Dus niet voor Bos zijn koppie? Of wat bedoel jequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef highway101 het volgende:
Ik stem niet op onderbuikgevoelens.
De poll is nog geen uur oud. We hebben nog tot november!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:25 schreef joachim87 het volgende:
26 stemmen, das lekker betrouwbaar dan
Valt eigenlijk wel mee. Dat was hun doel ook toen ze in 2001 samengingen. Het kwam er alleen nooit zo uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:53 schreef highway101 het volgende:
Opvallend de CU
Het wordt waarschijnlijk weer een nek-aan-nek-race tussen CDA en PvdA.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:52 schreef highway101 het volgende:
De huidige peilingen van de politieke barometer:
[afbeelding]
Tja, dat heb je eigenlijk altijd met dit soort verkiezingen met veel grote partijen, maar waar geeneen een meerderheid heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:58 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk weer een nek-aan-nek-race tussen CDA en PvdA.
Een slechte zaak voor de democratie omdat veel van hun Kamerzetels dan te danken zijn aan mensen die eigenlijk op VVD, GL, SP, Wilders, CU of Partij voor de Dieren wilden stemmen.
Dat vind ik een vreemde gedachtengang; je bent links, maar hebt liever Balkenende dan Bos als premier? Hoezo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Huizilopochtli het volgende:
Ik stem op Farah Karimi van GroenLinks.
En hoop dan maar dat er een linkse meerderheid komt.
Indien die er komt, dan het liefst Femke Halsema als 1e vr. Premier.
Indien die er niet komt, en het wordt PVDA - CDA dan liever Balkenende.
Allereerst ben ik niet Links. Ik ben te verdeeld over verschillende onderwerpen om mezelf in een keurslijf te kunnen persen. Ik acht echter Balkenende beter in staat om ons land als premier te dienen, dan de heer Bos. En indien het Bos wordt, zou ik blij zijn als ik er helemaal naast blijk te zitten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde gedachtengang; je bent links, maar hebt liever Balkenende dan Bos als premier? Hoezo?
Okay; maakt het begrijpelijker. (goeie muzieksmaak heb je wel!)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:18 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Allereerst ben ik niet Links. Ik ben te verdeeld over verschillende onderwerpen om mezelf in een keurslijf te kunnen persen. Ik acht echter Balkenende beter in staat om ons land als premier te dienen, dan de heer Bos. En indien het Bos wordt, zou ik blij zijn als ik er helemaal naast blijk te zitten.
Zoals?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
(goeie muzieksmaak heb je wel!)
Je zou dit effect volgens mij kunnen voorkomen als het voordeel voor de grootste partij wat minder groot zou zijn. Dus dat de grootste partij niet én de coaltiegenoten mag uitkiezen én de premier mag leveren én de beste ministeries.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
Tja, dat heb je eigenlijk altijd met dit soort verkiezingen met veel grote partijen, maar waar geeneen een meerderheid heeft.
Groen links is voor Hippies en Feministenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:49 schreef du_ke het volgende:
GL/Bos denk ik.
En voor mensen die iets verder kijken dan hun neus lang isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:54 schreef icethorn het volgende:
[..]
Groen links is voor Hippies en Feministen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
En voor mensen die iets verder kijken dan hun neus lang is.
als er een partij is waar mensen op stemmen die niet verder kijken dan hun neus lang is dan is het de vvd. daar stemmen alleen egocentrische mensen op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
En voor mensen die iets verder kijken dan hun neus lang is.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:06 schreef me2001 het volgende:
[..]
als er een partij is waar mensen op stemmen die niet verder kijken dan hun neus lang is dan is het de vvd. daar stemmen alleen egocentrische mensen op.
du_ke die begint over inhoud...quote:
Ik mis de PastorsPartie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef _The_General_ het volgende:
De Tweede Kamer verkiezing vind plaats op 22 november 2006.
Poll: Waar stem jij op?
Nieuwrechts en Leefbaar Nederland ook niet vermoed ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Stond nog niet op de lijst van partijen die zich aangemeld hebben voor deze verkiezingen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Wat een onzin.
Kom, we gaan van dit topic geen links/rechts bashtopic maken me2001 en Du_Ke! Dat spelletje spelen jullie maar ergens anders.
Dit gaat over de verkiezingen van november. Ik ben benieuwd of de veranderingen in D66 invloed hebben, en hoeveel.
Jawel, alle partijen die hier staan komen van een lijst met aangemelde partijen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nieuwrechts en Leefbaar Nederland ook niet vermoed ik.
Ik zie nergens een post van ene Icethorn waarop ik reageer!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je had er anders totaal geen problemen mee om icethorn bij te vallen toen er een linkse partij werd bekritiseerd.
Dat kan is wel wat vreemd aangezien LN op haar site http://www.leefbaar.nl/ groot aankondigd niet mee te doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:52 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jawel, alle partijen die hier staan komen van een lijst met aangemelde partijen.
Dit zou dus echt een rampscenario zijn..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Huizilopochtli het volgende:
En hoop dan maar dat er een linkse meerderheid komt.
Indien die er komt, dan het liefst Femke Halsema als 1e vr. Premier.
Ik kan je nu al vertellen dat Fok niet representatief is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef _The_General_ het volgende:
Stem allemaal, dan kunnen we na de verkiezingen kijken hoe representatief Fok voor Nederland is....
Karimi stelt zich niet meer verkiesbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Huizilopochtli het volgende:
CDA-ers hebben ook geen duivelse machine of zijn student.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat Fok niet representatief is.
VVD, Wilders en SP zijn hier meer populair, en vooral het CDA minder.
Lijkt me dat die niet mee gaat doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:24 schreef Delano87 het volgende:
Waar staat de NCPN?:S
Opvallend, iemand die links stemt, maar Bos toch niets vindt. Dat lees ik vaker op fok! en onder collega´s. Wellicht is Bos toch niet zo populair als aangenomen wordt...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef lenin het volgende:
Ik stem SP, denk dat die groeien naar 16 zetels. Hoop op een linkse meerderheid maar BOS vind ik 3x niks. Dus premier zou ik liever iemand anders zien. wie? niet relevant want komt toch niet aan de orde
Het verschil tussen de persoon en de inhoud. Bos is te glad en te nep. Ik vertrouw hem gewoon niet. Hij draait ook heel erg veel bijvoorbeeld bij Afghanistan. Rouvoet vind ik daarintegen bijzonder betrouwbaar en goed overkomen. Zeer inhoudelijk ook maar zijn ideen vind ik niet altijd even goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef highway101 het volgende:
[..]
Opvallend, iemand die links stemt, maar Bos toch niets vindt. Dat lees ik vaker op fok! en onder collega´s. Wellicht is Bos toch niet zo populair als aangenomen wordt...
Valt niet mee om op beiden tegelijk te stemmen. Dus welke wordt het danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:48 schreef _The_General_ het volgende:
VVD en Balkenende natuurlijk !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |