Ik weet nog wel een goede opvolger!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:24 schreef HAL9000S het volgende:
mods zijn per defenitie kansloos, denk dat ik er maar mee ga stoppen
Die subliminale boodschappen werken beter dan je denkt hoor.quote:
Hoi Snakey.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Snakey het volgende:
Heej hoi.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die subliminale boodschappen werken beter dan je denkt hoor.
Daar ga je al..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Ik obey niemands penis behalve die van mezelf
![]()
Geweldig! Alleen kankerdruk, da's een beetje jammer. En daar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lang niet gezien, alles goei daar?
Geweldig, maar ook kankerdruk, en building up. Jammer, maar goed dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar ga je al...
[..]
Geweldig! Alleen kankerdruk, da's een beetje jammer. En daar?
Ik ken het gevoel. Ambivalentie galore!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geweldig, maar ook kankerdruk, en building up. Jammer, maar goed dus. [afbeelding]
neem je toch gewoon die hoer van mij nadat ik klaar benquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe mij er ook 1 voor de prijs van twee.![]()
Ow, wacht...
ik pis graag bij de bende van de burenquote:
Klinkt een beetje té nat. Dus nee dank.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:34 schreef laffer het volgende:
[..]
neem je toch gewoon die hoer van mij nadat ik klaar ben![]()
mag je m`n condoom ook nog lenen, kost het je helemaal niks![]()
gewoon ff te drogen leggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klinkt een beetje té nat. Dus nee dank.
Ik hang ze meestal aan de waslijn. Met de benen wijd, uiteraard. Droogt vanzelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:38 schreef laffer het volgende:
[..]
gewoon ff te drogen leggen![]()
dat doe ik al jaren zo![]()
ah dat zijn die opblaasbare mevrouwenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hang ze meestal aan de waslijn. Met de benen wijd, uiteraard. Droogt vanzelf.
Geen idee, google is your friend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef laffer het volgende:
[..]
ah dat zijn die opblaasbare mevrouwen![]()
kun je die ook huren?![]()
ik wilde jou net hetzelfde vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:46 schreef Snakey het volgende:
Zullen we deze weer even open gooien, trouwens?
Ik dacht al!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:46 schreef Snakey het volgende:
Zullen we deze weer even open gooien, trouwens?
het gaat over opblaaspoppen een ruilcondooms en jij zit weer te springenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |