Dat kapsel met dat punthaar zit gewoon in de sims zelf...Misschien kreeg je m pas bij university, weet k niet zeker eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef timp0e het volgende:
Ah, dat dacht ik dus al, helaas dus
Maareh, nog een vraagje![]()
![]()
Deze 2 fotos, zij hebben wel erg toffe kleding aan, en die kapsel van die laatste jongen is ook wel leuk. Waar kan je die precies downloaden?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Enne, tof! Alvast bedankt!quote:zal strax wel ff een lijstje met mn favo download sites hier neerzetten voor je okee?
Quote van een tijd geleden maargoedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef numero_uno het volgende:
Nou hij heeft m dus afen nu wil ie er nog 1 schrijven
Jahoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef parselmouth het volgende:
En ik heb net een alien tweeling gehad
Ja graag gedaan hoor...maar in eerdere topics had ik altijd foto's van dezelfde formaat (die grote dus) in de op gezet, ligt een beetje aan m'n perfectionistische aardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef Danaa het volgende:
ff een typ-tje hoor
Bedankt dat ook een screen van mij in de opening zit!!
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef ryangozer het volgende:
singles is leuker daar kan je veel meer doen in bed en ook beter zichtbaar![]()
singles is een ander spel waar je ook 'mensen' moet laten leven, net zoiets als de sims...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?
wattus? ik bedoel "singles, flirt up your life" of singles 2 alleen k weet ff de hele naam niet daarvan, veel leuker dan de sims hoor...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?
Ja. Ik heb het nu gedaan via de inteenimator, maar je kunt het ook veroorzaken als de waardes van je sims constant in het oranje of rood staan en veel geel hebben...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah leuk, de lelijke Tokkie-sims in de OP
Trouwens, miskraam? Kan dat gebeuren dan? Heb het nog nooit gehad dat een sim dat kreeg..
Ik heb ook nog nooit een miskraam kunnen creeëren want als ze in het rood staan gaan ze gewoon dood, met baby en al.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het nu gedaan via de inteenimator, maar je kunt het ook veroorzaken als de waardes van je sims constant in het oranje of rood staan en veel geel hebben...
Wow mooi bedrijfje! Ik ben nu bezig met een bloemenwinkeltje, maar het loop nog niet zo lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gesimd omdat ik nu weer simcity 4 addict geworden ben![]()
Maar goed, ik wil jullie mijn prachtige sims niet onthouden dus vandaar wat nieuwe (en oude) screens!![]()
Dit is Fischer Fashion, de kledingzaak/make-over salon van Sera
[afbeelding]
Close up van het make-over gedeelte.
[afbeelding]
Dit is de woonkamer van de familie Solis. Wel aardig gelukt, al zeg ik t zelf![]()
[afbeelding]
Een gedownload huis waar veel van mn sims in wonen.
[afbeelding]
En zo voel ik me over 3 weken!!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |