Ik weet nog wel een goede opvolger!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:24 schreef HAL9000S het volgende:
mods zijn per defenitie kansloos, denk dat ik er maar mee ga stoppen
Die subliminale boodschappen werken beter dan je denkt hoor.quote:
Hoi Snakey.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Snakey het volgende:
Heej hoi.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die subliminale boodschappen werken beter dan je denkt hoor.
Daar ga je al..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:28 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Ik obey niemands penis behalve die van mezelf
![]()
Geweldig! Alleen kankerdruk, da's een beetje jammer. En daar?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lang niet gezien, alles goei daar?
Geweldig, maar ook kankerdruk, en building up. Jammer, maar goed dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar ga je al...
[..]
Geweldig! Alleen kankerdruk, da's een beetje jammer. En daar?
Ik ken het gevoel. Ambivalentie galore!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geweldig, maar ook kankerdruk, en building up. Jammer, maar goed dus. [afbeelding]
neem je toch gewoon die hoer van mij nadat ik klaar benquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe mij er ook 1 voor de prijs van twee.![]()
Ow, wacht...
ik pis graag bij de bende van de burenquote:
Klinkt een beetje té nat. Dus nee dank.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:34 schreef laffer het volgende:
[..]
neem je toch gewoon die hoer van mij nadat ik klaar ben![]()
mag je m`n condoom ook nog lenen, kost het je helemaal niks![]()
gewoon ff te drogen leggenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klinkt een beetje té nat. Dus nee dank.
Ik hang ze meestal aan de waslijn. Met de benen wijd, uiteraard. Droogt vanzelf.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:38 schreef laffer het volgende:
[..]
gewoon ff te drogen leggen![]()
dat doe ik al jaren zo![]()
ah dat zijn die opblaasbare mevrouwenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hang ze meestal aan de waslijn. Met de benen wijd, uiteraard. Droogt vanzelf.
Geen idee, google is your friend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:43 schreef laffer het volgende:
[..]
ah dat zijn die opblaasbare mevrouwen![]()
kun je die ook huren?![]()
ik wilde jou net hetzelfde vragenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:46 schreef Snakey het volgende:
Zullen we deze weer even open gooien, trouwens?
Ik dacht al!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:46 schreef Snakey het volgende:
Zullen we deze weer even open gooien, trouwens?
het gaat over opblaaspoppen een ruilcondooms en jij zit weer te springenquote:
Twee keer knipperen en het is over.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:48 schreef i2Them2 het volgende:
Damn wat blauw. My eyes.
Eindelijk een goed topic...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:48 schreef laffer het volgende:
[..]
het gaat over opblaaspoppen een ruilcondooms en jij zit weer te springen![]()
Huilliequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:49 schreef HAL9000S het volgende:
He bah, nou kan het gewone volk weer meeposten
Jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Zou ik trouwens niet gaan slapen?
Daar kan ik niet doorposten na een slotjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:50 schreef UncleJB het volgende:
[..]
HuillieOpen maar een crew-topic oid
![]()
fopje dan zeker?quote:
Dank je, LLquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dit is een serieus topic
Ik vind het knap dat de mods toch nog redelijk geduldig blijven zo midden in de nacht, zie dat er achterelkaar nutteloze topics worden gesloten, goed van jullie dat jullie zo rustig blijven dus zegmaar
, ram een paar keer op F5 en de topics komen en gaan
![]()
[afbeelding]
Edit: Ja idd, talpa
Danny?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was een roep aan God denk ik.
Hoiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het was een roep aan God denk ik.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:59 schreef kanaiken het volgende:
pr0nrofltopic.
Dum dum dum duuuuuum. Polmods.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:00 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij zijn de polmods meestal alleen 's avonds en 's nachts actief en in een slechte bui
quote:
Door users als jij zijn we allemaal in een slechte bui.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:00 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij zijn de polmods meestal alleen 's avonds en 's nachts actief en in een slechte bui
-1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Door users als jij zijn we allemaal in een slechte bui.
Maar ben jij ook altijd dronken zoals de polmods?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Door users als jij zijn we allemaal in een slechte bui.
Deportieren, jawohl!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
Zo vind ik het topic toch leuker. Kutblauwen.
Hear hear.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef Litso het volgende:
Zo vind ik het topic toch leuker. Kutblauwen.
Man doe niet zo wijs!quote:
Sure.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:05 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Man die niet zo wijs!
Dat jij nou met een red bull achter je pc zit om te kijken of iemand een woord verkeert schrijft![]()
Oh hee, jij was van het Ministry topic. Ik heb toch Psalm 69 wat beter beluisterd, en tot nu toe ben ik tevredenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar ben jij ook altijd dronken zoals de polmods?
Doe je weer wijs, hè?quote:
Groene theequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:05 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Man doe niet zo wijs!
Dat jij nou met een red bull achter je pc zit om te kijken of iemand een woord verkeert schrijft![]()
Mooi zo, ik hoop ook dat je ze live kunt bekijken op blowlandsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh hee, jij was van het Ministry topic. Ik heb toch Psalm 69 wat beter beluisterd, en tot nu toe ben ik tevreden
Nou en ofquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mooi zo, ik hoop ook dat je ze live kunt bekijken op blowlands
Nope, geloof het niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jullie zullen het vast niet meer geloven, maar nu ga ik echt! slapen! Weltrusten fokkers!
Trsute. Ik doe het op slot, zeg maar wanneer het weer open kan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
jullie zullen het vast niet meer geloven, maar nu ga ik echt! slapen! Weltrusten fokkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |