Mennnn.. dat doe je heel erg goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:13 schreef Frutsel het volgende:
nog een uur en drie kwartier... en dan is het weekend
standaard op vrijdag ... 14.00 uur... dus dat is idd wel lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. dat doe je heel erg goed!
Gewoon even opbellenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:33 schreef imago het volgende:
Oh Just Me! Kan je dan meteen even vragen wat ik moet doen nu ik een nieuwe huisarts heb, als je daar toch bent?
2,5 uur hierquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. dat doe je heel erg goed!
11 computers en 8 schermen , dat metst nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
Zeau net even wat naar binnen gewerkt.
Nu ga ik 11 computers en 8 tft schermen en 2 laptops bestellen.
kun je er geen 3 van makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
Da's heel lekker... Heb je dat in je contract opgenomen, of heb je dit af kunne spreken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
standaard op vrijdag ... 14.00 uur... dus dat is idd wel lekker![]()
Mennn.. argh.. ik zit nog tot half 5.quote:
Lekker hoor... ZIt ook te wachten totdat hier een proposal voor 3 laptops is goed gekeurd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
IDD.. ff bammetjes naar binnendrukken.quote:
Er staan hier wat gare bakken met wel een TFT scherm.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Joene het volgende:
[..]
11 computers en 8 schermen , dat metst niet
Nee, wel met de mailessentials. En die werkt als een tierelier!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef Joene het volgende:
Werkt iemand van jullie met zoiets als dit ?
http://www.gfi.com/lanselm/lanselmreviews.htm
Ze hebben er hier ook mee gewerkt, en in de bladen scheen het ook lekker te werken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef Joene het volgende:
Ik "moet" ga voor een x aantal weken / maanden naar de klpd binnenkort en die hebben gevraagd om een beheerstool mee te nemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ze hebben er hier ook mee gewerkt, en in de bladen scheen het ook lekker te werken.
Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Ik heb weinig keuze , ik moet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:10 schreef Armageddon het volgende:
Ga je toch?
Kan je mooi even wat bekeuringen voor me wissen.
zegt me helemaal nix, sorryquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef Joene het volgende:
Wat voor een omgeving moet je monitoren. Windows of ander?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik "moet" ga voor een x aantal weken / maanden naar de klpd binnenkort en die hebben gevraagd om een beheerstool mee te nemen.
Het gaan 7 w2k3 servers , een SAN omgeving , LTO robot , 32 clients , en een document imaging omgeving worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat voor een omgeving moet je monitoren. Windows of ander?
Als je windows doet, tja, ooit wel eens gekeken naar Serious Samurize?
Gebruik deze als dashboardje in combinatie met psLogList van SysInternals, voor een paar van mijn servertjes.
Hmmm.. tja, dan zou ik inderdaad voor een serieusere oplossing kijken dan Samurize.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Het gaan 7 w2k3 servers , een SAN omgeving , LTO robot , 32 clients , en een document imaging omgeving worden.
Hey Meis, de rust weer een beetje terug gekeerd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef Tally het volgende:
Goedemiddag!
En Joene ook mij zegt het helemaal niets..
De grote vraag is ik ben een beetje een eventlog freak kan ik in 1 opslag mn eventlog bekijken ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:29 schreef n00cL30n het volgende:
Helaas wordt dit gezien als een hobbytool door de grote menigt, wel jammer aangezien je er een hoop mee kunt regelen.
Dat duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Meis, de rust weer een beetje terug gekeerd?![]()
Tja, dan ben ik een voorstander van psLogList.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:33 schreef Joene het volgende:
[..]
De grote vraag is ik ben een beetje een eventlog freak kan ik in 1 opslag mn eventlog bekijken ?
Nou veel succes dan maar weer moppie, vandaag nog thuis, of weer op het werk?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even
Ik loop mezelf een beetje voorbij soms.. Maar hej.. Dat mag de pret niet drukken
Mennnnnnnnnn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:36 schreef Joene het volgende:
Zo bijna thuis !
Whehehe , je hoeft niet jaloers te zijn hoor elke dag om 05:15 opstaan.quote:
Da's ook wel wer zo..maarja, zo vroeg ging mijn wekker ook vanohtend... (opstart problemen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe , je hoeft niet jaloers te zijn hoor elke dag om 05:15 opstaan.
Mijn wekker doet dat 5x per week.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Da's ook wel wer zo..maarja, zo vroeg ging mijn wekker ook vanohtend... (opstart problemen!)
LoLz... daar staat ook waarschijnlijk wel een leuk prijskaartje tegenover?quote:
Tsjah het is altijd te kort he ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... daar staat ook waarschijnlijk wel een leuk prijskaartje tegenover?
Ik zit voorlopig nog thuis..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou veel succes dan maar weer moppie, vandaag nog thuis, of weer op het werk?
Da's waar!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjah het is altijd te kort he ?
Ik mag niet klagen.
LOLz.. doet'ie maar goed!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig nog thuis..
Meneer kan nog niets dus kan ik niet aan zijn lot overlaten..
Nehhh.. net ziek geweets.quote:
Whehehequote:
Ja naja op het leren na gaat alles verder prima !quote:
Alles goed hoor.. ennuh.. tool zou wel makkelijk zijn... Ik mocht je adden als MSN buddy toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:53 schreef Joene het volgende:
Moet je die tool nog ?
Yupquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Alles goed hoor.. ennuh.. tool zou wel makkelijk zijn... Ik mocht je adden als MSN buddy toch?
Doe er dan wat aan Koeiehol.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind het maar matig hier de laatste tijd.
quote:
Vakantietijd is redelijk matig iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:03 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind het maar matig hier de laatste tijd.
Beter een matige moeder dan een moeder die kneuzen produceert...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:25 schreef WanEnOonlie het volgende:
Je moeder was matig.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Beter een matige moeder dan een moeder die kneuzen produceert...
Lekker dan maar weer.quote:
Gaan we grappen maken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:45 schreef David Letterman het volgende:
ouderwets gezellig...
Jammerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:14 schreef David Letterman het volgende:
[..]
uhm...nee...
*in de hoek gaat staan*
Volgens mij lok je het uit..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:24 schreef David Letterman het volgende:
mammaaaaaaa...ze zijn niet lief tegen me...ze pesten me.....!
als ik ook maar 1 zweep zie...ren ik me de tyfus uit m'n hol...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij lok je het uit..
DL-letje in de hoek!
Je hebt straf!
Ach kom je bent toch geen mietje..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:53 schreef David Letterman het volgende:
[..]
als ik ook maar 1 zweep zie...ren ik me de tyfus uit m'n hol...
ok, pijn is fijn...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach kom je bent toch geen mietje..
Take it like a man
netjes arma...mijn complimenten...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:03 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! Hele dag zweten maar de schutting staat ook! En gewoon op 2.20m. Fuck de voorschriften.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:36 schreef Tally het volgende:
Zo hej Arma is gewoon een huisman
Komt zeker goed men!
Ik zat naar de verschillen tussen die twee plaatjes te zoeken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef Armageddon het volgende:
Tjek die verschil swa.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben je zwakzinnig ofzo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zat naar de verschillen tussen die twee plaatjes te zoeken.
Ik kwam het topic binnenvallen zonder bij te lezen en ik kwam op die post uit.quote:
Ow zo!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kwam het topic binnenvallen zonder bij te lezen en ik kwam op die post uit.
Met daarboven Zie de verschillen en daaronder twee foto's..
Ziet er heel goed uit!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow zo!
Wat vind je van mijn sjieke schutting ouwe?
Das Merel ouwe. Sje weet tok!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Ziet er heel goed uit!
Zeker beter dan die oude..
De rest ziet er ook prima uit. En dat is inclusief die meid op de bank..
Ik weet toch!quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:43 schreef n00cL30n het volgende:
Nette Schutting Arma!
Ennuh.. idd gewoon op 2.20m plaatsen.. Komen ze langs..
"Ow hoogte regulaties.???? Wissiknie'?"
LoLz
Hahah.. dat is alleen maar nog mooier..quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naja het eerste deel wat er staat dat is door de woningbouw neergezet en die hoogte heb ik gewoon aangehouden.![]()
was meer vrijwillig naar campzone. Maar was wel goed. Nu alweer zin in lowlandsquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:43 schreef just me het volgende:
En hoe was je vakantie ?
Plek zatquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:25 schreef Armageddon het volgende:
Lowlands gaat plaatsvinden in mijn achtertuin hoor ik net.
Zie je daar danquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
was meer vrijwillig naar campzone. Maar was wel goed. Nu alweer zin in lowlands
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaa ripley op lowlands!
Zusje werkt er, dus ik mag gratisquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:57 schreef miss_bleu het volgende:
ik ooknet vrij gevraagd voor die dagen
Ik ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:04 schreef miss_bleu het volgende:
oe gaaf! ik ga met een groep vrienden
Als je niet op rare trappen gaat staan moet dat goedkomen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ookGezellig!
![]()
Alleen wele en overdosis aan feestjes en festivals de laatste tijd, hopelijk overleef ik de zomer
Hoi!quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:56 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Ik zit in de zon.
Het is hier dertigplus.
groetjes
rene
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoi!
Ongezien de tiefus!
Groetjes,
Arma
En waarom zit je dan achter de PC MALLOOOT !quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:56 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Ik zit in de zon.
Het is hier dertigplus.
groetjes
rene
Ik weet het , je nodigt mensen uit op de koffie enzo.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:26 schreef just me het volgende:
* just me heeft de schutting gecheckt en het zag er goed uit
WTF doe je dan op Fok! ?????vraagteken???quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:56 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Ik zit in de zon.
Het is hier dertigplus.
groetjes
rene
Ja en dan kom je vervolgend nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik weet het , je nodigt mensen uit op de koffie enzo.
Ik woon dichtbij die ene fabrieksbrand in Groningenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:58 schreef Joene het volgende:
[..]
En waarom zit je dan achter de PC MALLOOOT !
Kutwijven ook altijdquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en dan kom je vervolgend niet
Daarna heb ik mijn oom gebeld maar zijn wijf had last van d'r rug.![]()
ik vind je ook best aardig hoorquote:
Men ik was aan het studeren menquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en dan kom je vervolgend niet
Daarna heb ik mijn oom gebeld maar zijn wijf had last van d'r rug.![]()
Omdat ze allemaal voor stander zijn om alles eerlijk te delen ,stelletje communisten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Waarom zit FOK vol met links gespuis?
Eerliljk delen is voor heaumeaux.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal voor stander zijn om alles eerlijk te delen ,stelletje communisten.
Zeg dat die linkse rakkers maar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eerliljk delen is voor heaumeaux.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal voor stander zijn om alles eerlijk te delen ,stelletje communisten.
Oh ben jij er zo 1 !quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa mijn contract is met een jaar verlengt
Van de buurvrouw en haar dochterquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja! Heb zelfs het stoepje van de buren gisteren geveegd.![]()
Hey.. Het is mijn icoon.. Ik heb hem gemaakt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
n00cL30n, je icon, wat doe je?
Gefeli!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:49 schreef miss_bleu het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaa mijn contract is met een jaar verlengt
Nog een jaar websites kutten dus ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:55 schreef miss_bleu het volgende:
zoooo happy!
Dan is het erg fijn !quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jupsdat wilde ik ook heel graag
Die is z'n kinderen naar school brengen met de bakfiets ouwe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef Joene het volgende:
Die jogy is wel stil he.
Mennnnn.. het gaat je ook wel voor de wind ook he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:09 schreef Armageddon het volgende:
Zeau! Krijg net bericht van mijn ADSL boer. Line upgrade gedaan. Heb nu 2mb Up en 24 Down.
Ik mag niet klagen nee. Denk dat ik straks maar even een staatslot ga kopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnn.. het gaat je ook wel voor de wind ook he?
Succes alleen ik heb het winnende lot al Ouwe ,beter een maandje wachten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen nee. Denk dat ik straks maar even een staatslot ga kopen.![]()
Ik heb het weekend nét overleefdquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:22 schreef Q. het volgende:
Leven we nog?
Jij ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:22 schreef Q. het volgende:
Leven we nog?
Ik zou het idd maar eens gaan proberen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen nee. Denk dat ik straks maar even een staatslot ga kopen.![]()
gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd gooien, JM. Works like a charmquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef just me het volgende:
Ik ga maar eens naai de naai-turk toe en kijken of ik die 2 broeken die ik heb weggebracht oo zonder bonnetjes weer mee terug krijg
succes.quote:
Psies.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd gooien, JM. Works like a charm
Jij ook hequote:
Goede service dus!quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:04 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg mn trouwjurk mee zonder bonnetje
Terug van de stomerij dus..
Scheelt wel centen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Joene. Zo kan je dus ook aan een trouwjurk komen! Ies graties!
Ow god, daar moet ik ook nog heen. Al noemt mijn neefje het "Het Avontuur". Maar goed, zo noemt ie sesamstraat en de melkweg ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:30 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ja hallo! K3 en het IJsprinsesje is dus okay!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:46 schreef SignOTheTimes het volgende:
Behalve kathleen dan.. want dat is echt een doos!
Ik ben eens met de zoon van een kennis naar de bioscoop geweest. Anders gaat die arme jongen niet aangezien zijn ouders of broers hem niet zullen brengen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:44 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben laatst met Suzanne voor het eerst naar de bioscoop geweest.. Cars.. Alleen een beetje jongensfilm natuurlijk! Ze heeft echt de hele film zitten rellen (3 x plassen.. nog wat drinken, stoel af, stoel op).
Bij K3 is ze niet naar het toilet geweest, heeft haar dinken niet op en is heel de tijd blijven zitten!
Oh ja.. en papa heeft lekker zitten geilen op die meiden van K3!.
Yep.. gadverdamme.. echt niks dus he...quote:
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben eens met de zoon van een kennis naar de bioscoop geweest.....
Die is aan het rellen die linkse bakfietsberijder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:40 schreef amaranta het volgende:
Waar is Jarno eigenlijk?
Aan het puffen?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:53 schreef amaranta het volgende:
Hij zit op het speciaal onderwijs en krijgt daar sova trainingen enzo.
Tot op zn 5de ofzo kon hij niet praten. Dus hij is denk ik de schade aan het inhalen.
Thankies!quote:
Niets mis met een goede bakfiets.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die is aan het rellen die linkse bakfietsberijder.
Ik ben de stille kracht die over het forum waakt. En ik moest dingen doen die verdacht veel op werk lijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:06 schreef Joene het volgende:
Die jogy is wel stil he.
ik dacht dat je je hier niet thuis voelde tussen de rechtse.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben de stille kracht die over het forum waakt. En ik moest dingen doen die verdacht veel op werk lijken.
Da kommen die beschwaerden!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ik dacht dat je je hier niet thuis voelde tussen de rechtse.
Heb je de tool al ge-used ?quote:
Nou, daar hoop ik vanavond mee te beginnen.quote:
This DailyBlogKey is not... blaat blaat blat.. niet werken dus.quote:
Ja euh die link doet het niet grmblquote:
doet ut nu nog steeds niequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja euh die link doet het niet grmbltoen ik hem net had gepost wel ofzo.
Betalen als je iemand meeneemt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:29 schreef just me het volgende:
goeiemorgen deze dag zonder zorgen
Arma.. wanneer ga jij over mij zo'n topic plaatsen
Betalen als je iemand meeneemt...?
Ola!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef Joene het volgende:
Oja Goeiemorgen Brossers.
ik check de fokkerweg om plus minus 10:15 uur. Als hij niet goed is laat ik het je weten ok?quote:
Dan moet er inderdaad meteen actie worden ondernomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik check de fokkerweg om plus minus 10:15 uur. Als hij niet goed is laat ik het je weten ok?
Dat is inderdaad van groot belang voor de bereikbaarheid van de luchthaven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet er inderdaad meteen actie worden ondernomen.
WTF !quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef GI het volgende:
Terug.
Omdat het al snel om is gegaanquote:
Das toch best zo een poosjequote:
Ome Les checkt de Floriadequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:04 schreef Joene het volgende:
[..]
ik check de fokkerweg om plus minus 10:15 uur. Als hij niet goed is laat ik het je weten ok?
Thnx!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:22 schreef just me het volgende:
Coole fiets
tijd om snel te douchen en daarna de groenbak buiten te zetten
Ik heb hem net ff gecheckt , hij was helemaal in orde , wel viel mij een rare situatie op ter hoogte van de shell er waren daar 3 plisie'squote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:11 schreef Armageddon het volgende:
Als het goed is dan is Joene nu de fokkerweg aan het checken.
Mennnnnn.. stonden die er nog???quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb hem net ff gecheckt , hij was helemaal in orde , wel viel mij een rare situatie op ter hoogte van de shell er waren daar 3 plisie's
mogguh bleu!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
gooooedemorgen!
Ja dat zeg ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnnn.. stonden die er nog???
Je durft je hier nog te vertonen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:03 schreef jogy het volgende:
Goede bijna middag.
Ja hoor, dat jullie allemaal een stelletje Nationalistische honden zijn die nog eerder een bus vol medelanders in de fik steken dan dat jullie ook maar een handje uitsteken om een oma over de weg te helpen vind ik niet erg.quote:
Ok Ok , maar ik betaal wel een visje voor mn schoonmoederquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor, dat jullie allemaal een stelletje Nationalistische honden zijn die nog eerder een bus vol medelanders in de fik steken dan dat jullie ook maar een handje uitsteken om een oma over de weg te helpen vind ik niet erg.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok Ok , maar ik betaal wel een visje voor mn schoonmoeder
Hitler was vegetariër What's your point?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok Ok , maar ik betaal wel een visje voor mn schoonmoeder
Ik zou eventueel ook wel een groente burger bij de mac betalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hitler was vegetariër What's your point?
Wat heet, voor achten!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik
Stonden ze er om 8 uur ook al ?
Oh, ok. Goeie zaak.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou eventueel ook wel een groente burger bij de mac betalen.
Misschien hadden ze werkoverlegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat heet, voor achten!
Ambtenaren ook altijd!
Mijn favo stek is dan toch in de Floriade!quote:
Oh , ik doe altijd werkoverleg bij het EVENTCentrequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mijn favo stek is dan toch in de Floriade!
Daar hadden we vorig jaar het Anal Christmas Party!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh , ik doe altijd werkoverleg bij het EVENTCentre
Je kan goed eten bij ome joop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar hadden we vorig jaar het Anal Christmas Party!
Is zeker niet verkeerd daar.
Jeps... afgelopen nacht hooguit 3.5 uur geslapen.. zou ik dus ook wel willen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:33 schreef miss_bleu het volgende:
bah bah bah bah ik heb geen zin meer in vandaag. ik wil mijn lekker liggende bed in!
Yes Yes! Och.. Ik kan ook wel tevreden zijn met een coupe bij Garrone.quote:
Garrone , is te ver wegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps... afgelopen nacht hooguit 3.5 uur geslapen.. zou ik dus ook wel willen.
[..]
Yes Yes! Och.. Ik kan ook wel tevreden zijn met een coupe bij Garrone.
*kuch*quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor, dat jullie allemaal een stelletje Nationalistische honden zijn die nog eerder een bus vol medelanders in de fik steken dan dat jullie ook maar een handje uitsteken om een oma over de weg te helpen vind ik niet erg.
Rechts Extremistische Criminele Oude Vrouwtjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*kuch*
Een bus met extremisten ,moslim of christen steek ik zo in de fik. Zonder problemen. Oude vrouwtjes help ik gewoon met oversteken hoor. Mits extremist of crimineel. Die duw ik zo onder de auto.
Mennnnn, je zou voor de grap er eens langs moeten gaan... Ik heb tot nu toe nog geen lekkerder ijs gegeten en geproefd!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Garrone , is te ver wegziet er wel goed uit
Nog niet nee. Zal het wel heel erg druk hebben.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef just me het volgende:
Mmmmm nog geen teken van (nieuw) leven van/bij Jarno ?
Thnx , misschien kan ik wel een keer langs die ijssalon als ik toch naar de sauna van egmond ga.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Joene, je zocht nog zo'n beheer tooltje?
Hoorde net iets positiefs over de app 'the dude'.
Te vinden op deze website.
met bevallen ?quote:
Whehe, neuh. 't Is allemaal nog rustig. Donderdag over een week is ook pas 'de datum' dus het zal nog wel even duren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef just me het volgende:
Mmmmm nog geen teken van (nieuw) leven van/bij Jarno ?
Je werkt toch niet he ?quote:
Lekker afkoelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Thnx , misschien kan ik wel een keer langs die ijssalon als ik toch naar de sauna van egmond ga.
Beetje zonde welquote:
Sjaak! Dat is niet fijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:18 schreef just me het volgende:
Dat doet het hier buiten al! Nét te laat om de was binnen te halen!!
Ach joh, komt helemaal goed, is leuker dan je denkt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef miss_bleu het volgende:
sow net rijschool gebeld. Ik ga rijden*bibbbber*
Veel succes!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef just me het volgende:
Goed zo !!!
Ik ga proberen mijn digitale televisie-aansluiting aan te sluiten![]()
Jahoor beeb , regelmatig !quote:
vast minder moeilijk dan je denktquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef just me het volgende:
Goed zo !!!
Ik ga proberen mijn digitale televisie-aansluiting aan te sluiten![]()
Slet !quote:
Whoohoo, bleu gaat autorijdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef miss_bleu het volgende:
sow net rijschool gebeld. Ik ga rijden*bibbbber*
Om maar direct met het belangrijkste te beginnen , heb je nog geneukt?quote:
Vannacht, nee helaasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Om maar direct met het belangrijkste te beginnen , heb je nog geneukt?
Nee vanochtend , natuurlijk.quote:
Ja het gaat redelijk goed, dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee vanochtend , natuurlijk.
Alles ok ?
Mooizo!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja het gaat redelijk goed, dus ik klaag niet
het ziet er zo simpel uit op het plaatje !! maar er loopt een scart kabel van a naar b en nog eens naar mijn video en gelukkig komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
vast minder moeilijk dan je denkt
Same here .quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef miss_bleu het volgende:
heb er geen zin meer in... mijn rug begint ook pijn te doen van het zitten
Ik Check die hendig sjieke weg weer rond 18:45 uur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:36 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn.. Is het al tijd om de Fok!kerweg te checken?
Het is heel simpel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef just me het volgende:
[..]
het ziet er zo simpel uit op het plaatje !! maar er loopt een scart kabel van a naar b en nog eens naar mijn video en gelukkig komtKatja
en die gaat proberen dat ding aan de praat te krijgen !
http://www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef just me het volgende:
Mmmm klinkt inderdaad wel simpel en als het niet lukt
Vet , succes weer hier op nr 2quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef GI het volgende:
Ik check morgen om 6:55 de fokkerweg!
ow?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef GI het volgende:
Ik check morgen om 6:55 de fokkerweg!
check jij je g-mail even !!quote:
quote:Dear Father Miguel:
Bishop Davies has asked me to send you the $25,000 payment for digging the wells and the construction of the new orphanage.
Please let me know where to send the money.
Dr. Pius Wrectus
quote:Dear sir,
first and foremost l appreciates your concern and readiness to assist me to implement this project successfully.
l need you as my late father's partner to contact the security company for shipment of the consignment to you in your country deposited by my late father into the security company for safe keeping,registered and declared the content of the consignment as family treasure instead of money for security reason also to investment the fund in your country.
we are facing a lot of problem from our uncle who treated us badly,took over all properties belong to father but only these he knew nothing about the consignment reason why we need your help immediately for sending the consignment out of here for investment in your country before the coming election of this country.
l shall visit the company to present you to them informing them as my late father's associate in abroad instructed me to visit their company to know the requirement and procedure for the shipment arrangement of the consignment to his country by their diplomatic courier service department of the same company.
l will update you the outcome .
l will furnish you as well the other details that you might need for the presentation to the company for verification of the consignment in their custody. pls send me your pictures as well and delivery address in your country before proceeding to the company.
Regards.
mariam.
quote:Dear Mariam,
What happenend to dear old father Miguel? How went his leg operation? Did the doctor managed to save his leg? I am really worried about him.
Did the last WU payment picked up succesfully? Futhermore I want to send the best regards from Sister Snuggles. She is looking forward to visit him
in the near future.
Regards,
Dr. Pius Wrectus
hebbie mijn mail gekregen en snap je hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:46 schreef Armageddon het volgende:
Ben zoeen negeriaanse scammer aan het pesten. Tjek dit
Whehehehequote:
Ik heb heul geen mail joh!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef just me het volgende:
[..]
hebbie mijn mail gekregen en snap je het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |