Mits 'ie zwaar afgekickd isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef BobbyHill het volgende:
Fernando Ricksen gaat waarschijnlijk weg bij Glasgow Rangers, na al z'n problemen. Niets voor Feijenoord?
Tot hier klonk het wel watquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef ruud_fr het volgende:
een zuipende, ruzie zoekende, deuren intrappende, amok makende
Zondag winnen en dinsdag verliezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef Kaap het volgende:
Wat denken jullie trouwens van komende zondag? En ik ben benieuwd naar de uiteindelijke basisopstelling.
Inderdaad, wat zondag staat zou toch wel zo'n beetje de basis voor het seizoen moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:47 schreef Suijk het volgende:
De uitprobeerfase moet nou toch zo langzamerhand een beetje voorbij zijn toch?
2 a 3 matches gekeept.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je al van Ekramy gezien dan dat hij in de basis moet? Heeft vorig jaar toch nog niet gespeeld?
Daar heb je wel gelijk in. Kan me voorstellen dat ze nog even wachten met hem, talent komt er wel, beetje Nederlands leren enzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
2 a 3 matches gekeept.
Zag er goed uit
Groot talent en die moeten spelen om beter te worden.
Dudek was ook bagger in het begin
Ik weet niet meer waar ik het zag, maar ik geloof dat 'ie in een intervieuw al aardig NL sprak jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ken die al geloof ik
Op Radio Rijnmond had'ie vorig seizoen een interview na een wedstrijd..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het zag, maar ik geloof dat 'ie in een intervieuw al aardig NL sprak ja
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaienquote:
koop kaartje voor V / K dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaien
Je kent het wel eerst gaat er iemand mee, die kan weer niet, weet je iemand anders te strikken en gelijk wil er nog 1
zit ie nog op Wquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
koop kaartje voor V / K dan ?
Gaf'ie eerder ook aan hey.. Hij wilde te weten komen of'ie nu wel of niet bij de A-selectie hoorde..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
die is weer snel tevreden
Tjah, wat is groot?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef daaaaan het volgende:
Is dat een groot talent die Davids?
Allemaal Engelsen op Z, gezellig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaien
Je kent het wel eerst gaat er iemand mee, die kan weer niet, weet je iemand anders te strikken en gelijk wil er nog 1
weer een gerucht , maar wie weet komt die naar Rotterdam - Zuidquote:‘Feyenoord wil Niclas Jensen’
Geschreven door Niels Olthof op vrijdag, 4 augustus om 17:20
Feyenoord heeft belangstelling voor Niclas Jensen, die onder contract staat bij het Engelse Fulham. De Deense verdediger zou naar de Kuip moeten komen om het linksbackprobleem bij de Feyenoorders op te lossen, zo meldt ELF Voetbal zojuist.
Trainer Erwin Koeman schijnt niet tevreden te zijn over Pascal Bosschaart en zou Royston Drenthe te jong vinden voor de invulling van de linksbackpositie. Jensen kwam eerder uit voor PSV, FC Kopenhagen, Manchester City en Borussia Dortmund.
voetbalzone
Het wordt in elk artikel wel genoemdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:07 schreef Suijk het volgende:
Ik wist niet dat het echt familie van Edgar was.
quote:Feyenoord hunkert naar routine
vrijdag 4 augustus 2006 om 17:11
ROTTERDAM – Net nu Feyenoord een stabiele basis wil vormen voor de komende jaren, bestaat het elftal van Erwin Koeman voornamelijk uit jonge ervaring spelers. De balans in het team is (op papier) zoek. Tijdens zijn wekelijkse onderonsje met de pers liet Koeman vrijdag doorschemeren dat hij met een jaloerse blik kijkt naar met name Eindhoven, waar zijn broer Ronald de scepter zwaait.
door Johan van Boven
Klik Hier!
,,Bij PSV hebben ze Andre Ooijer in de verdediging lopen, die de jonge jongens kan sturen'', aldus de trainer van Feyenoord, die over een piepjonge achterhoede beschikt. Waarschijnlijk bestaat de achterste linie waarmee de Rotterdammers het seizoen ingaan uit Greene (24), Vlaar (21), Bahia (22) en Drenthe (19). Koeman zou dan ook graag een routinier in De Kuip willen verwelkomen. ,,Natuurlijk hebben we gezocht naar zo'n speler. Maar als we er al een vonden, was hij niet haalbaar vanwege de transfersom of zijn salaris.''
De Groningse oefenmeester wil ook zijn middenveld graag versterken. Feyenoord onderhandelde afgelopen weken met Shakthar Donetsk over de Oekraïense middenvelder Anatoli Timostsjoek, maar die transfer lijkt nu van de baan. ,,Ik zie het niet meer gebeuren dat hij bij Feyenoord tekent'', zei Koeman, die niet kwijt wilde op basis van welke informatie hij dat oordeel heeft.
Ook in de voorste linie heeft Koeman nog altijd kopzorgen. Tot 31 augustus bestaat de kans dat aanvoerder Dirk Kuijt aan de andere kant van de Noordzee gaat spelen. Mocht hij blijven, dan moet nog altijd het gemis van Kalou worden opgevangen. ,,Stein Huysegems is inderdaad een heel andere speler, maar kan prima uit de voeten als linksbuiten. En ook Joonas Kolkka heeft het tot nu toe prima gedaan. We hebben hem vooral voor de breedte gehaald. Vorig seizoen begonnen we uitstekend, maar tegen het einde moesten steeds meer spelers op hun tenen lopen. Ze waren gewoon op. Nu hebben we meer wisselmogelijkheden om dat de ondervangen.''
In tegenstelling tot in de rest van het elftal heeft de Feyenoord-trainer in het doel de keuze uit twee ervaren keepers. Hoewel de jonge Egyptenaar Sherif Ekramy een uitstekende indruk heeft achtergelaten, zullen Patrick Lodewijks en Henk Timmer gaan strijden om een plek onder de lat. ,,Volgende week zal ik mijn keuze maken'', zei Koeman vrijdag. Timmer, overgekomen van AZ, mag zich zondag tegen Middlesbrough bewijzen en Lodewijks krijgt dinsdag tegen Chelsea een basisplaats. Koeman: ,,Tegen Reading (12 augustus, red.) zal ik vervolgens mijn basisteam voor het seizoen opstellen.''
Daar heeft hij wel gelijk in. Zo'n gekke aankoop is Kolkka niet.quote:En ook Joonas Kolkka heeft het tot nu toe prima gedaan. We hebben hem vooral voor de breedte gehaald. Vorig seizoen begonnen we uitstekend, maar tegen het einde moesten steeds meer spelers op hun tenen lopen. Ze waren gewoon op. Nu hebben we meer wisselmogelijkheden om dat de ondervangen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Saidi gaat morgen op stage
maar weer eens een bericht over kuyt voor de verandering , als Erwin hem nou gewoon niet opsteltquote:Newcastle op de tribune voor Kuyt
05 augustus 2006, 10:19
De interesse van Engelse clubs voor Feyenoord-spits Dirk Kuyt lijkt oneindig. Komende zondag zit, volgens The Guardian, Newcastle United-manager Glenn Roeder op de tribune voor de Katwijker. De Rotterdammers oefenen tegen Middlesbrough.
Volgens de Engelse krant volgt Newcastle de Nederlands international al vijf maanden. De Magpies contracteerden Damien Duff van Chelsea, maar zijn nog altijd op zoek naar een extra spits. Door het afscheid van Alan Shearer en de langdurig geblesseerde Michael Owen, zit manager Roeder krap in de aanvallers.
Naar verluidt staat de Katwijker ook in de belangstelling van Chelsea, Liverpool en Manchester United. De krant wist daarnaast te melden dat Newcastle United interesse heeft voor AZ-speler Tim de Cler.
voetbalprimeur
quote:NAC en Feyenoord eens over Mtiliga
05 augustus 2006, 10:35
Door: Patrick Boor
Feyenoorder Patrick Mtiliga speelt komend seizoen waarschijnlijk toch in het shirt van NAC Breda. De Brabantse club bereikte vrijdag overeenstemming over de transfersom met Feyenoord. Eerder vond NAC de vraagprijs nog te gortig.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman had in een eerder stadium al aangegeven, dat Mtiliga mocht uitzien naar een andere werkgever. NAC knapte in eerste instantie af op de vraagprijs van de Rotterdammers.
De club uit Breda flirtte vervolgens met een andere linksback Didier Dheedene. Feyenoord verlaagde daarna de vraagprijs. "Ik vermoed dat dit heeft meegespeeld", aldus technisch directeur van NAC, Earnie Stewart in De Telegraaf. Volgens de voormalig spits gaat de club uit Breda maandag met Mtiliga om de tafel. Stewart: "We willen hem voor drie jaar vastleggen."
Kutbericht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar weer eens een bericht over kuyt voor de verandering , als Erwin hem nou gewoon niet opstelt![]()
Ik denk dat de Feijenoord-directie nu nog ligt te schaterlachen dat ze NAC zo'n prutser hebben aangesmeerd.quote:
Voor een ploeg als N.A.C. is het gewoon een welkome versterking hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik denk dat de Feijenoord-directie nu nog ligt te schaterlachen dat ze NAC zo'n prutser hebben aangesmeerd.
Zijn sukkels, joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff die reacties bij derat.nl allemaal goede speler dit enzo maar wel zo erg feyenoord haten
quote:KARIM SAIDI OP PROEF BIJ SHEFFIELD UNITED
Karim Saidi verblijft de komende dagen op proef bij Sheffield United. Feyenoords Tunesische verdediger zal door de naar de Premier League gepromoveerde club worden getest in oefenduels met Sparta (zaterdag, 19.30 uur) en ADO Den Haag (dinsdag). De 23-jarige Saidi hoopt bij de ' Blades' een contract af te kunnen dwingen, nu hij in De Kuip vooralsnog weinig kans maakt op een basisplaats.
Karim Saidi kende een uitstekend eerste seizoen in Rotterdamse dienst. Onder trainer Ruud Gullit speelde de Tunesisch international 30 competitiewedstrijden. Daarna verloor de centrumverdediger de concurrentieslag met André Bahia, Serginho Greene en Ron Vlaar. Vorig seizoen speelde Saidi een half seizoen op huurbasis voor het Italiaanse Lecce.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:53 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben blij dat ik lees dat Greene waarschijnlijk weer back word. Nu nog ff snel een linksback kopen en dan moeten we dit jaar wel 3e of 4e kunnen worden.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff die reacties bij derat.nl allemaal goede speler dit enzo maar wel zo erg feyenoord haten
Bron? Zou slecht zijn voor z'n ontwikkeling.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Roma heeft interesse in Vlaar
quote:Bandalovksi naar Litex Lovech
Bron: Fr-Fans.nl & pfclitex.com
Na een volledig mislukt avontuur bij Feyenoord, is Ivan Bandalovski al weer een aantal weken in training bij zijn oude club Litex Lovech, Bulgarije.
Bandalovski werd door Ruud Gullit naar Feyenoord gehaald om als rechtsback de pannen van het dak te gaan spelen. In de praktijk is de jonge Bulgaar hoofdzakelijk bij Jong Feyenoord actief geweest. Zijn aflopende contract werd afgelopen zomer niet verlengd. Op woensdag 15 juni meldde hij zich weer bij zijn oude vereniging.
Feyenoord heeft zelf niet eens de moeite genomen om de nieuwe club van de jongeling bekend te maken.
Vlaar blijft lekkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bandalovski is een keeper toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef Cart_man het volgende:
En onze jonge sterspeler is ook weer met de noorderwind vertrokken.
[..]
![]()
Niet meer, was transfervrij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:03 schreef Erasmusch het volgende:
Stond die Bandalovski nog onder contract?
Oh ja, inderdaad. Laat maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Denk dat je Bandalovski verwart met Malkovski, Ricky_
Zou een kuttransfer zijn zeg...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Roma is een kutclub, en ik zie genoeg potentieel in Vlaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
want ?
quote:Henk Timmer in de basis tegen Middlesbrough
Auteur: Boyd Bron: FRGoals.nl
Henk Timmer start in de basis tijdens de traditionele openingswedstrijd van Feyenoord, dat weet voetbalmaandblad ELF te meldden. De Stadionclub neemt het zondag in een volle Kuip op tegen het Engelse Middlesbrough van oud-Feyenoorder George Boateng. Echter mag Patrick Lodewijks (38) tegen Chelsea onder de lat beginnen, waar zijn oude ploegmaat S. Kalou speelt. Feyenoord gaat ook op bezoek bij Reading in deze 'Engelse oefenweek'.
Trainer Erwin Koeman blijft vooralsnog dus onduidelijk over zijn keuze van de eerste doelman die komend seizoen het doel verdedigt. Sherif Ekramy (23) is derde keeper in de pikorde van de Rotterdamse formatie: 'Hij moet geduld opbrengen en daar heeft hij begrip voor', aldus Koeman in het AD. Vierde keeper Maikel Aerts mag uitzien naar een andere club, de goalie kan niet langer van waarde zijn voor Feyenoord. Sparta toonde al interesse, maar kon de vraagprijs niet ophoesten. Aerts zelf zegt dat een aantal clubs zich gemeld hebben.
Omdat ie anders ook een andere functie als bijvoorbeeld keeperstrainer had kunnen doen. Denk niet dat hij een jaar op de bank wil zitten op z'n achtendertigste.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef daaaaan het volgende:
Waarom niet?
Klopt hij wou eerst ook niet bij tekenen maar Feyenoord heeft hem overgehaalt toch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ie anders ook een andere functie als bijvoorbeeld keeperstrainer had kunnen doen. Denk niet dat hij een jaar op de bank wil zitten op z'n achtendertigste.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt hij wou eerst ook niet bij tekenen maar Feyenoord heeft hem overgehaalt toch.
Hij wil Feyenoord gewoon van dienst zijn en zal graag de strijd met Timmer aangaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ie anders ook een andere functie als bijvoorbeeld keeperstrainer had kunnen doen. Denk niet dat hij een jaar op de bank wil zitten op z'n achtendertigste.
Van onze favoriete site fr1908-nogwatquote:Commercieel directeur Chris Woerts heeft tegenover de Feyenoord fansite FR1908-Online toegegeven dat een samenwerking met Chelsea niet uitgesloten is. Menig Feyenoordsupporter kon een samenwerking wel aan zien komen nadat Kalou naar 'The Blues' vertrok en de Londense topclub wilde oefenen tegen Feyenoord.
Aanstaande dinsdag 8 augustus zal om 14.30u de aftrap van Feyenoord-Chelsea plaatsvinden. De sterrenploeg van oliemagnaat Roman Abramovich komt op volle sterkte naar de Kuip.
"Een samenwerking ligt voor de hand maar dat willen veel clubs, we zullen zien of er mogelijkheden zijn om met Chelsea samen te werken", aldus Woerts.
aub niet met Chelseaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van onze favoriete site fr1908-nogwat![]()
Dat gerucht speelt al best lang volgens mij, maar ik geloof niet dat hij nog komt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.torfabrik.de/M(...)+M5487d852507.0.html
Feyenoord geintresseerd in Oude Kamphuis..
Nou niet echt een aankoop waarvan je denkt...![]()
als ze spelers hebben die ze hier willen stallen vind ik het primaquote:
Die jochies verzinnen al hun nieuws zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van onze favoriete site fr1908-nogwat![]()
Ik denk dat ie als speler wel wat meer verdient dan als keeperstrainer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen hoefte 'ie van mij niet komen, nu dus ook niet .. Gevalletje "daar hebben we dus niets aan"quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:44 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord had vorig jaar of 2 jaar terug ook al interesse in Oude Kamphuis. Maar toen ging die lul liever naar Gladbach, dus van mij hoeft hij niet te komen.
Ja hoor, hij is echt niet zo'n verkeerde als de meeste mensen roepen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:07 schreef daaaaan het volgende:Misschien toch wel een leuke aankoop, die Huysegems?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:07 schreef daaaaan het volgende:
Status:1e helft
Wedstrijdverslag:
4de minuut : Kansje de Guzman(over)
12 minuut : Huysegems bijna intikker maar onderschept
20 minuut : Doelpunt Huysegems assist : Roysten DrentheMisschien toch wel een leuke aankoop, die Huysegems?
Dan maar hopen dat Castelen beter wordt van die concurrentie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:16 schreef TC03 het volgende:
De Ceulaer gaat er denk ik wel komen. Maar hij moet concurreren met Castelen he? Nouja niks mis mee.
Zit er niet in, vrees ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef daaaaan het volgende:
Dan maar hopen dat Castelen verkocht wordt
Roma is geen kutclubquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Roma is een kutclub, en ik zie genoeg potentieel in Vlaar
,quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:01 schreef TC03 het volgende:
Is er linksbuiten en luxeprobleem dan? Volgens mij is dat gewoon Huysegems daar. Rechtsback is trouwens ook overbezet. En waar kan ik de laatste stand tegen M'brough zien?
Is waar, maar straks tegen Kopenhagen en in de competitie staan die andere 2 er wel, en het is nog maar de vraag of Feyenoord straks het straks weer niet verkloot als het er echt om gaat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:04 schreef Merkie het volgende:
Beter dan met 3-0 en 2-1 van Duitse middenmoters verliezen lijkt me zo!
Och, dat zal vast wel weer gebeuren. Zou me niks verbazen als Feyenoord in de winterstop nog netjs om het kampioenschap strijdt maar uiteindelijk weer 4e wordt ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is waar, maar straks tegen Kopenhagen en in de competitie staan die andere 2 er wel, en het is nog maar de vraag of Feyenoord straks het straks weer niet verkloot als het er echt om gaat.
Dat sowieso, er is geen alternatief.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
Zag er best aardig uit. En Drenthe moet gewoon in de basis
Dat denk ik ook ja. Daarom vind ik Kolkka achteraf helemaal niet zo'n gekke aankoopquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:16 schreef daaaaan het volgende:
En om dat te voorkomen moet je een bredere selectie hebben, want de basis doet niet onder voor Ajax of PSV.
Yupquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
W1?
en zoveel zingenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Wel leuk van die Engelse clubs dat ze altijd zo veel supporters meenemen.
Hadden ze wat bij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hadden ze wat bij?
Zat zelf op J en dan zie je weinig van het uitvak he?
Toch zeker een busje volquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hadden ze wat bij?
Zat zelf op J en dan zie je weinig van het uitvak he?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Nope, moet werken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toch zeker een busje vol![]()
Ga je ook tegen Chelsea?
Wel vaak in Rotterdam de laatste tijd hequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, moet werken.
Als ik wel vrij had gehad was ik wsl naar NEC v Villa gegaan.
Medelijden met de gene die in de rij stonden vandaagquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel vaak in Rotterdam de laatste tijd he![]()
Ohja, Klantenservice![]()
Sowieso natuurlijk weer belachelijk lang wachten en dan geven ze weer een scc mee zonder silvercard. Net als vorig jaar. Moest ik ook weer bellen/mailen/omruilen etc. En toen wilden ze mij ook nog laten betalen voor het hervervangen van mn kaart![]()
TT224...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Komt er nou samenvatting op Studio sport van de match?
Zoiets las ik op Feyenoord Netwerk...
er waren gewoon 30.000 man hoor, feyenoord speelde trouwens best behoorlijk vandaag, een beetje statisch, maar achterin niet veel weggeven. Positief was de gehele linkerflank, drenthe, lucius en huysegems. Guzzie is een echte spielmacher, hij eist alle ballen op.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs wij hadden meer supporters bij AZ
35.000 aldus Peter Houtman, en dat geloof ik nog best wel ook. Het zat nog aardig vol, had ik niet verwacht. Maar ik denk dat hij doelde op de meegereisde uitsupporters. Ik telde er toch zeker 36 (!!)...quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Om half 9 geloof ik. heb lekker kleurtje gekregen
Dirk Kuyt kreeg zo goede steun vandaag
http://www.youtube.com/watch?v=S9E2RU1vios
Prachtig
http://www.youtube.com/watch?v=wYdeLFsZUFQ
Ook Prachtig
quote:'Tymoschuk niet naar Feyenoord'
Feyenoord-trainer Erwin Koeman verwacht niet dat Anatoli Tymoschuk naar De Kuip komt.
uitgegeven: 18:08 06-08-2006 gewijzigd: 18:08 06-08-2006
Dat zei hij voor de microfoon van RTV Rijnmond. Tymoschuk was persoonlijk rond met Feyenoord, maar de clubs lijken er nu niet uit te komen. Shakhtar Donetsk, de club waar Henk van Stee hoofd jeugdopleidingen is, vraagt volgens de Rotterdammers te veel.
De Oekraïners willen tien miljoen euro voor de 60-voudig international hebben. Feyenoord heeft naar verluidt zeven miljoen euro geboden.
Waarom kennen ze Thomas Buffel niet zo goed. Dat was de eerste speler die bij mij op kwam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.fr1908-online.nl/downloads/index.php?act=view&id=29
Leuk stukje video over de Belgen van Feyenoord
Ondanks dat die Derijck volgens mij Havo doet, komt hij echt allesbehalve slim over
Inderdaad, kwam bij mij ook al als eerste op.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom kennen ze Thomas Buffel niet zo goed. Dat was de eerste speler die bij mij op kwam.
Shakhtar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag 20:30: Samenvatting Feyenoord - Middlesbrough (ned 2)
[..]
Je vergeet De Ceulaerquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:27 schreef Nellid het volgende:
Leuk dat we weer een keer naar de Kuip konden maar t was wel een partij saai zeg, enige lichtpuntje was Drenthe. Hoop dat ie deze wedstrijd doorzet.
Opvallend dat 3 van de 4 Belgen van r&b houden, dat hebben alle voetballers zowat als favoriete muziek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.fr1908-online.nl/downloads/index.php?act=view&id=29
Leuk stukje video over de Belgen van Feyenoord
Ondanks dat die Derijck volgens mij Havo doet, komt hij echt allesbehalve slim over
Maar we hebben al zoveel talentvolle middenvelders.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ze kunnen allebei ook als middenvelder uit de voeten.
Eerst maar eens zien wie het gaan redden en wie niet, dan vallen er al een aantal af.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar we hebben al zoveel talentvolle middenvelders.
De Guzman (wordt Nederlander toch?), Hofs, Aissati, Affelay, Sneijder, Maduro, Schaars, De Zeeuw, Medunjanin, Sarpong, er komt geen einde aan.
Je kan wel horen dan Collen al een poosje in NL is zegquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:15 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Opvallend dat 3 van de 4 Belgen van r&b houden, dat hebben alle voetballers zowat als favoriete muziek.
Ze zijn wel verlegen overigensWat een verschil met Nederlanders zeg...
Die heeft idd de grootste mond nog jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je kan wel horen dan Collen al een poosje in NL is zeg![]()
Hofs, Maduro, de Zeeuw, Medunjanin over Sarpong is nog weinig bekent, zullen wel afvallen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Guzman (wordt Nederlander toch?), Hofs, Aissati, Affelay, Sneijder, Maduro, Schaars, De Zeeuw, Medunjanin, Sarpong, er komt geen einde aan.
En praat accentloos Nederlandsquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die heeft idd de grootste mond nog ja
Die is stiekem gewoon een Nederlander, hij praat beter Nederlands dan ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:26 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je kan wel horen dan Collen al een poosje in NL is zeg![]()
Nee, zat ook niet op de bankquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Davids was er weer niet bij ?
Ik kon het af en toe wel horen, de 'ei' klank van Belgen is anders (zoals in kwaliteit bijvoorbeeld). Bij hem ook. Maar voor de rest was het meer Rotterdams dan zacht Vlaams bij hem ja.quote:
20-30 euro, maar in het thuisvak meestal goedkoperquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat kost eigenlijk een kaartje voor een europese uitwedstrijd in de UEFA cup? Ik wil dit jaar voor het eerst zo'n wedstrijd bezoeken in Engeland of Duitsland.
Ik vind het een beetje vroeg om Sarpong en Medunjanin al aan dit rijtje toe te voegen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En hoe moet je die kaartjes regelen? Kan dat via Feyenoord zelf?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
20-30 euro, maar in het thuisvak meestal goedkoper
denk dat je die wel online kunt aanschaffen (wel creditcard nodig)quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En hoe moet je die kaartjes regelen? Kan dat via Feyenoord zelf?
Via Feyenoord, je kan een silvercard aanvragen, kan je gelijk met geluk naar ajax en psv toe. Of je regelt een Europese Club Kaart geloof ik en die is er speciaal voor mensen die alleen Europees uit willenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En hoe moet je die kaartjes regelen? Kan dat via Feyenoord zelf?
d'r zitten gewoon volwassen mensen bijquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sinds wanneer zit je hart rechts?
[afbeelding]
Link met nog meer van dit soort foto's![]()
http://www.ad.nl/feyenoord/
Mja bij mij in het vak was der echt een groep van die trieste lui. Gaan ze zingen over het wijf van vd vaartquote:
Ik ben het een x met je eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:44 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord had vorig jaar of 2 jaar terug ook al interesse in Oude Kamphuis. Maar toen ging die lul liever naar Gladbach, dus van mij hoeft hij niet te komen.
Pierre of Ali!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef Kaap het volgende:
Zat net met collega te ouwehoeren over Kuijt. Mocht ie nou toch nog weggaan, wie moeten we in godsnaam opstellen op die positie
Uiteraard!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Daar is Pierre het zelf wel mee eens.
quote:Drenthe krijgt voorkeur boven Bosschaart
07 augustus 2006, 11:30
Door: Jelmer Geerds
Feyenoord lijkt de competitie te beginnen met de pas 18-jarige Royston Drenthe in de basisformatie. De talentvolle verdediger krijgt naar alle waarschijnlijkheid de voorkeur boven Pascal Bosschaart op de linksbackpositie.
Drenthe maakte een prima indruk tijdens het oefenduel tussen Feyenoord en Middlesbrough (2-0). Na afloop liet trainer Erwin Koeman weten gecharmeerd te zijn van Drenthe. "Hij is zeer gedreven en heeft meer snelheid. Hij heeft momenteel een streepje voor", sprak hij tegenover Sportweek.
Komt straks wel op Rijnmond denk ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef SupaMario het volgende:
Iemand nog een filmpje van de goals van gister??
vooral die van kuijt!!?
Niet echt opvallend. Gewoon goed zonder poespas.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:42 schreef PyTh het volgende:
Hoe doet Theo het eigenlijk?
Heb gisteren niks van de wedstrijd gezien...
Ik mocht zo doorlopenquote:Leren ze het ooit?
Gister mochten we eindelijk weer genieten van voetbal in De Kuip. Een op papier leuke tegenstander, heerlijk weer en een normale aanvangstijd. Niks mis mee op het eerste gezicht.
Voor het seizoensboek stonden wij op verschillende plaatsen binnen de stadionpoorten om boeken te slijten. Zo ook bij de Olympiatribune (blauwe zijde). Wat daar opviel was dat er wel heel grondig gefouilleerd werd in aantal gevallen. Daarbij werd geen onderscheid gemaakt tussen jong en oud.
Dit betekende dus dat ook oudere dames (van ruim!) boven de 50 niet aan de (in overbodig grote aantallen) stewards heen konden. Tassen open, alles doorzoeken voordat men het stadion in kon. Natuurlijk begrijpen we dat fouilleren in sommige gevallen (bij beladen wedstrijden) noodzakelijk is. Maar dit soort fouilleringen, bij een wedstrijd waarbij niets op het spel staat, niet of nauwelijks problemen te verwachten mogen zijn is echt onzinnig. De club had hier een stuk coulanter moeten zijn.
De allergrootste irritatie van de dag was echter een andere. Vele supporters op hogere leeftijd hadden vanwege het warme weer voorzorgsmaatregelen genomen. Een lekker plekje in de zon vraagt om extra vocht. Vele supporters kwamen dus met flesjes water of fris. Zonder pardon werden supporters van ruim over de 70 (sommigen zichtbaar moeilijk ter been) door stewards beroofd van deze flesjes. Werkelijk waar een schande! Niks geleerd van de afgelopen vierdaagse? Belachelijk gedrag van een club als Feyenoord. In plaats dat stewards deze mensen aanbieden om ze te begeleiden/helpen naar het vak, worden ze beroofd van een flesje water terwijl het kwik ruim boven de 25 graden Celsius uitstak. De ‘welkomstfunctie’ van de stewards was weer prachtig zichtbaar.
De firma Koebrugge diende zeker weer gespekt te worden. Dit terwijl deze firma tegen woekerprijzen druppels vocht in bekertjes verkoopt (¤ 2,50 voor een nepbierTJE of frisJE). Het wordt tijd dat de firma Koebrugge geboycot wordt!
Overigens was het beleid weer lekker consequent: De auteur van dit stukje (27, redelijke fit) kwam mét flesje water het stadion binnen. De betreffende fles is naar een dame van 74 gegaan die vlak daarvoor haar volle fles de prullenbak in zag verdwijnen!
Er was nog wel meer te klagen, maar laten we het maar niet hebben over de gister waargenomen overbodige inzet van veiligheidspersoneel en politie binnen het stadion…
Ik ook, waarschijnlijk vanwege de drukte bij mijn poortje (ik was de enige op dat moment die er door kwam van al die blauwe poortjes). Verder is het wel logisch dat het drinken wordt afgepakt. Ook al vind ik het drinken en het eten ook belachelijk duur, die bedrijven betalen voor het alleenrecht op consumpties.quote:
Michael Jansen wordt de nummer op die positiequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:04 schreef koningdavid het volgende:
Het lijkt me dat Drenthe en Emanuelson in de toekomst gaan uitmaken wie de linksback van Oranje wordt. Lijkt me een leuke concurrentiestrijd![]()
Hamas vond ik al triest. Over dat wijf heb ik gelukkig niet gehoord.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:28 schreef Tomasso het volgende:
Waar ik me gisteren wel aan zat te ergeren is dat er af en toe weer eens "hamas" en "het wijf van van de vaart" werd gezongen. Wat heb dat in godsnaam met die wedstrijd te maken?
Hierom is dit dus :quote:
Stelletje -edit- als dit waar isquote:Feyenoord-fans steken twee Sheffieldfans neer
ROTTERDAM - Bij een forse vechtpartij in Rotterdam zijn zaterdag twee Engelse voetbalsupporters gewondgeraakt.
Ze hadden de oefenwedstrijd tussen Sparta en hun club Sheffield United bezocht.
Op een plein vlakbij het Sparta-stadion brak na de wedstrijd een vechtpartij uit. De twee Engelsen liepen forse steekwonden op. Ze moesten worden behandeld in een ziekenhuis, maar wilden geen aangifte doen.
Bij de matpartij werd ook terrasmeubilair vernield. De politie doet ondanks het uitblijven van aangiftes daarom alsnog onderzoek naar de plegers van de openlijke geweldpleging.
Een meegereisde Engelse agent verklaarde gisteren tegenover de BBC dat de belagers Feyenoord-fans waren, die de confrontatie zochten met Engelse fans. ,,Ze zaten rustig te drinken en werden zonder aanleiding ineens belaagd,’’ zei Martin Hemingway van de South Yorkshire Police.
De belagers zouden zijn uitgerust met messen, stokken en kettingen. De Rotterdamse politie kon het verhaal van de Engelse collega niet bevestigen.
Sheffield speelt morgen weer een vriendschapelijke wedstrijd in Nederland, tegen ADO Den Haag. Tot extra veiligheidsmaatregelen is vooralsnog niet besloten.
Boeiend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Stelletje kankermongolen als dit waar is
Dat er ook bij oefenwedstrijden incidenten kunnen zijn, ook al is het buiten het stadion.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie de link niet echt.
Bron?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hierom is dit dus :
[..]
Stelletje -edit- als dit waar is
Ja. Maar waarom zou dat zorgen voor inconsequent strengere controle bij Feyenoord-Boro?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat er ook bij oefenwedstrijden incidenten kunnen zijn, ook al is het buiten het stadion.
Beetje overdreven ja, maar dit soort dingen zorgt voor strengere controles in het algemeen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Maar waarom zou dat zorgen voor inconsequent strengere controle bij Feyenoord-Boro?
Vage onderbouwing, maar goede conclusiequote:'Waarom Feyenoord kampioen wordt'
7/8/2006 13:00
Volgende week verschijnt weer de befaamde Voetbal International Seizoengids. Sinds jaar en dag behoor ik in dit document tot de journalistieke koffiedikkijkers, de deskundigen die hun licht laten schijnen over de eindstand van de Eredivisie in het nieuwe seizoen. Ik sluit niet uit dat ik in dit gezelschap deze keer de enige ben die voorspelt dat Feyenoord kampioen wordt. Stop uw lachbui, we spreken elkaar wel aan het eind van de competitie.
Waarom tip ik, fan van Sparta, ditmaal de goede buren van de overkant als de nieuwe kampioen en waarom gun ik onze vrienden van Zuid dat nakende succes van harte? Allereerst omdat het gewoon weer eens tijd is voor Feyenoord. Altijd maar PSV of Ajax als nummer één begint te vervelen. Op de laatste titel van Feyenoord ligt alweer een zeven jaar dikke stoflaag. Eén à twee keer per decennium is het feest in Rotterdam en de voortekenen zijn ditmaal gunstig. Feyenoord wil overigens heel graag in 2008 landskampioen worden, want dan bestaat de club honderd jaar. Om die reden toewerken naar de titel zorgt bij voorbaat echter voor extra druk. Ajax werd in 2000 honderd jaar en toen ging PSV er met de schaal vandoor. Thans is de druk bij Feyenoord veel minder. Vrijwel niemand verwacht iets van deze slapende reus en dan is die juist op z’n sterkst. Alles binnen en buiten de club verenigt zich tot een grote kracht zodra de buitenwacht Feyenoord niet helemaal serieus neemt. Bij Ajax, PSV en ook AZ ligt het grote geld. De jaarlijkse begrotingen wijzen uit hoe de ware verhoudingen zijn, maar hoe hoger de concurrenten van Feyenoord op de geldlijst komen te staan, des te sterker worden de Rotterdammers zelf. Zich een beetje afzetten tegen de rest, dat ligt Feyenoord en vooral ook de fans.
Maar er zijn méér redenen waarom Feyenoord kampioen wordt. PSV is weliswaar de veruit sterkste club van de laatste jaren, maar de Eindhovenaren zijn wel de internationaal erkende toptrainer Guus Hiddink kwijtgeraakt. Als geen ander is de technisch/tactisch zeer goed onderlegde Achterhoeker in staat als een moderne manager van een gezelschap individualisten een sterke groep te smeden. Hiddink, ook nog een aangenaam mens, laat iedereen in zijn waarde. Hij werkt samen met vakspecialisten die hem aanvullen, maar uiteindelijk neemt hij zélf alle belangrijke beslissingen. Vrijwel nooit verneem ik van een voetballer die met Hiddink heeft samengewerkt, dat hij deze trainer geen topper vindt. Hiermee is niet gezegd dat diens opvolger Ronald Koeman geen goede oefenmeester zal zijn voor PSV. Maar hij heeft wel tegen dat hij na zijn sublieme loopbaan als speler nog nergens een verpletterende indruk als trainer heeft achtergelaten. Niet bij Vitesse, niet bij Ajax en niet bij Benfica. Wat dat betreft past hij aardig in het beeld van de gouden Oranje-generatie van 1988. Van de toenmalige Europese kampioensploeg hebben alleen Hans van Breukelen en Berry van Aerle nog niet als trainer gewerkt. Van de anderen valt op dat achttien jaar na het goud van München nog vrijwel niemand zich als een echte topcoach heeft gemanifesteerd. Frank Rijkaard wordt nu weliswaar in Barcelona bejubeld, maar hij degradeerde eerder met Sparta uit de Eredivisie en ook als bondscoach was hij niet zo sterk. Marco van Basten is tijdens het WK van dit jaar flink tegengevallen, zijn assistent John van ’t Schip kon eerder de druk bij FC Twente niet aan, Ruud Gullit is als coach evenmin een gouden greep gebleken, Jan Wouters heeft het ook al niet kunnen maken, Gerald Vanenburg begint nu pas echt na wat hand- en spandiensten bij 1860 München, Adri van Tiggelen hielp Sparta in 2005 terug naar het hoogste niveau maar is nadien toch gewoon hulptrainer gebleven, Arnold Mühren is gelukkig met zijn jeugd- en jongerenwerk bij Ajax en Wim Kieft moppert op de televisie. Resteert nog één naam: Erwin Koeman (foto). Hij is van het genre-Bert van Marwijk: goede, rustige trainers die het spel zien, tactisch sterk zijn, zich niet laten leiden door de waan van de dag en in staat zijn een team sterker te maken. Ronald Koeman is dus de nieuwe coach van PSV, maar het zegt iets over de kwaliteiten van zijn broer dat de Eindhovense selectie liever de huidige Feyenoord-trainer als opvolger van Hiddink had gezien.
Bij de andere concurrent, Ajax, begint alweer een nieuwe trainer. Henk ten Cate heeft een aardige naam opgebouwd, maar wat zou hij méér hebben dan Danny Blind, Ronald Koeman, Jan Wouters en Morten Olsen? Waarom heeft Ajax het niet aangedurfd de onbetwiste toptrainer Co Adriaanse een nieuwe en voor de verandering faire kans te geven? Kan Ten Cate de club wel op een hoger plan brengen? Eerst maar eens van FC Kopenhagen winnen om de Champions League te bereiken. Ook bij Ajax is het trouwens tijd voor mooi weer, want na de glorieperiode onder Louis van Gaal hebben de Amsterdammers echt niet zoveel meer laten zien. Ter onderstreping van die stelling: de laatste tien jaar ging de titel zes keer naar PSV en slechts drie keer naar het zo kapitaalkrachtige Ajax.
Terug naar Feyenoord, waarvan ik me al jaren in grote verwondering afvraag waarom de financiële mogelijkheden daar altijd zoveel geringer zijn dan bij de andere topclubs. Waarom heeft Feyenoord het geld niet dat Ajax wél heeft? Rotterdam en de Rijnmond vormen het hart van de Nederlandse economie. Wie of wat zorgt ervoor dat Feyenoord in financiële zin niet minstens de evenknie van Ajax is? De hoofdredacteur van dit blad heb ik onlangs voorgesteld een team redacteuren een maandje vrij te maken voor een megareportage over dat ene onderwerp: waarom heeft Feyenoord geen geld, of in elk geval niet genoeg?
Maar ook zonder de kapitaalkracht die in Amsterdam, Eindhoven en Alkmaar zo vanzelfsprekend is, wordt Feyenoord dus kampioen in 2007. Als Dirk Kuijt blijft is dat alleen maar mooi meegenomen. Vertrekt hij, dan zal dat niemand nog rauw op het dak vallen. Zonder de K2 is Feyenoord natuurlijk minder sterk, maar daartegenover staat dat de ploeg mét de K2 toch echt geen kampioen werd. Salomon Kalou is een kanjer, maar dat was hij bij Feyenoord lang niet altijd. Zijn vervanger zal zich de longen uit het lijf lopen en per saldo niet minder gewicht in de schaal leggen. Dit is het moment waarop Feyenoord alle krachten in het team zal bundelen. Het gegeven dat eigenlijk niets moet en een succes alleen maar als een verrassing zal worden ervaren, is een dankbaar vertrekpunt voor Feyenoord. Daarbij komt dat de oude Pierre van Hooijdonk fit is en nog één keer alles uit de kast zal halen. Belgisch international Stein Huysegems is voorts een zó goede aanvaller, dat ik er niets van begrijp waarom AZ hem zomaar naar een concurrent heeft laten gaan. Theo Lucius kan goed op het middenveld uit de voeten en is als verdediger werkelijk beter dan het voor het WK geselecteerde trio John Heitinga, Kew Jaliens en Jan Kromkamp. Als Lucius fit is, kan Feyenoord nog heel veel plezier aan hem beleven.
En ten slotte wordt Feyenoord vooral kampioen omdat de clubleiding een enorme collectie voetballers heeft afgevoerd die nooit onderdak in De Kuip had mogen vinden. Tientallen vooral exotische spelers contracteerde Feyenoord in de voorbije jaren en in de meeste gevallen was het weggegooid geld. In de praktijk van alledag was met name Mark Wotte hiervoor verantwoordelijk. Met Wim Jansen en Peter Bosz heeft directeur Chris Woerts intussen slimmere en betere adviseurs.
Matty Verkamman
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Theo Lucius kan goed op het middenveld uit de voeten en is als verdediger werkelijk beter dan het voor het WK geselecteerde trio John Heitinga, Kew Jaliens en Jan Kromkamp.
Daarnaaast vind ik de aankopen helemaal niet zo slecht. Huysegems, Lucius en De Ceulaer zijn aanwinsten. Kalou was natuurlijk een klasse beter, ik denk dat dit wel door inzet en mentaliteit wordt goed gemaakt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef Erasmusch het volgende:
Er staat ook gewoon een goed team. Zekr als Kuyt blijft en/of Tymo komt.
Mooi toch?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.Overigens snap ik echt niks van die negatieve berichtgeving rondom Feyenoord. Iedereen hitst elkaar weer lekker op.
Je bent trots op een actie als deze?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:33 schreef denthemen het volgende:
bron: Feyenoord Limburg
Net terug uit de stad, zwaar gekke avond gehad.
Wij (F.III.R/S.C.F) verzamelde vanavond in de Oude Haven, om vanuit daar met auto's en lopend door te stad te gaan op zoek naar Engelsen. Deel van de groep is naar Breake Away cafe gegaan vlakbij Centraal Station omdat Sheffield in een cafe op stationsplein zat. Toen de groep daar aan kwam bleek Sheffield al weg te zijn richting Spangen en stadion. Andere deel van de groep was met auto's richting Spangen gegaan.
Daar aangekomen in 2 groepen gelopen daar, toen 12 jongens van ons tegenover 40 man Bussines Crew te staan kwamen. Onze 2de groep kwam vanaf de zijkant, volledige aanval met maar 20 man tegen 40 man oudere Engelsen (allemaal 30+) Engelsen vochten in t begin terug, maar op gegeven ogenblik gingen ze elkaar duwen en trekken om weg te komen, en uiteindelijk gingen ze zwaar op de vlucht. Een 3de groep van ons kwam aan met de metro maar was te laat voor de actie. 's Avonds in de stad een vechtpartij gehad met boys van Frontline Crew bij de Brasserie in de stad, waarna politie masaal ingreep. Nu weer thuis, klaar voor morgen.
Vandaag niks gebeurt, geen groep van Middlesbrough verder op de been, de 40 man van de vechtpartij van zaterdag avond schijnbaar al weer terug naar Amsterdam. Hier een nog Sparta ooggetuige verhaal:
hehehe ik was aandachtig getuige bij die actie van feye
complimenten voor de actie, zag er schitterend uit. allemaal van die engelse ouwe gasten die werden aangevallen door kleinere groep Feyenoord jongeren. heb geen mensen KO zien gaan eigenlijk, wel een engelsman helemaal onder t bloed voorbij zien rennen
engelsen uiteindelijk allemaal rennen
wij later in de stad idd ook nog confro hadden. waren met 15 man waarvan 10 mongolen waar je niks aan hebt, liepen er 40 engelsen voorbij
ging nog ff los maar met zn vijven kom je ook niet echt ver dus SYCWestland heeft uiteindelijk lekker gerend 'in zn eigen stad'
maar ja wel beetje actie gehad (en gezien)
Goede seizoensopening!
scf boefjes
Grappig stukje, ik hoop dat ie het juist heeftquote:'Waarom Feyenoord kampioen wordt'
Waag het te betwijfelen...quote:
dus zou dat gerucht wat hier laatst stond toch waar kunnen zijn.quote:Chris Woerts, commercieel directeur van Feyenoord, heeft laten weten dat er mogelijk een samenwerkingsverband met Chelsea komt. Morgenavond staat een vriendschappelijk duel met de Londenaren op het programma. Wellicht wordt er dan door de beleidsbepalers gekeken of de clubs wat voor elkaar kunnen betekenen.
“Een samenwerking ligt voor de hand maar dat willen veel clubs, we zullen zien of er mogelijkheden zijn om met Chelsea samen te werken,” liet Woerts weten.
Naast de vriendschappelijke wedstrijd hadden Feyenoord en Chelsea nog meer contact deze zomer. De 21-jarige Salomon Kalou verliet deze zomer De Kuip voor een meerderjarig contract bij de Engelse landskampioen.
welk gerucht dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
crespo verkocht aan inter , zou S. Kalou morgen dan toch in de basis starten , las dit :
[..]
dus zou dat gerucht wat hier laatst stond toch waar kunnen zijn.
Morgen misschien wel in de basis ja, maar niet in de competitie. Daar heeft ie nog Shevchenko en Drogba (die ging bijtekenen volgens mij) boven zich.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
crespo verkocht aan inter , zou S. Kalou morgen dan toch in de basis starten
dat er een samenwerking zou komen , maar ja zoiets heb ik ook al gehoord met chelsea en vitesse en dat is er volgensmij ook niets van gekomen ,quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
welk gerucht dan ?
Morgen krijg je biertje van me he
het kan snel gaan ,eerst wou die nog weg , maar ja mischien blijft ie nu nu crespo weg is , maar chelsea zal ook wel weer op jacht gaan naar een nieuwe spits , maar laten we het hier maar bij feyenoord houden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Morgen misschien wel in de basis ja, maar niet in de competitie. Daar heeft ie nog Shevchenko en Drogba (die ging bijtekenen volgens mij) boven zich.
nee dat heeft er niks mee te makenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat wou je nouw zeggen dan vitesse met het nieuws dat crespo weg is ?
Willem II heeft een huurling van chelsea rondlopenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee dat heeft er niks mee te maken
ik had het over die samenwerking er gingen ook berichten dat er een samenwerking zou komen met vitesse en chelsea maar dat is er niet van gekomen als ik het goed heb , maar wij hebben onze eigen crespo , lazovic![]()
maar dat is maar 1 huurling en hun hebben geen samenwerkingsverbandquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Willem II heeft een huurling van chelsea rondlopen
quote:
Feyenoord-supporters beboet
Op zaterdag 25 maart 2006 vonden er in Antwerpen ongeregeldheden plaats tussen supporters van Feyenoord en Antwerp FC. Die dag speelde Antwerp tegen KV Mechelen en een hoop Feyenoord-supporters wilden deze wedstrijd bezoeken. In totaal werden 63 Feyenoord-supporters in de binnenstad en bij het stadion opgepakt.
Enige tijd geleden konden supporters in een brief hun verklaring geven wat er zich die dag precies had afgespeeld.
Vandaag hebben de opgepakte supporters een brief gekregen van de Belgische justitie dat ze voor 3 september maarliefst 750 euro dienen te betalen. Mochten supporters dit niet doen, dan zullen ze voor moeten komen en zullen bij een veroordeling alle kosten op de supporter doorberekend worden.
In de brief stond ook vermeld dat de verklaringen die ze af hadden gegeven kant noch wal raakte. De aanklacht was als volgt:
het behoren tot een oproerige bende, dewelke met een blinde agressie tekeer ging. de groep waartoe u behoorde, ging over tot het uitdelen van slagen en stampen. (inbreuk op artikel 23 bis van de wet van 21-12-98 betreffende de veiligheid bij voetbalwedstrijden).
Tevens hebben de supporters een stadionverbod voor twee jaar gekregen voor alle wedstrijden in België.
Nee want ik ben ook geen feyenoord supporter.. als je even onderaan leest had je kunnen zien dat ik het er ook niet mee eens benquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je bent trots op een actie als deze?
Toch wat erger dan gedacht werd. Wel heel erg blessuregevoelig aan het worden.quote:ROMEO CASTELEN TWEE MAANDEN AAN DE KANT
Romeo Castelen zal de maanden augustus en september niet meer in actie komen voor Feyenoord. De rechtsbuiten staat door een enkelblessure zeker tot begin oktober aan de kant. Castelen raakte zondag tegen Middlesbrough opnieuw geblesseerd aan zijn enkel. In eerste instantie liet de blessure zich niet ernstig aanzien, maar nader onderzoek weersprak de aanvankelijke diagnose. Castelen krijgt vier weken gips om zijn enkel. Daarna heeft hij naar verwachting nog een maand nodig om speelklaar te geraken.
Het zit Castelen niet mee deze voorbereiding. De snelle flankspeler raakte tijdens de eerste oefenwedstrijd tegen Katwijk geblesseerd aan zijn knie na een harde overtreding. Daarna blesseerde hij zijn enkel. Tegen Middlesbrough maakte hij zijn rentree, maar dat was van korte duur. Na iets meer dan tien minuten moest hij zich laten vervangen toen de enkelblessure weer opspeelde.
Ben ook zeker benieuwd vanavond!! Wel klote voor castelen maar opzich nog niks ernstigs!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Toch wat erger dan gedacht werd. Wel heel erg blessuregevoelig aan het worden.
Denk dat de Ceulaer misschien nog wel een verbetering is ten opzichte van Castelen. We zullen zien vanavond wat de Ceulaer op het hoogste niveau laat zien.
Zeker voor in de Nederlandse competitie is het een goede vervanger voor Castelen, tis alleen de vraag of hij het internationaal aan kan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Denk dat de Ceulaer misschien nog wel een verbetering is ten opzichte van Castelen. We zullen zien vanavond wat de Ceulaer op het hoogste niveau laat zien.
Tja, ik heb liever De Ceulaer daar staan, maar dit gun je Castelen ook niet..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Toch wat erger dan gedacht werd. Wel heel erg blessuregevoelig aan het worden.
Er zijn zondag toch ook een aantal Middlesborough supporters neergestoken ofniet?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben naar Rotterdam
Hoorde net dat de stad al vol met Engelse zat, dus word gezellig![]()
Is dat zo joh?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:55 schreef Erasmusch het volgende:
Maar het is bijna uitverkocht. Ik zou klantenservice ff bellen
Wat een stoer boefje ben je toch ook he.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben naar Rotterdam
Hoorde net dat de stad al vol met Engelse zat, dus word gezellig![]()
quote:Cultheld: Theo Lucius
Dit seizoen heeft Theo Lucius de overstap gemaakt van PSV naar Feyenoord. Deze echte Brabander in hart en nieren was in Eindhoven mateloos populair. Hij zat bij PSV altijd dicht tegen de selectie aan, maar was daar nooit volwaardig lid van. Lucius de super sub. De overstap naar Feyenoord is verassend want deze jongen uit het zuiden past niet direct bij de Rotterdamse volksclub. Maar het gaat helemaal goed komen, want Lucius is ook in Rotterdam een cultheld.
Dit stond gisteren in de Volkskrant:
"In Brabander Theo Lucius heeft de Rotterdamse voetbalfan een nieuwe cultheld. Zijn verleden (vuurwerkhandel) en zijn passie (vissen) nodigen het vindingrijke Legioen als het ware uit tot het maken van mooie liedjes. In combinatie met zijn kapsel (matje) en zijn soms meedogenloze spel (de eerste snoeiharde overtreding van de middag kwam van hem) kan het haast niet anders of Lucius gaat 'slagen' in Rotterdam."
Nu weet ik waar Theo 'Boem Boem' Lucius vandaan komt.quote:Zijn verleden (vuurwerkhandel) en zijn passie (vissen) nodigen het vindingrijke Legioen als het ware uit tot het maken van mooie liedjes
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nu weet ik waar Theo 'Boem Boem' Lucius vandaan komt.
aan wie dan, want ik was ook wel voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:44 schreef Erasmusch het volgende:
Hadden we m nou maar verkocht...
Zeer opmerkelijk want volgens mij zei iedereen gelijk dat hij hier paste.quote:De overstap naar Feyenoord is verassend want deze jongen uit het zuiden past niet direct bij de Rotterdamse volksclub
Daar zit ie al tien jaar bij, ik zie het opmerkelijke niet zo???quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef daaaaan het volgende:
Kolkka opgenomen in de selectie van Finland
Ah, dacht dat ie er de laatste jaren niet meer bijzatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar zit ie al tien jaar bij, ik zie het opmerkelijke niet zo???
1 helft ofzo ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:08 schreef Julien het volgende:
Chelsea speelt toch met de sterkste opstelling?
Ik vond Bosschaart echt dramatisch. Hij maakte echt ongelooflijk veel fouten weer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
En Bosschaart kan dus wél voetballen
Daar kun je nog wel mee voetballen binnenkort.quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:06 schreef Tomasso het volgende: De linksbackpositie ook wel, als Drenthe het volhoudt.
Ja, we werden platgespeeld.quote:Feyenoord kansloos tegen machtig Chelsea
Dat was er in de 2e seizoenshelft toen uit, maar toen was het al te laat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jaaaaaa verdomme zeg..
Stilstaande fases leken echt nergens op..
Moet echt wat mee gebeuren, hadden we ook onder Dil, daar verloren we zoveel punten mee.
Een keer tegen Utreg geloof ik, dat het 4-0 werd, en allemaal uit corners/vrije trappen.
Moet inderdaad hard aan gewerkt worden, wat een bagger bij de spelhervattingen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:24 schreef koningdavid het volgende:
Feyeenoord heeft gewoon geen lengte. Als De Guzman John Terry moet gaan dekken bij corners is er echt iets mis.
Als je afgaat op de 2e helft hebben ze gewoon grotendeels gelijk hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef Ricky_ het volgende:
VI is ook weer lekker objectief.
[..]
Ja, we werden platgespeeld.
Ik heb de eerste helft dan gemist, maar van wat ik van de tweede helft gezien heb hebben ze gewoon gelijk hoor. Daarbij stond ook in het verslag dat Feyenoord het eerste half uur zeker niet de mindere was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:18 schreef Ricky_ het volgende:
VI is ook weer lekker objectief.
[..]
Ja, we werden platgespeeld.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dat ze kansloos waren lag niet alleent aan Feyenoord, maar aan de ijzersterke defensie van Chelsea, ze gaven niets weg. Het viel me allemaal wel mee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |