abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40969798
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)gevaar__Verdonk.html

Opmerkelijk indertijd was hoe snel Verdonk haar vriendin Ayaan liet vallen.
Misschien is het daarom dat Ayaan nu terugslaat...
Toch vind ik dat Ayaan overdrijft... Rigide Rita is een tante om in de gaten te houden, maar om haar nu al tot een ' gevaar' te bestempelen ?
Het kan een verkeerde woordkeuze geweest zijn van Ayaan, die misschien toch de nuances van het Nederlands niet helemaal aanvoelt.
Maar het past wel bij alle andere uitlatingen en standpunten van Ayaan: ze slaat door..ze overtrekt, ze overdrijft..
Ayaan heeft gewoon een opdracht van uit de VS meegekregen. Amerika is niet gebaat bij een eventueel 'on-stabiel' nederland wanneer Verdonk aan de macht zou komen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:12:41 #27
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40970248
Gekke zaak nu weer van AHA. Al moet ik zeggen dat ik het verrassend vind uberaupt nog wat van haar te horen.. Desondanks denk ik nu: WTF, wat lul je raar..
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef FeestNummer het volgende:
Het probleem is dat Verdonk regelmatig maar allerlei dingen roept zonder op de juridische houdbaarheid daarvan te letten. Voorbeelden: In het geval van Hirsi Ali riep ze van alles voor haar beurt en dat eindigde in een publieke afgang.
Ho, juridisch had Verdonk prima gelijk in de zaak AHA, dat gelul over Somalisch recht waarbinnen de verklaring van Ayaan zou kloppen is natuurlijk niets meer dan een politiek speeltje.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40987057
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:12 schreef Napalm het volgende:
Gekke zaak nu weer van AHA. Al moet ik zeggen dat ik het verrassend vind uberaupt nog wat van haar te horen.. Desondanks denk ik nu: WTF, wat lul je raar..
[..]

Ho, juridisch had Verdonk prima gelijk in de zaak AHA, dat gelul over Somalisch recht waarbinnen de verklaring van Ayaan zou kloppen is natuurlijk niets meer dan een politiek speeltje.
Objectief zijn is jou vreemd, je bent alweer vergeten waar het over ging...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')