Er staat achter code=*en dan een paar numers* dus ik heb het vage vermoeden dat 'ie maar één keer te gebruiken is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:41 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Is er niemand hier die de URL van die lowmap applicatie weet? Via de pc ophalen en dan op m'n telefoon zetten scheelt me weer 3 euro grps kosten
Jij gaat liever naar The Veils dan naar Snow Patrol?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik ga naar The Veils hoor![]()
Je kan die URL toch gewoon opvragen door een SMSje te sturen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:41 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Is er niemand hier die de URL van die lowmap applicatie weet? Via de pc ophalen en dan op m'n telefoon zetten scheelt me weer 3 euro grps kosten
Neejoh, dat kost ¤0.09!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan die URL toch gewoon opvragen door een SMSje te sturen?
Ik heb een 2persoons tentje wat (volgens de verpakking) in 5 seconden op te zetten isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef Baserunner het volgende:
Heeft iemand een tip voor mij: ik zoek een niet al te duur koepeltentje voor 2-3 personen, wat wel een beetje kwalitatief is (niet dat het omwaait of dat het gaat lekken ofzo). Thanks in advance!
Waar heeft u deze aan mogen schaffen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb een 2persoons tentje wat (volgens de verpakking) in 5 seconden op te zetten is![]()
Voor ¤20, dus ik vrees dat ik genoodzaakt ben om 'm op het campingterrein achter te laten op maandagochtend![]()
Uhm..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef lienelien het volgende:
Jij gaat liever naar The Veils dan naar Snow Patrol?![]()
Rolbevestigend..
Bij het kruidvatquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Waar heeft u deze aan mogen schaffen?
Och, dan gooi ik er wel ff een lucifertje op.quote:Overigens is het achterlaten van je tentje tent strengste verboden he!![]()
Deze? http://www.internetvoorde(...)bare_tent-13141.htmlquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bij het kruidvat![]()
[..]
Och, dan gooi ik er wel ff een lucifertje op.
Ten eerste: zeikmuziekquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Uhm..![]()
Ten eerste: rolbevestigend?
Ten tweede: Snow Patrol en The Veils?? Het gaat om Opgezwolle of The Veils.. Moeilijke keuze...![]()
Hmm, niet dat ik weet. Ik moet 'm ook nog even uitpakken en opzetten om te kijken of 'ie überhaupt wel slaapbaar isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Deze? http://www.internetvoorde(...)bare_tent-13141.html
Ik vind The Veils toch wel een graadje erger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, ik hou van zeikmuziek..![]()
En Snow Patrol is dan natuurlijk helemaaal geen zeikmuziek..![]()
Als ik The Veils nog niet eerder gezien had, dan had ik ook voor The Veils gekozen ipv Snow Patrol.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Achja, als je alleen maar van blije meuk houdt, is gevoelige muziek ook niet echt je ding natuurlijk
En Snow Patrol is natuurlijk een stuk minder dan The Veils.
dat-duurde-lang.quote:
Betwetersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan die URL toch gewoon opvragen door een SMSje te sturen?
Soort snake, je moet die dingetjes pakken, maar het liefst het dingetje wat bovenin de balk staat, dan krijg je meer puntenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat-duurde-lang.
gooien we x-factor-missend er dan ook maar meteen bij?![]()
Zijn we ook weer klaar![]()
Ik snap trouwens bar weinig van dat Lowlands spelletje wat op spontaan op m'n telefoon staat![]()
Ja, het idee had ik door, maar dat razording schiet spontaan alle kanten opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:01 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Soort snake, je moet die dingetjes pakken, maar het liefst het dingetje wat bovenin de balk staat, dan krijg je meer punten
Die is voor twee personen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Deze? http://www.internetvoorde(...)bare_tent-13141.html
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gewoon een kuil graven onder je tent, heb je een opslagkelder![]()
dat ligt ook vast lekker!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gewoon een kuil graven onder je tent, heb je een opslagkelder![]()
Die HELPT je natuurlijk binnenkomenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef icebliss het volgende:
Ik betwijfel of je met een schep binnenkomt
Newbie, lief doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die HELPT je natuurlijk binnenkomen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hij is tenminste geen pyromaan![]()
Bemoei je er niet mee, anders steek ik je in de hens..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:37 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Hij is tenminste geen pyromaan![]()
En Newbie is weer liefquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, anders steek ik je in de hens..
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Ascaroth het volgende:
Was er niet vorig jaar iemand die een hele stellage onder/om zijn tent had met pallets enzo?
Die was echt hilarisch inderdaad.quote:
Zo te zien was het Ixnay. Ik kan alleen zijn toffe bouwtekening niet meer terug vinden. Jammer, het was best een flinke constructie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan iemand dat nog uit de archieven opgraven?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:03 schreef Ixnay het volgende:
Even een vraag aan de vaste Lowlanders.
Welke camping ligt het hoogst t.o.v. N.A.P.?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:14 schreef Ixnay het volgende:
Nou ik heb hele nare ervaringen met de combinatie van festivals en noodweer.
Dus dit jaar wil ik ervoor zorgen dat mijn hele tent vochtvrij blijft, dus met vochtdicht folie rondom mijn tent. En wil ik natuurlijk op een bergje staan en niet in een dal.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:06 schreef Ixnay het volgende:
Ik leg wel wat onder m'n tent, ik moet alleen nog bedenken wat.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:24 schreef Ixnay het volgende:
Daar was ik al aan het denken, wat een toeval!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |