ik zou niet al teveel kleding maat 50/56 halen die baby's zitten vaak binnen no time op 60quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:25 schreef PM-girl het volgende:
Heb eigenlijk meteen een vraagje, heb net alle spulletjes op het bed uitgestald. Wat een verzameling tot nu toe. Wel lekker om te doen, nu heb ik een overzicht van wat er nog nodig is.
Bij een aantal dingen heb ik mijn twijfels, bijvoorbeeld een flanellen luier, is dat nodig als je al hydrofiele hebt? Hij zou meer voor bakeren gebruikt worden, maar daar heb je toch omslagdoeken voor?
En hoeveel rompertjes 50-56 en kleding 50-56 is normaal voor de geboorte?
Ik zag ergens babyzeep staan, wat is dat precies?
Ik heb trouwens foto''s gemaakt van de uitstalling dus die zal ik nog showen!
Het gaat om je leeftijd en de maand van bevruchting, dus dat het mei is geweest maakt niks uit, je moet je leeftijd dan even veranderenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:51 schreef pinquit het volgende:
hehehe nee![]()
oh ik kan die berekening helemaal niet doen, het is dit jaar ook al mei geweest![]()
dan is t wel een jongen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het gaat om je leeftijd en de maand van bevruchting, dus dat het mei is geweest maakt niks uit, je moet je leeftijd dan even veranderen
Hahahaha ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef nebelung het volgende:
Ik vond navelbandjes handig om in m'n beha te stoppen voor het lekken.
Klopt, ik heb ze bij beide kids gebruikt. In de tijd dat het navelstompje er nog aan zit. Als het er eenmaal afgevallen is zijn de bandjes niet meer nodig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Lois het volgende:
Van wat ik begrepen heb, maar ik kan er ook helemaal naast zitten, sla je ze om het middeltje van de baby, zo dat het bandje het navelstompje bedekt.
Wat evenstar zegt dus![]()
ik gebruikte een door midden geknipt maandverbandje zonder vleugelsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef nebelung het volgende:
Ik vond navelbandjes handig om in m'n beha te stoppen voor het lekken.
Ik vond 18 weken eigenlijk nog wel vroeg daarvoor (zeker omdat ik bij Saskia echt bijna nooit een harde buik heb gehad). Weet ook eigenlijk niet vanaf wanneer harde buiken 'normaal' zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef poemojn het volgende:
Ik heb overigens ook al een tijdje harde buiken ET. Vervelend gevoel steeds he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |