abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 08:39:10 #126
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_44934676
quote:
Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef IV_Xample het volgende:
heeft niemand de afgelopen aflevering toevallig gezien
vond het wel een goed verhaal over de ouders van brennan die eigenlijk bankovervallers blijken te zijn en dat ze ook andere namen hadden enzo...
en vooral het einde..met het telefoonberichtje van haar vader...supervet!!!
ik heb het gemist.... bedankt voor de spoiler !

Gaan ze volgende week verder met S2 ?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_44936813
Ik vond de aflevering zondag echt cool! Wel beetje vreemd dat ze ineens anders blijkt te heten enzo, ben wel benieuw naar 't vervolg (er komt toch wel een vervolg heh, want het was een beetje open einde? )
pi_44937222
Ik heb ff op de rtl site gekeken.
De aflevering van as zondag is idd de 1e van seizoen 2.
Maar dat betekend dus dat we niet veel afleveringen kunnen verwachten.
Aangezien ze in amerika daar 24 janauri pas weer verder gaan met aflevering 12.
I think i've gone insane , i can't remember my own name.
pi_44945305
euhm spoiler?
hier wordt wel vaker gewoon gepraat over wat er in de aflevering is geweest....een spoiler is het vooraf noemen
DUH!

en btw...dan had je afgelopen zondag gewoon moeten kijken....
what you see, is what you get!
pi_44946019
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:47 schreef JustMeLizz het volgende:
Ik vond de aflevering zondag echt cool! Wel beetje vreemd dat ze ineens anders blijkt te heten enzo, ben wel benieuw naar 't vervolg (er komt toch wel een vervolg heh, want het was een beetje open einde? )
was leuk gisteren, ok wel leuk dat er nu een doorlopend verhaal in zit.
pi_44948842
Shit, we vergeten telkens te kijken!
pi_45053861
Hoelang zou het duren voordat Booth met Bones...
pi_45055253
daar zit ik ook telkens maar op te wachten, want de spanning tussen die 2 is te snijden
pi_45116121
gelukkig gaat seizoen 2 vanavond gewoon weer verder...ga de video alvast inprogrammeren kan ik morgen fijn lekker de reclame doorspoelen
pi_45142903
Ik heb die aflevering gemist met die info over haar ouders, dus was gisteren helemaal verbaast en kan het niet helemaal volgen... Hoe zit dat nou precies met haar ouders???
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_45143149
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb die aflevering gemist met die info over haar ouders, dus was gisteren helemaal verbaast en kan het niet helemaal volgen... Hoe zit dat nou precies met haar ouders???

Weet je wel wat je vraagt . Dat wordt een lange uitleg voor degene die het ff wil gaan vertellen
pi_45143284
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef tessie het volgende:
haar ouders blijken haar voorgelogen te hebben en waren criminelen die onder een valse naam leefden. haar echte naam is niet temperance brennan. haar moeder is overleden en haar vader is ondergedoken en heeft gewaarschuwd dat ze niet moet gaan zoeken.
de enige die haar ouders nog gezien heeft is vermoord (door diegene die ze opzochten in de gevangenis)
pi_45143894
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

haar ouders blijken haar voorgelogen te hebben en waren criminelen die onder een valse naam leefden. haar echte naam is niet temperance brennan. haar moeder is overleden en haar vader is ondergedoken en heeft gewaarschuwd dat ze niet moet gaan zoeken.
de enige die haar ouders nog gezien heeft is vermoord (door diegene die ze opzochten in de gevangenis)
mwa kort maar krachtig zullen we maar zeggen
pi_45149809
Hai

Ik kijk ook altijd, dus nou een tvp
pi_45174809
thanx voor de samenvatting wombcat
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_45175186
t viel me trouwens deze aflevering weer op hoeveel David is afgevallen in vergelijking met seizoen 5 van Angel...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_45175351
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Piepje het volgende:
t viel me trouwens deze aflevering weer op hoeveel David is afgevallen in vergelijking met seizoen 5 van Angel...
idd, was me ook opgevallen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2007 13:30:21 ]
pi_45187197
ziet er alleen maar smakelijker uit
pi_45430880
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Piepje het volgende:
Hij vecht niet meer tegen vampiers, weg spiermassa
pi_45431875
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:48 schreef Feya het volgende:

[..]

Hij vecht niet meer tegen vampiers, weg spiermassa
sorry, maar hij vecht toch niet met zijn gezicht ?

ik ben het wel met jullie eens dat hij er weer veel beter uitziet dan in het laatste seizon van Angel, ik vond hem er lichtelijk opgeblazen uitzien
nu ziet hij er weer veel beter uit gelukkig
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_45433724
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef David Letterman het volgende:
niet onaardig...
Dave!

Je moet David Boreanaz een keer laten langskomen in je talkshow mên
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_45556730
Zag David gisteren nog als het vriendje van Kelly in MWC, Al slaat hem in elkaar omdat Kelly het vraagt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_45574108
leuk gisteren, nu de spanning tussen angela en hoe-heet-ie-ook-al-weer-die-krullenbol
pi_45596852

Btw, die hoe-heet-ie-ook-al-weer-die-krullenbol = Dr. Jack Hodgins
pi_45600063
hee, leuk plaatje!
People live to learn things, and I learn to live...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')