ik het vreemd vindt, verder geen ander punt, mischien dat anderen dat gegeven ook vreemd vinden, S'allquote:Maar wat is nou precies je punt hiermee? Wat zegt dit volgens jou?
Waarom kun je niet iets vreemd vinden zonder dat je daar specifiek een reden voor hebt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:58 schreef haaahaha het volgende:
Ik geloof niet dat je geen ander punt hebt. Je vindt iets vreemd met een reden, niet zomaar, dat kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |