abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40516511
Stel je in godsnaam niet zo aan! Ze is op vakantie en heeft geen zin om steeds aan de telefoon te hangen! Zou ik ook niet hebben! Het normale leven komt wel weer na de vakantie.....Nu even niet.
pi_40517636
Je moet je vriendin gewoon vertrouwen man. Hoe cliche het ook klinkt, vertrouwen is ongeloofelijk belangrijk in een relatie. Laat haar van haar vakantie genieten. Doe jij ook gewoon leuke dingen met vrienden ofzo. Ga niet constant met je mobiel in je handen wachten op een reactie. Dood tijd door iets te doen, maakt niet uit wat.

Haar gewoon even met rust laten, ze zit nu in een totaal andere omgeving. Door constant te bellen of smsen laat je alleen maar zien dat je ongeloofelijk onzeker bent. Lijkt me niet echt verstandig. Straks als ze weer terug is dan is de liefde weer helemaal terug (niet dat hij echt weg is geweest tijdens de vakantie, maar je begrijpt me ). Geloof me, dan kun je weer echt van elkaar genieten. Laat haar dan maar alle leuke verhalen vertellen, het kost geen geld en je ziet elkaar ook nog! Sterkte verder!
pi_40519917
Post je wel even hoe het afloopt? (vooral als het misgaat, dat is leuker leesvoer )
.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:47:15 #154
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_40524152
volgens mij heeft die meid niet zo'n zin meer in TS, dus het is zonde van zijn tijd en moeite om zich daar nog mee bezig te houden.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 6 augustus 2006 @ 21:06:45 #155
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40551919
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef killerb het volgende:
Post je wel even hoe het afloopt? (vooral als het misgaat, dat is leuker leesvoer )
Ja tuurlijk doe ik..
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:05:49 #156
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_40553907
mijn vriendin is ook 2 weken op vakantie en nog steeds goed contact, sterkte TS met mij is alles goed
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:05:59 #157
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40553912
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ja tuurlijk doe ik..
laat je niet gek maken jongen, komt allemaal goed.
Ado is the pride of Holland!
pi_40554719
Waar zit ze ergens TS? (niet dat dat wat uitmaakt, maar puur interesse)

En..... kun je niet gewoon eens wachten totdat ze uit zichzelf belt/ smst? Dan voel je je vast ook een stuk beter, dan dat je constant zit te wachten op "een smsje terug". En ga vooral in NL zelf ook wat leuks doen, met vrienden ofzo. Jouw leven hoeft niet stil te staan zolang zij weg is hé.
Heb je geen kaartje ofzo van dr gehad? (Post kan er trouwens extreem lang over doen, dus ga je hier ook niet druk om maken )
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:57:49 #159
143815 Madski
ad-rem galore
pi_40561347
Zou de TS het sarcasme gehalte al bespeurd hebben? Heb mijn twijfels.
pi_40563411
Wacht het gewoon af. Straks als ze thuis komt kan ze alle verhalen vertellen, foto's laten zien van haar nieuwe vriendjes...euh ik bedoel van de omgeving.

Nee, doe henig an. Ik zou het erg vervelend vinden als ik op vakantie was en constant gebeld/gesmst zou worden door mn vriendin. Waar is een vakantie anders voor? Kun je net zo goed thuis blijven. Laat haar lekker haar ding doen (of niet ) en doe jij dat ook gewoon. Gun je haar die vakantie uberhaupt wel?
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:25:49 #161
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40578497
Oja ik gun haar die vakantie van harte!

Ze heeft me alweer drie sms-jes gestuurd en gebeld.

Maar nog vijf dagen, dus er kan nog vanalles gebeuren!

Ik houd jullie op de hoogte hoor, ook als ik straks slecht nieuws heb.
pi_40581503
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:25 schreef StElsewhere het volgende:
Oja ik gun haar die vakantie van harte!

Ze heeft me alweer drie sms-jes gestuurd en gebeld.

Maar nog vijf dagen, dus er kan nog vanalles gebeuren!
Ik houd jullie op de hoogte hoor, ook als ik straks slecht nieuws heb.
Wacht even. Je vertrouwt haar niet? "Er kan nog van alles gebeuren". Hoe bedoel je dat? Met de gedachte dat ze nog wel eens vreemd zou kunnen gaan? Als dat zo is, dan mag je wel flink gaan twijfelen of het wel echte liefde is. Zo'n gedachte zou niet eens bij me op komen als mn vriendin (als ik die had) op vakantie zou gaan. Tuurlijk, ze KAN vreemdgaan, maar daar ga je toch niet van uit? Eerlijkheid en vertrouwen zijn nou eenmaal belangrijk in een relatie, hoe cliche het ook klinkt.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:05:41 #163
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_40581553
ze belt niet meer
ze smst niet veel meer
ze neemt niet op
ze is stil aan de telefoon
ze gaat vreemd
dude, dumpen die hap en lekker chickies voor jezelf scoren dunkt mij
пусть всегда будет солнце
pi_40582477
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:45 schreef StElsewhere het volgende:

Mijn vriendin is drie weken op vakantie. We hebben net vijf maanden met elkaar. In het begin belde ze om de twee dagen. Nu stuurt ze sms-jes, maar steeds minder. Er staat ook weinig in die sms-jes. Laatst dacht ik -ik bel nog maar eens- toen kreeg ik haar niet te pakken, had ze haar mobieltje in een hotel laten liggen. Dat zei ze de volgende dag, toen ik haar eindelijk aan de telefoon had. Maar het gesprek ging heel kut, ze vertelde helemaal niets en toen ik zei dat ik haar miste zei ze: ja ik ook, maar niet echt overtuigend.

Dit klinkt allemaal overduidelijk. Maar zij zegt dat ze gewoon niet graag belt. En dat klopt ook, ze belt met niemand. Maar ik verwacht toch iets meer dan dit..

lijkt me heerlijk.... de kids ook mee dan hé !!!

superrrrrr id

Iemand tips, wat doen jullie als je vriend(in) zo lang weg gaat?
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:12:48 #165
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40583979
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:04 schreef Rick_Dokkum het volgende:

[..]

Wacht even. Je vertrouwt haar niet? "Er kan nog van alles gebeuren". Hoe bedoel je dat? Met de gedachte dat ze nog wel eens vreemd zou kunnen gaan? Als dat zo is, dan mag je wel flink gaan twijfelen of het wel echte liefde is. Zo'n gedachte zou niet eens bij me op komen als mn vriendin (als ik die had) op vakantie zou gaan. Tuurlijk, ze KAN vreemdgaan, maar daar ga je toch niet van uit? Eerlijkheid en vertrouwen zijn nou eenmaal belangrijk in een relatie, hoe cliche het ook klinkt.
Het was sarcasme, omdat (bijna) iedereen hier zit te wachten op slecht nieuws..

Ik vertrouw haar 100%.
pi_40584146
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Het was sarcasme, omdat (bijna) iedereen hier zit te wachten op slecht nieuws..

Ik vertrouw haar 100%.
Sorry, maar dat geloof ik niet. Anders open je dit topic niet. Je vertrouwt het niet 100%, terwijl je dat wel wil. Je vertrouwt het niet dat ze jou niets vertelt, je vertrouwt het niet dat ze je niet (genoeg) smst, enz. enz. Ik zou het er in ieder geval na de vakantie van haar even over hebben, want zo krijg je alleen maar meer frustraties lijkt mij.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:30:59 #167
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40584831
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:16 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Sorry, maar dat geloof ik niet. Anders open je dit topic niet. Je vertrouwt het niet 100%, terwijl je dat wel wil. Je vertrouwt het niet dat ze jou niets vertelt, je vertrouwt het niet dat ze je niet (genoeg) smst, enz. enz. Ik zou het er in ieder geval na de vakantie van haar even over hebben, want zo krijg je alleen maar meer frustraties lijkt mij.
Ik vertrouw haar 100%, maar ik vind het irritant dat ze zo weinig laat merken hoe leuk ze mij vindt.

Dus ik vertrouw wel dat ze niet vreemd gaat, maar ik ben onzeker over haar gevoelens voor mij -omdat ik vaker wil horen dat ze mij leuk vindt.
pi_40584903
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ik vertrouw haar 100%, maar ik vind het irritant dat ze zo weinig laat merken hoe leuk ze mij vindt.

Dus ik vertrouw wel dat ze niet vreemd gaat, maar ik ben onzeker over haar gevoelens voor mij -omdat ik vaker wil horen dat ze mij leuk vindt.
Ah, okee. Blijft mijn laatste "advies" wel staan: heb het er vooral over met haar
pi_40584909
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Loctite vast en zeker.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:33:42 #170
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40584966
Kijk, ik weet dat zij niet zo van bellen houdt en dat ze niet zo snel 'ik mis je' zal zeggen, maar dat ze toch gek op me is. En als we in Nederland zijn dan maakt me dat niet uit, omdat ik weet dat het goed zit als ik haar zie. Maar als ze ver weg is, dan mis ik die berichtjes en signalen wel, omdat ik dat nodig heb, en omdat ik een plaatje voor me hebt waarbij het normaal is dat mensen dat steeds aan elkaar laten weten..
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:36:56 #171
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40585123
En dit topic opende ik om te kijken of het nou echt zo abnormaal is dat meisjes zo weinig laten horen, of dat dit niet zoveel hoeft te betekenen. En ik begrijp nu wel dat sommige meisjes gewoon niet zo snel steeds laten weten dat ze je leuk vinden en dat een vakantie anders is.

Ja sorry hoor, ik heb dit nog nooit meegemaakt (mijn vriendin zo lang weg) en ik was eerst wel bang dat ze mij vergeten was. En ja -eventjes waren er spookbeelden met andere jongens- maar in principe ben ik (nu) niet zo bang (meer) dat ze met iemand anders gaat...

Zoals ik al zei: we hebben gister gebeld en dat ging goed!
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:38:31 #172
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_40585192
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef StElsewhere het volgende:
Kijk, ik weet dat zij niet zo van bellen houdt en dat ze niet zo snel 'ik mis je' zal zeggen, maar dat ze toch gek op me is. En als we in Nederland zijn dan maakt me dat niet uit, omdat ik weet dat het goed zit als ik haar zie. Maar als ze ver weg is, dan mis ik die berichtjes en signalen wel, omdat ik dat nodig heb, en omdat ik een plaatje voor me hebt waarbij het normaal is dat mensen dat steeds aan elkaar laten weten..
Jongen, die meid is lekker aan het genieten op vakantie, en misschien mist ze je juist wel meer nadat jullie elkaar gesproken hebben. Vakantie is eventjes een andere wereld, maar dat zegt niks over het voortbestaan van jullie relatie. Vertrouw haar gewoon. Mocht er toch iets mis zijn, kan je je beter druk maken en gaan janken als ze het je verteld dan zowel NU als ook dan.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:39:51 #173
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40585237
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:32 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ah, okee. Blijft mijn laatste "advies" wel staan: heb het er vooral over met haar
Ja, dat is wel een goed plan..
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:40:49 #174
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40585269
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:38 schreef Helaaz het volgende:

[..]

Jongen, die meid is lekker aan het genieten op vakantie, en misschien mist ze je juist wel meer nadat jullie elkaar gesproken hebben. Vakantie is eventjes een andere wereld, maar dat zegt niks over het voortbestaan van jullie relatie. Vertrouw haar gewoon. Mocht er toch iets mis zijn, kan je je beter druk maken en gaan janken als ze het je verteld dan zowel NU als ook dan.
Je hebt gelijk, maar makkelijker gezegd als gedaan!
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:41:05 #175
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_40585280
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:45 schreef StElsewhere het volgende:

Mijn vriendin is drie weken op vakantie. We hebben net vijf maanden met elkaar. In het begin belde ze om de twee dagen. Nu stuurt ze sms-jes, maar steeds minder. Er staat ook weinig in die sms-jes. Laatst dacht ik -ik bel nog maar eens- toen kreeg ik haar niet te pakken, had ze haar mobieltje in een hotel laten liggen. Dat zei ze de volgende dag, toen ik haar eindelijk aan de telefoon had. Maar het gesprek ging heel kut, ze vertelde helemaal niets en toen ik zei dat ik haar miste zei ze: ja ik ook, maar niet echt overtuigend.

Dit klinkt allemaal overduidelijk. Maar zij zegt dat ze gewoon niet graag belt. En dat klopt ook, ze belt met niemand. Maar ik verwacht toch iets meer dan dit..

Iemand tips, wat doen jullie als je vriend(in) zo lang weg gaat?
Mijn vriendinnetje gaat volgende week ook twee weekjes op vakantie... moet er niet aan denken dat ik iedere avond een half uur aan de telefoon moet hangen

Zou me er niet te druk om maken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_40585665
Status(tot nu toe) in mijn vriendengroep:

3 stelletjes apart op vakantie, 1 stelletje kwam terug.

Allebei de keren was het het vrouwlijk geslacht dat zich niet kon bedwingen!
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_40592821
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ik vertrouw haar dus wel.

Het is niet dat ik denk: ze gaat met een ander.

Het is meer dat ik denk: laat even wat vaker horen dat je aan me denkt en dat het goed zit met ons
Hahahaha......Je spreekt jezelf dus behoorlijk tegen. Je vertrouwt haar voor geen meter.

Hoe oud is je vriendin eigenlijk als ik vragen mag. Ik hoop voor jou niet rond die cruciale leeftijd van pakweg 18 want dan meent men nog wel eens het 1 en ander te moeten ontdekken op het gebied van relaties. En als de kat van huis is......

Je hebt 3 opties: Of ze heeft het zo naar haar zin daar dat de dagen vliegen. Of ze komt er nu achter dat ze je in principe niet echt mist en twijfelt aan de realtie waarbij ze zich wel nog netjes gedraagd. Of ze zit wat met een andere gozer te klooien en denkt: ''Daar komt die toch niet achter.''

(Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze idd rond die eerder genoemde leeftijd is) en het daar wel tijdelijk naar haar zin heeft met wie dan ook. Vrouwen die zich anders gedragen is geen goeie zaak. En je geeft hetzelf al aan dat je het toch lichtelijk aan je water voelt dat er iets niet helemaal goed in de haak zit.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 00:21:17 #178
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40594212
Ik heb er wel goede vertrouwen in, als ze van je houd om wie je bent en jullie voordat ze op vakantie ging gewoon een leuke relatie hadden, dan komt t allemaal goed, en zal ze je na de vakantie omhelzen met veel liefde.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:31:08 #179
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_40595917
Als je vriendin zo lang weg is, realiseer je je ook of ze wel echt iets voor je is en of je wel je hele leven met haar zou willen delen.

Je krijgt een andere kijk op het leven. De eerste week is het mis gevoel groter dan wanneer ze een tijd weg is. Vergelijk dit met een relatie die op de klippen is gelopen.

Mijn vriendin is nu ook al 3 weken weg, en blijft nog 4 weken weg. Vorig jaar heeft ze dit ook gedaan en in het begin is het zeker kut en miste ik haar onwijs erg.. en nu heb ik me er aan overgegeven.. zij is daar, ik ben hier.. en leef er maar mee.. als ze weer terug is.. plak ik alles weer bij elkaar en zijn we weer 1..

Ik zeg niet dat ik haar niet mis, natuurlijk mis ik de dingen die we normaal samen doen. Maar ga niet allemaal bellen/smsen/mailen, dat bevordert de relatie niet. Heb vertrouwen en bel perweek op een vast moment.
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  FOK!fotograaf dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:01:02 #180
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_40609817
goedzo jong ben blij dat ze iets van zich laat horen
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_40614917
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef stFz het volgende:
Status(tot nu toe) in mijn vriendengroep:

3 stelletjes apart op vakantie, 1 stelletje kwam terug.

Allebei de keren was het het vrouwlijk geslacht dat zich niet kon bedwingen!
Dit kan ook wat zeggen over je vriendengroep en niet over stelletjes in het algemeen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:05:11 #182
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_40615621
nog 4 dagen . . .
Asics neemt de tijd.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:37:49 #183
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40618570
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef klipper het volgende:

[..]

Dit kan ook wat zeggen over je vriendengroep en niet over stelletjes in het algemeen.
Ja zegt veel over de betrouwbaarheid van die vrienden...
  Moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 21:18:05 #184
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40622116
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:05 schreef Asics het volgende:
nog 4 dagen . . .
Lol...T minus 4 days until "Het Gesprek"...ik ben heel benieuwd. Tevens een heel slechte TVP Maar als ik eerlijk moet zijn TS, ik denk dat jij haar helemaal niet vertrouwd. Jij ziet haar daar liggen achterover op een tafel, ze wordt geneukt door een of andere brede vent en schreeuwt: "Veel lekkerder dan StElsewhere, veel lekkerder dan StElsewhere!!".

Gast, ik vind je echt behoorlijk krampachtig overkomen hoor. Je claimt je vriendin ontzettend, en ik denk niet dat zij het prettig vind.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 9 augustus 2006 @ 01:05:15 #185
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40630127
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol...T minus 4 days until "Het Gesprek"...ik ben heel benieuwd. Tevens een heel slechte TVP Maar als ik eerlijk moet zijn TS, ik denk dat jij haar helemaal niet vertrouwd. Jij ziet haar daar liggen achterover op een tafel, ze wordt geneukt door een of andere brede vent en schreeuwt: "Veel lekkerder dan StElsewhere, veel lekkerder dan StElsewhere!!".

Gast, ik vind je echt behoorlijk krampachtig overkomen hoor. Je claimt je vriendin ontzettend, en ik denk niet dat zij het prettig vind.
Dan waarschijnlijk nog een paar dagen want die is vast helemaal vermoeid van de vakantie.
pi_40630498
Seks op vakantie heftiger
2 mogelijke uitkomsten :
Ze heeft der zeep laten vallen in de douche terwijl een vent toekeek op vakantie

OF

Ze komt heel lief bij je terug

Na het lezen van alles denk ik toch wel het laatste
  FOK!fotograaf woensdag 9 augustus 2006 @ 01:46:58 #187
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_40631143
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 01:17 schreef Spacemonkeh het volgende:
Seks op vakantie heftiger
quote:
Geld en het bellen naar huis worden ook als irritant beschouwd.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 07:22:38 #188
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40633244
Nog drie dagen..
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:02:03 #189
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40638557
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 07:22 schreef StElsewhere het volgende:
Nog drie dagen..
Hoe is jullie relatie, ik bedoel is die goed en close? en niet vlak voor dat ze op vakantie ging hadden jullie ruzie of ging het kut ofzo?

Anders zou ik niet weten waarom je ongerust zou moeten zijn, bel dr gezellie op, stuur dr zo nu en dan smsje.

Veel succes en maak het nou niet meer dan het is, als ze ook maar een beetje zo gek is op jou als jij op haar dan hoef je je lijkt me nergens zorgen over te maken

Hoeveel contact heb je nu met dr?

[ Bericht 3% gewijzigd door bergkampf op 09-08-2006 12:07:56 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:20:49 #190
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_40639165
Lees anders dit stukje eens, voel je je erna vast beter!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_40643159
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:20 schreef SicSicSics het volgende:
Lees anders dit stukje eens, voel je je erna vast beter!
Dat wilde ik net posten dude. Geenstijl moet je niet echt serieus nemen. Maar het probleem is dat 40% in mijn ogen nog best een realistisch getal is.

Face it. De dames in kwestie zijn minderjarig, dromen van een Don Guan, vriendje lief is er niet bij...
^_
pi_40644462
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:37 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Ja zegt veel over de betrouwbaarheid van die vrienden...
Ik zei toch dat de vrouwen waren die vreemd zijn gegaan, mijn vrienden hebben zich keurig gedragen. Van beide zou je het totaal niet verwachtten. Maarja blijkbaar kan alles op vakantie...
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_40649875
Waar is ze heen?
Dit verhaal klinkt heel erg bekend... zelfs het lieffie.
Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad.... Ze ging als egypte gek twee weken reizen door Egypte... Komt ze haar ex tegen. Is echt niets gebeurd, maar ja.... vond hem toch nog wel leuk en wilde mij niet aandoen om dan verder te gaan... Klote, maar ja.. nu ben ik wel de liefde van mijn leven tegengekomen en ik zal je melden..... als je elkaar mist, dan denk je de hele dag aan niets anders... Ook al ben je geen beller dan nog laat je het aan elkaar weten.
Maar dit klinkt zo bekend... is het niet dezelfde vrouw? Begint haar naam toevallig niet met een S en haar achternaam met een M?
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:02 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Hoe is jullie relatie, ik bedoel is die goed en close? en niet vlak voor dat ze op vakantie ging hadden jullie ruzie of ging het kut ofzo?
Zelfs dat was super... ze liet voordat ze wegging nog echt merken dat ze me leuk vond, maar was ergens al bang voor de reactie als ze die ex weer zou zien....

[ Bericht 13% gewijzigd door Evik op 09-08-2006 17:30:44 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:36:13 #194
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_40650277
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef StElsewhere het volgende:

Herkenbaar.

Vorige week en volgende week ben ik aan het werk.. Druk, geen tijd om erover na te denken dat zij lekker in Italie vakantie aan het vieren is.
Deze week studeren voor een kut tentamen. En dan glijden je gedachten iedere keer af....

En even voor de duidelijkheid: ja, ik vertrouw haar 100%.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_40658368
Ook herkenbaar voor mij, 't is sinds vandaag uit ten gevolge van zo'n leuke vakantie van 4 weken. Achja... 't zal bij jou vast wel beter verlopen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_40658558
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:14 schreef Fetai het volgende:
Ook herkenbaar voor mij, 't is sinds vandaag uit ten gevolge van zo'n leuke vakantie van 4 weken. Achja... 't zal bij jou vast wel beter verlopen.
pi_40658584
'T gevoel was voorbij... Naja ik kan er verder niet echt heel erg mee zitten. Sorry, als je toevallig ook leest
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:05:10 #198
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_40660994
nog 3 dagen . . .
Asics neemt de tijd.
pi_40663798
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:14 schreef Fetai het volgende:
Hoe dat zo, ging daar niets aan vooraf?

Want het komt nu wel over alsof vrijwel alle vrouwen zich laten palen terwijl vriendjelief thuis zit.
^_
pi_40665275
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Hoe dat zo, ging daar niets aan vooraf?

Want het komt nu wel over alsof vrijwel alle vrouwen zich laten palen terwijl vriendjelief thuis zit.
Nope, er ging niks vooraf. Sterker nog, alles liep prima, top tijd gehad. Vrouwen houden misschien wel gewoon van vakantiepleziertjes.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 07:41:29 #201
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40675156
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:21 schreef bergkampf het volgende:
Ik heb er wel goede vertrouwen in, als ze van je houd om wie je bent en jullie voordat ze op vakantie ging gewoon een leuke relatie hadden, dan komt t allemaal goed, en zal ze je na de vakantie omhelzen met veel liefde.
Ik hoop!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 07:59:11 #202
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40675235
Eh, vraagje...

Ze zei vooraf dat ze zaterdag terug zou komen. Nu krijg ik een sms-je: tot zondag! Meer niet..

Wat moet ik daar nu weer mee?

Zou ze er een dag aan vastgeplakt hebben?
Zou ze zaterdag, na een dag reizen niet willen afspreken, maar pas de dag erna?

Das ook raar toch? Ik wil haar gelijk zien als ze aankomt.

Ik ben best een beetje boos, maar ik wil niet boos reageren voordat ik weet wat ze nou bedoelt..

donderdag 10 augustus 2006 @ 08:01:26 #203
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40675252
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik claim haar ontzettend: ze gaat drie weken op vakantie met mensen die ik niet ken.. En ik gun het haar. Wat een lul ben ik toch!
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 08:39:06 #204
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40675523
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:01 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ja, ik claim haar ontzettend: ze gaat drie weken op vakantie met mensen die ik niet ken.. En ik gun het haar. Wat een lul ben ik toch!
Je 'gunt' het haar... Ze gingtoch wel, of jij dat nou wilde of niet, en je zag het totaal niet zitten, dus je moest het haar wel 'gunnen'. Vervolgens gaat ze 3 weken weg en jij opent een topic waarin je elk wissewasje bespreekt en het vreemd vind dat ze niets van je hoort, je vind het niet leuk dat ze je niet genoeg smst naar jouw zin,je belt haar en ze neemt niet op en oei oei oei, wat zou daar achter steken. Nu smst ze 'tot zondag' en direct ben jij boos want jij wil haar direct zien.

Zij is 3 weken weg, heeft plezier, en jij zit te zeiken dat ze niet genoeg aandacht aan jouw besteed, en zeurt ook nog eens als je haar belt of smst en zij of niet opneemt of reageert zoals jij graag wil. Inderdaad, je claimt haar niet
Breitling - Instruments for Professionals
pi_40676229
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 07:59 schreef StElsewhere het volgende:
Eh, vraagje...

Ze zei vooraf dat ze zaterdag terug zou komen. Nu krijg ik een sms-je: tot zondag! Meer niet..

Ik ben best een beetje boos, maar ik wil niet boos reageren voordat ik weet wat ze nou bedoelt..

ehhhh.... het is je vriendin hoor... Gewoon vragen waarom pas zondag.. je komt toch zaterdag terug? Je hebt het recht om dat te vragen hoor. En om haar te verplichten te reageren gewoon zeggen... Ik sta zaterdag op je stoep, want ik sta te popelen om je weer vast te houden.
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2006 @ 09:34:18 #206
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40676300
quote:
Eh, vraagje...

Diepzinnige sms'jes stuurt ze . Denk inderdaad dat ze gewoon aan het kloten is geslagen daar en daar wil ze zondag over praten. Zou gewoon zaterdag bij haar op de stoep gaan staan om even wat duidelijkheid te krijgen.....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_40676359
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Diepzinnige sms'jes stuurt ze . Denk inderdaad dat ze gewoon aan het kloten is geslagen daar en daar wil ze zondag over praten. Zou gewoon zaterdag bij haar op de stoep gaan staan om even wat duidelijkheid te krijgen.....
Precies... als ze dan iets fout gedaan heeft, is ze overdonderd...... ze zal dan reageren alsof ze gesnapt is of je zeggen dat ze toch zei dat ze je zondag wil zien.... Zo ging het bij mij ook. Als ze echt jou weer wil zien... komt ze juist eerder terug in plaats van later. Voor het blok zetten die griet komop.
In bed ben je een vent, nu dus ook. Laat niet met je sollen man. Kom op voor de mannen wereld. Laat zien dat we geen watje zijn!!!

En trouwens, waarom wil je niet boos reageren? Het is niet goed om bang te zijn om haar een standje te geven. Is een teken dat je nog niet zeker bent van je relatie.
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2006 @ 09:41:08 #208
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40676427
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:37 schreef Evik het volgende:

[..]

Precies... als ze dan iets fout gedaan heeft, is ze overdonderd...... ze zal dan reageren alsof ze gesnapt is of je zeggen dat ze toch zei dat ze je zondag wil zien.... Zo ging het bij mij ook. Als ze echt jou weer wil zien... komt ze juist eerder terug in plaats van later. Voor het blok zetten die griet komop.
In bed ben je een vent, nu dus ook. Laat niet met je sollen man. Kom op voor de mannen wereld. Laat zien dat we geen watje zijn!!!

En trouwens, waarom wil je niet boos reageren? Het is niet goed om bang te zijn om haar een standje te geven. Is een teken dat je nog niet zeker bent van je relatie.
Boos/gefrustreerd reageren moet hij nog even mee wachten, maar een goed Gestapo-verhoor moet natuurlijk wel plaats vinden
Room 23
pi_40676929
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Boos/gefrustreerd reageren moet hij nog even mee wachten, maar een goed Gestapo-verhoor moet natuurlijk wel plaats vinden
Hoezo... je mag toch laten weten dat je teleurgesteld bent in haar reacties naar jou toe? Dat ze te dierbaar voor je is, maar dat je ZO niet behandeld wilt worden. Alles wat je nu toe geeft, krijg je nooit meer terug. Licht iets op je hart, meteen vertellen, als nodig is, mag een beetje boos. Ze kwetst je tenslotte.
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2006 @ 10:10:14 #210
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40677102
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:03 schreef Evik het volgende:

[..]

Hoezo... je mag toch laten weten dat je teleurgesteld bent in haar reacties naar jou toe? Dat ze te dierbaar voor je is, maar dat je ZO niet behandeld wilt worden. Alles wat je nu toe geeft, krijg je nooit meer terug. Licht iets op je hart, meteen vertellen, als nodig is, mag een beetje boos. Ze kwetst je tenslotte.
Betere tactiek is om dolblij te doen dat ze terug is en als het goed is krijg je dan wel door of er iets fout zit. Als TS dan het gevoel krijgt dat er iets fout zit, gewoon rustig vragen en niet meteen gaan lopen zeiken. Ze heeft waarschijnlijk net een leuke vakantie achter de rug, zonder relatiegezeik (wat in elke relatie is), en het is niet bevorderlijk voor je relatie om terug te komen bij je vriend die meteen de eerste avond al met een Gestapo verhoor aankomt na een supervakantie. Even dagje mee wachten en daarna (als er niks gebeurd is) in een serieus gesprek aan z'n vriendin aangeven hoe hij zich heeft gevoeld de afgelopen 3 weken.....
Room 23
pi_40677132
quote:

Boos reageren? Gewoon een smsje sturen met: "waarom pas zondag?" of gewoon: "tot zaterdag" (wat meer mijn keuze zal wezen ).
pi_40677315
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:10 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Betere tactiek is om dolblij te doen dat ze terug is en als het goed is krijg je dan wel door of er iets fout zit.
Je klopt ook wel, je moet niet meteen van het slechte uitgaan. Ik bedoel ook niet dat je boos moet zijn, maar ja... je mag wel laten weten dat je teleurgesteld bent.
Die tactiek die jij aangeeft zal goed werken, want dan voelt ze zich heel schuldig (als het goed is) dat ze jou dit aangedaan heeft. Wachten op vliegveld met bos rozen werkt dan ook. Niet met vliegtuig? Kaartje in de bus met ik heb je gemist dan... of kadotje op de stoep
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:20:54 #213
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40677382
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je 'gunt' het haar... Ze gingtoch wel, of jij dat nou wilde of niet, en je zag het totaal niet zitten, dus je moest het haar wel 'gunnen'. Vervolgens gaat ze 3 weken weg en jij opent een topic waarin je elk wissewasje bespreekt en het vreemd vind dat ze niets van je hoort, je vind het niet leuk dat ze je niet genoeg smst naar jouw zin,je belt haar en ze neemt niet op en oei oei oei, wat zou daar achter steken. Nu smst ze 'tot zondag' en direct ben jij boos want jij wil haar direct zien.

Zij is 3 weken weg, heeft plezier, en jij zit te zeiken dat ze niet genoeg aandacht aan jouw besteed, en zeurt ook nog eens als je haar belt of smst en zij of niet opneemt of reageert zoals jij graag wil. Inderdaad, je claimt haar niet
Nee, drie weken bijna nix laten horen is normaal..
pi_40677395
Ik weet nu al dat ik de winnaar ben van de koelvries combinatie!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:23:07 #215
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40677430
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:10 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Betere tactiek is om dolblij te doen dat ze terug is en
Dat ben ik toch wel..

Komt goed, ik houd jullie op de hoogte (van elk wissewasje )
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:23:34 #216
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40677443
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:21 schreef FreakerS het volgende:
Ik weet nu al dat ik de winnaar ben van de koelvries combinatie!
Geef je adres maar!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:51:53 #217
154938 StElsewhere
-pas op, ik steek niet-
pi_40678268
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 08:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar IK vind het altijd leuk een sms-je van mijn vriendin te krijgen. Dus waarom andersom niet? Ik claim haar toch niet als ik haar af en toe sms en/of bel? En het is toch niet gek dat ik dan wat leuks terug verwacht. En het is toch niet raar dat ik haar direct wil zien?
  † In Memoriam † donderdag 10 augustus 2006 @ 11:02:13 #218
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40678573
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:51 schreef StElsewhere het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar IK vind het altijd leuk een sms-je van mijn vriendin te krijgen. Dus waarom andersom niet? Ik claim haar toch niet als ik haar af en toe sms en/of bel? En het is toch niet gek dat ik dan wat leuks terug verwacht. En het is toch niet raar dat ik haar direct wil zien?
Volledig mee eens, en als je op vakantie een sms'je krijgt doet dat je toch altijd even denken aan je vriend(in) die thuis zit. Andersom vind ik het ook altijd prettig, als ik thuis ben en toch even weet dat m'n vriendin aan me denkt. En na 3 weken lijkt het mij dat het normaal is dat ze jou als eerste wil zien
Room 23
pi_40678979
Mijn vriendin is 3 weken naar de andere kant van de wereld geweest, Hawaii, ik had toen een 10 dagen met haar , ze is dinsdag terug gekomen en heb haar meteen gezien.

Smssen deden we in de eerste week toen heb ik daar een stop aan gezet omdat het te duur voor haar werd, ze heeft het niet breed...
Daarna heb ik haar via Skype voor 1.9 cent per minuut, we hebben uren gebeld
(ze was daar bij haar tante dus haar nummer daar was redelijk snel geregeld.)
pi_40682298
quote:
Eh, vraagje...

2 weken zonder condooms wordt wel een puinhoop, dat kost zeker een dag om op te ruimen
^_
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:21:33 #221
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40685953
quote:
Eh, vraagje...

Als ze zaterdag thuis komt, ligt er ook aan s`ochtends, s'middags of s'avonds, dan mag je al blij zijn dat ze maandag je weer wilt zien. Want ik ben meestal super moe na een vakantie, die slaapt dan ook de nacht van zaterdag op zondag voor het eerst in dr eigen bedje, zondag ff bijkomen van de vakantie, lijkt me Maandag op zn vroegst.

Hoeveel smst en/of belt ze dan?
pi_40686119
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:21 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Als ze zaterdag thuis komt, ligt er ook aan s`ochtends, s'middags of s'avonds, dan mag je al blij zijn dat ze maandag je weer wilt zien. Want ik ben meestal super moe na een vakantie, die slaapt dan ook de nacht van zaterdag op zondag voor het eerst in dr eigen bedje, zondag ff bijkomen van de vakantie, lijkt me Maandag op zn vroegst.

Wat is dit voor een onzin.
Als ze om je geeft, dan wil ze je meteen zien na drie weken, al is het maar tien seconden.
pi_40688852
Misschien claim je teveel, ik zou er ook benauwd van worden
pi_40689367
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:21 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Nou, sorry... maar iemand met een dergelijk zwak gestel zou ik per definitie meteen aan de kant zetten want je hebt er niks aan.

TS is een beetje onzeker, is op zich niet zoveel mis mee. En als je een normaal leuk sms'je stuurt (iets anders dan 100 en elke dag bellen) en je krijgt niks of 1 suf zinnetje terug mag je best denken 'wat is dat nou weer?'

Hangt er ook allemaal een beetje van af hoe je normaal met elkaar omgaat en hoe dat zich verhoudt tot de huidige situatie.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_40689702
Eigenlijk zou er een vloek moeten rusten op vakanties van 3 weken en relaties
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')