Nee, jij bent lekker helderquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik had dus net een feestje bij de buurman. Iemand was jarig ofzo..iig de buurman werd zo bezopen dat hij onderuit gingn in zijn eigen tuien en ik mocht em eruit fissen
![]()
wat een dronekn bende daaro![]()
kut buren![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben trouwens zelf ook niet helemaal nughter :")
lees ik net reugn ofoz.
quote:
oplossing voor wat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:38 schreef dwerg het volgende:
Een alcoholslot op auto's én pc's, dat is de oplossing.
Aangeschoten wild Mods/users op het forum die kut topics openen. En iets over minder alcohol gerelateerde ongeluken in het verkeer.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aangeschoten wild Mods/users op het forum die kut topics openen. En iets over minder alcohol gerelateerde ongeluken in het verkeer.
Ondankbare kutmod.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:30 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik had dus net een feestje bij de buurman. Iemand was jarig ofzo..iig de buurman werd zo bezopen dat hij onderuit gingn in zijn eigen tuien en ik mocht em eruit fissen
![]()
wat een dronekn bende daaro![]()
kut buren![]()
Je wilt gewoon even showen dat je dronken bent en dat je nog gewoon een topic kan openen! Als jij dit topic niet gemaakt zou hebben dan had je hem allang gesloteerdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat dat duidelijk mogen zijn,.
amen
so?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
Als ik 3 kratten bier leeg zou hebben gezopen kon ik nog fatsoenlijker typen dan jij.
Stoer doen hoeveel bier je wel niet opkuntquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
Als ik 3 kratten bier leeg zou hebben gezopen kon ik nog fatsoenlijker typen dan jij.
nee ik wil zeggen dat je je aansteltquote:
zuchtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stoer doen hoeveel bier je wel niet opkunt
Dat verwoordt mijn post wat beterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:24 schreef Kindervriend het volgende:
Mensen die beweren dronken te zijn en dan gaan posten op FOK!
Vol trotsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:24 schreef Kindervriend het volgende:
jezus leef.tquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:24 schreef Kindervriend het volgende:
Het Biertje is altijd dronkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:24 schreef Kindervriend het volgende:
dat weten maar 2 mensenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:41 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Psst, in werkelijkheid mag ie niet eens bier van z'n ouders.
*hips*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:56 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat weten maar 2 15.000 mensen![]()
ik wil eigenlijk stieken laten zien dat ik veul stoerder ben dan de rest van bierdrinkend fok.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:58 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar klaag je dan over eigenlijk? Je bent dronken, het bier was gratis, de rommel is bij de buren! Wat wil je nog meer?
ik hoor je lekker niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:03 schreef Kindervriend het volgende:
Maar verder is Amstel Malt best lekker spul hè?
Die tietenfoto en je ava verheffen je al ver uit boven dat niveau.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:01 schreef Het_Biertje het volgende:
ik wil eigenlijk stieken laten zien dat ik veul stoerder ben dan de rest van bierdrinkend fok.
Maar ssssssssst, niet verder vertellen
ikwilnetzeggen, maar hoe overtuig ik de rest van fok dat ik de baddestmodderfokker ben?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die tietenfoto en je ava verheffen je al ver uit boven dat niveau.
Plaats een MED?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:09 schreef Het_Biertje het volgende:
ikwilnetzeggen, maar hoe overtuig ik de rest van fok dat ik de baddestmodderfokker ben?
MIsschien moet ik eens op de FP verschijnen ofzo![]()
Jongen als je dronken bent typ je heel anders. Stoer man, nuchter achter je pc doen of je dronken bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:32 schreef Het_Biertje het volgende:
ik ben trouwens zelf ook niet helemaal nughter :")
lees ik net reugn ofoz.
bedenktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:35 schreef vruitig het volgende:
[..]
Jongen als je dronken bent typ je heel anders. Stoer man, nuchter achter je pc doen of je dronken bent.
Dat zei ik ook al ja! maar daar reageerde hij niet opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:08 schreef john6 het volgende:
en hoe snel krijgen anderen wel niet een slotje???
wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aangeschoten wild Mods/users op het forum die kut topics openen. En iets over minder alcohol gerelateerde ongeluken in het verkeer.
maar ja, daar zijn het mods voor zullen we maar denkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja! maar daar reageerde hij niet op![]()
kijken of ons dat ook luktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:16 schreef john6 het volgende:
[..]
maar ja, daar zijn het mods voor zullen we maar denken![]()
Dat was een reactie op een bericht van iemand, ik doelde op deze:quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je wilt gewoon even showen dat je dronken bent en dat je nog gewoon een topic kan openen! Als jij dit topic niet gemaakt zou hebben dan had je hem allang gesloteerd![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef john6 het volgende:
hahaha, open ik een topic, geeft ie me al een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |