quote:From executive producers Barry Josephson and Hart Hanson comes the darkly amusing drama Bones, inspired by real-life forensic anthropologist and novelist Kathy Reichs.
Forensic anthropologist Dr. Temperence Brennan, who works at the Jeffersonian Institution and writes novels as a sideline, has an uncanny ability to read clues left behind in a victim's bones. Consequently, law enforcement calls her in to assist with murder investigations when the remains are so badly decomposed, burned, or destroyed that the standard identification methods are useless.
Brennan's equally brilliant colleagues at the Jeffersonian's Medico-Legal Lab include earthy and bawdy Angela Montenegro, who's created a unique way to render an original crime scene in a three-dimensional computer image; Brennan's assistant, Zack Addy, a young prodigy whose genius IQ actually gets in the way of his finishing the several doctorates he's begun; "the bug guy", Dr. Jack Hodgins, who's an expert on insects, spores and minerals, but conspiracy is his hobby; and Brennan's boss, imposing lab director Dr. Daniel Goodman.
Brennan often finds herself teamed with Special Agent Seely Booth, a former Army sniper who mistrusts science and scientists when it comes to solving crimes. Brennan and Booth clash both professionally and personally, but so far the chemistry between them has only played out in a fictionalized account in Brennan's lastest mystery novel.
Dat zal ik ook wel hebben. Maar het idee van de serie vind ik ook wel leukquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Maerycke het volgende:
Nu vermoed ik dat als ik naar David Boreanaz kijk ik alleen maar aan Angel kan ddenken, maar misschien valt het mee.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
Ik vond het wel een aardige serie, maar het was de eerste aflevering en dat is altijd wennen. Ook was het wel vaag om David Borenaz iemand anders te zien spelen dan Angel [wat toch 8 jaar heeft geduurd, en raar om hem steeds in het licht te zien staan]... volgende week weer kijken en dan weet ik of ik het ga volgen of niet
Kijk uit er zitten seizoen 2 spoilers inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:36 schreef -Mo- het volgende:
Oh, er is ook een NL topic.
Goede kijkcijfers! [afbeelding]
David Boreanaz.
Hier Bones High Quality Promotional Photos.![]()
Echt niet? Ik plaats hier alleen de promo pics van S1, niet S2.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kijk uit er zitten seizoen 2 spoilers in
Dat geruzie is idd leuk om te zienquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:37 schreef boneyard het volgende:
deze was wel een stuk beter, heerlijk dat geruzie tussen bones en booth. alleen die scenes in dat zwarte auto / busje mogen er uit, ziet er zo nep uit dat het storend is.
Same herequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef SlimShady het volgende:
Geweldige aflevering. Ik heb genoten![]()
ik denk dat ik me dat wel kan voorstellen, de pilot was redelijk inleidend (niet raar voor een pilot natuurlijk) en wat langzaam. maar om na 20 minuten te stoppen met kijken zou ik niet snel doen, een hele aflevering of misschien wel twee kijken lijkt me verstandiger om een echt beeld te vormen. of je moet natuurlijk van jezelf zeker weten dat als je een serie na 20 minuten niet boeient genoeg vind je het ook na 2 aflevering ook niks is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:32 schreef MuKe het volgende:
Ben ik de enige die de eerste 20 minuten van de pilot zo saai vond dat ik gelijk de map met 12 gedownloade afleveringen weggooide.... toffe kerel die david ben grote fan van Angel, maar Bones was toch zo gruwelijk saai... ik kon gewoon niet meer doorkijken...
Missch is 20 minuten te kort om er een mening over te vormen, maar ik denk dat een serie je toch wel vrijwel meteen moet pakken. Het leek wel een (nog saaiere) kloon van alle CSI's...
Ik heb net een boek over haar uit, dus daarom ga ik zometeen ook maar eens kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef japzooi het volgende:
Gisteren gezien en idd teleurstellend. Brennan is IMO wel een heel erg vervelend mens waar ik geen greintje medelijden mee kan krijgen.
Gemiste kans.
nou evenveel als jessica alba op hoor, alleen heeft jessica wat lichtere tinten, want koerier meisje is al donkerder van zichzelf, ik vind het wel mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:05 schreef SlimShady het volgende:
dat meisje had wel erg veel make-up voor een koerier.
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06352/koerier01.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
toegegeven, ze is wel mooi.
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06352/koerier02.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik lees de boeken van K. Reichs ook, leest lekker weg alleen vind ik de serie er niet veel van weghebben eigenlijk.quote:Op zondag 10 september 2006 23:50 schreef LordLynx het volgende:
Blijf het een leuke serie vinden, vooral de interactie tussen Brennan en Booth vind ik goed geslaagd.
Vreemd trouwens dat deze serie zo ongelooflijk anders is dan de boeken van Kathy Reichs, daar vind ik dus totaal niets aan, terwijl ze over hetzelfde karakter gaan.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef boneyard het volgende:
wie was die bekende vader nou precies? hij leek op iemand van zz top
klopt ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef boneyard het volgende:
wie was die bekende vader nou precies? hij leek op iemand van zz top
Ik dacht, waarom staat daar s06e19? En ik zat op die link te kijken, en kende de acteurs niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:42 schreef boneyard het volgende:
zaterdag 15 oktober 2006, 22:40-23:40, net5
s06e19 intoxicated
Als Denise Eldidge haar vijftienjarige dochter Carrie in bed aantreft met de éénentwintigjarige Justin, schakelt ze direct de politie in om Justin aan te klagen voor geslachtsgemeenschap met een minderjarig meisje. Olivia staat Carrie bij en schakelt een kinderrechter in. Wanneer Denise plotseling overlijdt, staan zowel Carrie en Justin bovenaan de lijst van verdachten.
bron: tvgids.nl
Ja, dat was een leuk momentquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:18 schreef boneyard het volgende:
tja wat moet je er over zeggenik vind het een erg leuk serie, spannende zaken met een goede dosis humor. ik vroeg me in het begin af hoe lang botten boeiend konden blijven, maar dat zit dus wel goed.
de afgelopen keer met die mevrouw die kwam controleren of iedereen wel te vertouwen was was lachen. toen ze uiteindelijk bij bones aankwam en na een telefoontje zelfs al haar aantekeningen moest vernietigen, geweldig. ik had dat niet aan zien komen, ik dacht dat ze de ene gast aan het opjutten was om toch van alles te vertellen, maar daar kwam ze niet eens aan toe.
Hij is nog wel Angel, maar in de serie denk ik (vrijwel) niet aan Angel, dus hij zet het karakter dan toch gewoon goed neer.quote:op sommige forums vind men david boreanaz nog steeds te veel angel, maar dat heb ik al helemaal niet meer, hij is gewoon booth en dat doet ie goed.
Dat is idd een leuke vraag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:53 schreef IV_Xample het volgende:
wat ik ook zo leuk vind is de spanning tussen booth en brennan
zou het ooit nog eens op iets uitdraaien??
Idd, maar wel een erg leuke serrie om te kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Ook leuk is dat Brennan zo wereldvreemd is. Zodra er een bekend persoon/serie/film genoemd wordt, zegt ze "that doesn't mean anything to me."
Ik mis Angel...quote:Hij is nog wel Angel, maar in de serie denk ik (vrijwel) niet aan Angel, dus hij zet het karakter dan toch gewoon goed neer.
Ik vond hem ook zeker leuk!!quote:Op maandag 13 november 2006 07:46 schreef diedlaughing het volgende:
Ik vond de aflevering van gisteren leuk.
Booth die bones red.![]()
nah, juist op deze manier is het veel leuker vind ik.quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef diedlaughing het volgende:
Dat moet nog wel wat worden tussen Booth en Bones.![]()
*hand opsteekt*quote:Op maandag 20 november 2006 22:29 schreef P_B het volgende:
Typisch dat er zo op het oog weinig mensen kijken.
Ik vind het echt een vermakelijk serie. Lekker makkelijk te volgen, beetje verhaal, beetje actie
leuke cynische humor en opmerkingen (heb ik een enorme zwak voor) en natuurlijk de prachtige emily deschanel. En ik heb al helemaal niet het gevoel dat Booth zomaar zijn tanden ergens in kan zetten...
Wie gisteren ook hard moest lachen om de opmerking van Bones over "team tic-tac" mag zijn hand opsteken...![]()
![]()
Ook leuk in een aflevering (vorige week of zo), was dat één van die hulpjes van Bones mee mocht met Booth, en dat die ook meteen gingen discussieren over dat autorijden.quote:
ik heb het gemist.... bedankt voor de spoiler !quote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef IV_Xample het volgende:
heeft niemand de afgelopen aflevering toevallig gezien
vond het wel een goed verhaal over de ouders van brennan die eigenlijk bankovervallers blijken te zijn en dat ze ook andere namen hadden enzo...
en vooral het einde..met het telefoonberichtje van haar vader...supervet!!!
was leuk gisteren, ok wel leuk dat er nu een doorlopend verhaal in zit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:47 schreef JustMeLizz het volgende:
Ik vond de aflevering zondag echt cool!Wel beetje vreemd dat ze ineens anders blijkt te heten enzo, ben wel benieuw naar 't vervolg (er komt toch wel een vervolg heh, want het was een beetje open einde?
)
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb die aflevering gemist met die info over haar ouders, dus was gisteren helemaal verbaast en kan het niet helemaal volgen... Hoe zit dat nou precies met haar ouders???
haar ouders blijken haar voorgelogen te hebben en waren criminelen die onder een valse naam leefden. haar echte naam is niet temperance brennan. haar moeder is overleden en haar vader is ondergedoken en heeft gewaarschuwd dat ze niet moet gaan zoeken.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb die aflevering gemist met die info over haar ouders, dus was gisteren helemaal verbaast en kan het niet helemaal volgen... Hoe zit dat nou precies met haar ouders???
mwa kort maar krachtig zullen we maar zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
haar ouders blijken haar voorgelogen te hebben en waren criminelen die onder een valse naam leefden. haar echte naam is niet temperance brennan. haar moeder is overleden en haar vader is ondergedoken en heeft gewaarschuwd dat ze niet moet gaan zoeken.
de enige die haar ouders nog gezien heeft is vermoord (door diegene die ze opzochten in de gevangenis)
idd, was me ook opgevallenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Piepje het volgende:
t viel me trouwens deze aflevering weer op hoeveel David is afgevallen in vergelijking met seizoen 5 van Angel...
Hij vecht niet meer tegen vampiers, weg spiermassaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Piepje het volgende:
t viel me trouwens deze aflevering weer op hoeveel David is afgevallen in vergelijking met seizoen 5 van Angel...
sorry, maar hij vecht toch niet met zijn gezicht ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:48 schreef Feya het volgende:
[..]
Hij vecht niet meer tegen vampiers, weg spiermassa![]()
Dave!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef David Letterman het volgende:
niet onaardig...
leuk gedaan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef Feya het volgende:
[afbeelding]
Btw, die hoe-heet-ie-ook-al-weer-die-krullenbol = Dr. Jack Hodgins
klopt, dat vind ik ook wel een gemisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Xurk het volgende:
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens gekeken, het was best een leuke aflevering, met dat pleegkind enzoMaar toch vind ik de serie een beetje een "verhaal van de week" formule hebben, dat er niet echt ergens naartoe gewerkt wordt... maar dat kan eraan liggen dat ik maar een paar afleveringen gezien heb
Dat blijft denk ik wel in het hele seizoen doorgaan, steeds een klein stukje. En dan op het laatst de finalequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
klopt, dat vind ik ook wel een gemis
leek er even op dat we met brennans ouders ergens naartoe gingen, maar dat liep snel dood
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werdquote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Hodgins afgevoerd door de Men In Black. En vooral Booths' reactie erop "it's a dream come true"![]()
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zag je hem ook gniffelen, terwijl ie afgevoerd werd![]()
quote:Bones moet de botten van een vermiste vrouw identificeren die gevonden zijn op de bodem van een vijver. De botten blijken afkomstig van een vrouw die een geheime relatie heeft gehad met een senator. Bovendien blijkt dat de vrouw zwanger was.
Ja, van de eerste aflevering volgens mijquote:
Inderdaad. Zag het meteenquote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste aflevering volgens mij
ik zat het me ook al af te vragen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, van de eerste aflevering volgens mij
ja.... het was de 1ste aflevering. Ze heeft ze natuurlijk pas later in de serie "teruggevonden"quote:Op maandag 5 maart 2007 07:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat het me ook al af te vragen.
(had m overigens nog niet gezien)
maar ze had het over dr verdwenen ouders en die had ze toch teruggevonden?
quote:Een man wordt vermoord tijdens het autorijden. Dr. Brennan en haar team gaan op onderzoek uit en komen op het spoor van een terrorist.
ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef P_B het volgende:
Een kleine greep uit mijn geheugen:
Alias, Buffy, Angel, Gilmore Girls, Charmed, Dawson's Creek, The 4400, Scrubs en Prison Break worden/werden allemaal of halverwege een seizoen afgekapt of 2 jaar later als "winterverrassing" uitgezonden. En vervolgens ben je dus weer helemaal uit het verhaal.
Uitermate Irritant!
Buffy is toen in seizoen 7 wel halverwege afgebroken, terwijl het toen op de BBC wel gewoon verder ging.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef boneyard het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens, een paar series wel ja, maar met buffy, the 4400 en prison break hebben ze geen heel rare dingen gedaan. natuurlijk zijn er periodes wanneer het niet uitgezonden wordt, maar dat gebeurt ook in amerika.
alias is inderdaad zwaar raar uitgezonden, angel en charmed moeten nog afgerond worden. die andere series kijk ik niet.
en er zijn veel meer series die wel vrij gewoon uitgezonden zijn.
Volgens www.tvgids.nl krijgen we "Man in the fallout shelter", de 9de aflevering van het 1e seizoen. De kerstaflevering ook nog, terwijl het bloedheet is................. Toch een oudje, dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:19 schreef Piepje het volgende:
6 mei nieuwe aflevering?! zag ik dat nou net goed op de rtl5 site? er staat een promo van de aflevering van 6 mei, die ging ik bekijken, en aan t eind stond er in beeld dat t een nieuwe aflevering was, ik kende m idd ook niet, maar had wel eens een gemist, dus dacht dat t daardoor kwam, maar dit lijkt dus nieuw!
6 mei, jeej, gelukkig, begon t nu wel beetje te missen, iets leuks op de zondagavond...
I stand correctedquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:16 schreef boneyard het volgende:
het is ook nog geen 6 mei komend weekend.
komende week pas, 6 meiquote:Op maandag 30 april 2007 11:56 schreef IV_Xample het volgende:
en was het nou een nieuwe aflevering gisteren of volgende week pas?
want ik ben gisteren vergeten te checken eigenlijk...
leukquote:Op zondag 6 mei 2007 17:38 schreef IV_Xample het volgende:
vanavond eindelijk een nieuwe aflevering????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef Jelief het volgende:hij was weer geweldig.
zelfde gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, het begon ermee dat bones wakker werd in de auto.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:22 schreef woutabest het volgende:
Ik hoop dat ze hem in de volgende aflevering wel te pakken hebben
Ik kwam er trouwens midden in de aflevering vallen, ik heb gehoord dat niet is laten zien hoe ze zijn begraven?
Iddquote:Op zondag 6 mei 2007 22:47 schreef OA het volgende:
Werd weleens tijd, een nieuwe aflevering!
Het was weer leuk!
Volgens mij geen herhalingen, hoogstens als ze weer even wat tijd moeten vullenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef wilcod het volgende:
Aflevering gemist! Waarom kondigen ze niet normaal aan dat er nieuwe afleveringen komen?!![]()
Komt er nog een herhaling of kan je ze ergens nog bekijken?
Vast wel, maar daar mogen wij hier niet over pratenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef wilcod het volgende:
Aflevering gemist! Waarom kondigen ze niet normaal aan dat er nieuwe afleveringen komen?!![]()
Komt er nog een herhaling of kan je ze ergens nog bekijken?
Ja, idd, was wel benieuwd of ze 'm zouden vinden enzo...quote:Op zondag 13 mei 2007 23:27 schreef janimie het volgende:
irritante aflevering vandaagdurfde niet te kijken op het eind
jammer dat er geen deel 2 kwam, na de aflevering van vorige week.
Inderdaad, ik zag het eerste stukje en had eigenlijk direct geen zin meer om te kijken,quote:Op zondag 13 mei 2007 23:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Erg leuke aflevering vandaag, en geen herhaling! Wel duidelijk "geïnspireerd" door the Blair Witch Project...........
Was leuk idd. De verwikkelingen met de pa van Brennan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef IV_Xample het volgende:
jemig heeft niemand afgelopen zondag gekeken?
want ik vond het wel weer een erg leuke aflevering, maar stond er van te kijken dat er nog helemaal niet gereageerd was op het topic....
quote:Op zondag 3 juni 2007 11:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Na 4 nieuwe afleveringen komt RTL5 vanavond weer met... een herhaling.En het wel hardnekkig als *nieuw* blijven aankondigen.
Groot gelijk hebben julliequote:Op zondag 3 juni 2007 23:39 schreef Jelief het volgende:
manlief heeft er maar een mailtje tegenaan gegooid. We kunnen ze op zijn minst laten weten wat we er van vinden dachten we. Er zal wel een of andere kul-reactie lkomen maar goed, onze frustatie hebben we geuit.
CSI is op zondag altijd een herhalingquote:Op maandag 4 juni 2007 07:22 schreef lady-wrb het volgende:
ja vet balen gisteravond.
csi was ook al een herhaling
ja, aan de ene kant snap ik k dat wel. maar wacht dan zoiezo tot semptember, ipv 3 of 4 nieuwe afeveringen uit te zenden en dan ineens weer over te gaan op herhalingen...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
CSI is op zondag altijd een herhalingEn dat RTL nu tot September herhalingen gaat uitzenden zal wel liggen aan het feit dat ze met de nieuwe afleveringen niet zo gek ver achter lopen op Amerika. Daar zijn alle seizoenen van de grote series (als CSI, Bones, NCIS) nu 2 weken geleden afgelopen.
Dat is gebeurd in de eerdere afleveringen van seizoen 2.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:01 schreef Jelief het volgende:
Ik heb geloof ik wat gemist, waarom heeftbooth geschoten op een clownshoofd?
dat schieten? was toch gewoon in deze aflevering.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat is gebeurd in de eerdere afleveringen van seizoen 2.
Ja, whatever, ben niet gaan kijken omdat ze midden in een seizoen begonnen zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:46 schreef Piepje het volgende:
[..]
dat schieten? was toch gewoon in deze aflevering.
de oorzaak ervan lag in een eerdere afl. ja
en ik had trouwens helemaal niet t idee dat er iets is overgeslagen, volgens mij gingen ze gewoon verder waar ze toen waren gestopt? Maar t kan ook best dat ze iets overgeslagen hebben hoor, maar dan hinderde dat niet bij t volgen van de aflevering iig.
Het was idd in het begin meteen. Booth en Bones liepen op de stoep, Booth was aan t bellen en werd gehinderd door het geluid van de ijsco-wagen, en schoot toen op de clown.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:48 schreef Jelief het volgende:
Dan heb ik de eerste paar minuten gemist.
Beetje vreemd zonder aankondigingen op tv over de verandering van dag en zender (tenminste ik heb niks gemerkt), maar ach, zo vreemd is t ook weer niet, aan t einde vd zomervakantie. Alle series beginnen nu weer, ook op net5.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:54 schreef janimie het volgende:
eum... vandaag ? nieuwe bones afleveringen en dan midden in het seizoen beginnen ?? prrrrutsersss
WTF? Waar is RTL dan in godsnaam mee bezig? Ik heb het 3 weken terug gezien, toen zaten ze aan het eind van seizoen 1. Nu zeggen ze dat ze met een nieuwe seizoen beginnen, beginnen ze vervolgens midden in seizoen 2 en dan klopt dat ook nog eens?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:04 schreef Piepje het volgende:
Ik ben daar even de korte omschrijvingen van de afleveringen voorgaand aan deze gaan lezen, en ik heb die toch echt allemaal op rtl5 voorbij zien komen hoor... Ze zijn gewoon verder gegaan waar ze zijn gestopt.
In de zomer herhalen omroepen nogal eens he....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
WTF? Waar is RTL dan in godsnaam mee bezig? Ik heb het 3 weken terug gezien, toen zaten ze aan het eind van seizoen 1. Nu zeggen ze dat ze met een nieuwe seizoen beginnen, beginnen ze vervolgens midden in seizoen 2 en dan klopt dat ook nog eens?
Ok, is dat probleem ook weer opgelostquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de zomer herhalen omroepen nogal eens he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |