Chaotisch is de juiste beschrijving idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:10 schreef Moody het volgende:
Tis een vrij 'chaotisch' en commercieel geheel ja....
Marco B. kan 20x de Arena doen uitverkopen, hij gaat heus niet in Alkmaar staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:23 schreef calvobbes het volgende:
Mwoah, het ziet er beter uit dan bij Vitesse, FC Utrecht en Ajax.
Ben wel benieuwd of daar bij AZ echt alleen maar gevoetbald gaat worden. Zou me niks verbazen als Marco Borsato daar volgend jaar een paar concerten geeft
Als die de ArenA zo vaak uit kan verkopen, waarom staat die komend jaar dan in het Gelredome?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:30 schreef Moody het volgende:
Marco B. kan 20x de Arena doen uitverkopen, hij gaat heus niet in Alkmaar staan
Gelredome (wat een gruwelijke naam bedenk ik me net) is wel een tikkie groter dan dit stadion.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als die de ArenA zo vaak uit kan verkopen, waarom staat die komend jaar dan in het Gelredome?
Het vermoeden dat die daar een keer gaat optreden komt meer voort uit het feit dat hij uit Alkmaar komt en AZ een warm hart toedraagt
En behoorlijk wat kleiner dan de ArenA waarvoor, volgens diegene op wie ik reageerde, Marco Borsato kiest als die optredens geeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:45 schreef TC03 het volgende:
Gelredome (wat een gruwelijke naam bedenk ik me net) is wel een tikkie groter dan dit stadion.
Joris is De Hout gewend, dan begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Een heuse voetbaltempel noemt Mathijsen het. Toe maar.
Ach, in hoeveel 'echte' tempels heeft Joris nu gespeelt........Het woord tempel viel wel vaak bij Talpa. Maar daar is 17.000 gewoon niet genoeg voor en heeft het stadion geen historie voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Een heuse voetbaltempel noemt Mathijsen het. Toe maar.
ga jij nou maar snel naar bed, voor mama boos wordtquote:
Daarom geeft hij een concert in het Gelredome en heeft hij ze in de Kuip gegevenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Marco B. kan 20x de Arena doen uitverkopen, hij gaat heus niet in Alkmaar staan
Nietsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:03 schreef Erasmusch het volgende:
Wat zei Van Galen over het stadion?
Whehehe pubertjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Robinho90 het volgende:
Die opening was ook kansloos maar dit is absoluut het mooiste stadion van Nederland
Dit kan je met afstand niet het mooiste stadion van Nederland noemenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Robinho90 het volgende:ga jij het stadion nou maar eerst van binnen bekijken dan praten we verder.
Dat je er enthousiast over bent is leuk, maar om te gaan roepen dat het het mooiste is van NL is ook overdrevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Robinho90 het volgende:
Die opening was ook kansloos maar dit is absoluut het mooiste stadion van Nederland
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Robinho90 het volgende:
Nou, dat denk ik toch niet. Maar meningen verschillen hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Robinho90 het volgende:
Helemaal mee eens. Ik vind het ook nog steeds onterecht dat AZ vorig jaar geen kampioen is geworden. Ze speelden het mooiste voetbal, de meeste aanvallen, de mooiste goals, hadden de gaafste middenvelders, de meest relaxte keeper, de beste trainer, de meeste scharen van Tarik en toch hadden ze pech. Dat mazzelige kut-PSV met hun countertjes, die hadden in Alkmaar met 8-0 moeten verliezen maar hadden weer eens geluk. En dan Groningen met hun schijtmazzel in de play offs, stinkboeren met hun anti-voetbal, komop man, dat is toch Nederland onwaardig. AZ heeft de hele wereld versteld doen staan met hun oogstrelende voetbal, geniale tactiek, passing en teamgeest, maar zijn gewoon genaaid. Ik kan er nog boos om worden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:19 schreef Robinho90 het volgende:
Maar ze hebben wel het mooiste stadion van Nederlandquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het ook nog steeds onterecht dat AZ vorig jaar geen kampioen is geworden. Ze speelden het mooiste voetbal, de meeste aanvallen, de mooiste goals, hadden de gaafste middenvelders, de meest relaxte keeper, de beste trainer, de meeste scharen van Tarik en toch hadden ze pech. Dat mazzelige kut-PSV met hun countertjes, die hadden in Alkmaar met 8-0 moeten verliezen maar hadden weer eens geluk. En dan Groningen met hun schijtmazzel in de play offs, stinkboeren met hun anti-voetbal, komop man, dat is toch Nederland onwaardig. AZ heeft de hele wereld versteld doen staan met hun oogstrelende voetbal, geniale tactiek, passing en teamgeest, maar zijn gewoon genaaid. Ik kan er nog boos om worden.
Hehe, een ben-side boefjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Hee keer terug naar dat sfeerloze geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |