quote:Lieve vrienden en vriendinnen:
Mag ik jullie weer eens wijzen op Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier! en Slowchattopic is niet bedoeld om te slowchatten? ?
SC is prima, maar het gaat zo langzamerhand weer een beetje te veel richting MSN chat.
Maar van MSN-ûh gaat tog juh kenis van de nederlanse taal voorruit? So stimulerûh wij het gebruik van korekt nederlans dus op dit ABN vriendelukke forumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef RonaldV het volgende:
ook nog mar even hier:
Lieve vrienden en vriendinnen:
Mag ik jullie weer eens wijzen op Nieuw? Lees dan de FOT FAQ hier! en Slowchattopic is niet bedoeld om te slowchatten? ?
SC is prima, maar het gaat zo langzamerhand weer een beetje te veel richting MSN chat.![]()
Ik had het nog niet eens over de spelling, eigenlijk. Meer over de "goedemorgens" en zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef ableton het volgende:
[..]
Maar van MSN-ûh gaat tog juh kenis van de nederlanse taal voorruit? So stimulerûh wij het gebruik van korekt nederlans dus op dit ABN vriendelukke forum
Welke welke welke???quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Voor de fotoshoot die gepland staat
Met de vriendin van ableton en hijzelf ook en mauro en pkfotografie en mezelf.quote:
Okey, zodra hij zijn festival kostuum uit heeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja die ook![]()
heb net bevestiging gekregen
Maar hey, straks heb je wel alleen nog je eigen teringzooi in huis, ook wel een pluspunt. Ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef freud het volgende:
Aloha mensjes. Pff, net een zooi spullen verhuisd van ex die ze zelf niet meekreeg. Ik moet zeggen dat ik liever naar blijdorp was gegaan ipv met tv's sjouwen.
ik wil ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja die ook![]()
heb net bevestiging gekregen
waarom hoor ik niks meer van jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hey, straks heb je wel alleen nog je eigen teringzooi in huis, ook wel een pluspunt. Ofzo.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey jij daar. Al zin in de 13e
?
Ik had je laatst nog een dag te laat gesmsfeliciteert met je verjaardagquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom hoor ik niks meer van je![]()
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]omdat je mijn hart gebroken hebt
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Niettus! Jouw hart hoort bij je vriendje
. Toevallig.
En ik vind jou heul lief dus.
Ik moet nog even alles met Pea doorspreken, maar bij Pea dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]ik jou ook
waar is het de 13e eigenlijk? heb jij al meer gehoord? Want ik weet echt bijna nergens niks van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |