Ik zie nergens een post van ene Icethorn waarop ik reageer!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je had er anders totaal geen problemen mee om icethorn bij te vallen toen er een linkse partij werd bekritiseerd.
Dat kan is wel wat vreemd aangezien LN op haar site http://www.leefbaar.nl/ groot aankondigd niet mee te doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jawel, alle partijen die hier staan komen van een lijst met aangemelde partijen.
Dit zou dus echt een rampscenario zijn..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Huizilopochtli het volgende:
Ik stem op Farah Karimi van GroenLinks.
En hoop dan maar dat er een linkse meerderheid komt.
Indien die er komt, dan het liefst Femke Halsema als 1e vr. Premier.
Ik kan je nu al vertellen dat Fok niet representatief is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef _The_General_ het volgende:
Stem allemaal, dan kunnen we na de verkiezingen kijken hoe representatief Fok voor Nederland is....
Karimi stelt zich niet meer verkiesbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Huizilopochtli het volgende:
Ik stem op Farah Karimi van GroenLinks.
CDA-ers hebben ook geen duivelse machine of zijn student.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat Fok niet representatief is.
VVD, Wilders en SP zijn hier meer populair, en vooral het CDA minder.
Lijkt me dat die niet mee gaat doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Delano87 het volgende:
Waar staat de NCPN?:S
Opvallend, iemand die links stemt, maar Bos toch niets vindt. Dat lees ik vaker op fok! en onder collega´s. Wellicht is Bos toch niet zo populair als aangenomen wordt...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef lenin het volgende:
Ik stem SP, denk dat die groeien naar 16 zetels. Hoop op een linkse meerderheid maar BOS vind ik 3x niks. Dus premier zou ik liever iemand anders zien. wie? niet relevant want komt toch niet aan de orde
Het verschil tussen de persoon en de inhoud. Bos is te glad en te nep. Ik vertrouw hem gewoon niet. Hij draait ook heel erg veel bijvoorbeeld bij Afghanistan. Rouvoet vind ik daarintegen bijzonder betrouwbaar en goed overkomen. Zeer inhoudelijk ook maar zijn ideen vind ik niet altijd even goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef highway101 het volgende:
[..]
Opvallend, iemand die links stemt, maar Bos toch niets vindt. Dat lees ik vaker op fok! en onder collega´s. Wellicht is Bos toch niet zo populair als aangenomen wordt...
Valt niet mee om op beiden tegelijk te stemmen. Dus welke wordt het danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:48 schreef _The_General_ het volgende:
VVD en Balkenende natuurlijk !
Wellicht gaat ie inhoudelijk voor de VVD, maar vind ie in de VVD geen geschikte M-P, dus wordt het Balkenende. Welke zich imo wel bewezen heeft als iemand die een land kan besturen. Dat weet ik van al die jonge vernieuwing in de politiek nog niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Valt niet mee om op beiden tegelijk te stemmen. Dus welke wordt het dan![]()
Dat heeft te maken met zijn ijzersterke voorganger Kok. Is bijna ook niet te evenaren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef highway101 het volgende:
[..]
Opvallend, iemand die links stemt, maar Bos toch niets vindt. Dat lees ik vaker op fok! en onder collega´s. Wellicht is Bos toch niet zo populair als aangenomen wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |