Ssttt, laat Erodom het maar niet horen. PLO is slechts ontstaan om voor de Palestijnen op te komen en is een hele lieve organisatie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ahmed al-Shuqayri (voorganger van Arafat), de oprichter in mei 1964 van de PLO: "Wij zullen de joden in de zee drijven". en "Wij zullen Israël vernietigen en haar inwoners en voor de overlevenden -als die er al zouden zijn- liggen de schepen klaar om hen te deporteren."
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:32 schreef sigme het volgende:
Dat zegt me natuurlijk driewerf niets, lang leve de zoekmachines. Die nog op afbeeldingen stond.
Wie? X-Ray?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:46 schreef zoalshetis het volgende:
ga je wel eens naar een schietvereniging?
Sig 226 schiet makkelijker weg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:25 schreef -IksRee- het volgende:
Glock 19 is okay.
is leuk hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie? X-Ray?
Ik niet, ik zou niet durven.
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?quote:
ja pistolen. pijl en boog is ook leuk, maar heb ik pas een paar keer gedaan, vroeger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?
Ik heb m'n artistieke plaatje gevonden. Ik schiet gewoon thuis (maar niet zo best).
In ondergoed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 08:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga jij? En dan gaat het zeker op schietpistolen, niet over pijl & boog?
Ik heb m'n artistieke plaatje gevonden. Ik schiet gewoon thuis (maar niet zo best).
ik zou het niet weten opa.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg kids, waar is RM-rf eigenlijk?
Pistool heb ik als kind een keer een echte in handen gehad, een paar jaar geleden wel eens met een nep-ding (vergelijkbaar met buks ofzo?) op een schietschijf geschoten. Deed ik vergeleken met de rest lang niet slecht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja pistolen. pijl en boog is ook leuk, maar heb ik pas een paar keer gedaan, vroeger.
Ghe, het is een foto van mijzelf, met irfanview gefotosoept (omdat ik niet overweg kan met fotoshop).quote:leuke tekening![]()
Dat vroeg laatst ook iemand, iemand (weet niet meer wie) wist te melden dat hij een ban had.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:05 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg kids, waar is RM-rf eigenlijk?
opa is de man met de witte sjaal hè.quote:
does het origineelquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Pistool heb ik als kind een keer een echte in handen gehad, een paar jaar geleden wel eens met een nep-ding (vergelijkbaar met buks ofzo?) op een schietschijf geschoten. Deed ik vergeleken met de rest lang niet slecht.
[..]
Ghe, het is een foto van mijzelf, met irfanview gefotosoept (omdat ik niet overweg kan met fotoshop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |