Hahahaha......Je spreekt jezelf dus behoorlijk tegen. Je vertrouwt haar voor geen meter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar dus wel.
Het is niet dat ik denk: ze gaat met een ander.
Het is meer dat ik denk: laat even wat vaker horen dat je aan me denkt en dat het goed zit met ons
Dit kan ook wat zeggen over je vriendengroep en niet over stelletjes in het algemeen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef stFz het volgende:
Status(tot nu toe) in mijn vriendengroep:
3 stelletjes apart op vakantie, 1 stelletje kwam terug.
Allebei de keren was het het vrouwlijk geslacht dat zich niet kon bedwingen!
Ja zegt veel over de betrouwbaarheid van die vrienden...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:43 schreef klipper het volgende:
[..]
Dit kan ook wat zeggen over je vriendengroep en niet over stelletjes in het algemeen.
Lol...T minus 4 days until "Het Gesprek"...ik ben heel benieuwd. Tevens een heel slechte TVPquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:05 schreef Asics het volgende:
nog 4 dagen . . .
Dan waarschijnlijk nog een paar dagen want die is vast helemaal vermoeid van de vakantie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol...T minus 4 days until "Het Gesprek"...ik ben heel benieuwd. Tevens een heel slechte TVPMaar als ik eerlijk moet zijn TS, ik denk dat jij haar helemaal niet vertrouwd. Jij ziet haar daar liggen achterover op een tafel, ze wordt geneukt door een of andere brede vent en schreeuwt: "Veel lekkerder dan StElsewhere, veel lekkerder dan StElsewhere!!".
Gast, ik vind je echt behoorlijk krampachtig overkomen hoor. Je claimt je vriendin ontzettend, en ik denk niet dat zij het prettig vind.
quote:
quote:Geld en het bellen naar huis worden ook als irritant beschouwd.
Hoe is jullie relatie, ik bedoel is die goed en close? en niet vlak voor dat ze op vakantie ging hadden jullie ruzie of ging het kut ofzo?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:22 schreef StElsewhere het volgende:
Nog drie dagen..
Dat wilde ik net posten dude. Geenstijl moet je niet echt serieus nemen. Maar het probleem is dat 40% in mijn ogen nog best een realistisch getal is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:20 schreef SicSicSics het volgende:
Lees anders dit stukje eens, voel je je erna vast beter!
Ik zei toch dat de vrouwen waren die vreemd zijn gegaan, mijn vrienden hebben zich keurig gedragen. Van beide zou je het totaal niet verwachtten. Maarja blijkbaar kan alles op vakantie...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:37 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Ja zegt veel over de betrouwbaarheid van die vrienden...
Zelfs dat was super... ze liet voordat ze wegging nog echt merken dat ze me leuk vond, maar was ergens al bang voor de reactie als ze die ex weer zou zien....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:02 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Hoe is jullie relatie, ik bedoel is die goed en close? en niet vlak voor dat ze op vakantie ging hadden jullie ruzie of ging het kut ofzo?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef StElsewhere het volgende:
Kijk, ik weet dat zij niet zo van bellen houdt en dat ze niet zo snel 'ik mis je' zal zeggen, maar dat ze toch gek op me is. En als we in Nederland zijn dan maakt me dat niet uit, omdat ik weet dat het goed zit als ik haar zie. Maar als ze ver weg is, dan mis ik die berichtjes en signalen wel, omdat ik dat nodig heb, en omdat ik een plaatje voor me hebt waarbij het normaal is dat mensen dat steeds aan elkaar laten weten..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:14 schreef Fetai het volgende:
Ook herkenbaar voor mij, 't is sinds vandaag uit ten gevolge van zo'n leuke vakantie van 4 weken. Achja... 't zal bij jou vast wel beter verlopen.
Hoe dat zo, ging daar niets aan vooraf?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:14 schreef Fetai het volgende:
Ook herkenbaar voor mij, 't is sinds vandaag uit ten gevolge van zo'n leuke vakantie van 4 weken. Achja... 't zal bij jou vast wel beter verlopen.
Nope, er ging niks vooraf. Sterker nog, alles liep prima, top tijd gehad. Vrouwen houden misschien wel gewoon van vakantiepleziertjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:58 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Hoe dat zo, ging daar niets aan vooraf?
Want het komt nu wel over alsof vrijwel alle vrouwen zich laten palen terwijl vriendjelief thuis zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |