ik heb het gemist.... bedankt voor de spoiler !quote:Op maandag 1 januari 2007 20:05 schreef IV_Xample het volgende:
heeft niemand de afgelopen aflevering toevallig gezien
vond het wel een goed verhaal over de ouders van brennan die eigenlijk bankovervallers blijken te zijn en dat ze ook andere namen hadden enzo...
en vooral het einde..met het telefoonberichtje van haar vader...supervet!!!
was leuk gisteren, ok wel leuk dat er nu een doorlopend verhaal in zit.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:47 schreef JustMeLizz het volgende:
Ik vond de aflevering zondag echt cool!Wel beetje vreemd dat ze ineens anders blijkt te heten enzo, ben wel benieuw naar 't vervolg (er komt toch wel een vervolg heh, want het was een beetje open einde?
)
quote:Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb die aflevering gemist met die info over haar ouders, dus was gisteren helemaal verbaast en kan het niet helemaal volgen... Hoe zit dat nou precies met haar ouders???
haar ouders blijken haar voorgelogen te hebben en waren criminelen die onder een valse naam leefden. haar echte naam is niet temperance brennan. haar moeder is overleden en haar vader is ondergedoken en heeft gewaarschuwd dat ze niet moet gaan zoeken.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef tessie het volgende:
Ik heb die aflevering gemist met die info over haar ouders, dus was gisteren helemaal verbaast en kan het niet helemaal volgen... Hoe zit dat nou precies met haar ouders???
mwa kort maar krachtig zullen we maar zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
haar ouders blijken haar voorgelogen te hebben en waren criminelen die onder een valse naam leefden. haar echte naam is niet temperance brennan. haar moeder is overleden en haar vader is ondergedoken en heeft gewaarschuwd dat ze niet moet gaan zoeken.
de enige die haar ouders nog gezien heeft is vermoord (door diegene die ze opzochten in de gevangenis)
idd, was me ook opgevallenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Piepje het volgende:
t viel me trouwens deze aflevering weer op hoeveel David is afgevallen in vergelijking met seizoen 5 van Angel...
Hij vecht niet meer tegen vampiers, weg spiermassaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:24 schreef Piepje het volgende:
t viel me trouwens deze aflevering weer op hoeveel David is afgevallen in vergelijking met seizoen 5 van Angel...
sorry, maar hij vecht toch niet met zijn gezicht ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:48 schreef Feya het volgende:
[..]
Hij vecht niet meer tegen vampiers, weg spiermassa![]()
Dave!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:53 schreef David Letterman het volgende:
niet onaardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |