Maar jij gaat met OV, ikke met de heilige koe. En er staat regelmatig een hele kudde te grazen op het asfalt van de A12... De vroege koe heeft daar geen laast van!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:12 schreef An24 het volgende:
En ik maar zeuren over het feit dat ik om 7:30 uit mijn bedje moest komen....mij zie je niet voor negen uur op kantoor![]()
![]()
Morgen luitjes![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:47 schreef Shark.Bait het volgende:
Leuk tijdverdrijf voor als je ff niks op kantoor te doen hebt
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zitquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:52 schreef freud het volgende:
Maar jij gaat met OV, ikke met de heilige koe. En er staat regelmatig een hele kudde te grazen op het asfalt van de A12... De vroege koe heeft daar geen laast van!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zit
Wat Shark zegt Freudquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar die vroege koe zit wel te klagen dattie het eerst in het slachthuis zit
Ik zeg nixquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.ad.nl/fun/strips/?strip=single&datum=2006-08-06![]()
Geef toe...je moest wel lachenquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van enig commentaar in deze![]()
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:51 schreef Vliegvrager het volgende:
Vreemd. Fok! opzich is niet traag, maar het openen van de SC kost echt veel tijd. Ontmoedigingsbeleid
Denkt mijn baas anders overquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.
Jij valt onder de knappe-blonde-vrouw uitzondering.quote:
noem me blond, maar ik snap het niet. Ofwel ik ben niet technsich genoeg, ofwel ik mis ergens iest bij een inside joke.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je ook msn geinstalleerd hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:13 schreef Vliegvrager het volgende:
noem me blond, maar ik snap het niet. Ofwel ik ben niet technsich genoeg, ofwel ik mis ergens iest bij een inside joke.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef RonaldV het volgende:
ook nog mar even hier:
Lieve vrienden en vriendinnen:
Mag ik jullie weer eens wijzen op Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier! en Slowchattopic is niet bedoeld om te slowchatten? ?
SC is prima, maar het gaat zo langzamerhand weer een beetje te veel richting MSN chat.![]()
Gefeli! Breedbeeld is handig bij photoshop (2 monitoren nog leukerquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef Ynske het volgende:
spam
Foto wedstrijd Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij
heb een nieuwe laptop, breedbeeld, photoshoppen gaat echtm veel toffer
Wat hij zegtquote:
Iets willen is nooit hetzelfde als iets hebben. Ik ben ook maar weer terug gegaan naar 2 monitoren, dat is voor mij iig wel voldoendequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Als ik later rijk ben, wil ik er drieMaar voorlopig is 2 monitoren ook al wel weer heel fijn
Hou je er rekening mee dat je dan ook een groter huisje moet hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:28 schreef Yoni het volgende:
Als ik later rijk ben, wil ik er drieMaar voorlopig is 2 monitoren ook al wel weer heel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |