Goed zo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:06 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Uiteraard! Tradities zijn er om in ere te houden.
Zal ik maar even meewerken dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:06 schreef icebliss het volgende:
Vind je het gek dat die topics zo snel gaan. We zitten al op pagina 2 als iederen zijn/haar tvp heeft geplaatst.
()
rond dit tijdstip over 2 weken vervloek ik de alcoholconsumptie van de avond/nacht ervoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:11 schreef Breuls het volgende:
Rond dit tijdstip over twee weken word ik wakker en ga ik aanstalten maken te vertrekken.
Dat heb ik ook gedaan, maar bij mij wil het bericht niet verzenden/komt er geen plattegrond enzo aanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb trouwens gister "LOWMAP" naar 4443 gesmst en dan krijg je via GPRS een "lowlands game / plattegrond" je hebt dan je blokkeschema in je foon enzo... wel erg handig
tevens TVP
Op de site staat dat 'ie ervoor geschikt is (V3 razr), en ik heb die instellingen voor wap/gprs ook via de site van m'n provider naar me toe laten sturen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je telefoon wel gprs?
Je kunt 'm ook gewoon via internet binnenhalen, ik heb 'm met mijn Nokia N91 via Wireless LAN binnen gehaald in ieder geval. Misschien is dat 'n idee? Kun je 'm evt. via de pc naar je telefoon overzetten of zoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op de site staat dat 'ie ervoor geschikt is (V3 razr), en ik heb die instellingen voor wap/gprs ook via de site van m'n provider naar me toe laten sturen...
Dat doet mijn brakke v3'tje nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook gewoon via internet binnenhalen, ik heb 'm met mijn Nokia N91 via Wireless LAN binnen gehaald in ieder geval. Misschien is dat 'n idee? Kun je 'm evt. via de pc naar je telefoon overzetten of zo
Tsjah, als je ze beide al een keer hebt gezien, zou ik voor kwaliteit gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:36 schreef Skanqua het volgende:
De keuzes worden niet makkelijker met Opgezwolle erbij... tegelijk met The Magic Numbers... tsss...
tvp
Ik denk dat ik van allebei een kwartiertje ga missen ofzo... dan kan ik van allebei drie kwartier wel zien...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tsjah, als je ze beide al een keer hebt gezien, zou ik voor kwaliteit gaan.
Ga voor blij, ga voor The Magic Numbers![]()
Ach wat erg nouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:53 schreef soul114 het volgende:
Ill Nino zal wel gaan cancellen:
http://www.sziget.hu/fesztival/hirek/78410.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |