Mits 'ie zwaar afgekickd isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef BobbyHill het volgende:
Fernando Ricksen gaat waarschijnlijk weg bij Glasgow Rangers, na al z'n problemen. Niets voor Feijenoord?
Tot hier klonk het wel watquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:33 schreef ruud_fr het volgende:
een zuipende, ruzie zoekende, deuren intrappende, amok makende
Zondag winnen en dinsdag verliezenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef Kaap het volgende:
Wat denken jullie trouwens van komende zondag? En ik ben benieuwd naar de uiteindelijke basisopstelling.
Inderdaad, wat zondag staat zou toch wel zo'n beetje de basis voor het seizoen moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:47 schreef Suijk het volgende:
De uitprobeerfase moet nou toch zo langzamerhand een beetje voorbij zijn toch?
2 a 3 matches gekeept.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je al van Ekramy gezien dan dat hij in de basis moet? Heeft vorig jaar toch nog niet gespeeld?
Daar heb je wel gelijk in. Kan me voorstellen dat ze nog even wachten met hem, talent komt er wel, beetje Nederlands leren enzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
2 a 3 matches gekeept.
Zag er goed uit
Groot talent en die moeten spelen om beter te worden.
Dudek was ook bagger in het begin
Ik weet niet meer waar ik het zag, maar ik geloof dat 'ie in een intervieuw al aardig NL sprak jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Ken die al geloof ik
Op Radio Rijnmond had'ie vorig seizoen een interview na een wedstrijd..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het zag, maar ik geloof dat 'ie in een intervieuw al aardig NL sprak ja
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaienquote:
koop kaartje voor V / K dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaien
Je kent het wel eerst gaat er iemand mee, die kan weer niet, weet je iemand anders te strikken en gelijk wil er nog 1
zit ie nog op Wquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
koop kaartje voor V / K dan ?
Gaf'ie eerder ook aan hey.. Hij wilde te weten komen of'ie nu wel of niet bij de A-selectie hoorde..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
die is weer snel tevreden
Tjah, wat is groot?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:41 schreef daaaaan het volgende:
Is dat een groot talent die Davids?
Allemaal Engelsen op Z, gezellig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
z in elk geval wel, gaan ze w aanbieden. Fijn dan kan me maat naar me gaan zwaaien
Je kent het wel eerst gaat er iemand mee, die kan weer niet, weet je iemand anders te strikken en gelijk wil er nog 1
weer een gerucht , maar wie weet komt die naar Rotterdam - Zuidquote:‘Feyenoord wil Niclas Jensen’
Geschreven door Niels Olthof op vrijdag, 4 augustus om 17:20
Feyenoord heeft belangstelling voor Niclas Jensen, die onder contract staat bij het Engelse Fulham. De Deense verdediger zou naar de Kuip moeten komen om het linksbackprobleem bij de Feyenoorders op te lossen, zo meldt ELF Voetbal zojuist.
Trainer Erwin Koeman schijnt niet tevreden te zijn over Pascal Bosschaart en zou Royston Drenthe te jong vinden voor de invulling van de linksbackpositie. Jensen kwam eerder uit voor PSV, FC Kopenhagen, Manchester City en Borussia Dortmund.
voetbalzone
Het wordt in elk artikel wel genoemdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:07 schreef Suijk het volgende:
Ik wist niet dat het echt familie van Edgar was.
quote:Feyenoord hunkert naar routine
vrijdag 4 augustus 2006 om 17:11
ROTTERDAM – Net nu Feyenoord een stabiele basis wil vormen voor de komende jaren, bestaat het elftal van Erwin Koeman voornamelijk uit jonge ervaring spelers. De balans in het team is (op papier) zoek. Tijdens zijn wekelijkse onderonsje met de pers liet Koeman vrijdag doorschemeren dat hij met een jaloerse blik kijkt naar met name Eindhoven, waar zijn broer Ronald de scepter zwaait.
door Johan van Boven
Klik Hier!
,,Bij PSV hebben ze Andre Ooijer in de verdediging lopen, die de jonge jongens kan sturen'', aldus de trainer van Feyenoord, die over een piepjonge achterhoede beschikt. Waarschijnlijk bestaat de achterste linie waarmee de Rotterdammers het seizoen ingaan uit Greene (24), Vlaar (21), Bahia (22) en Drenthe (19). Koeman zou dan ook graag een routinier in De Kuip willen verwelkomen. ,,Natuurlijk hebben we gezocht naar zo'n speler. Maar als we er al een vonden, was hij niet haalbaar vanwege de transfersom of zijn salaris.''
De Groningse oefenmeester wil ook zijn middenveld graag versterken. Feyenoord onderhandelde afgelopen weken met Shakthar Donetsk over de Oekraïense middenvelder Anatoli Timostsjoek, maar die transfer lijkt nu van de baan. ,,Ik zie het niet meer gebeuren dat hij bij Feyenoord tekent'', zei Koeman, die niet kwijt wilde op basis van welke informatie hij dat oordeel heeft.
Ook in de voorste linie heeft Koeman nog altijd kopzorgen. Tot 31 augustus bestaat de kans dat aanvoerder Dirk Kuijt aan de andere kant van de Noordzee gaat spelen. Mocht hij blijven, dan moet nog altijd het gemis van Kalou worden opgevangen. ,,Stein Huysegems is inderdaad een heel andere speler, maar kan prima uit de voeten als linksbuiten. En ook Joonas Kolkka heeft het tot nu toe prima gedaan. We hebben hem vooral voor de breedte gehaald. Vorig seizoen begonnen we uitstekend, maar tegen het einde moesten steeds meer spelers op hun tenen lopen. Ze waren gewoon op. Nu hebben we meer wisselmogelijkheden om dat de ondervangen.''
In tegenstelling tot in de rest van het elftal heeft de Feyenoord-trainer in het doel de keuze uit twee ervaren keepers. Hoewel de jonge Egyptenaar Sherif Ekramy een uitstekende indruk heeft achtergelaten, zullen Patrick Lodewijks en Henk Timmer gaan strijden om een plek onder de lat. ,,Volgende week zal ik mijn keuze maken'', zei Koeman vrijdag. Timmer, overgekomen van AZ, mag zich zondag tegen Middlesbrough bewijzen en Lodewijks krijgt dinsdag tegen Chelsea een basisplaats. Koeman: ,,Tegen Reading (12 augustus, red.) zal ik vervolgens mijn basisteam voor het seizoen opstellen.''
Daar heeft hij wel gelijk in. Zo'n gekke aankoop is Kolkka niet.quote:En ook Joonas Kolkka heeft het tot nu toe prima gedaan. We hebben hem vooral voor de breedte gehaald. Vorig seizoen begonnen we uitstekend, maar tegen het einde moesten steeds meer spelers op hun tenen lopen. Ze waren gewoon op. Nu hebben we meer wisselmogelijkheden om dat de ondervangen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Saidi gaat morgen op stage
maar weer eens een bericht over kuyt voor de verandering , als Erwin hem nou gewoon niet opsteltquote:Newcastle op de tribune voor Kuyt
05 augustus 2006, 10:19
De interesse van Engelse clubs voor Feyenoord-spits Dirk Kuyt lijkt oneindig. Komende zondag zit, volgens The Guardian, Newcastle United-manager Glenn Roeder op de tribune voor de Katwijker. De Rotterdammers oefenen tegen Middlesbrough.
Volgens de Engelse krant volgt Newcastle de Nederlands international al vijf maanden. De Magpies contracteerden Damien Duff van Chelsea, maar zijn nog altijd op zoek naar een extra spits. Door het afscheid van Alan Shearer en de langdurig geblesseerde Michael Owen, zit manager Roeder krap in de aanvallers.
Naar verluidt staat de Katwijker ook in de belangstelling van Chelsea, Liverpool en Manchester United. De krant wist daarnaast te melden dat Newcastle United interesse heeft voor AZ-speler Tim de Cler.
voetbalprimeur
quote:NAC en Feyenoord eens over Mtiliga
05 augustus 2006, 10:35
Door: Patrick Boor
Feyenoorder Patrick Mtiliga speelt komend seizoen waarschijnlijk toch in het shirt van NAC Breda. De Brabantse club bereikte vrijdag overeenstemming over de transfersom met Feyenoord. Eerder vond NAC de vraagprijs nog te gortig.
Feyenoord-trainer Erwin Koeman had in een eerder stadium al aangegeven, dat Mtiliga mocht uitzien naar een andere werkgever. NAC knapte in eerste instantie af op de vraagprijs van de Rotterdammers.
De club uit Breda flirtte vervolgens met een andere linksback Didier Dheedene. Feyenoord verlaagde daarna de vraagprijs. "Ik vermoed dat dit heeft meegespeeld", aldus technisch directeur van NAC, Earnie Stewart in De Telegraaf. Volgens de voormalig spits gaat de club uit Breda maandag met Mtiliga om de tafel. Stewart: "We willen hem voor drie jaar vastleggen."
Kutbericht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar weer eens een bericht over kuyt voor de verandering , als Erwin hem nou gewoon niet opstelt![]()
Ik denk dat de Feijenoord-directie nu nog ligt te schaterlachen dat ze NAC zo'n prutser hebben aangesmeerd.quote:
Voor een ploeg als N.A.C. is het gewoon een welkome versterking hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:40 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik denk dat de Feijenoord-directie nu nog ligt te schaterlachen dat ze NAC zo'n prutser hebben aangesmeerd.
Zijn sukkels, joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff die reacties bij derat.nl allemaal goede speler dit enzo maar wel zo erg feyenoord haten
quote:KARIM SAIDI OP PROEF BIJ SHEFFIELD UNITED
Karim Saidi verblijft de komende dagen op proef bij Sheffield United. Feyenoords Tunesische verdediger zal door de naar de Premier League gepromoveerde club worden getest in oefenduels met Sparta (zaterdag, 19.30 uur) en ADO Den Haag (dinsdag). De 23-jarige Saidi hoopt bij de ' Blades' een contract af te kunnen dwingen, nu hij in De Kuip vooralsnog weinig kans maakt op een basisplaats.
Karim Saidi kende een uitstekend eerste seizoen in Rotterdamse dienst. Onder trainer Ruud Gullit speelde de Tunesisch international 30 competitiewedstrijden. Daarna verloor de centrumverdediger de concurrentieslag met André Bahia, Serginho Greene en Ron Vlaar. Vorig seizoen speelde Saidi een half seizoen op huurbasis voor het Italiaanse Lecce.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:53 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben blij dat ik lees dat Greene waarschijnlijk weer back word. Nu nog ff snel een linksback kopen en dan moeten we dit jaar wel 3e of 4e kunnen worden.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff die reacties bij derat.nl allemaal goede speler dit enzo maar wel zo erg feyenoord haten
Bron? Zou slecht zijn voor z'n ontwikkeling.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Roma heeft interesse in Vlaar
quote:Bandalovksi naar Litex Lovech
Bron: Fr-Fans.nl & pfclitex.com
Na een volledig mislukt avontuur bij Feyenoord, is Ivan Bandalovski al weer een aantal weken in training bij zijn oude club Litex Lovech, Bulgarije.
Bandalovski werd door Ruud Gullit naar Feyenoord gehaald om als rechtsback de pannen van het dak te gaan spelen. In de praktijk is de jonge Bulgaar hoofdzakelijk bij Jong Feyenoord actief geweest. Zijn aflopende contract werd afgelopen zomer niet verlengd. Op woensdag 15 juni meldde hij zich weer bij zijn oude vereniging.
Feyenoord heeft zelf niet eens de moeite genomen om de nieuwe club van de jongeling bekend te maken.
Vlaar blijft lekkerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bandalovski is een keeper toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef Cart_man het volgende:
En onze jonge sterspeler is ook weer met de noorderwind vertrokken.
[..]
![]()
Niet meer, was transfervrij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:03 schreef Erasmusch het volgende:
Stond die Bandalovski nog onder contract?
Oh ja, inderdaad. Laat maar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Denk dat je Bandalovski verwart met Malkovski, Ricky_
Zou een kuttransfer zijn zeg...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Roma is een kutclub, en ik zie genoeg potentieel in Vlaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
want ?
quote:Henk Timmer in de basis tegen Middlesbrough
Auteur: Boyd Bron: FRGoals.nl
Henk Timmer start in de basis tijdens de traditionele openingswedstrijd van Feyenoord, dat weet voetbalmaandblad ELF te meldden. De Stadionclub neemt het zondag in een volle Kuip op tegen het Engelse Middlesbrough van oud-Feyenoorder George Boateng. Echter mag Patrick Lodewijks (38) tegen Chelsea onder de lat beginnen, waar zijn oude ploegmaat S. Kalou speelt. Feyenoord gaat ook op bezoek bij Reading in deze 'Engelse oefenweek'.
Trainer Erwin Koeman blijft vooralsnog dus onduidelijk over zijn keuze van de eerste doelman die komend seizoen het doel verdedigt. Sherif Ekramy (23) is derde keeper in de pikorde van de Rotterdamse formatie: 'Hij moet geduld opbrengen en daar heeft hij begrip voor', aldus Koeman in het AD. Vierde keeper Maikel Aerts mag uitzien naar een andere club, de goalie kan niet langer van waarde zijn voor Feyenoord. Sparta toonde al interesse, maar kon de vraagprijs niet ophoesten. Aerts zelf zegt dat een aantal clubs zich gemeld hebben.
Omdat ie anders ook een andere functie als bijvoorbeeld keeperstrainer had kunnen doen. Denk niet dat hij een jaar op de bank wil zitten op z'n achtendertigste.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef daaaaan het volgende:
Waarom niet?
Klopt hij wou eerst ook niet bij tekenen maar Feyenoord heeft hem overgehaalt toch.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ie anders ook een andere functie als bijvoorbeeld keeperstrainer had kunnen doen. Denk niet dat hij een jaar op de bank wil zitten op z'n achtendertigste.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt hij wou eerst ook niet bij tekenen maar Feyenoord heeft hem overgehaalt toch.
Hij wil Feyenoord gewoon van dienst zijn en zal graag de strijd met Timmer aangaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat ie anders ook een andere functie als bijvoorbeeld keeperstrainer had kunnen doen. Denk niet dat hij een jaar op de bank wil zitten op z'n achtendertigste.
Van onze favoriete site fr1908-nogwatquote:Commercieel directeur Chris Woerts heeft tegenover de Feyenoord fansite FR1908-Online toegegeven dat een samenwerking met Chelsea niet uitgesloten is. Menig Feyenoordsupporter kon een samenwerking wel aan zien komen nadat Kalou naar 'The Blues' vertrok en de Londense topclub wilde oefenen tegen Feyenoord.
Aanstaande dinsdag 8 augustus zal om 14.30u de aftrap van Feyenoord-Chelsea plaatsvinden. De sterrenploeg van oliemagnaat Roman Abramovich komt op volle sterkte naar de Kuip.
"Een samenwerking ligt voor de hand maar dat willen veel clubs, we zullen zien of er mogelijkheden zijn om met Chelsea samen te werken", aldus Woerts.
aub niet met Chelseaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van onze favoriete site fr1908-nogwat![]()
Dat gerucht speelt al best lang volgens mij, maar ik geloof niet dat hij nog komt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.torfabrik.de/M(...)+M5487d852507.0.html
Feyenoord geintresseerd in Oude Kamphuis..
Nou niet echt een aankoop waarvan je denkt...![]()
als ze spelers hebben die ze hier willen stallen vind ik het primaquote:
Die jochies verzinnen al hun nieuws zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van onze favoriete site fr1908-nogwat![]()
Ik denk dat ie als speler wel wat meer verdient dan als keeperstrainer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toen hoefte 'ie van mij niet komen, nu dus ook niet .. Gevalletje "daar hebben we dus niets aan"quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:44 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord had vorig jaar of 2 jaar terug ook al interesse in Oude Kamphuis. Maar toen ging die lul liever naar Gladbach, dus van mij hoeft hij niet te komen.
Ja hoor, hij is echt niet zo'n verkeerde als de meeste mensen roepen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:07 schreef daaaaan het volgende:Misschien toch wel een leuke aankoop, die Huysegems?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:07 schreef daaaaan het volgende:
Status:1e helft
Wedstrijdverslag:
4de minuut : Kansje de Guzman(over)
12 minuut : Huysegems bijna intikker maar onderschept
20 minuut : Doelpunt Huysegems assist : Roysten DrentheMisschien toch wel een leuke aankoop, die Huysegems?
Dan maar hopen dat Castelen beter wordt van die concurrentie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:16 schreef TC03 het volgende:
De Ceulaer gaat er denk ik wel komen. Maar hij moet concurreren met Castelen he? Nouja niks mis mee.
Zit er niet in, vrees ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:45 schreef daaaaan het volgende:
Dan maar hopen dat Castelen verkocht wordt
Roma is geen kutclubquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Roma is een kutclub, en ik zie genoeg potentieel in Vlaar
,quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:01 schreef TC03 het volgende:
Is er linksbuiten en luxeprobleem dan? Volgens mij is dat gewoon Huysegems daar. Rechtsback is trouwens ook overbezet. En waar kan ik de laatste stand tegen M'brough zien?
Is waar, maar straks tegen Kopenhagen en in de competitie staan die andere 2 er wel, en het is nog maar de vraag of Feyenoord straks het straks weer niet verkloot als het er echt om gaat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:04 schreef Merkie het volgende:
Beter dan met 3-0 en 2-1 van Duitse middenmoters verliezen lijkt me zo!
Och, dat zal vast wel weer gebeuren. Zou me niks verbazen als Feyenoord in de winterstop nog netjs om het kampioenschap strijdt maar uiteindelijk weer 4e wordt ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Is waar, maar straks tegen Kopenhagen en in de competitie staan die andere 2 er wel, en het is nog maar de vraag of Feyenoord straks het straks weer niet verkloot als het er echt om gaat.
Dat sowieso, er is geen alternatief.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:18 schreef Erasmusch het volgende:
Zag er best aardig uit. En Drenthe moet gewoon in de basis
Dat denk ik ook ja. Daarom vind ik Kolkka achteraf helemaal niet zo'n gekke aankoopquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:16 schreef daaaaan het volgende:
En om dat te voorkomen moet je een bredere selectie hebben, want de basis doet niet onder voor Ajax of PSV.
Yupquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Erasmusch het volgende:
W1?
en zoveel zingenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Wel leuk van die Engelse clubs dat ze altijd zo veel supporters meenemen.
Hadden ze wat bij?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hadden ze wat bij?
Zat zelf op J en dan zie je weinig van het uitvak he?
Toch zeker een busje volquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hadden ze wat bij?
Zat zelf op J en dan zie je weinig van het uitvak he?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Nope, moet werken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toch zeker een busje vol![]()
Ga je ook tegen Chelsea?
Wel vaak in Rotterdam de laatste tijd hequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, moet werken.
Als ik wel vrij had gehad was ik wsl naar NEC v Villa gegaan.
Medelijden met de gene die in de rij stonden vandaagquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel vaak in Rotterdam de laatste tijd he![]()
Ohja, Klantenservice![]()
Sowieso natuurlijk weer belachelijk lang wachten en dan geven ze weer een scc mee zonder silvercard. Net als vorig jaar. Moest ik ook weer bellen/mailen/omruilen etc. En toen wilden ze mij ook nog laten betalen voor het hervervangen van mn kaart![]()
TT224...quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Komt er nou samenvatting op Studio sport van de match?
Zoiets las ik op Feyenoord Netwerk...
er waren gewoon 30.000 man hoor, feyenoord speelde trouwens best behoorlijk vandaag, een beetje statisch, maar achterin niet veel weggeven. Positief was de gehele linkerflank, drenthe, lucius en huysegems. Guzzie is een echte spielmacher, hij eist alle ballen op.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs wij hadden meer supporters bij AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |