Hahaha! Ja natuurlijk, dat ik daar niet zelf op gekomen ben!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef Poncho het volgende:
Die heeft geen tijd meer omdat die constant ligt te neuken.
Niet verschrikt opkijken als ze aan het einde van de vakantie opbiecht dat ze een leukere gozer ontmoet heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:49 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Hahaha! Ja natuurlijk, dat ik daar niet zelf op gekomen ben!![]()
Ja jongen die vriendin ben je kwijt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Je vriendin geniet waarschijnlijk van haar vakantie.![]()
Dan wordt het thuisfront iets minder belangrijk.
Ja, dat snap ik wel, maar het is toch wel belangrijk om het thuisfront te laten weten dat je nog wel belangrijk bent. Je kan toch ook de leuke verhalen met elkaar delen??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Je vriendin geniet waarschijnlijk van haar vakantie.![]()
Dan wordt het thuisfront iets minder belangrijk.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja jongen die vriendin ben je niet kwijt.
Weegschaal: sex met geile hunks vs "gezellig" met thuisfront bellen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar het is toch wel belangrijk om het thuisfront te laten weten dat je nog wel belangrijk bent. Je kan toch ook de leuke verhalen met elkaar delen??
Dat zou ik doen, haar af en toe bellen en vertellen wat voor dingen ik heb meegemaakt. Maar zij vertelt bijna niks en dat moet ik er nog uittrekken..![]()
Bedoel je dan, ze heeft gewoon te veel leuke dingen te doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef Rekkie het volgende:
Doede, je moet niet teveel verwachten van een 5 maanden relatie waarbij je vriendin 3 weken op vakantie gaat.....
Die heeft echt betere dingen te doen dan constant sms'jes te sturen naar haar "vriendje"
Je bent naief.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef StElsewhere het volgende:
Nu ik zo mijn eigen verhaal teruglees, denk ik: ja jezus, wat idioot: die ben ik kwijt !
Maar zo voelt het niet. Ze is echt wel gek op mij, maar ze laat dat niet merken. Of ben ik nu heel naief? Beetje wel misschien. Maar ik vertrouw haar wel..
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:54 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Bedoel je dan, ze heeft gewoon te veel leuke dingen te doen.
Of bedoel je: die vijf maanden zijn snel vergeten in drie weken zon en strand..![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weegschaal: sex met geile hunks vs "gezellig" met thuisfront vriendje die mij nu al niet meer vertrouwt bellen.....
You do the math
Dat dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ik ben een keer 10 weken (gingen toen 10 maanden met elkaar) weggeweest en een keer 6 (net een maand).
beide keren heeft mijn relatie het overleefd.
en ja beide keren werd het gebel en ge sms minder na verloop van tijd. je gaat een eigen leven ontwikkelen daar, en hebt gewoon niet zo veel zin meer om constant naar het thuisfront te bellen.
je moet blij zijn dat je nog sms'jes krijgt!
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ik ben een keer 10 weken (gingen toen 10 maanden met elkaar) weggeweest en een keer 6 (net een maand).
en ja beide keren werd het gebel en ge sms minder na verloop van tijd. je gaat een eigen leven ontwikkelen daar, en hebt gewoon niet zo veel zin meer om constant naar het thuisfront te bellen.
Je zag gewoon dat hij erg begon te twijfelen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoel![]()
Het klinkt walgelijk om over jezelf te zeggen, maar ja: ik word als heel lief gezien ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je bent naief.
Ben je soms heel rijk ?
Of heel lief ?
annyway je bent gebruikt![]()
*edit nu is je kans op wraak dus grijp die beste vriendin of dat leuke zusje![]()
Dat klinkt al beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ow sorry.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoel![]()
Een gevoel van trotsheid komt over me heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Einde, eerste serieuze post in R&P.
We faxen. Over..
Verrek dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Man, maak je niet zo druk.
Veel vissen in de zee en zulks. Gaat ze met een ander, was ze al niet te vertrouwen, en dan kun je het maar snel weten.
En als jij met de gedachte zit dat zij een ander ligt te neuken, dan moet je daar me kappen. Het is niet gezond.
En, vrouwen houden niet van dat kleffe geneuzel. Laat dat kind lekker. Des te spannender als ze weer terug is.
We faxen. Over..
Lieve jongens of mannen zien vrouwen als een praatpaal een uitlaat klep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Het klinkt walgelijk om over jezelf te zeggen, maar ja: ik word als heel lief gezien ja.
Ik ben liever niet lief, maar ja zo is het nu eenmaal.
Het stomme is wel; we hebben samen hele heftige dingen meegemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan zomaar vreemd gaat, wel af en toe smst 'slaap lekker liefie' enzo..
Maar misschien ben ik dan wel weer te lief om dat te kunnen geloven..
Wat voor vriendin? Iemand die niet om de 5 minuten sms't?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef Asics het volgende:
nou zo'n vriendin zou ik niet hoeven . . .
uitmaken per sms en vanavond nog een breezer aan stukken scheuren!
Iets meer overtuigingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow sorry.
uiteraard ben ik minstens 5 keer vreemdgegaan en heb het mijn nietsvermoedende vriendjes niet verteld
zo beter?
Ik zit dus niet met de gedachte dat ze een ander neukt, maar dat is volgens mij mijn probleem. Dat ik haar vertrouw, terwijl te veel signalen andere dingen zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Man, maak je niet zo druk.
Veel vissen in de zee en zulks. Gaat ze met een ander, was ze al niet te vertrouwen, en dan kun je het maar snel weten.
En als jij met de gedachte zit dat zij een ander ligt te neuken, dan moet je daar me kappen. Het is niet gezond.
En, vrouwen houden niet van dat kleffe geneuzel. Laat dat kind lekker. Des te spannender als ze weer terug is.
We faxen. Over..
niet doen!! sms haar een keer per dag of zo. laat gewoon ff weten dat je aan haar denkt. Het helpt ook als ze overweegt om vreemd te gaan, jouw sms'jes herinneren haar eraan dat ze thuis nog een leuke lieve vriend heeft zitten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ik zit dus niet met de gedachte dat ze een ander neukt, maar dat is volgens mij mijn probleem. Dat ik haar vertrouw, terwijl te veel signalen andere dingen zeggen.
Denk dat ik haar maar gewoon ff loslaat. Ik zie het wel als ze terugkomt. Probleem is wel, dat ik dan vanzelf nu al afstand van haar ga nemen en dat zij dan misschien vrolijk terugkomt terwijl ik denk: ja laat nu maar, ik hoorde maar weinig van je..
indd very casual.... geen overdreven gedoequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Mordreth het volgende:
Waarom sms je gewoon niet met de vraag of alles goed is?
Whehe, ik begrijp juist dat vrouwen doodziek worden van een golf aan smsjes en telefoontjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet doen!! sms haar een keer per dag of zo. laat gewoon ff weten dat je aan haar denkt. Het helpt ook als ze overweegt om vreemd te gaan, jouw sms'jes herinneren haar eraan dat ze thuis nog een leuke lieve vriend heeft zitten.
ga haar niet stalken of lastigvallen, het werkt alleen maar averechts.
haal haar op van het vliegveld, geef haar een dikke knuffel, en laat haar haar verhaal vertellen ( of niet) vergeet alleen niet dat ze dan nog in haar zon zee strand gevoel zit, en misschien minder aanhankelijk is dan een dag later.
serieus! komt goed.
vooral op zulke lange vakanties ga je gewoon een eigen leven ontwikkelen daar.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Whehe, ik begrijp juist dat vrouwen doodziek worden van een golf aan smsjes en telefoontjes![]()
![]()
Zal ik jou eens 1 keer per dag sms'enquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Klopt.
daarom zeg ik, 1 keer per dag. niet 2,3 of 10 keer.
Als mijn vriendin dat nodig zou hebben om niet vreemd te gaan.. machtig wat een reden is dat zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
niet doen!! sms haar een keer per dag of zo. laat gewoon ff weten dat je aan haar denkt. Het helpt ook als ze overweegt om vreemd te gaan, jouw sms'jes herinneren haar eraan dat ze thuis nog een leuke lieve vriend heeft zitten.
jij mag zelfs 2 keer per dagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik jou eens 1 keer per dag sms'en![]()
![]()
Op een of andere manier zijn jouw reacties wel rustgevend. Ik voel dat je wel gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ga haar niet stalken of lastigvallen, het werkt alleen maar averechts.
haal haar op van het vliegveld, geef haar een dikke knuffel, en laat haar haar verhaal vertellen ( of niet) vergeet alleen niet dat ze dan nog in haar zon zee strand gevoel zit, en misschien minder aanhankelijk is dan een dag later.
serieus! komt goed.
vooral op zulke lange vakanties ga je gewoon een eigen leven ontwikkelen daar.
Lekker ff met rust laten!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef StElsewhere het volgende:
Maar wat zouden jullie doen?
- Gewoon haar met rust laten?
- Haar juist bellen en vragen hoe het daar is?
En als ze terugkomt:
- Juist haar bellen om af te spreken
- Wachten tot zij belt
- Wachten tot zij belt en zeggen dat ik volgende week nog een gaatje heb
jij komt van mars?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat nodig zou hebben om niet vreemd te gaan.. machtig wat een reden is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |