Ja, maar waar horen ze thuis? "In de dierentuin" reken ik niet goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef AntonDingeman het volgende:
een vogelbekdier, zoogdieren
Yups. Het meest maffe dier wat op onze aarde leeft: het vogelbekdier.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef AntonDingeman het volgende:
australie
Dat zou geen zin hebben. Slagroom is "blank" en chocolade is "bruin". Ze wilden Filip waarschijnlijk zwartmaken. Of 'm voor een avondje laten voelen hoe het is om neger te zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:15 schreef dolle_hond het volgende:
slagroom?
Er was laatst een interview met hem op tv, toen lieten ze dat fragment ook zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:16 schreef AntonDingeman het volgende:
De gekste vragen kun je bedenken, er is altijd wel 1 die hem weet.![]()
Prins bernard?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:25 schreef TrustNo het volgende:
Wie zou volgens de verhalen "operatie market garden" verraden hebben aan de duitsers ( 1944 )
Naam + Codenaam
+ fout gefixed in vraag 1944 i.p.v. 1945
Nee, dat geloof ik nooit. Bernhard was fel anti-Duits (anti-nazi).quote:
Er staat ook "volgens de verhalen"quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik nooit. Bernhard was fel anti-Duits (anti-nazi).
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Nieuwe vraag:
Beschrijf van minstens 8 van deze "tekenfilmvaders" het beroep dat ze uitoefenen.
Randy Marsh (South Park) Telkens wat anders?
Fred Flintstone (The Flintstones) Hij werkt in een stenenfabriek oid
Gerald Broflovski (South Park) Advocaat
Homer Simpson (The Simpsons) Hij werkt in een kerncentrale
Mr. Spitz (Braceface)
Hank Hill (King of the Hill) Werkloos?
Clancy Wiggum (The Simpsons) Politieagent
Hiroshi "Harry" Nohara (Shin Chan)
Stan Smith (American Dad)
George Jetson (The Jetsons)
Jonathan Katz (Dr. Katz) Psycholoog
Apu Nahasapeemapetilon (The Simpsons) Supermarkteigenaar
Randy Marsh is de vader van Stanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:06 schreef Haruhi het volgende:
Randy Marsh is toch werkloos?De vader van Kenny
Ja, bij Spacely's Sprockets dacht ik dat die fabriek heette...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:07 schreef Haruhi het volgende:
Owja, George Jetson werkt toch in zo'n tandwielenfabriek?
Haruhi +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef Haruhi het volgende:
En Shin Chan.. nou het is Japans dus die zal wel een bureauslaaf zijn..
Argh, hij zei het laatst nog in de aflevering dat ze door die groep hippies gaan boren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef AntonDingeman het volgende:
Randy Marsh is onderzoeker idd, maar ik wil het iets gedetailleerder horen.
Dat is 1 Autobot!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:13 schreef Homdeck het volgende:
jezus dat is lang geleden
optimus prime
Je bent zonder TV opgegroeid?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:18 schreef Neleos het volgende:
Nooit gezien.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik was niet zo van de transformers
Ik ga er maar vanuit dat je Skywarp bedoelt!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:19 schreef Jojoortje het volgende:
Sky-Dive ofzo?
Optimus Primequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:12 schreef Haruhi het volgende:
Noem 4 Autobots, en 4 Decepticons uit de originele Transformer serie!
Als je 4 personages als Teddy Ruxpin kan noemen krijg je ook een puntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:20 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik was meer zo'n watje die naar Teddy Rukspin keek.
ja dat vond ik ook boeiender. En Ovide, de freggles, dat soort meuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:20 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik was meer zo'n watje die naar Teddy Rukspin keek.
Eindelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Optimus Prime
Rodimus Prime
Bumble Bee
Blue Streak
Megatron
StarScream
Soundwave
Galvatron (eigenlijk ook Megatron)
Kloptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:23 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht de vetste tekenfilm ooit (voor mijn generatie)
En de feature film komt volgend jaar op 4 juli
Nee, maar alle jeugdseries die leeftijdsgenoten van mij kennen, heb ik nooit gezien of ik kan ze niet herinneren. Teddy Ruxspin en Freggles heb ik ook nooit gezien.quote:
Hmm, lijkt de Twilight Zone wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar alle jeugdseries die leeftijdsgenoten van mij kennen, heb ik nooit gezien of ik kan ze niet herinneren. Teddy Ruxspin en Freggles heb ik ook nooit gezien.
Sky Channel ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Welke zender zond Transformers dan uit in Nederland?! Het is helemaal langs me heengegaan.
Alhoewel ... je had toch ook zoiets van "Thundercats"? Daar keek ik wel vaak naar. Met die Lionel en zo
Thundercats was ook coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Welke zender zond Transformers dan uit in Nederland?! Het is helemaal langs me heengegaan.
Alhoewel ... je had toch ook zoiets van "Thundercats"? Daar keek ik wel vaak naar. Met die Lionel en zo
Waar keek je vroeger naar dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar alle jeugdseries die leeftijdsgenoten van mij kennen, heb ik nooit gezien of ik kan ze niet herinneren. Teddy Ruxspin en Freggles heb ik ook nooit gezien.
Weet ik niet meer. Ik zal 't mijn ouders eens vragenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waar keek je vroeger naar dan?
Daar had ik allemaal speelgoed vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
Oh ja mask met die coole auto's
Was dat niet MTV?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
Sky Channel was altijd genieten geblazen met DJ Cat en Linda de Mol
G.I. Joe was cool ja. Daar had ik ook allemaal speelgoed van.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar had ik allemaal speelgoed van. En van G.I. Joe
Sky Channel, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, of zoiets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was dat niet MTV?
Was wel leuke altijd.
Op Sky Channel had je altijd Louie the Pee (of zo klonk het) met 2 poppen (een zeehond geloof ik en nog iets)
Hoe kun je Sonic the Hedgehog nou vergetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
k*t ja
Heel gemakkelijk. Dat vond ik een kutspel. Veel te snel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe kun je Sonic the Hedgehog nou vergeten
Dat is geen pinballquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hoe kun je Sonic the Hedgehog nou vergeten
Sitethief +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:38 schreef Sitethief het volgende:
Sega?
Yupz..maar Kiss was geen fabrikantquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef Neleos het volgende:
Er bestaat ook een Kiss-flipperkast.
Die ís ook goed gerekendquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:43 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb het nagezocht, omdat ik het toch niet weet en volgens een site die ik gevonden heb is Sega wel goed.
Ik mis al jaren de echte flipperkasten... Niet vreemd dat ik 't niet meer weet. Mijn favouriet vas Pin-Bot.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik mis eigenlijk Gottlieb en Stern onder de grote namen
Ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik mis al jaren de echte flipperkasten... Niet vreemd dat ik 't niet meer weet. Mijn favouriet vas Pin-Bot.
+1 Neleosquote:
Willyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:01 schreef jersky het volgende:
van der Kuijlen
Dit was laatst nog ergens op Tvquote:
Hoofletters hoeven nietquote:
Volgens de niet altijd betrouwbare wikipedia scoorde Piet er maar 272.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:02 schreef Haruhi het volgende:
Nouja eigenlijk is het Piet van Reenen, maar die was actief voordat voetbal werd prof. werd.
Detailsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens de niet altijd betrouwbare wikipedia scoorde Piet er maar 272.
Een inkopper dus voor Anton Dingeman +1quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:09 schreef AntonDingeman het volgende:
nijpels & alders
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef theSummoner het volgende:
13 is in de buurt, maar stel ik écht een hele moeilijke vraag?
Gewoon een nr zeggenquote:
14 dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef theSummoner het volgende:
13 is in de buurt, maar stel ik écht een hele moeilijke vraag?
en begin- en eindhaltes, moet ik een nieuwe stellen?quote:
Dan moet je dus én naar Parijs geweest zijn én geinteresseerd zijn in metronummers én toevallig weten dat het een nieuwe lijn is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef theSummoner het volgende:
Hij ligt er al een aantal jaar, dus naar Parijs geweest zijn![]()
nee hoor! Uitstekende vraag, ik ben vele keren in Parijs geweest maar heb me nooit zo verdiept in de begin en eind stations van de metro aldaar. Er zullen heus wel mensen die het weten hier, toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
en begin- en eindhaltes, moet ik een nieuwe stellen?
Maar wel even het antwoord gevenquote:
Een wachtkamer speciaal voor de koninginquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:20 schreef Haruhi het volgende:
Utrecht CS Amsterdam CS Leiden CS?
( Wat is een koninklijke wachtkamer? )
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Amsterdam
Den Haag (........?????)
Soestdijk
lijkt me het meest logisch.
Jepquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:21 schreef Neleos het volgende:
Tuschinsky?
....................quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
bestaat Den Haag SS nog?
Nee dat heet anders tegenwoordig.quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben al bijna 13 jaar uit NL weg en heb 18 jaar terug voor 't laatst met een trein gereden. Mag ik ook wat vergeten?
Hij bedoelt Hollands Spoor. Maar dan nog; dan heeft Bwennie het dus goed. Ik zit gewoon te wachten waar het punt heengaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:25 schreef Neleos het volgende:
Zou wel Hollandse Signaal, wat Bwennie zegt zijn dan toch?
Je woonde toch in Baarle-Nassau? Dat ligt toch nog net in Nederland?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben al bijna 13 jaar uit NL weg en heb 18 jaar terug voor 't laatst met een trein gereden. Mag ik ook wat vergeten?
Baarle-Hertog. En ik ga overal gewoon met de auto heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef theSummoner het volgende:
[..]
JaKnap dat je het nog wist dan, waar hang je tegenwoordig uit?
en toch voel je je geroepen om naar de 15 gehuchten waaraan het eerste de beste kutlijntje in Friesland ligt te vragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Naar jou, zie 2 posts terug van mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij bedoelt Hollands Spoor. Maar dan nog; dan heeft Bwennie het dus goed. Ik zit gewoon te wachten waar het punt heengaat.
Dit moet je vaker postenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:19 schreef Haruhi het volgende:
Algemene Kennis Quiz
Ohja, Hollandse Signaal is de oude naam van Thales.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij bedoelt Hollands Spoor. Maar dan nog; dan heeft Bwennie het dus goed. Ik zit gewoon te wachten waar het punt heengaat.
Want algemene kennis is alleen algemene kennis als jij het weet?quote:
Zal ik vragen wanneer Enschede-Gronau weer open ging dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
en toch voel je je geroepen om naar de 15 gehuchten waaraan het eerste de beste kutlijntje in Friesland ligt te vragen.
Bwennie is een meiske (nou ja, zeg maar ouwe muts) hoor! Het punt is al aan jou toegekend. Stel maar een nieuwe vraag en ik sla mijn slag wel weer eens later in dit spelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mea culpa. Ik zal 't nooit meer doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Bwennie is een meiske (nou ja, zeg maar ouwe muts) hoor!
Neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:35 schreef theSummoner het volgende:
Merk: Olympus
Ringen: voor de olympische gedachte![]()
Audi "is van" Volkswagen, dat klopt. Maar dat is niet een van de merken. DAF en Donkervoort zijn Nederlands. Ik zoek echte Duitse merken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:38 schreef theSummoner het volgende:
Volkswagen, Audi, DAF(?) en Donkervoort(?)
Ja. Maar welke?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:39 schreef Jojoortje het volgende:
staat voor 4 bedrijven!
En die is het nou juist niet.... NSU is (helaas) opgegaan in Volkswagen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:41 schreef k_man het volgende:
Ik kom alleen op NSU.
En die zijn het wel. Heb je 't opgezocht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
Audi, DKW, Horch en Wanderer
Mn broer zit een kamer naast me! Hij wist het!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En die zijn het wel. Heb je 't opgezocht?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mn broer zit een kamer naast me! Hij wist het!![]()
En dat mag ook nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah. Je bent geflashed. Omdat je nieuw bent, is 't voor deze keer goed, maar ik raad je aan even de OP te lezen. Niet meer doen dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Asmo weet alles, maar verder ben jij volgens mij de enige echte auto-fan in dit topic.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ah. Je bent geflashed. Omdat je nieuw bent, is 't voor deze keer goed, maar ik raad je aan even de OP te lezen. Niet meer doen dus.
Jojoortje +1
Anders hadden we op Asmo moeten wachten; die weet alles...
neej!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:49 schreef AntonDingeman het volgende:
Mel Christie?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:51 schreef AntonDingeman het volgende:
Melanie Carson? Ik gok maar wat.
Ook niet! Als je dan wil gaan gokken, kun je beter op Mel B. gaan gokken, die is dan nog wel te doen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:53 schreef AntonDingeman het volgende:
Melanie Child
Ook niet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:56 schreef Homdeck het volgende:
Melanie Cooper
Nopequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:58 schreef BwennieBren het volgende:
Melanie Cleese?
De naam leent zich slecht voor hints.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:58 schreef Homdeck het volgende:
Melanie Chamberlain
kun je misschien een hint geven?
Neej...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:58 schreef Homdeck het volgende:
Melanie Chamberlain
kun je misschien een hint geven?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef BwennieBren het volgende:
Ik lees nergens in de OP dat je het niet aan familieleden mag vragen trouwens. Mijn dochter zal het misschien wel weten, mag niet of wel vragen?
Mocht ik ook niet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef BwennieBren het volgende:
Ik lees nergens in de OP dat je het niet aan familieleden mag vragen trouwens. Mijn dochter zal het misschien wel weten, mag niet of wel vragen?
Neej! Zou wel heel goed kunnen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:02 schreef Homdeck het volgende:
Chassely?
Melanie Chashalm?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
Melanie C H . S . . L .
Vijf stuks om precies te zijn...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:03 schreef Homdeck het volgende:
Wat een kutvraag trouwens
thxquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:03 schreef Homdeck het volgende:
Wat een kutvraag trouwens
Het gaat om *jouw* kennis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef BwennieBren het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |