Chaotisch is de juiste beschrijving idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:10 schreef Moody het volgende:
Tis een vrij 'chaotisch' en commercieel geheel ja....
Marco B. kan 20x de Arena doen uitverkopen, hij gaat heus niet in Alkmaar staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:23 schreef calvobbes het volgende:
Mwoah, het ziet er beter uit dan bij Vitesse, FC Utrecht en Ajax.
Ben wel benieuwd of daar bij AZ echt alleen maar gevoetbald gaat worden. Zou me niks verbazen als Marco Borsato daar volgend jaar een paar concerten geeft
Als die de ArenA zo vaak uit kan verkopen, waarom staat die komend jaar dan in het Gelredome?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:30 schreef Moody het volgende:
Marco B. kan 20x de Arena doen uitverkopen, hij gaat heus niet in Alkmaar staan
Gelredome (wat een gruwelijke naam bedenk ik me net) is wel een tikkie groter dan dit stadion.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als die de ArenA zo vaak uit kan verkopen, waarom staat die komend jaar dan in het Gelredome?
Het vermoeden dat die daar een keer gaat optreden komt meer voort uit het feit dat hij uit Alkmaar komt en AZ een warm hart toedraagt
En behoorlijk wat kleiner dan de ArenA waarvoor, volgens diegene op wie ik reageerde, Marco Borsato kiest als die optredens geeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:45 schreef TC03 het volgende:
Gelredome (wat een gruwelijke naam bedenk ik me net) is wel een tikkie groter dan dit stadion.
Joris is De Hout gewend, dan begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Een heuse voetbaltempel noemt Mathijsen het. Toe maar.
Ach, in hoeveel 'echte' tempels heeft Joris nu gespeelt........Het woord tempel viel wel vaak bij Talpa. Maar daar is 17.000 gewoon niet genoeg voor en heeft het stadion geen historie voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Een heuse voetbaltempel noemt Mathijsen het. Toe maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |