Nee joh, je moet elke dag (of 2x per week ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook moeite met wegdoen
en toch moet ik er wel écht aan geloven, ik ben nu ontzettend klein behuisd, en heb gewoon écht te weinig ruimte
als ik eens wat dagen achter elkaar vrij heb, ga ik er toch echt eens aan beginnen..

begin anders met een la of een plank.... zo pak ik het aan....en langzaam maar zeker wordt het dan beterquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook moeite met wegdoen
en toch moet ik er wel écht aan geloven, ik ben nu ontzettend klein behuisd, en heb gewoon écht te weinig ruimte
als ik eens wat dagen achter elkaar vrij heb, ga ik er toch echt eens aan beginnen..

kleding die je een jaar niet aan hebt gehad moet je gewoon wegtyfen of verkopen (bijv. op marktplaats.nl) tenzij het van een hele dure designer is of een heel bijzonder exemplaar of zo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik ben deze week weer begonnen nadat ik zo'n twee weken niks heb gedaan, mijn oma is overleden en daarna kreeg ik even niets gedaan, ik heb nu tentamenperiode en dan heb ik helemaal geen regelmaat meer, maar vanaf maandag ben ik gelukkig weer begonnen, ik heb eerst de mega afwas weggewerkt en de rest van het huis begint ook te volgen. Het is gelukkig niet meer zo'n bende als een paar dagen geleden.
Wij hadden in de kleinste slaapkamer (voorheen rommelkamer) een dressoir vol met allerlei papieren en andere rommel staan, en we pakten er eigenlijk nooit iets uit, die heb ik samen met mijn vriend helemaal gedeclutterd, een paar dingen gingen ergens anders in huis en de rest ging gewoon wegHet dressoir hebben we met pijn en moeite de trap af gekregen (het krakkemikkige ***ding viel onderweg zowat uit elkaar) en staat nu in de schuur, die is nu ook flink opgeruimder nu alles opgeborgen in een kastje is ipv los op de vloer. In de kleine slaapkamer staat nu nog een dubbele kledingkast, een enkele kledingkast, twee boekenkasten en een computerbureautje wat we gebruiken om de was op te vouwen. Er staan ook nog wat dozen met kleren die mijn vriend en ik niet meer passen en in onze slaapkamer hebben we ook nog twee kledingkasten. Conclusie; we hebben teveel kleren. En ik ben best goed in dingen weg doen, maar kleren wegdoen kan ik niet
En het idiote is; ik pas de meeste niet eens meer ! (mijn moeder bewaart ook nog kleren van me die ik niet pas bedenk ik me nu) En als ik die ene kledingkast leeg kan krijgen dan kan dat ding ook de deur uit, en die boekenkasten zijn ook gevuld met boeken die ik uit heb en niet ga herlezen, als ik die weg doe dan staat er eigenlijk nog alleen maar een grote kledingkast in dat kamertje en zou ik er een logeerkamer van kunnen maken. Het logeerbed staat nu in de studeerkamer waardoor ik niet op internet kan als er logees zijn. Waarom lukt het me dan niet om gewoon de hele boel weg te doen ? (ik weet het wel hoor, omdat ik denk dat ik heus nog wel ga afvallen en ik nooit meer zulke leuke kleren zal vinden als die die ik nu bewaar)

Ik ben zelfs wel eens in bed gekropen terwijl het er nog lagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:16 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon laten liggen en langer dan hij bezig blijven en niet naar bed gaan?

Daar zou je mij zo laaiend mee hebben hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:17 schreef Troel het volgende:
Nee, steevast commentaar "ja, maar het meeste is van jou".

Ja, maar met oog op dat voorgenomen huwelijk wacht ik liever totdat ie ja heeft gezegdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar zou je mij zo laaiend mee hebben he
Dan kook ik ook alleen voor mezelf en gooi ik alleen mijn eigen was in de machine en mijn eigen bord in de vaatwasser en en en

Ik niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:23 schreef Sanne het volgende:
Ik moet weer!
Wie geeft mij op mijn sodeflikker omdat ik mijn hele huis verwaarloos sinds ik SL speel?

Hey, dat heb ik nou ook! Ik denk tegenwoordig in termen van 'weggooibare cadeau's' zoals bloemen, bonbons, fles wijn etc.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:49 schreef Unihoc_ACE het volgende: Ik koop ook geen rommel meer, ook niet voor anderen.

Ik vraag ook gewoon naar verlanglijstjes. Als iemand een emmer nodig heeft geef ik gewoon een emmer. Beetje raar verjaardagscadeau misschien, maar wel eentje dat nuttig is en nog jaren goed gebruikt gaat worden. Ik vind het ook leuk om een deurmat of een theedoek te krijgen als ik die nodig heb. Elke keer als ik het gebruik denk ik weer aan degene die het aan mij gaf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik nou ook! Ik denk tegenwoordig in termen van 'weggooibare cadeau's' zoals bloemen, bonbons, fles wijn etc.

En ik moet nog een keuken verbouwen.quote:

Ja, heb er toch 100L$ mee gewonnen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
En ik moet nog een keuken verbouwen.
Maar leuk was het wel!

Ja, die kunnen weg.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:41 schreef Sanne het volgende:
Tijdschriften. Dat is een goede.
Ik heb 10 complete jaargangen ComputerTotaal in huis.
Die moeten zeker weg he? In het kader van de decluttering?
En sowieso, wanneer zoek ik nou iets van win95 op.
Moeilijk, moeilijk, maar ik moet ook weer wat meer Fly'en.

Beetje spullen verplaatsen, je twix opeten en klaar is je keukenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:04 schreef Sanne het volgende:
En ik moet nog een keuken verbouwen.
Maar leuk was het wel!

ROFLOL.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje spullen verplaatsen, je twix opeten en klaar is je keuken

Doe lekker je ochtendroutine (bed opmaken, jezelf verzorgen). Daarna heb je nog de hele dag om 15 minuutjes opruimen in te plannen. Dat is alles. Kijk eens wat je kunt doen in 15 minuten! Misschien krijg je daarna wel zin in nog 15 minuten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:53 schreef syzo het volgende:
nou het verval begint al......ik heb vandaag echt HE LE MAAAAAAL geen zin![]()
Ik heb zin om nog even te gaan![]()

quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef enter het volgende:
Ik heb al mijn belangrijke papieren (verzekeringen, bank-gegevens, abbonementen.. etc.) netjes in verschillende mappen opgeborgen met tabbladen.

Scannen, dat deed ik met diploma's, belangrijke garantiebewijzen, en contracten.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |