Hoe ver is het rijden dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb trek in een Whopper, maar:
- ik heb mn slaapkleren al aan
- het is koud buiten
- het waait hard buiten
- het regent buiten.
Dit weerhoud me dus ervan om mezelf naar de BK te slepen.
Waarom heeft de Burger King geen bezorgservice?
Uhm nog geen 5 minuten....maar mn auto staat om de hoek geparkeerd plus dat ik mn parkeerplek dan kwijt ben en m nog verder mag parkeren dan dat ie nu staat.quote:
ik heb wel McD gezien met pin mogelijkheidquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef bxie het volgende:
Hmm..ik vraag me ook al heeeellang af waarom je bij burger king, kfc, febo, mcdonalds, en alles wat in het rijtje past, niet kan pinnen.
Ontopic: Omdat het niet nodig is, de mensen komen toch wel.
Pinnen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef bxie het volgende:
Hmm..ik vraag me ook al heeeellang af waarom je bij burger king, kfc, febo, mcdonalds, en alles wat in het rijtje past, niet kan pinnen.
Behalve dat het vaak wel kan is het ook omdat het om kleinere bedragen gaat. Dus niet pinnen is dan goedkoper voor het bedrijf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:54 schreef bxie het volgende:
Maar dan nog moet je de deur uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:00 schreef McGilles het volgende:
Zin hebben in een whopper.......
Koop zelf:
Een broodje
Sla
Saus
Hamburger
Eventueel andere ingredienten
En je hebt een honderd keer lekkere burger als die slappe hap bij de BK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |