Rudolphquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar staat de R in Peter R. de Vries voor?
Ik zag het pas staan onder een artikel op GeenStijl geloof ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:36 schreef Homdeck het volgende:
die vraag is al eens eerder geweest om eerlijk te zijn
ga gerust verder, dit is mijn intro dag, als ik deze uberhaupt al zou weten (wat niet het geval is) zou ik nog niet antwoorden hoor, dan moet ik een vraag bedenken en das eng, ik lees voor vandaag een beetje meequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
raistlin, een schot voor de boeg?
Gelukkig; dat scheelt al een hoop belachelijke namen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen rapper.
Wat lief. Wat een bescheiden opstelling. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen. Als je het weet moet je gewoon antwoorden hoor. Als je iets niet weet, kun je het altijd vragen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga gerust verder, dit is mijn intro dag, als ik deze uberhaupt al zou weten (wat niet het geval is) zou ik nog niet antwoorden hoor, dan moet ik een vraag bedenken en das eng, ik lees voor vandaag een beetje mee
jazeker..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
noemt hij zich nog wel gewoon john?
Je kunt ook het antwoord geven en gewoon vragen of iemand anders een vraag wil neerzetten. Dat wordt met liefde gedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ga gerust verder, dit is mijn intro dag, als ik deze uberhaupt al zou weten (wat niet het geval is) zou ik nog niet antwoorden hoor, dan moet ik een vraag bedenken en das eng, ik lees voor vandaag een beetje mee
Uiteraard mag datquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
mag je als vraagsteller wel gebruik maken van bronnen? of is dat ook niet de bedoeling?
Dat mag wel. Sterker nog: da's wel zo handig, dan weet je zeker dat je het antwoord kunt goedkeuren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
mag je als vraagsteller wel gebruik maken van bronnen? of is dat ook niet de bedoeling?
Als vraagsteller wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:56 schreef raistlin6 het volgende:
Met de kans dat je een fout antwoord goedrekent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik doe dat nooit hoor. Ik schijn daar alleen in te staan. Wikipedia en andere ongein gewoon helemaal buiten de deur houden. Vragen stellen waarop je zelf het antwoord weet.
dat had ik dus een keer met die steen van rosettequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met de kans dat je een fout antwoord goedrekent?
Er is genoeg sociale controle en nogmaals, je stelt dus vragen waarop je zelf het antwoord kent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met de kans dat je een fout antwoord goedrekent?
Erkende staten dan toch lijkt mequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sealand?
IJsland is juistquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:00 schreef ChrisJX het volgende:
Vaticaanstad heeft toch de Zwitserse garde?
IJsland?
Je hebt Evert tijdens WK vast ook wel 100 keer horen zeggen dat Trinidad en Tobago het enige deelnemende land zonder leger was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwitserland?
Haha.. nee..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Je hebt Evert tijdens WK vast ook wel 100 keer horen zeggen dat Trinidad en Tobago het enige deelnemende land zonder leger was.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Okee... Maar Seborgo dan? Da's toch erkend dacht ik....
quote:Seborga is een gemeente en klein en oud prinsdom in de regio Ligurië in Italië.
quote:Het prinsdom Seborga is een constitutionele monarchie en is een onafhankelijke staat. Geen enkele opponent is in staat gebleken aan de hand van een juridisch document het tegendeel te bewijzen, ook het ministerie van Buitenlandse Zaken van Italië niet. Het staatje wordt evenwel internationaal door geen enkele andere staat erkend.
ik mijn 3000equote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Shit...ik heb mijn 10.000e post gemist
Dito. We hadden vannacht je hulp wel kunnen gebruiken...quote:
Sorry dat ik er niet wasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dito. We hadden vannacht je hulp wel kunnen gebruiken...
Hee Stanleyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
die ranglijst klopt niet, daffo.. je hebt mijn punten bij soempie opgeteld.
Whehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:12 schreef mrPanerai het volgende:
slag bij Solferino???
Lastige vragen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorry dat ik er niet was. Moeilijke vragen of administratieve kwesties?
Heintje Simons? Van Mama enzo? Raarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lastige vragen.
En een stel cultuurbarbaren die nog nooit van Heintje gehoord hadden
Geeft niets hoor. Na 111 topics een keer een foutje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mea culpa enzo.
Is al verbeterd. Ik vrees dat ik teveel naar de beginletter van de naam keek...
waar was je dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds donderdag terug. Slecht weer daar.
sssstquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Helemaal goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
van der Ham, Bakker
Tja, Pechtold is geen Kamerlid (op het moment). De andere Kamerleden zijn Dittrich, Lambrechts en Van der Laan - die zich allen niet meer verkiesbaar stellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is daarmee dan ook de gehele D66-bende genoemd
Die zijn Vlaams...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef Asmodian het volgende:
Suske & Wiske?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef ChrisJX het volgende:
Jip en Janneke
Meer kandidaten voor de lijst hoeven ze ook niet te zoeken denk ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, Pechtold is geen Kamerlid (op het moment). De andere Kamerleden zijn Dittrich, Lambrechts en Van der Laan - die zich allen niet meer verkiesbaar stellen
Ik geef zelfs de PNVD meer kans...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Meer kandidaten voor de lijst hoeven ze ook niet te zoeken denk ik
En komen ook niet in een 'boek' voorquote:
Wie is de voorzitter van de PNVD? Ik wil de voornaam correct gespeld!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik geef zelfs de PNVD meer kans...
Touchequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach... een strip"boek" is ook een soort boek. En er zijn gebonden versies van.
Superstoere gast trouwens, heb ik wel eens college van gehad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:33 schreef Asmodian het volgende:
Stom stom stom- slechte gok. Ik wist dat iemand Jippus et Jannica schreef
Verdacht hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
Marthijn Uittenbogaard
Da's de penningmeester leert Google mij. Of hij lijsttrekker is, weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:37 schreef Homdeck het volgende:
Of Ad van den Berg
Volgens mij is meneer de oprichter van de betreffende stichting. Dus geen toeval.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mart(h)ijn, is dat toeval dan, dat die meneer zo heet?
Penningmeester wordt ook wel eens "centenbijter" genoemd. Niet vreemd met dat gebitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Da's de penningmeester leert Google mij. Of hij lijsttrekker is, weet ik niet zeker.
face reality menquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kunnen we please over een ander onderwerp spreken? Sorry, maar ik meen het.
Foutloosquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Il buono, il brutto, il cattivo
Nee, 't is iets Duits.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:52 schreef Homdeck het volgende:
Is het een Citroën?
Niet echt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:52 schreef Asmodian het volgende:
Een VW?
Dat mochten ze willen daar in Stuttgart.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
mercedes benz
Ja, maar wat voor eentje?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:54 schreef Homdeck het volgende:
NSU?
geen idee, ik ken er geen types vanquote:
Inderdaad. Dat is ooit een Ro80 geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:55 schreef Asmodian het volgende:
Ro80?
De Prinz is je ook onbekend in zijn vele varianten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:55 schreef Asmodian het volgende:
(enige model NSU waar ik ooit van gehoord heb)
Yay!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is ooit een Ro80 geweest![]()
[afbeelding]
2 schijfs Wankelmotor van (2*) 497.5 cc. Nog steeds modern te noemen.
Asmodian +1
Nu je het zegt, natuurlijk welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De Prinz is je ook onbekend in zijn vele varianten?
Okee, tellen we erbij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:02 schreef AntonDingeman het volgende:
EricusMaximus had in #109 nog een vraag van mij goed beantwoord:
Algemene Kennis Quiz Deel 109
EricusMaximus +1
Niet bij mijn weten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De zigeuners tijdens WO II? (Is deze vraag al een keer geweest?)
Hee Lien!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:09 schreef lienelien het volgende:
er zijn maar 5 wereldsteden, bedoel je wel één daarvan, of een andere grote stad?
Gevalletje quizdeformatie. In normaal taalgebruik is een wereldstad gewoon een geweldig grote stad.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:09 schreef lienelien het volgende:
er zijn maar 5 wereldsteden, bedoel je wel één daarvan, of een andere grote stad?
Gefeliciteerd met je eerste punt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:09 schreef raistlin6 het volgende:
rio de janeiro
Tsjah. Het is maar net hoe je het ziet, ik vind 't beide goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gevalletje quizdeformatie. In normaal taalgebruik is een wereldstad gewoon een geweldig grote stad.
[ b ] Stanley is de beste [/ b ]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:11 schreef raistlin6 het volgende:
oke, hoe typ ik dikgedrukt?
quote:Een invloedrijke poging om wereldsteden te definiëren en te categoriseren, en een goed beginpunt voor discussie, is gedaan door de Globalization and World Cities Study Group & Network (GaWC) van de Loughborough University in Engeland. Het schema is uitgelegd in het GaWC Rechearch Bulletin 5. De steden zijn gerangschikt op mate van aanwezigheid van "geavanceerde producentendiensten" als accountancy, reclame, bankwezen/financiën en wethandhaving. Het onderzoek onderscheidt drie niveaus van wereldsteden – Alfa, Bèta en Gamma – met elk een andere mate van invloed. Elk niveau bestaat uit twee of drie subniveaus. Er is ook een vierde niveau van steden die potentie hebben in de toekomst een wereldstad te worden.
Neem in acht dat dit schema alleen financiële criteria weegt met als gevolg dat steden met een meer culturele, politieke, of economische wereldbetekenis in het schema benadeeld zijn.
Alfa-wereldsteden
* 12 punten: Londen, New York, Parijs, Tokio
* 10 punten: Chicago, Frankfurt, Hongkong, Los Angeles, Milaan, Singapore
Bèta-wereldsteden
* 9 punten: San Francisco, Sydney, Toronto, Zürich
* 8 punten: Madrid, Mexico-stad, São Paulo
* 7 punten: Moskou, Seoul
Gamma-wereldsteden
* 6 punten: Amsterdam, Boston,Brussel, Caracas, Dallas, Düsseldorf, Genève, Houston, Jakarta, Johannesburg, Melbourne, Osaka, Praag, Santiago, Taipei, Washington D.C.
* 5 punten: Bangkok, Montréal, Peking, Rome, Stockholm, Warschau
* 4 punten: Atlanta, Barcelona, Berlijn, Boedapest, Buenos Aires, Hamburg, Istanbul, Kopenhagen, Kuala Lumpur, Manilla, Miami, Minneapolis, München, Sjanghai
Wereldsteden in wording
* 3 punten: Athene, Auckland, Bombay, Dublin, Helsinki, Luxemburg, Lyon, New Delhi, Philadelphia, Rio de Janeiro, Tel Aviv, Wenen
* 2 punten: Abu Dhabi, Alma-Ata, Birmingham, Boekarest, Bogotá, Bratislava, Brisbane, Caïro, Cleveland, Den Haag, Detroit, Dubai, Ho Chi Minhstad, Keulen, Kiev, Lima, Lissabon, Manchester, Montevideo, Oslo, Riyad, Rotterdam, Seattle, Stuttgart, Vancouver
* 1 punt: Aarhus, Adelaide, Antwerpen, Baltimore, Bangalore, Bologna, Brasilia, Calgary, Colombo, Columbus, Dresden, Edinburgh, Genua, Glasgow, Göteborg, Hanoi, Kaapstad, Kansas City, Kanton, Leeds, Marseille, Richmond, Rijsel, Sint-Petersburg, Tasjkent, Teheran, Tijuana, Turijn, Utrecht, Wellington
Maar dan zonder spaties bij de tags, en zonder leugens in de tekstquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
[ b ] Stanley is de beste [/ b ]
heel goedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef Asmodian het volgende:
Arthur Schopenhauer?
Yay!quote:
haha jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
de heksen van Salem.. heet die kat ook geen Salem in die teenage witch serie?
De kat in Sabrina heet idd Salem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Sabrina, inderdaadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe dat nou niet, dan kan ik hints geven...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ga m'n nieuwsgierigheid bedwingen op imdb.
Dan ga je 'm dus niet bedwingen, maar bevredigen??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb geen idee. Ik ga m'n nieuwsgierigheid bedwingen op imdb.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan ga je 'm dus niet bedwingen, maar bevredigen??
Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij een mooie vrouw tegen komt en dan verstandig opmerkt: "Laat ik mijn primaire lusten bedwingen"
Nee, maar je zit heeeel erg in de goeie hoekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Camus
Het zou pas erg zijn als je gespiekt had en nóg geen idee hadquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:32 schreef raistlin6 het volgende:
ik heb nog niet gespiekt, maar heb nog steeds geen idee.
Sartre?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, maar je zit heeeel erg in de goeie hoek
Juist!quote:
The one and only!quote:
Yay!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bedankt
Asmodiantiheld +1
quote:Quoth the raven, 'Nevermore.'
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
The Raven van Poe
Ik heb een jaar in Modesto gewoond, anderhalf uur rijden van SF in 'The Valley'..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:45 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb de afgelopen winter een maand in het mooie San Francisco gezeten en overweeg nog altijd een baan in Mountain View aan te nemen
Ik heb vrienden zitten in San Jose, Oakland, Milpitas, Mountain View en SF zelf. Ik vind het er echt waanzinnig mooi en zit daarom dat aanbod zeer serieus te nemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Modesto gewoond, anderhalf uur rijden van SF in 'The Valley'..Als je de kans krijgt, altijd doen!
Exciting! Ik wil er meer van horen you-know-when.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb vrienden zitten in San Jose, Oakland, Milpitas, Mountain View en SF zelf. Ik vind het er echt waanzinnig mooi en zit daarom dat aanbod zeer serieus te nemen
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
zoogdieren die eieren leggen, mierenegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |