Hahaha! Ja natuurlijk, dat ik daar niet zelf op gekomen ben!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef Poncho het volgende:
Die heeft geen tijd meer omdat die constant ligt te neuken.
Niet verschrikt opkijken als ze aan het einde van de vakantie opbiecht dat ze een leukere gozer ontmoet heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:49 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Hahaha! Ja natuurlijk, dat ik daar niet zelf op gekomen ben!![]()
Ja jongen die vriendin ben je kwijt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Je vriendin geniet waarschijnlijk van haar vakantie.![]()
Dan wordt het thuisfront iets minder belangrijk.
Ja, dat snap ik wel, maar het is toch wel belangrijk om het thuisfront te laten weten dat je nog wel belangrijk bent. Je kan toch ook de leuke verhalen met elkaar delen??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Je vriendin geniet waarschijnlijk van haar vakantie.![]()
Dan wordt het thuisfront iets minder belangrijk.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja jongen die vriendin ben je niet kwijt.
Weegschaal: sex met geile hunks vs "gezellig" met thuisfront bellen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:51 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar het is toch wel belangrijk om het thuisfront te laten weten dat je nog wel belangrijk bent. Je kan toch ook de leuke verhalen met elkaar delen??
Dat zou ik doen, haar af en toe bellen en vertellen wat voor dingen ik heb meegemaakt. Maar zij vertelt bijna niks en dat moet ik er nog uittrekken..![]()
Bedoel je dan, ze heeft gewoon te veel leuke dingen te doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef Rekkie het volgende:
Doede, je moet niet teveel verwachten van een 5 maanden relatie waarbij je vriendin 3 weken op vakantie gaat.....
Die heeft echt betere dingen te doen dan constant sms'jes te sturen naar haar "vriendje"
Je bent naief.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef StElsewhere het volgende:
Nu ik zo mijn eigen verhaal teruglees, denk ik: ja jezus, wat idioot: die ben ik kwijt !
Maar zo voelt het niet. Ze is echt wel gek op mij, maar ze laat dat niet merken. Of ben ik nu heel naief? Beetje wel misschien. Maar ik vertrouw haar wel..
Dat laatstequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:54 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Bedoel je dan, ze heeft gewoon te veel leuke dingen te doen.
Of bedoel je: die vijf maanden zijn snel vergeten in drie weken zon en strand..![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Weegschaal: sex met geile hunks vs "gezellig" met thuisfront vriendje die mij nu al niet meer vertrouwt bellen.....
You do the math
Dat dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ik ben een keer 10 weken (gingen toen 10 maanden met elkaar) weggeweest en een keer 6 (net een maand).
beide keren heeft mijn relatie het overleefd.
en ja beide keren werd het gebel en ge sms minder na verloop van tijd. je gaat een eigen leven ontwikkelen daar, en hebt gewoon niet zo veel zin meer om constant naar het thuisfront te bellen.
je moet blij zijn dat je nog sms'jes krijgt!
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ik ben een keer 10 weken (gingen toen 10 maanden met elkaar) weggeweest en een keer 6 (net een maand).
en ja beide keren werd het gebel en ge sms minder na verloop van tijd. je gaat een eigen leven ontwikkelen daar, en hebt gewoon niet zo veel zin meer om constant naar het thuisfront te bellen.
Je zag gewoon dat hij erg begon te twijfelen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoel![]()
Het klinkt walgelijk om over jezelf te zeggen, maar ja: ik word als heel lief gezien ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je bent naief.
Ben je soms heel rijk ?
Of heel lief ?
annyway je bent gebruikt![]()
*edit nu is je kans op wraak dus grijp die beste vriendin of dat leuke zusje![]()
Dat klinkt al beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef fraubitch het volgende:
ow sorry.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey doe eens niet hij kreeg net een heel slecht gevoel![]()
Een gevoel van trotsheid komt over me heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Einde, eerste serieuze post in R&P.
We faxen. Over..
Verrek dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Man, maak je niet zo druk.
Veel vissen in de zee en zulks. Gaat ze met een ander, was ze al niet te vertrouwen, en dan kun je het maar snel weten.
En als jij met de gedachte zit dat zij een ander ligt te neuken, dan moet je daar me kappen. Het is niet gezond.
En, vrouwen houden niet van dat kleffe geneuzel. Laat dat kind lekker. Des te spannender als ze weer terug is.
We faxen. Over..
Lieve jongens of mannen zien vrouwen als een praatpaal een uitlaat klep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Het klinkt walgelijk om over jezelf te zeggen, maar ja: ik word als heel lief gezien ja.
Ik ben liever niet lief, maar ja zo is het nu eenmaal.
Het stomme is wel; we hebben samen hele heftige dingen meegemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan zomaar vreemd gaat, wel af en toe smst 'slaap lekker liefie' enzo..
Maar misschien ben ik dan wel weer te lief om dat te kunnen geloven..
Wat voor vriendin? Iemand die niet om de 5 minuten sms't?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef Asics het volgende:
nou zo'n vriendin zou ik niet hoeven . . .
uitmaken per sms en vanavond nog een breezer aan stukken scheuren!
Iets meer overtuigingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow sorry.
uiteraard ben ik minstens 5 keer vreemdgegaan en heb het mijn nietsvermoedende vriendjes niet verteld
zo beter?
Ik zit dus niet met de gedachte dat ze een ander neukt, maar dat is volgens mij mijn probleem. Dat ik haar vertrouw, terwijl te veel signalen andere dingen zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
Man, maak je niet zo druk.
Veel vissen in de zee en zulks. Gaat ze met een ander, was ze al niet te vertrouwen, en dan kun je het maar snel weten.
En als jij met de gedachte zit dat zij een ander ligt te neuken, dan moet je daar me kappen. Het is niet gezond.
En, vrouwen houden niet van dat kleffe geneuzel. Laat dat kind lekker. Des te spannender als ze weer terug is.
We faxen. Over..
niet doen!! sms haar een keer per dag of zo. laat gewoon ff weten dat je aan haar denkt. Het helpt ook als ze overweegt om vreemd te gaan, jouw sms'jes herinneren haar eraan dat ze thuis nog een leuke lieve vriend heeft zitten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:04 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ik zit dus niet met de gedachte dat ze een ander neukt, maar dat is volgens mij mijn probleem. Dat ik haar vertrouw, terwijl te veel signalen andere dingen zeggen.
Denk dat ik haar maar gewoon ff loslaat. Ik zie het wel als ze terugkomt. Probleem is wel, dat ik dan vanzelf nu al afstand van haar ga nemen en dat zij dan misschien vrolijk terugkomt terwijl ik denk: ja laat nu maar, ik hoorde maar weinig van je..
indd very casual.... geen overdreven gedoequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef Mordreth het volgende:
Waarom sms je gewoon niet met de vraag of alles goed is?
Whehe, ik begrijp juist dat vrouwen doodziek worden van een golf aan smsjes en telefoontjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet doen!! sms haar een keer per dag of zo. laat gewoon ff weten dat je aan haar denkt. Het helpt ook als ze overweegt om vreemd te gaan, jouw sms'jes herinneren haar eraan dat ze thuis nog een leuke lieve vriend heeft zitten.
ga haar niet stalken of lastigvallen, het werkt alleen maar averechts.
haal haar op van het vliegveld, geef haar een dikke knuffel, en laat haar haar verhaal vertellen ( of niet) vergeet alleen niet dat ze dan nog in haar zon zee strand gevoel zit, en misschien minder aanhankelijk is dan een dag later.
serieus! komt goed.
vooral op zulke lange vakanties ga je gewoon een eigen leven ontwikkelen daar.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Whehe, ik begrijp juist dat vrouwen doodziek worden van een golf aan smsjes en telefoontjes![]()
![]()
Zal ik jou eens 1 keer per dag sms'enquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Klopt.
daarom zeg ik, 1 keer per dag. niet 2,3 of 10 keer.
Als mijn vriendin dat nodig zou hebben om niet vreemd te gaan.. machtig wat een reden is dat zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
niet doen!! sms haar een keer per dag of zo. laat gewoon ff weten dat je aan haar denkt. Het helpt ook als ze overweegt om vreemd te gaan, jouw sms'jes herinneren haar eraan dat ze thuis nog een leuke lieve vriend heeft zitten.
jij mag zelfs 2 keer per dagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal ik jou eens 1 keer per dag sms'en![]()
![]()
Op een of andere manier zijn jouw reacties wel rustgevend. Ik voel dat je wel gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ga haar niet stalken of lastigvallen, het werkt alleen maar averechts.
haal haar op van het vliegveld, geef haar een dikke knuffel, en laat haar haar verhaal vertellen ( of niet) vergeet alleen niet dat ze dan nog in haar zon zee strand gevoel zit, en misschien minder aanhankelijk is dan een dag later.
serieus! komt goed.
vooral op zulke lange vakanties ga je gewoon een eigen leven ontwikkelen daar.
Lekker ff met rust laten!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:09 schreef StElsewhere het volgende:
Maar wat zouden jullie doen?
- Gewoon haar met rust laten?
- Haar juist bellen en vragen hoe het daar is?
En als ze terugkomt:
- Juist haar bellen om af te spreken
- Wachten tot zij belt
- Wachten tot zij belt en zeggen dat ik volgende week nog een gaatje heb
jij komt van mars?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als mijn vriendin dat nodig zou hebben om niet vreemd te gaan.. machtig wat een reden is dat zeg.
Nee nee, die wordt de hele dag geneukt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef Poncho het volgende:
Die heeft geen tijd meer omdat die constant ligt te neuken.
Ze zal er heus meer over gaan vertellen. Maar dat zal ze doen als ze weer retour is. Ze is op vakantie. Maak je niet zo druk man. Echt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Op een of andere manier zijn jouw reacties wel rustgevend. Ik voel dat je wel gelijk hebt.
Ik stuur haar ook 1 keer per dag een sms. Met hele verhalen over wat ik heb gedaan. Dan krijg ik een dag later een sms-je: hier schijnt de zon, gaat alles goed, ik ga weer zwemmen. En dan denk ik: geeneens een reactie op mijn verhalen?? Maargoed: je hebt gelijk, ze heeft een ander leven daar. Jammer alleen dat ze daar niet wat meer over vertelt..
Maandag is voor mij een hele belangrijke dag. Ik verwacht dan toch wel dat ze even belt, anders wordt het voor mij wel heel moeilijk om blij te blijven (met haar)..
Wacht even.. als mijn vriendin op vakantie een leuke jongen tegen komt, dan moet de gedachte van vreemdgaan niet eens in haar hoofd opkomen. Laat staan dat ik haar dan daarbij moet helpenquote:
Zullen we nakend videobellen?quote:
True truequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wacht even.. als mijn vriendin op vakantie een leuke jongen tegen komt, dan moet de gedachte van vreemdgaan niet eens in haar hoofd opkomen. Laat staan dat ik haar dan daarbij moet helpen
Je zal in een relatie wel je best moeten doen, haar daar niet aan te laten denkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Wacht even.. als mijn vriendin op vakantie een leuke jongen tegen komt, dan moet de gedachte van vreemdgaan niet eens in haar hoofd opkomen. Laat staan dat ik haar dan daarbij moet helpen
ben blij dat ik je kan geruststellen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Op een of andere manier zijn jouw reacties wel rustgevend. Ik voel dat je wel gelijk hebt.
Ik stuur haar ook 1 keer per dag een sms. Met hele verhalen over wat ik heb gedaan. Dan krijg ik een dag later een sms-je: hier schijnt de zon, gaat alles goed, ik ga weer zwemmen. En dan denk ik: geeneens een reactie op mijn verhalen?? Maargoed: je hebt gelijk, ze heeft een ander leven daar. Jammer alleen dat ze daar niet wat meer over vertelt..
Maandag is voor mij een hele belangrijke dag. Ik verwacht dan toch wel dat ze even belt, anders wordt het voor mij wel heel moeilijk om blij te blijven (met haar)..
Ja, is wel zo. Maar ook makkelijk gezegd. Ik heb het gevoel, hoe minder leuk ik haar ga vinden: hoe makkelijker ik hier mee om kan gaan. Maar das toch juist niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lekker ff met rust laten!
Komt allemaal wel goed. En anders maar niet. Grote zee, veel visjes![]()
jong, op een zon strand zee mooie mannen vakantie heb je echt een vrijheidsgevoel. of je nou bezet bent of niet. Sms'jes van het thuisfront helpen je gewoon om weer even terug in de realiteit te komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:15 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Misschien is dit wel het moment om te kijken of deze relatie wel goed zitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, is wel zo. Maar ook makkelijk gezegd. Ik heb het gevoel, hoe minder leuk ik haar ga vinden: hoe makkelijker ik hier mee om kan gaan. Maar das toch juist niet de bedoeling?
webcammen?quote:
Nooit wat van gemerkt....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jong, op een zon strand zee mooie mannen vakantie heb je echt een vrijheidsgevoel. of je nou bezet bent of niet. Sms'jes van het thuisfront helpen je gewoon om weer even terug in de realiteit te komen.
SMS'en en bellen is toch een oppervlakkige manier van communiceren dus 'het gevoel' breng je er blijkbaar niet mee over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Ja, is wel zo. Maar ook makkelijk gezegd. Ik heb het gevoel, hoe minder leuk ik haar ga vinden: hoe makkelijker ik hier mee om kan gaan. Maar das toch juist niet de bedoeling?
Dank je. Ben blij dat jij dus een beetje zoals haar bent en toch gek op je vriend! Pff!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ben blij dat ik je kan geruststellen.
mijn vriend vervloekte me ook dat ik nooit vroeg naar hoe het met hem ging en altijd maar onbelangrijke sms'jes stuurde "hoi is leuk hier, mooie omgeving, leuke mensen, werk is zwaar, komt wel goed, kusje"
op de een of andere reden ervaar je het daar als normaal na een bepaalde tijd en ga je standaard sms'jes terug sturen. Daarbij ontmoet je tonnen nieuwe en interessante mensen en krijg je ook tonnen informatie te verwerken. Inclusief jouw informatie. Uiteindelijk ben je blij als je een verjaardag niet vergeet.
Ik denk wel dat je ze sms't maandag. Anders zelf ff een sms sturen "hoi, vandaag is mijn grote dag, spannend, dum je mee? kus" of iets in die trand.
Natuurlijk "moet" je soms wel even een smsje sturen van het thuisfront. Maar dan toch puur uit nieuwsgierigheid hoe het daar is/laten weten dat je aan diegene denkt? Niet om de reden dat ze niet vreemd moet gaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jong, op een zon strand zee mooie mannen vakantie heb je echt een vrijheidsgevoel. of je nou bezet bent of niet. Sms'jes van het thuisfront helpen je gewoon om weer even terug in de realiteit te komen.
Oe, oe!quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien is dit wel het moment om te kijken of deze relatie wel goed zit![]()
Maar ze heeft vakantie! Een vakantie is niet om elke dag een flink verslag uit te brengen wat ze allemaal heeft gedaan. Dat krijg je gewoon altijd na de vakantie te horen. Je maakt je gewoon druk omdat je bang bent dat ze iemand ontmoet. Sms haar gewoon dat je even een lief smsje nodig hebtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ben heel blij me haar, het enige wat me dwarszit: ik merk aan haar niet dat ze mij echt mist.
Ik vertrouw haar dus wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef mvmoock het volgende:
Agjah mijn vriendin is ook net 3 weken weg geweest
en ze belde eignlijk altijd om de dag wel maar soms neit dan maak je je idd wel zorgen maarjah vertrouw haar gewoon, des te leuker als ze terug is.
Maar ik von het ook verschrikkelijk hoor heb me echt kut gevoeld op sommige momenten.
nee dat klopt. helemaal mee eens. Maar zoals ik al zei. Sms'jes van thuis brengen je terug naar de realiteit. klinkt raa. en misschien ervaart iedereen dat anders.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Natuurlijk "moet" je soms wel even een smsje sturen van het thuisfront. Maar dan toch puur uit nieuwsgierigheid hoe het daar is/laten weten dat je aan diegene denkt? Niet om de reden dat ze niet vreemd moet gaan?
eensquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Maar ze heeft vakantie! Een vakantie is niet om elke dag een flink verslag uit te brengen wat ze allemaal heeft gedaan. Dat krijg je gewoon altijd na de vakantie te horen. Je maakt je gewoon druk omdat je bang bent dat ze iemand ontmoet. Sms haar gewoon dat je even een lief smsje nodig hebt.
Waarom ik die niet met me vriend wil delen? weet niet, nooit bij stil gestaan.. ik denk omdat dat te veel tijd in beslag zou nemen. in de tijd dat je alles uitgelegd hebt, had je al op het strand kunnen zijn. en die ene strandfeest doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Dank je. Ben blij dat jij dus een beetje zoals haar bent en toch gek op je vriend! Pff!
Maar mag ik jou dan vragen waarom je die interessante nieuwe mensen en hun verhalen niet mer je vriend wil(de) delen. Is toch leuk om te zeggen: ik heb nu toch weer een freak/interessant figuur ontmoet! Je had er bij moeten zijn! Zoiets..
En over die sms op maandag..
Tsja, ik weet niet hoor, maar ik verwacht toch wel dat ze dat onthoud en anders ga ik echt niet haar daaraan herinneren. Een verjaardag vergeten ok, maar een belangrijke dag voor je vriend moet je maar onthouden..anders doei!![]()
dat ie het niet leuk vond, dat hij steeds alles uit me moest trekken en dat ik nooit eens naar hem vroeg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:32 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Maar Fraubitch, wat zei je vriend dan toen ie over de zeik was?
Haha! Heel herkenbaar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Waarom ik die niet met me vriend wil delen? weet niet, nooit bij stil gestaan.. ik denk omdat dat te veel tijd in beslag zou nemen. in de tijd dat je alles uitgelegd hebt, had je al op het strand kunnen zijn. en die ene strandfeest doen.
"ja weet je miklos..."
"wie is miklos?"
"ja die vriend van Yiannis"
"yiannis?"
"ja die dj van die ene club"
"welke club?"
"nou die ene die ik laatst gezien had tijdens een rondrit"
"oh een rondrit wat leuk! vertel?"
"ja nou met manos en vrienden een rondrit gemaakt over kreta"
"manos van die appartement?"
"nee die van het strand"
"welke strand?"
enz..
heb ik niet echt zin in
snappie.
en inderdaad, als maandag zo belangrijk voor je is, mag ze die niet vergeten!
Jij bent toch niet toevallig nu op vakantie in Spanje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:36 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat ie het niet leuk vond, dat hij steeds alles uit me moest trekken en dat ik nooit eens naar hem vroeg.
Waaaarom komt dat hard aan? Ze is op vakantie! In het buitenland! Dat kost idd donders veel geld, en iets wat makkelijk met een smsje afkanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef StElsewhere het volgende:
Het enige wat wel hard aankwam: dat ze zei dat bellen heel duur is.
Ookal klopt dat wel.
nee hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Jij bent toch niet toevallig nu op vakantie in Spanje?
Nou, dat komt omdat ik er wel geld voor over zou hebben!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waaaarom komt dat hard aan? Ze is op vakantie! In het buitenland! Dat kost idd donders veel geld, en iets wat makkelijk met een smsje afkan. Nogmaals: stuur haar gewoon een smsje met daarin dat je een lief berichtje nodig hebt en alles is koek en ei
.
Goed punt..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef MadMarco het volgende:
Geen sms, Bel haar. Doe dat 2x, en zeg dan maar dat ze zelf een keer moet bellen als ze daar behoefte aan heeft.
Maar kijk niet gek op als ze een vakantievriendje heeft gehad. Vrouwen worden gewoon constant bekenen, en als ze zin hebben in seks krijgen ze het, wat betreft vreemdgaan kunnen ze het dus doen wanneer ze het willen.
Ga nou niet zitten piekeren en vragen of ze geen "gekke dingen" doet, want dan zal ze sneller vreemdgaan. Doe gewoon je eigen dingen, en als ze terug is blijkt vanzelf wel of ze een vakantievriendje heeft gehad. Er zijn namelijk weinig mensen die zoiets lang voor zich uit kunnen houden. Ben je bedrogen... geef haar dan gewoon een doos met rode lampen,![]()
Goh gek hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:25 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Goed punt.
Ik ben heel blij me haar, het enige wat me dwarszit: ik merk aan haar niet dat ze mij echt mist.
Dat je het nodig hebt nogwel... Waarschijnlijk ligt ze dan dubbel van het lachen als ze voor zich ziet hoe vriendjelief thuis zenuwachtig zit te zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:41 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Nogmaals: stuur haar gewoon een smsje met daarin dat je een lief berichtje nodig hebt en alles is koek en ei.
dat denk je, totdat je de telefoonrekening krijgtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Nou, dat komt omdat ik er wel geld voor over zou hebben!
Denk ik dan
ik weet niet of ik dat als positief moet ervarenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:44 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Je lijkt wel erg op mijn vriendin, hehe.
Dus hele lange sms-jes over hoe het met mij is, irriteren alleen maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Goh gek heze is op vakantie, dan heb je niet zo veel zin om aan andere dingen te denken, dat heeft geen flikker met vreemdgaan of niet te maken.
agree. Mannen zouden eens wat minder jaloers moeten zijn en vrouwen moeten verdenken van vreemdgaan. Als ze je bedriegt is ze een kthoer, maar jij bent dan waarschijnlijk niet goed genoeg voor dr geweest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:46 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Goh gek heze is op vakantie, dan heb je niet zo veel zin om aan andere dingen te denken, dat heeft geen flikker met vreemdgaan of niet te maken.
Haha, jawel hoor. Het is een schat verder..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat als positief moet ervaren![]()
True true. Hoelang is ze nog weg dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef StElsewhere het volgende:
En inderdaad, ik ga niet om een lief berichtje vragen.
Zoiets moet echt vanzelf gaan.
Ik snap het nu wel beter, de tijd duurt ook minder lang als je vakantie hebt..
niet bellen, dat komt zo opdringerig over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:47 schreef MadMarco het volgende:
[..]
Dat je het nodig hebt nogwel... Waarschijnlijk ligt ze dan dubbel van het lachen als ze voor zich ziet hoe vriendjelief thuis zenuwachtig zit te zijn.![]()
geen goed idee, bel nou maar, dan hoort ze je stem, is al weer een stuk minder banaal dan zo'n sms
Ik zou haar idd niet dagelijks gaan sms'en nee, maar zo nu en dan moet wel kunnen hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef StElsewhere het volgende:
[..]
Dus hele lange sms-jes over hoe het met mij is, irriteren alleen maar![]()
En inderdaad, ik ga niet om een lief berichtje vragen.
Zoiets moet echt vanzelf gaan.
Ik snap het nu wel beter, de tijd duurt ook minder lang als je vakantie hebt..
Zo leer je toch weer wat via het fokforum..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef MadMarco het volgende:
[..]
agree. Mannen zouden eens wat minder jaloers moeten zijn en vrouwen moeten verdenken van vreemdgaan. Als ze je bedriegt is ze een kthoer, maar jij bent dan waarschijnlijk niet goed genoeg voor dr geweest.
Maar je kent temptation island toch wel? Zelfs stellen die elkaar eeuwige liefde beloven gaan vreemd voor een appel en een eiJe kan er weinig aan doen, homo sapiens is een van nature niet monogaam beestje
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:50 schreef MadMarco het volgende:
Maar je kent temptation island toch wel? Zelfs stellen die elkaar eeuwige liefde beloven gaan vreemd voor een appel en een eiJe kan er weinig aan doen, homo sapiens is een van nature niet monogaam beestje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |