Oh help me ff dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom het er niet inzit weet ik niet , sqlcmd is de vervanger en werkt ook goed
En ja, named pipes staat aan, en remote connections zijn ook allowed.quote:HResult 0x2, Level 16, State 1
Named Pipes Provider: Could not open a connection to SQL Server [2].
Sqlcmd: Error: Microsoft SQL Native Client : An error has occurred while establi
shing a connection to the server. When connecting to SQL Server 2005, this failu
re may be caused by the fact that under the default settings SQL Server does not
allow remote connections..
Sqlcmd: Error: Microsoft SQL Native Client : Login timeout expired.
Whoops. Ff checken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:14 schreef Joene het volgende:
ODBC ?
quote:
Als ik vanuit een applicatie die local draait op de server, tegen sql wil praten heb ik een odbc nodig . Met die applicatie die hier draait tenminste.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:16 schreef Jarno het volgende:
Ja maar nee hey wacht, ik doe dit op de servert zelf. Dan heb ik toch heul geen ODBC nodig?
Als je het daarmee ook voor elkaar kan krijgen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:18 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon lekker in de Query Explorer doe. Lekker probleemontwijkend gedrag op de vrijdag.
Dit waren scriptjes van een leverancier en die wilde ik ff netjes via een batch dingskie schedulen oid maar zo werkt het ook. Koffie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:21 schreef Joene het volgende:
Overigens ik gebruik meestal crystal reports tooltjes om in de database te kijken en te grutten
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet even binnen een half uur uitzoeken waarom isql niet meer in SQL 2005 zit en wat het verschil is met sqlcmd en of ik eventueel ook osql kan gebruiken en ik heb geen zin meer ja nu al.
Jeps.. draai ook al een tijdje de Desktop engine hier... Is wel een koele versie adt 2005quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom het er niet inzit weet ik niet , sqlcmd is de vervanger en werkt ook goed
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh help me ff dan.
[..]
En ja, named pipes staat aan, en remote connections zijn ook allowed.
Euhmz.. misschien een simpele, hebben wij ook een keertje gehad, maar toen bleek het gewoon een rechten kwestie te zijn van de I_User en de gewone beheer account. We hadden wat policies om gezet en daar was SQL en ODBC niet blij mee...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik vanuit een applicatie die local draait op de server, tegen sql wil praten heb ik een odbc nodig . Met die applicatie die hier draait tenminste.
Euhmz... wat voor een Backup Systeem gebruik je dan, en wat heb je ingesteld?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:34 schreef Joene het volgende:
Leuk mijn Backup Server slaat zichzelf over of wil zichzelf niet starten maar geeft geen aanwijzingen in de log waarom
euhmzquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... wat voor een Backup Systeem gebruik je dan, en wat heb je ingesteld?
By the way.. De Fok!kerweg was weer nat, maar alles was rustig!
[afbeelding]
Wat had je fout gedaan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:38 schreef Jarno het volgende:
Maar het werkt. Zelfs mét SQLCMD. Ik ben gewoon lomp.
*mompelt iets over een oud sa wachtwoord*quote:
ROFLOLquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
*mompelt iets over een oud sa wachtwoord*
Ij no ij suk en ij em prout of it!quote:
ik zal maar niet vertellen dat ik om die reden ooit een heel pakket van een server heb gedeinstalleerdquote:
Ja, die komt hier ok nog wel, zit nu in een migratie-traject om van 2000 over te gaan naar 2005, dus eerst ff klooien met MSDE... Helaas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:38 schreef Jarno het volgende:
Niks MSDE, gewoon volledige Enterprise Edition hier..
Maar het werkt. Zelfs mét SQLCMD. Ik ben gewoon lomp.
Dat zou wel eens heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
euhmzLegato Networker , DONT ASK .
en ik heb gewoon een full backup van al mijn servers , alles gaat goed inclusief de system states.
ALleen van de backup server zelf ,wil hij op een of andere manier geen backup maken OPEENS? maar doet wel de system state. ik heb het idee dat de config voor deze"client" dus stuk is en ik hem gewoon opnieuw moet maken
Jeps.. die hadden wij ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
*mompelt iets over een oud sa wachtwoord*
Daar zijn er bergen van in dit topic idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:48 schreef Q. het volgende:
Nurts! Zo rennen alle lekkere chicks hier weg.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:48 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zal maar niet vertellen dat ik om die reden ooit een heel pakket van een server heb gedeinstalleerd
Whehehe was wel opgelost met een reinstall heur !quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:37 schreef Q. het volgende:
Hallo. Werk is kut.
Is het weer zo ver ?quote:
Aan de conditie werken hèquote:
LoLz... goede morgen allemaal trouwens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe was wel opgelost met een reinstall heur !
Heeft iedereen problemen ofzo vandaag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Zeau zeg. Ik begin mijn vrijdag even lekker hectisch hier. Bestand kwijt. Niks op de backupHoop toestanden uitgehaald om het ding terug te krijgen. Daarna bestellingenprinter naar de hoeren. Damn ben meteen wakker op deze vrijdag.
Het enige probleem is dat ik vandaag naar mijn huisarts wil en het regent en ik moet op de fietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeft iedereen problemen ofzo vandaag.
Er is geen sprake van lekker weer idd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:22 schreef just me het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat ik vandaag naar mijn huisarts wil en het regent en ik moet op de fiets
Is je auto weggespoeld?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:22 schreef just me het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat ik vandaag naar mijn huisarts wil en het regent en ik moet op de fiets
quote:
Die had ie van mij mooi op mogen halen op Concordia. Je gaat toch niet door die zeikende regen fietsen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
De auto van E. staat sinds woensdagavond op Concordia en hij heeft dus mijn auto mee naar zijn werk!
Ik ben eigenlijk wel superlief![]()
afspraak is om 11.00 uur dus.. ik ga fietsen!!
Dat komt nog !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:18 schreef YPPY het volgende:
Nu weet ik het eindelijk zeker.
Ik blijf lekker thuis vandaag en ga vanmiddag lekker slapen denk ik.Zijn jullie al jaloers.
Heb je het paleis al gezien ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:19 schreef Jarno het volgende:
Zeker weer de Tetris highscore verbeteren.
Nog niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Heeft iedereen problemen ofzo vandaag.
Kweenie, dit zal vast een andere versie zijn. Ik ben ook niet zo heel goed in Tetris (alhoewel, al veel beter dan 2 dagen geleden). Wel verslavend.quote:
Die "vroegere" heb ik uitgespeeld voor zover dat kan met tetris.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweenie, dit zal vast een andere versie zijn. Ik ben ook niet zo heel goed in Tetris (alhoewel, al veel beter dan 2 dagen geleden). Wel verslavend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |