JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef BwennieBren het volgende:
Chisholm dan?
Maar wij zijn éénquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Het gaat om *jouw* kennis.
Ik kan het ook wel vragen aan mijn vriend. Die heet trouwens Google.
quote:
Oh, dan weet ik het echt niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:13 schreef BwennieBren het volgende:
Demeter en Hades (woonde in de onderwereld) zijn niet goed
Herstel ik reken Demeter wel goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:14 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het echt niet.
Nee Hades reken ik niet goed, woonde permanent in de onderwereld. Ik zoek de god van wijn en plezierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef Jojoortje het volgende:
Zeus
Demeter
Hera
Afrodite
Apollo
Artemis
Hades
Poseidon
Hestia
Hermes
Ares
Hefaeustus
Dan hebben we ze toch!?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bacchus dus
AntonDingeman + 1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:18 schreef AntonDingeman het volgende:
dionyssus
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef AntonDingeman het volgende:
1. Zeus
2. Demeter
3. Hera
4. Afrodite
5. Apollo
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
11. die lelijke! Hefaeustus!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:15 schreef k_man het volgende:
12. Hoort Athene er bij dan?
Smakelijk etenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou. speel lekker even verder; ik heb spaghetti staan die ik moet opeten. Met sambal![]()
Er waren er al twaalf genoemd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
AntonDingeman + 1
BB gaat even gezellig met dr waterlaarsen aan naar de Parade. Ik wens jullie
een fijne voorzetting van AKQ
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....quote:
Je wilde twaalf olympische goden horen. Ik noemde de twaalfde. Dan hoor ik het punt te krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....Ben nu echt weg
Tot later BBquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Das correct maar niet de juiste, Ik wilde Dionysos erbij en dat zei AD dussehhhh....Ben nu echt weg
super.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef Homdeck het volgende:
Mijn poes is op die datum geboren. interessant he?
AntonDingeman -1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:27 schreef AntonDingeman het volgende:
Dionysos is de 13de. k-man heeft gelijk.
Mijn excuus, ik zie het nu pas! Athena is iidd een Olymische godin. sorry sorry sorry, wat nu? Ik mot echt zo weg...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Je wilde twaalf olympische goden horen. Ik noemde de twaalfde. Dan hoor ik het punt te krijgen.![]()
Is al ooit geweest, maar dan andersom. Dus de naam werd genoemd met de vraag welke strip erbij hoorde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
super.![]()
nieuwe vraag:
Wie is de schrijver/ tekenaar van Franka?
Degene die het antwoord completeert krijgt volgens de regels het punt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Mijn excuus, ik zie het nu pas! Athena is iidd een Olymische godin. sorry sorry sorry, wat nu? Ik mot echt zo weg...
Sorry hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Degene die het antwoord completeert krijgt volgens de regels het punt.
Laat het vragen stellen verder maar zo doorgaan hoor, als de telling maar klopt.
Een Franstalige Zwitser, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:35 schreef Homdeck het volgende:
Zwitserland
juist, 5 maalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
cindy klassen
Bril?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[b
Bril was vijftien jaar toen hij in Amsterdam zijn Olympisch debuut maakte. Hij kwam uit in het vlieggewicht (tot 50,80 kilogram), en reikte tot de kwartfinales. Zijn sportieve hoogtepunt beleefde Bril evenwel in 1935, toen hij de gouden medaille won bij de Maccabiade (Joodse Wereldspelen).
dolle_hond+1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:01 schreef dolle_hond het volgende:
jurylid zeskamp?
die mis ik al 2 maandenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:08 schreef AntonDingeman het volgende:
kut gemist
Stel maar vast een nieuwe dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:14 schreef Homdeck het volgende:
hij is offline
dolle_hond is de jongste niet meer, maar ik weet zeker dat hij zo zal opduikenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:14 schreef Homdeck het volgende:
hij is offline
De laatste keer dat ik een foto plaatste was er nou niet echt stilte...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:13 schreef Neleos het volgende:
Zou er nu net zo'n lange stilte komen als na de foto van Daf?
Ohja, die foto. Ik bedoelde eigenlijk die allereerste, in Barcelona.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een foto plaatste was er nou niet echt stilte...
Meer uitingen als "Bah, wat smerig" en zo.
In die serie foto's zat toch ook een afbeelding van mij? Dat BLIJFT smerig hoor...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, die foto. Ik bedoelde eigenlijk die allereerste, in Barcelona.
kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:22 schreef dartfanaat het volgende:
Eli Asser
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:26 schreef Homdeck het volgende:
Dittrich, lambrechts, van der laan
Heel die partij bestaat tegen de verkiezingen niet meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
Echt waar? Kan ik niet op Lousewies stemmen?![]()
Als dat zou kunnen........quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heel die partij bestaat tegen de verkiezingen niet meer![]()
Ik moet er niet aan denken dat WB premier van ons land wordt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou Wouter en zijn kameraden nog die kamer uitjagen...
Wouter Bos is ook niet mijn favoriet. Doe Job Cohen maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat WB premier van ons land wordt.
nu denk ik dat ook niet, ook niet wanneer de PvdA, onverhoopt, de grootste wordt
correctquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef dartfanaat het volgende:
Hirsch-Ballin & Van Thijn
Durf ik je best te voorspellen. Wanneer de PvdA, onverhoopt, de grootste wordt wordt JC (en niet WB) premierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wouter Bos is ook niet mijn favoriet. Doe Job Cohen maar.
Johan Cruyff premier? Die durft nog niet eens bondscoach te wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:36 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Durf ik je best te voorspellen. Wanneer de PvdA, onverhoopt, de grootste wordt wordt JC (en niet WB) premier
even editten...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:39 schreef Homdeck het volgende:
Oh wat een punten ineens.
Is al weg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:40 schreef Homdeck het volgende:
maar die van Ruis had ik al gehad dus
zeker wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef dolle_hond het volgende:
moody blues
vandaag nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:00 schreef Homdeck het volgende:
M. Schumacher? geen idee
Toch altijd weer even slikken als er een muzikale held overlijdt.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toch altijd weer even slikken als er een muzikale held overlijdt.![]()
Maar back on topic: Christian Albers?
Medina is dat toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:21 schreef Neleos het volgende:
Ik weet alleen Riyaad bij SA
Nee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:32 schreef Homdeck het volgende:
Sanaan klopt toch, van oman?
Muscat had je toch goed moeten hebben met de eerdere hint. Van Jemen is het Sana'a.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:33 schreef Homdeck het volgende:
Nee oman is dan muscat en jemen sanaan
ja klok en klepel enzo. Ik ken die steden wel maar die landen in het M-O ken ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Muscat had je toch goed moeten hebben met de eerdere hint. Van Jemen is het Sana'a.
Homdeck +1
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Arm Wageningen. Is het nog goedgekomen met Wageningen?
Het is een kunst en literatuurliefhebber. Ben jaloers op zijn kunstwerken. Verzameld ie al vanaf zijn 20ste.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pechtold lijkt me wel kundig, maar hij moet geen lijsttrekker zijn.
Ik ga morgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong, waarom ben je niet bij Amsterdam Tournament?
tong80 +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
REEELIIGHHHHHHMYYYYFYEEEEERRRRRRRRRRRR.
Patrick Hernandez
Born to be your wife
die vraag kwam ook bij mij opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is de vraag??
Dit was niet het begin van het boek.Maar de inscriptie van de schrijver om het boek aan iemand op te dragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is de vraag??
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:18 schreef AntonDingeman het volgende:
"gewoond" .. tussen aanhalingstekens
gevangen gezeten dus
kon die ook boeken schrijven?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
dreyfuss is gevangen gezet in zuid-amerika dacht ik
Daffodil31LE+1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Papillon zeker?
Nee Papillon zelf Aka Henri Charrière.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoihoi
Is dat makkelijk als je oud bent? Ik heb daar nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een gemakkelijke:
Wat is een schaambrokje?
Je komt het regelmatig tegen op feestjes enzo...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:23 schreef Nembrionic het volgende:
een schaambrokje? Nog nooit van gehoord
De punten gaan naar u.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. het laatste stukje Vienneta bij voorbeeld?
Hier. De neger weet 't zelfs.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. het laatste stukje Vienneta bij voorbeeld?
Zou zijn broer misschien Marco van Basten zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet de broer van Marcel van Basten?
Strikvraag. Marco heet zelf eigenlijk Marcel maar zijn om,a noemde hem Marco en dat hebben ze overgenomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet de broer van Marcel van Basten?
Marcel is Marco......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zou zijn broer misschien Marco van Basten zijn?
zijn oma kon marcel niet uitsprekenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Strikvraag. Marco heet zelf eigenlijk Marcel maar zijn om,a noemde hem Marco en dat hebben ze overgenomen.
Dat kan ik niet weten... Is hetzelfde als m'n moeder. Die heet Wilhelmina, maar iedereen noemt haar Wilma.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Marcel is Marco......
Bedoel je de broer die toen hij aan Marco vroeg of hij geld mocht lenen voor een bedrijf, dat Marco daarop zei: "Ga maar naar de bank!"
?
Joopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:34 schreef tong80 het volgende:
Z'n vader heet Piet en heeft bij UVV en DOS gespeeld. Waarom vroeg je daar niet naar ?
Ik denk niet dat de broer van Marco 10 jaar of jonger isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
David, net als Beckham.
(enige Engelse voetballer die ik ken)
Daffodil31LE +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Toch Stanley?
WTFquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Daffodil31LE +1
(Sir Stanley Matthews)
Zo wouden de ouders van Dennis Bergkamp hem eigenlijk noemen, maar de ambtenaar van burgelijke stand dacht dat het een spelfout wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef Neleos het volgende:
Denis
Niet echt een voetbalvraag hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
WTF![]()
Heb ik een voetbalvraag goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |