Dan wil ik op zijn minst 24 karaats goud.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kwaliteit he, daar betaal je voor.
mensen die niet voor lul willen rijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:11 schreef fs180 het volgende:
welke mongool koopt er dan ook een brommer die een paar duizend kost
maakt niet uit.. op ELKE brommer rij je voor lulquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:15 schreef C2C het volgende:
[..]
mensen die niet voor lul willen rijden
of jij rijd op elke brommer voor lulquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
maakt niet uit.. op ELKE brommer rij je voor lul![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
maakt niet uit.. op ELKE brommer rij je voor lul![]()
ooowwjawelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:40 schreef C2C het volgende:
[..]
of jij rijd op elke brommer voor lul
ik niet hoor, op mooie scooters ook zeker niet
Edding, dat is het enigste markermerk dat ik ken, volgensmij wel oke.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Bandenstiftjes... ik mag hopen dat je er eentje van goede kwaliteit hebt.
moet je is voor motorbanden kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
omg, wat zijn banden voor een Supermotard duur.
15 euro voor mijn "kutbrommer"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
omg, wat zijn banden voor een Supermotard duur.
Ja, mijn vader had pas een setje nieuwe motorbanden nodig.. 300 euro.quote:
Ja, maar dan moet ik zo'n velgbanddingoplegmachine hebben, of 2 setjes velgen, en dat heb ik beide niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Of je doet zomer en winterbanden. Zomer semi-slick, winter dik profiel
Bandenopwippers. Het is geen fiestenband!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:54 schreef Geqxon het volgende:
Bandenopwippers? Die zitten toch altijd bij je bandenreparatiesetje?
Of ben je zo'n homo die persee zijn velgen uitgebalanceerd wilt hebben
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Het kan ook met een brommertje hoor. Alleen erop is wat lastig
/edit: Ik zie nu wat jij bedoeld met dure banden. Tering, daar koop ik een gebeunde Tomos van man
en ik een motorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Het kan ook met een brommertje hoor. Alleen erop is wat lastig
/edit: Ik zie nu wat jij bedoeld met dure banden. Tering, daar koop ik een gebeunde Tomos van man
Of jij ziet hele dure banden, of het is écht een kutmotor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |