Maar ik wil geen goede bands, ik wil een kutband, er zijn rond die tijd al te veel dingen die ik moet gaan missen. Nog eentje daarbij en ik trek het niet meerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:04 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
alsjeblieft niet! dan denken ze straks dat ze goed en alternatief zijn! zet dan Gojira neer, dat is een hele goeie death metal band waar ik echt met me mond open heb naar staan kijken in waterfront (en ik heb toch veel concerten gezien in me leven!). En die staan ook op het punt om groot door te breken net zoals een paar jaar geleden Mastodon. En anders graag Carnivore want die doen het ook weer
Jan Smit is best tofquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Maar ik wil geen goede bands, ik wil een kutband, er zijn rond die tijd al te veel dingen die ik moet gaan missen. Nog eentje daarbij en ik trek het niet meer![]()
Daarom: Kane, Keane, Radiohead, Jan Smit, de reunie van Take That, Coldplay, BZN of Celine Dion graag![]()
Weet je wat voor volk dat trektquote:
Oequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben voor Take That!
[afbeelding]
palingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:10 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Weet je wat voor volk dat trekt![]()
Inderdaad, palingvissers![]()
Wat is de url dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gewoon via internet binnenhalen, ik heb 'm met mijn Nokia N91 via Wireless LAN binnen gehaald in ieder geval. Misschien is dat 'n idee? Kun je 'm evt. via de pc naar je telefoon overzetten of zo
Nou heb ik niet heel veel verstand van vissen, maar dat is toch echt geen palingquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Niet paling, palingvissers![]()
[afbeelding]
![]()
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou heb ik niet heel veel verstand van vissen, maar dat is toch echt geen paling
gaaf hoedjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Het gaat om het idee![]()
Zelfde slag volk zegmaar.
Met Spinvis op het programma, moet je niet raar opkijken als er vissers rondlopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:18 schreef VaderJacob het volgende:
Waarom werkt mijn post averechts.
En wil nu iedereen een palingkraam met volendamse vissers![]()
Ook nog jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Met Spinvis op het programma, moet je niet raar opkijken als er vissers rondlopen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gelukkig voor jou geen Eels op Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |