Ik heb ook een set hydrofiel luiers, zou handig zijn als handdoek, en lekker in gebruik zegt men?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef YPPY het volgende:
Vanochtend vertelde een oud-collega juist dat zij de hydrofiele luiers voor in het bedje onder het hoofdje gebruikte.
waarschijnlijk bedoelen ze zacht in vergelijking met een handdoek? Die van ons zijn teminste best ruw. Ik las dat je geen onderzeiltje tot aan het hoofdeinde mag leggen, maar een lakentje en molton enzo toch wel? Man, het is net hogere wiskunde ditquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik heb ook een set hydrofiel luiers, zou handig zijn als handdoek, en lekker in gebruik zegt men?
Maar ik vind ze niet echt zacht![]()
Flannel is toch wel zacht ?
Op zich lijkt het me ook wel handig om iets onder het hoofdje te leggen, zodat je niet alles hoeft te verschonen. Maar aan de andere kant lees je weer dat je niet alles tot boven mag opmaken omdat het verstikkend kan zijn. Misschien een spoegdoekje ?!
Wat lief!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Moonah het volgende:
Qua kleertjes: Mijn lief vond dat ik niet genoeg stoere broekjes had gekocht. Van de week is hij zelf op pad gegaan, de schat, en leeeeeuuuk! Echt superleuke dingen gekocht.
"Ja, dit broekje lijkt me zo leuk bij dat truitje dat we van die-en-die hebben gekregen, en dan deze spijkerbroek bij dat shirtje."
"Ehm... liefie, dat truitje is maat 56 en je hebt een broekje maat 74 gekocht..."
Och, wat zeik ik! We rollen gewoon de pijpen wat op!
oké, oké, ik heb maar even een mailtje gestuurd. Telefoon was in gesprek, en ik heb geen geduld vandaag. Ook geen zin meer om wat dan ook te doen op mijn werk, dus ik zit mijn tijd nu uit te zitten. Ik zal mezelf nog even een schop geven....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef Xanthe het volgende:
Heb de intake al een paar weken terug gehad. Meen dat het meestal rond de 32 weken gebeurd , dus even voor de zekerheid bellen kan geen kwaad Linda , je weet maar nooit....
Met flanel krijg je kindje amper droogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Inky05 het volgende:
[..]
Ik heb ook een set hydrofiel luiers, zou handig zijn als handdoek, en lekker in gebruik zegt men?
Maar ik vind ze niet echt zacht![]()
Flannel is toch wel zacht ?
Ja, zien!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:25 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb trouwens foto''s gemaakt van de uitstalling dus die zal ik nog showen!
Dus nog ff wachten met de babysleep, en pas halen als uk een voorkeurs houding heeft...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef chacama het volgende:
Inky...babysleep hier ook gebruikt om voorkeurshouding tegen te gaan. fysio gaf hier ook het advies voor handoek aan. Voordeel van babysleep was dat ze dan ook niet op de buik door kon rollen...
Chinese voorspelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |